Søkeresultater

  1. jonnernxd

    Videresendt, Inno Forbedret masserekrutteringsfunksjon

    Skyldes kanskje latskap fra min side, men jeg syns det er irriterende at hvis man bruker masserekrutteringsfunksjonen som følger med PK lager helt ville køer med troppeproduksjon. Noe som hadde hjulpet veldig var om man kunne velge et tidspunkt man ville ha troppene ferdig til. Si jeg skal...
  2. jonnernxd

    Duplikat Onlinestatus

    Mulig det her er tatt opp før, men prøver meg. Hadde vært fint med en funksjon når man logget inn på verden om man kunne se om noen allerde er inne på den. Si dualen din er inne å spiller. Du prøver å logge inn så står det at "Brukeren er online" eller noe sånt. Dette hadde vært et veldig...
  3. jonnernxd

    Nedstemt/ikke mulig Paladinvåpen

    Jeg syns det skal legges til et nytt våpen. Nemlig Chuck Norris'. Med dette våpenet vinner man slaget uansett. Ja? (yes)
  4. jonnernxd

    Videresendt, Inno Kart - Kirke

    Hadde vært bra om man kunne valgt en by på kartet, og satt et kirkenivå på den. Si at man scouter en fiendeby og man ser at den har kirke 2. Man går inn på landsinformasjon å redigerer inn Kirke nivå 2. Så får man er blå radius (eller annen farge) rundt byen slik som det er rundt egne. Dette...
  5. jonnernxd

    Besvart Stille klokka fram

    Vil også tw-servere bli stilt 1 time fram kl 02:00 i natt?
  6. jonnernxd

    Simulator

    Hadde det vært mulig å kunne aktivere flere palavåpen i simulatoren?
  7. jonnernxd

    ~EM~

    Hei! Stammen vår holder til i K44. Vi tar inn aktive spillere :)
  8. jonnernxd

    Silkroad Online

    Er det noen her som spiller det? Det er et online MMORPG spill. Det er ganske likt WoW, men det er gratis :D Spillet kan lastes ned her og hjemmesiden er her Jeg spiller på serveren Saturn. Morro om noen joiner :) Når du skal velge char tar du Kina, ikke Euro :p PS: Du må registrere deg...
  9. jonnernxd

    Deilig balleknuser :L

    http://www.youtube.com/watch?v=EmJ1l-EzJw8 Får selv vondt av å se på det :p
  10. jonnernxd

    Verden3

    Hvem er det som skal begynne der? : ) Jeg vil joine en stamme som skal være aktiv :D
  11. jonnernxd

    sletting av landsby

    hvis jeg f.eks. skal på hytta i 2-3 uker... vil brukeren min bli sletta da ?
Topp