Søkeresultater

  1. Videresendt, Inno Nytt forum ingame

    Forumet mangler en drøss normale forumfunksjoner. Bedre mulighet for å begrense rettigheter, jeg vil kunne dele et forum med en annen stamme, uten å la dem kunne slette innlegg og tråder. En logg som viser hvem som har gjort hva. Mulighet for egendefinerte brukergrupper.
  2. Besvart Bytting av byer

    Er det lov å bytte byer?Er det lov å gi bort en by eller to? Reglene om pushkontoer er skrevet så FORFERDELIG dårlig at det er umulig å tyde dem. Hvis dere skriver dem på norsk kan jeg lese reglene selv.
  3. Besvart Har man lov til å sende ressurser når man sitter kontovakt?

    "Det er aldri lovlig å sende ressurser til andre spillere fra kontoer du er kontovakt på. Handle på markedet er lov." Er det ikke lov å sende ressurser til stammevenner mens du sitter kontovakt? Hvorfor ikke?
  4. Fikset Oppdatere forumreglene og lese korrektur

    Skrivefeil og grammatiske feil: Det er tillatt å bruke taktikk for og provosere dine motstandere i Politikk og Propagandadelen av forumet så lenge taktikken er basert i spillet. Vennligst ikke gi ammunisjon til "forumtrollene" og ikke svar på tråder som vil med stor sannsynlighet bli...
  5. Hjelp til JavaScript

    Er det noen her som kan javascript og som er kjent med canvas og imagemap? Jeg tenkte å lage et nytt kartsystem til tribalwars.
  6. Besvart Lagres passord i klartekst?

    Lagres passordet mitt i klartekst på serveren deres? Jeg stusset etter at jeg leste: "Gjetting av passord til andres kontoer er også forbudt. Velg passord som ikke kan gjettes enkelt. Vi vil ikke gjenopprette kontoer eller tropper som er tapt på grunn av passord som er lett å gjette." Dere...
  7. Besvart Regler

    Stusset litt over denne: -Det er helt ok for flere personer å ha tilgang til den samme kontoen, men det krever at ingen eier eller har tilgang til en annen konto på samme verden -Det er ikke lov å logge inn på noen andre sine kontoer, ikke engang familiemedlemmer. Skal du ha tilgang til en...
  8. Videresendt, Inno Fikse "forespørsel" siden for tropper

    Automatisk sortering etter avstand, mulighet til å velge bort ALLE isteden for en etter en, slå av automatisk oppdatering på den siden. Gjør den mer like "Forespørsel"-siden på markedet.
  9. Besvart Kildekode

    Hva skal til for å få sett det aller helligste? Jeg er litt nysgjerrig på hvordan TW fungerer (eventuelt ikke fungerer).
  10. Nedstemt/ikke mulig Forespørsel om ressurser og støtte til andres byer

    Med premiumkonto kan man bruke funksjonen "forespørsel" for å få sendt store mengder tropper eller ressurser til en av sine egne byer. Dette er veldig praktisk hvis du for eksempel vil sende 1000 av hver tropp fra hver forsvarsby, eller hvis du vil sende litt ressurser fra hver by. En slik...
  11. Fikset Oversettelse som fungerer

    Det virker som om vedkomne som har oversatt TW til norsk mangler norskkunnskap helt ned til ungdomsskolenivå. Det er utallige feil, og eksempler på oversettelser der ord for ord har blitt oversatt isteden for at betydningen har blitt oversatt. Jeg foreslår at dere leser korrektur, og eventuelt...
Topp