Søkeresultater

  1. Destructere

    Spørsmålsrunde

    1 mill som angriper? 2 mill som forsvarer??? https://gyazo.com/4a311d2f4818897495efc66384fcf519
  2. Destructere

    Twstats

    Er http://no.twstats.com/ lagt ned ? Ser at samtlige verdener står som (closed) og at det ikke har vært noe update siden 01.06. - PG
  3. Destructere

    Ryktebørsen

    Nja, har nå en by og 2 :oops:
  4. Destructere

    Ryktebørsen

    Ryktes at det er en danske her? <3
  5. Destructere

    Ryktebørsen

    Ryktes at det har vært en del backstabbing og slikt de siste ukene? Får ikke alt med meg :oops:
  6. Destructere

    Spørsmålsrunde

    Til Reisverket: Fordi vi er mennesker og vil alltid gjøre feil. Kun via Jesus får du tilgivelse fra dine synder. Sååå, når tid blir TW festen som alle har glemt ut av? :-)
  7. Destructere

    Lage ny tw champion på hele .NO

    Still waiting :oops:
  8. Destructere

    #JosteinMåTrykke

    #JosteinMåLeggeUtMatBilde!
  9. Destructere

    Spørsmålsrunde

    Nah, spiller kun 1 verden om gangen, og jeg har nok med .net for nå :)
  10. Destructere

    Spørsmålsrunde

    Ser ut som aksjonen gikk bra (for Stian sin del ((dg44 ja)) :) Nå har ikke jeg spilt v27 og heller ikke følgt noe særlig med på verden, men fikk en liten heads up idag da jeg ble forsøkt rekruttert nok en gang til denne verden :rolleyes: Men jeg må si dette ser ut som en spennende verden. HBT...
  11. Destructere

    Ryktebørsen

    Ryktes at noen vil ha meg inn på konto slik at jeg faktisk må begynne å spille på v27 :eek:
  12. Destructere

    Topp 25 spillere - v27

    Flott liste! Ser ut som v27 kan bli en meget bra verden med mange spennende spillere! :)
  13. Destructere

    Slutten på en fantastisk verden!

    Da har Pålly fått over 70% dominans og nedtellingen er startet. Vil da først starte med å si gratulere til stammen min! Det har blitt kjempet hardt og lenge mot PIMP (bytta navn så mange ganger, så tok bare det siste). Kudos til dere i PIMP også. Dere kjørte på flere ganger og det kjentes...
  14. Destructere

    Diskusjon Verden 27 - Ønsker

    Siden v27 er nok en verden som starter når sommerferien er slutt, så er det stor sannsynlighet for at jeg blir med! :) Hastighet: 2 Enhetshastighet: 1 Paladin: Ja Bueskytter: Nei Kirke: Nei Akademi: Gullmynter Moral: Ja, tidsbasert Bonuslandsbyer: Ja Barbarlandsbyer: Ja, mer en mye. Haug! 50...
  15. Destructere

    Ryktebørs

    Ryktes at ryktebørsen ikke blir brukt til rykter, men negative diskusjoner! :eek:
  16. Destructere

    Faktabørsen

    Passe på sine egne byer, det driter dem i, men å random nuke meg er noe dem lett tar seg tid til å gjøre :cry:
  17. Destructere

    Hvor er dette?

    1. Nede i venstre hjørnet på kartet. Viser koordinater. 2. Øverste meny linjen i spillet. 3. Landsbyoversikt. Jerngruvene.
  18. Destructere

    Ryktebørsen

    Som myh allerede har sagt, ta v24 på v24 forum om dere vil diskutere det :)
  19. Destructere

    Spørsmålsrunde

    Zombiefred! Har ei på kroken her som er ganske vill så antar det blir full aksjon snart! :mehe: Når tid starter sommerferiene? :o
  20. Destructere

    Ryktebørsen

    Hvorfor ikke i kveld når folk er dritings? :cry:
Topp