Søkeresultater

  1. Slumpi

    Fotball VM

    Sååå, hvem er deres favorittlag og hvem tror dere vinner? Selv har jeg tro på at Brasil eller Spania ville trekke det lengste strået.
  2. Slumpi

    Videresending av meldinger og rapporter

    Hei. Jeg vil her komme med ett forslag som jeg har irritert meg over ganske lenge. Det gjelder videresending av rapporter og sending av meldinger til dine allierte/IAP's. Hvis man i dag trenger en videresendingsliste må man spørre noen i den respektive stammen om en videresendingsliste med alle...
  3. Slumpi

    Finnes allerede Verdensdominanse

    Hei. Jeg klikket meg nettopp inn på "verdensdominans" i rangeringsmenyen på v17: Det som møtte meg var en noe skuffende sjekkliste. Problemet er at den røde streken dekker over skriften, så det er umulig å se hvor langt vi har kommet :( Mitt forslag er derfor som følger: Gjør...
  4. Slumpi

    Besvart 17. Mai fred?

    Blir det 17. Mai-fred i år, som det har vært tidligere år? Jeg og sikkert mange andre ville nok satt pris på om det ble ordnet :)
  5. Slumpi

    Hp13 - REVENGE

    Lyst til å knuse Jørn, Ruben, Heine, Sander & CO? Nå vil du sikkert tro at dette er en premade for de som ønsker å knuse overnevnte personer på neste HP? Da tror du merkelig nok helt riktig - dette er en premade for de som ønsker å gruse spillerne som har vunnet 96,1% av alle HP-runder på...
  6. Slumpi

    Videresendt, Inno Forbedring av simulator

    Jeg ser nå at dette forslaget er blitt nevn både én og to ganger tidligere, men jeg velger å ta det opp igjen siden det ikke har blitt gjort noe med selv etter 1,5 år inne. Jeg synes at dette er en såpass viktig detalj under simulering av ett angrep, og jeg kan ikke skjønne at det skal være noe...
  7. Slumpi

    Vinnerkriterier for v14?

    Når vil vinnerkriteriene for v14 komme? Synes det begynner å bli på tide å annonsere de nå snart, siden det er ganske klart hvilke stammer denne krigen kommer til å stå imellom...
Topp