Top 20 spiller

seig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
noen som kan mekke en liste eller, lenge siden jeg har fått med meg hva som skjer blant topp 20 spillerene på v5 :p :D
 

DeletedUser

Guest
Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Gjennomsnittlig poeng per landsby

1 syklov L-13 1.151.918 - 122 - 9442
Fortsatt på topp, og forblir nok der en stund. Høy ODA har han også! Fortjent førsteplass.

2 runinter -NB- 977.947 - 117 - 8359
Her går det unna, voldsomt rask vekst her. En fantastisk leder og spiller. Har stor respekt for denne karen.

3 madder L-13 945.927 - 98 - 9652
Rask vekst her også, men ser ut som han har roet seg litt de siste dagene. Stille før stormen?
Ellers ganske ukjent for meg..


4 Leiv Eiriksson BERM 911.409 - 101 - 9024
Brann klarer seg bra. Høy ODA og rimelig høy ODD også. Han er vel blant de som vokser raskest på v5,og hvis jeg ikke tar helt feil er han nok enda nærmere toppen om litt.

5 176-176 SUN 794.470 - 82 - 9689
Ser ut som han har hatt et adlingshopp!

6 NumberOne L-13 785.836 - 83 - 9468
NumberOne er han ikke, men ikke så altfor langt fra toppen! Han har klatret en del siden sist det ble laget liste! Fortsetter han mot toppen?

7 sama L-13 703.594 - 75 - 9381
Vet ingenting om han her, men han har adlet en del gråbyer. Gråbyene han har adlet ser ut til å være fra spillere som har gått grå. Er dette grunnen til at han er her? Lett adling tidligere i spillet.

8 Attyla SUN 682.739 - 67 - 10190
Dette er en ex-Prey spiller som har gått til SUN. Det er litt internadlinger og gråby adling her.

9 Reisverket L-13 681.114 - 75 - 9082
Har vært ganske inaktiv i det siste, med liten vekst. Ser ut som han er tilbake nå? Klarer han å klatre oppover listen igjen?^^

10 Fugla BERM 633.828 - 71 - 8927
Enda en Berm spiller! Jevn vekst og bra ODA.
Han har møtt ufattelig lite motstand...


11 Goyakleh SUN 626.844 - 67 - 9356
Han her har falt en del på listene. Har han møtt hard motstand? :p
Han topper ODD listen, og ODA'en er også bra.
Har hørt rykter om at Simplicity er på denne kontoen nå, men er uvisst om han er dual eller er alene på kontoen.


12 Uman PMS 618.365 - 67 - 9229
Han har hatt en 20 dagers adlings pause ser det ut som. Lite adels her i gården? ^^

13 CheGuevara L-13 598.491 - 64 - 9351
En del gråby adling, men det er store gråbyer som må adles...

14 AimEffectPMS 565.568 - 66 - 8569
Han her er ny på lista?
Ser ut til å holde høyt adlings tempo!


15 Lystig SUN 564.883 - 60 - 9415
Det har stått stille lenge her nå...
Har han sluttet?


16 Varg V PMS 543.417 - 60 - 9057
Vet lite om han her....

17 Point Taken. SUN 507.403 - 55 - 9226
Hun med den bra lista!! :p
Hun klarer seg bra ser det ut som. Har vært litt internadlinger, men de fleste har vel litt av det. ;)
Har ikke møtt særlig motstand deffansivt.


18 kløvervaselin Jupa 492.121 - 53 - 9285
Han klarte seg bra, helt til han begynte å møte motstand..
Ser ut som han er på vei nedover nå.


19 176-167 SUN 487.620 - 53 - 9200
Her er det ikke mye nukes igjen! :D
Dyktig dansk spiller.


20 Ebbern -NB- 487.288 - 52- 9371
Endelig! :cool:
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
flott liste ebbis:) ikke mye arbeid ser det ut til:) men takk for oppsummeringen og ftw noen ta tilbake den 20plassen feil fyr som ligger der....
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
17 Point Taken. SUN 507.403 - 55 - 9226
Hun med den bra lista!!
Hun klarer seg bra ser det ut som. Har vært litt internadlinger, men de fleste har vel litt av det.
Har ikke møtt særlig motstand deffansivt.

Åjadda :) Går som det suser shu, sånn av og til :p
 

DeletedUser

Guest
1 syklov L-13 1.151.918 - 122 - 9442
Fortsatt på topp, og forblir nok der en stund. Høy ODA har han også! Fortjent førsteplass.

Beklager å si det, men jeg gikk litt lei en stund siden. Fikk øktfarming til å fungere i hele 2 dager før jeg begynte å disse irriterende feilmeldingene igjen, og hadde ett lite oppsving der. Men jeg er nok for inaktiv nå til å beholde førsteplassen, og sier fra FØR runinter tar meg igjen:) Jeg kommer ikke til å slette sånn uten videre, men håper da inderlig at jeg er heldig og får en dualspiller som kan få til noe action på denne kontoen! Desverre vet jeg ikke av noen som ønsker jobben.
 

DeletedUser

Guest
1 syklov L-13 1.151.918 - 122 - 9442
Fortsatt på topp, og forblir nok der en stund. Høy ODA har han også! Fortjent førsteplass.

Beklager å si det, men jeg gikk litt lei en stund siden. Fikk øktfarming til å fungere i hele 2 dager før jeg begynte å disse irriterende feilmeldingene igjen, og hadde ett lite oppsving der. Men jeg er nok for inaktiv nå til å beholde førsteplassen, og sier fra FØR runinter tar meg igjen:) Jeg kommer ikke til å slette sånn uten videre, men håper da inderlig at jeg er heldig og får en dualspiller som kan få til noe action på denne kontoen! Desverre vet jeg ikke av noen som ønsker jobben.

Jeg kan;)!
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Vil bare påpeke at jeg er oppe på topp 20 for første gang på v5 :) Ikke for å skryte men viktig informasjon dette :p
 

DeletedUser

Guest
i SKRIVENDE stund er granpa også oppe på topp 20.

Gratulerer granpa.:eek:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
1 runinter -NB- den store lederen av V5´s største stamme. er egentlig litt rart han ligger på første plass som spiller også. de fleste lederne har som regel nok med å lede stammene sine. det viser jo bare hva som bor i denne "gutten".

2 Attyla -NB- en grusom fiende, men en god alliert. det sier vel det meste om Polakken i -NB-. kan jo også ta med at han er en snedig sak og ha i stammen sin. finner på mye overraskende ting. jeg liker den typen der.

3 madder L-13 har steget voldsomt i det siste. det meste er på internadlinger. vet egentlig ikke så mye om denne spilleren. men det retter sikkert på seg.

4 176-176 BERM har vel hatt seg en rolig periode nå. er flink til å gi full gass når han rører på seg.

5 Leiv Eiriksson BERM Lederen av BERM. en av få jeg overhode ikke vil krysse klinge med. har en råskap i angrep som de aller fleste mangler. flink til å time, samt få med seg andre på "galskapen" sin.

6 NumberOne PMS har også steget voldsomt i det siste. kan det være på grunn av dualén sin?? tar/får uansett mange byer nå.

7 Ebbern -NB- Ebbern min kjære venn. stiger jamt og trutt. har ikke det hysteriske rykket når han angriper, men maler sund sine motstandere. har vel ingen svakheter som jeg ser det.

8 ImTheBest Ingen en nabo av meg og en gammel L-13 kjempe. går litt i rykk og napp nå. tar/får byer fra Syklov. skal faktisk bli spennende å se hva det blir av denne spilleren.

9 AimEffect PMS tar litt byer her og der. er ikke så opptatt av krigen kan det se ut som. men han stiger sakte men sikkert i poeng.

10 Varg V PMS tar mange byer fra BERM. men han har vel en liten pause nå kan det virke som. men siden han har en høy OD-a er han sikkert en kjedelig nabo.

11 Übersetzung -NB- et "gammelt" medlem i -NB-. skriver mye rart på forumet vårt og er en stabil kriger. har noe enorme rykk når han alt setter i gang. skal bli gøy å se på fortsettelsen her.

12 sama -NB- et nytt medlem i -NB-. er en spennende type som jeg tror vi vil få mye glede av fremover.

13 slemrev PMS stiger jamt i poeng. tar en byer fra andre stammer/spillere utenfor krigen. samt litt grått. fikk seg noen karameller av L-13 i den krigen og dreier nå en annen vei. sikkert smart av ham det.

14 jeeeeeeright PMS spilleren med verdens snilleste naboer. han har ikke mistet en eneste by. og en knall-lav OD-d tyder også på at han har hatt en rimelig lett vei opp til plass 14.

15 granpa -NB- Bestefar i -NB-. en kjernekar som sikkert gråter av medfølelse når han tar en by. er ikke så glad i å sette hardt mot hardt og er vårt "bløte" alibi i stammen.

16 Krigaren BERM en litt merkelig sak dette her. har ca like høy OD-a som OD-d, men har ikke mistet noen byer. tyder på at dette er en som kan det med forsvar. men han stiger jamt i poeng.

17 Bananaphone PMS en spiller som bare har mistet en by til nå. tar en del grått og "enkle" spillere. vet ikke så mye om han ut over det.

18 Point Taken. BERM min favoritt dame selv om det ikke er henne som spiller der nå. har steget mye i det siste på grunn av oopelpow etter å ha ligget rolig i lang tid.

19 johan j1234 BERM var voldsomt aktiv i krigen mot L-13. men har stagnert litt i det siste. lader opp til ny økt??

20 Fugla BERM det meste har gått nedover for Fugla. utenom OD-d poengene. som har steget til nye høyder i det siste. er under voldsomme angrep fra PMS for tiden. vil han stå i mot dette?? jeg håper da det.
 
Topp