§7)

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Erhmm, well each manager makes their "own" rules. If DosX say's that script is illegal then it is illegal, and if one of the bigger admins say's it' illegal? Then you'd be wise to accept that and let it go.

And for your information, things aren't as easy as that. And until we've sorted it out with reliable sources we will refrain from using the script. And you of all people aren't anyone I would heed any advice from.
 

DeletedUser

Guest
Djiiises...can't you read? I said that I wouldn't comment. I never mentioned you did,did I Sherlock?

You got insulted...oh no!!! I'm so sorry! What can I do to make it up to you?
(That is called sarcasm, f.y.i.)

If you think one needs a dictionary to write such I do, you're even worse off than I thought. I feel sorry for you...:(

I'm not even going to reply to that, but, erhmm, remember when you said I posted nonsense? Hehe, look at your own post. You're such a hypocrite.
 

DeletedUser

Guest
I'm not even going to reply to that, but, erhmm, remember when you said I posted nonsense? Hehe, look at your own post. You're such a hypocrite.

Hypocrite you say...isn't that one of the greek philosophers? :D

You must know by now that patience can be stretched only to a certain limit. What comes around,goes around...:p
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
juksemakere har liten tiss, dette er vitenskapelig bevist..

:p

Ok vet at eg komme te å få en omgang verbal spænking av kemp å mini for å poste her inne..meen..

Juksing e kjipt, scripts er juks å alle vet det..om sff/Renegades har brukt script som gir dem noen som helst fordeler i spillet bør det straffes..

synes det er uhørt at de nå prøver å rettferdigjøre sine handlinger med "det var uklare regler"..

Renegades og forsåvidt SFF var svære i kjeften på forum, å la ut om hvor mye bedre de var en alle andre,men sannheten er nok at de ikke var bedre en oss,de brukte bare et script som gjorde dem bedre..

Unnskyldningen "det var uklare" regler er ikke god nok, er man usikker..LA VÆR!!! "If in doubt..dont!!!"

Mini..seriøst, har du en sykdom som eter opp hjernen din?? syns du virker dummere å dummere for hver post du skriver....drit i å komm med piss om glitter da, du fortjener perm ban på alle servere...
vær snill, har kontakter i US marines..du kan våkne på guantanamo bay med tomlene stripsa,papirpose over huet å buksa på anklene..
 

Scotland

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
re

Scripts are used all the time. But I have never used them due to my crappy PC :( I never liked scripts, gave the premium users even more of an advantage.
 

DeletedUser

Guest
juksemakere har liten tiss, dette er vitenskapelig bevist..

:p

Ok vet at eg komme te å få en omgang verbal spænking av kemp å mini for å poste her inne..meen..

Juksing e kjipt, scripts er juks å alle vet det..om sff/Renegades har brukt script som gir dem noen som helst fordeler i spillet bør det straffes..

synes det er uhørt at de nå prøver å rettferdigjøre sine handlinger med "det var uklare regler"..

Renegades og forsåvidt SFF var svære i kjeften på forum, å la ut om hvor mye bedre de var en alle andre,men sannheten er nok at de ikke var bedre en oss,de brukte bare et script som gjorde dem bedre..

Unnskyldningen "det var uklare" regler er ikke god nok, er man usikker..LA VÆR!!! "If in doubt..dont!!!"

Mini..seriøst, har du en sykdom som eter opp hjernen din?? syns du virker dummere å dummere for hver post du skriver....drit i å komm med piss om glitter da, du fortjener perm ban på alle servere...
vær snill, har kontakter i US marines..du kan våkne på guantanamo bay med tomlene stripsa,papirpose over huet å buksa på anklene..
Herregud for en lam post, nesten drapstrusler og det hele, men flaks for deg at BOL gutta er immun mot infractions og lignende.

Og det står jo skrevet flere steder at disse scriptene er lovlige? At et par trangsynte nordmenn mener noe annet er jo en annen sak.
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
its obvious..its illegal to use a scipt that gives you a unfair advantage..mabe this script doesnt give you a unfair advantage against those who know about scripts, like grim and other players who play alot on different servers..but lets consider the 10yr olds playing here..the nubs..the semi actives and the ppl who play this for fun...they will not be able to defend themselves against script users,thus its a unfair advantage and its illegal..

On another note, im absolutly not saying averyone in renegades is using it, i belive there is some ppl who play fair and with pride..
 

DeletedUser

Guest
Dette er helt klart TW teamet sin feil. Begynn å opplys folk om hva som er lov mer nøyaktig, så slipper vi misforståelser som dette.

Jeg har forøvrig ikke lest hele tråden da jeg ikke gidder å lese 13 sider med syting. Sue me.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Renegades og forsåvidt SFF var svære i kjeften på forum, å la ut om hvor mye bedre de var en alle andre,men sannheten er nok at de ikke var bedre en oss,de brukte bare et script som gjorde dem bedre..

Så jævlig lavmåls å dra ned SFF`s ryke i grava med pisspreik!

Tror du virkelig Kemp kan bruke scripts? Jeg har fremdeles til gode å se han skrive en BBkode.... Ingen i SFF visste at scripts fantes. Jeg lærte det for få uker siden.

Så prøve å dra ned en stamme som ikke eksisterer lenger sitt rykte...Det laveste jeg har sett fra deg til nå Jannas.
 

DeletedUser

Guest
juksemakere har liten tiss, dette er vitenskapelig bevist..

:p

Ok vet at eg komme te å få en omgang verbal spænking av kemp å mini for å poste her inne..meen..

Juksing e kjipt, scripts er juks å alle vet det..om sff/Renegades har brukt script som gir dem noen som helst fordeler i spillet bør det straffes..

synes det er uhørt at de nå prøver å rettferdigjøre sine handlinger med "det var uklare regler"..

Renegades og forsåvidt SFF var svære i kjeften på forum, å la ut om hvor mye bedre de var en alle andre,men sannheten er nok at de ikke var bedre en oss,de brukte bare et script som gjorde dem bedre..

Unnskyldningen "det var uklare" regler er ikke god nok, er man usikker..LA VÆR!!! "If in doubt..dont!!!"

Mini..seriøst, har du en sykdom som eter opp hjernen din?? syns du virker dummere å dummere for hver post du skriver....drit i å komm med piss om glitter da, du fortjener perm ban på alle servere...
vær snill, har kontakter i US marines..du kan våkne på guantanamo bay med tomlene stripsa,papirpose over huet å buksa på anklene..

Du er egentlig ikke verdt å kaste bort bokstaver på engang.
Hold klaffen når du ikke vet hva du snakker om. DET er den beste regelen din dott!

At du har amerikanske venner burde jeg ha visst. Sikkert plukket opp mye av dine holdninger der. Og om du tror folk nyter å tilbringe tid sammen med overkåte amerikanske soldater,mens buksa er på knærne, like godt som deg så tar du VELDIG feil.

Ta deg ei bolle og legg deg!
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Herregud for en lam post, nesten drapstrusler og det hele, men flaks for deg at BOL gutta er immun mot infractions og lignende.

Og det står jo skrevet flere steder at disse scriptene er lovlige? At et par trangsynte nordmenn mener noe annet er jo en annen sak.

vet du hva, har slutta, så driter i høfligheten nå,gloves are off baby..

når mini kommer med beskyldninger om at glitter ligger seg til å få fordeler på TW blir det alvor..da kan man svare tilbake med samme mynt..
 

DeletedUser

Guest
Dette er helt klart TW teamet sin feil. Begynn å opplys folk om hva som er lov mer nøyaktig, så slipper vi misforståelser som dette.

Jeg har forøvrig ikke lest hele tråden da jeg ikke gidder å lese 13 sider med syting. Sue me.

Støttes.

Er du helt lam Jannas? Mener du at folk som er mer aktiv på tw og bedre til å spille tw burde ha regler imot seg for å beskytte dårligere og mindre aktive spillere? Hører du selv hvor latterlig det høres ut?
 

DeletedUser

Guest
vet du hva, har slutta, så driter i høfligheten nå,gloves are off baby..

når mini kommer med beskyldninger om at glitter ligger seg til å få fordeler på TW blir det alvor..da kan man svare tilbake med samme mynt..

Så tilnærmede drapstrusler er ok synes du da. Du er faen meg ånnas så det lukter vondt....
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
søtt at dere reagerer så voldsomt på mine kommentarer, men ikke på mini sin seksuelle trakasering..


sondre, nei er ikke det jeg sier, men sier det gir en fordel i spillet og er da ulovlig...
 

DeletedUser

Guest
søtt at dere reagerer så voldsomt på mine kommentarer, men ikke på mini sin seksuelle trakasering..

Om du ikke gidder lese hele posten så skyld deg selv for idioti. Jeg har faktisk reagert på det så bugger off!
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Of course it was no secret to BOL members... It was used against us and some of the more talented players realised... So why should we not tell our own players?!
You only knew because an admin told you, because you're a mod, not from any player view would you of known. Get it? You abused the knowledge given to you because you have mod status... See where I am going with this...? I can explain it in easier terms if you cannot understand.

Kempy :O I doubt he wants to do that. ;)

Thats so f**king uncalled for. Learn some bloody manners. I`ve been replying to ur criticism in a rather polite manner, explaining it as I saw fit, even though u had a rather rude way of asking.

I really dont have to explain myself to every little brat out there, especially a anoying brat like you who have never learnt manners.

If u got a problem with anything I did, talk to Dosx about it and he will either:
1: demote me as a mod
2: Give me a nice whooping
3: tell u its none of your buisness, its between mods.

Francly, my modjob is me doing the TW community a favor, not vice versa.
 

DeletedUser

Guest
Før det her går helt av skaftet så...kanskje komme on-topic igjen?
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så tilnærmede drapstrusler er ok synes du da. Du er faen meg ånnas så det lukter vondt....

ja!

står for det jeg sa..alle med en halv hjerne el mer klarer finne ut om det er noe i min "trussel" el ikke..så legg hjernene deres sammen å kom frem til svaret...
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Dette er helt klart TW teamet sin feil. Begynn å opplys folk om hva som er lov mer nøyaktig, så slipper vi misforståelser som dette.

Jeg har forøvrig ikke lest hele tråden da jeg ikke gidder å lese 13 sider med syting. Sue me.


er 13 sider hvor TMR og endel andre sier det samme som du og BOL hyler ban og juksemakere.
 

DeletedUser

Guest
søtt at dere reagerer så voldsomt på mine kommentarer, men ikke på mini sin seksuelle trakasering..


sondre, nei er ikke det jeg sier, men sier det gir en fordel i spillet og er da ulovlig...

Skulle bare mangle når så tåpelig og kommer med uttalelser 24/7 uten rot i virkeligheten. Kan du ikke bare holde deg utenfor her..? Vær så sniiiil?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp