Søkeresultater

  1. Faktabørsen

    ja, ikke sant. :) julefølelsen er ikke helt vekke i DN heller ser jeg. og slikt liker jeg.
  2. Ryktebørsen

    dette er da Tribal Wars, er det ikke? da er den stammen som får medlemmene til å samarbeide best som vinner. om Ruab får de andre medlemmene med seg så beviser jo det at han er en god leder, gjør det ikke? og om det er noen som undervurderer hans måte å gjøre tingene på så er de langt fra de...
  3. Ryktebørsen

    ja, vi var nok litt heldige med den, ingen tvil om det. men om det skal være til noe trøst så hadde nok de fleste gått på finta der. men nå slipper du jo mer bråk fra meg da. ;)
  4. Ryktebørsen

    takk, takk. og det samme til deg. så kan vi heller samenligne tap i morgen og flire til hverandres flaks og uflaks.
  5. Faktabørs

    fakta er vel det at om PMS og NB hadde merget så hadde V5 blitt avsluttet ganske så fort. og de hadde begynt på V10 i steden.
  6. Ryktebørsen

    ....og en liten UN-gutt. hurra!! men han er vel så liten at du ikke ser han i alle angrepene fra de andre mot deg *sukk* er ikke bare, bare å være liten blandt så mange store.
  7. Prisutdelinger

    kanskje hun ville at dere skulle ta dette en annen plass og la de som vil holde seg OT gjøre det? uansett. her er min liste. Mest respekterte spiller 1. Villareal. jeg vet hva denne gutten er i stand til når han gir på. eneste bekymringen er jo om han er for opptatt i andre verdner. 2...
  8. Ryktebørsen

    huff. du fikk det til å høres så....ekkelt ut. og det er jo ikke helt riktig, er det vel? UN har ikke tatt en eneste by fra meg. men ryktet som sådan bekreftes. grunnen er like enkel som banal. kontoen ble så innesperret av mine egne allierte at jeg ikke ser noen vits i å fortsette der. jeg...
  9. Ryktebørsen

    snedig at ikke Zippy hadde avkreftet den for lenge siden. uansett. jeg trodda da visselig det var motsatt. men der kan man se. lærer stadig nye ting her.
  10. Ryktebørsen

    aaaah. det forklarer saken. jeg stusset nemlig over den kommentaren til Zippy. ikke det at han er så veldig klar i alle sine kommentarer, for vi er jo vant med at han rører litt rundt i grøten, men denne var ekstra vanskelig å forstå. så jeg håper bare Zippy finner såpass varme i sitt hjerte...
  11. Ryktebørsen

    ja jeg vet hva OD-d er. det er de poengene som du får når andre angriper deg. det vil da si at du mister tropper, eller bygninger, alt ettersom. eller at du, som du så standhaftig påpeker, tar unna våre tropper. jeg bare refferer til det som TW-stats viser. jeg har nok ikke tilgang til...
  12. Ryktebørsen

    ja....det er sikkert derfor at du fikk over 600K i OD-d økning i løpet av gårsdagen ;) og så kommer det mer i løpet av fremtiden. så du skal jo bare være glad til. hva hadde skjedd om vi virkelig kunne dette? hadde vi tatt over verden? hadde vi fått oss en frekk liten firkantbart på overleppen...
  13. Heftige krigsstats på V9

    he he. morsom liten kropp du, Villa. hvorfor har ikke jeg sett det før?
  14. Allerede?

    tenk litt på det. det er jo et tak på 20 medlemmer i denne verden. det vil da si at hver medlem må ha 2 mill poeng for å vinne. og det tror jeg blir en stund til det skjer.
  15. Battlefield 3

    jo.....men nå er det slutt. og hvorfor ikke? det har jo funket så langt. og den har jo bare vært brukt til spilling og da er det jo ikke så nøye, er det vel? og den Asusen koster jo "bare" 8K. og det er vel omentrent det jeg må bruke på nye deler samt nytt OS på den stasjonære.
  16. er dual fail?

    ser jo den at tittelen på tråden er litt, skal vi si, tabloid. uansett. det jeg har hørt/lest er at de bruker skype/telefon aktivt for å koordinere det hele best mulig. og da er det ikke snakk om å komme over kneika. da er det de som er no-liferene. og det er grusomt kjedelig å bli angrepet...
  17. Battlefield 3

    det er den stasjonære som har XP. den har spist alt av spill så langt men nå er det slutt p.g.a OSen. så jeg satser heller på bærbar. og Asusen har jo det som trengs for å holde dampen oppe. men hovedgrunnen til bærbar er lange og kjedelige kvelder på hotell i jobbsammenheng.
  18. Battlefield 3

    jeg kjøpte BF3 bare for å oppdage at man ikke kan bruke XP som OS. og nei, jeg er ikke det minste irritert p.g.a en slik noob-tabbe av epic dimensjoner. så nå er det å gå den lange veien til Dustin for å bestille meg en Asus G53SX. *sukk*
  19. TOP 20 Stamme and spillers

    ja men forslaget er jo bra det. dere får jo en bra stamme da, gjør dere ikke? og med deg som en mulig moderator for stammeforumet, hva kan vel gå galt da? og så kan dere kalle stammen for "dødlige villmenn". et lite aber der er jo at det vil ekskludere deg. men skjit i det. stammen hadde vært...
  20. TOP 20 Stamme and spillers

    det er bare noe du sier, Suza. det der ser jo ut som en drømmestamme. og spør du pent så får du kanskje et verv i stammen. som moderator eller noe sånt. og så må du passe deg slik st ikke makten går deg til hodet da. :D
Topp