3.14 og Ugress

DeletedUser

Guest
For et svar! En gang i livet vil du innse at du ikke alltid har rett. Da er du endelig voksen.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Zippymaster er en god spiller ingame, kanskje en av de beste, det tar jeg hatten av for og sallutere.

Men som debattør og polimemiker er han absolut en av de værste. Argumentene er flagrene og sprikene og de bære ofte preg av hermetiseret og veldig lite gjennemtenkte argumenter. Og han er manisk opptatt av egne innsatts.
 
Sist redigert:

hamond

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tribal hugging, et spill som gikk ut på kompliserte alliansesystemer og store kriger har nå altså kommet til dette. Jeg vil egentlig lage denne posten for å spørre om hva som er tanken bak dette. Er det slik at dere er så glad i hverandre at dere ikke har hjertet til å adle hverandre ut, eller er dere redde for at de andre er bedre enn dere? Ta et eksempel av fortiden, v1. Det beste eksempelet på hvordan en person klarte å få hele verden til å åpne øynene. For det er det vi trenger her og. Vi er nødt til ende denne kjedelige huggingen. Her er det flere nye spillere som gjerne vil komme på banen, men så er det en del proffe folk som liker å adle dem som lett bytte. Det minner meg heller om en verden som går mot slutten, der det er noen store stammerigjen og medlemmene som er langt unna fronten adler seg til fronten og utover på rimmen for ikke å bli fanget. De nye medlemmene som starter blir adlet ned etter at da har bygget noen fine byer som blir brukt til deffbyer.

Hvorfor ikke dere mot røkk? Det er noe annet jeg har lurt på. Hvorfor klarer ikke vi andre stammer å legge litt mere press på dere? Akkurat nå virker det som om alle er så utrolig fokusert på å overleve at folk faktisk overser det vi gjør her. Vi en pitteliten stamme som står for så mye. Og mensjeg skriver posten så ligger frustrasjonen min mindre i tribalhugging enn i de andres stammer situasjon. Vi bør få til en spennende verden her, en som er mere enn en litt hardcore versjon av gråbyadling for det er det dette er! Det er jo en tam verden for dere.

Vil ikke dere ha spenning? Om dere er lei av spenningen ved spillet så spørr jeg er det ikke da bedre å åpne en lan speedserver der dere alle kan adle gråbyer sammen? Så kan dere time togene deres der og nuke som bare det.

Alt jeg ber om er en spennende verden å spille i!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Zippymaster er en god spiller ingame, kanskje en av de beste, det tar jeg hatten av for og sallutere.

Men som debattør og polimemiker er han absolut en av de værste. Argumentene er flagrene og sprikene og de bære ofte preg av hermetiseret og veldig lite gjennemtenkte argumenter. Og han er manisk opptatt av egne innsatts.

Hehe jo, tusen takk, men tror ikke det stemmer.

Angående debattør så kan jeg være en dame god en hvis jeg vil, men her på tw snakker jeg rett fra levra 24/7 og derfor blir argumentene svært dårlige og varierer også i forhold til humøret :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Umoralsk og feig måte å spille på?
Skjønner ikke helt hva du mener...

Altså, jeg tror Cybershot mener at det er feigt at de to desidert største stammene på V8 skal alliere seg med hverandre. Hva har dere å tjene på en slik allianse? Konstant tribalhugging og kose-meldinger på tvers av stammene? Vel - kos dere med det i hvertfall... Jeg ønsker hvertfall å høre hvor mange antall kose-meldinger som er blitt sendt, om det ikke er å be om for mye, så klart! Jeg må si meg litt skuffet, når jeg ser "spillerbenken" til stammene gitt, jeg trodde virkelig dette var spillere som likte en utfordring, og som virkelig satte pris på døgnløse netter for å sende nukes du har timet med stammemedlemmene dine i noen timer, men det virker som om spenningen heller ligger i det å nedsable småstammer, som kanskje ikke har en sjans i havet til å kunne forsvare seg selv mot spillere som har spilt i flere år, og som kan snipe 150ms-tog med bind for øynene og stacke byene kun med hjelp av tankekraft, så be my guest, bare å adle i vei!

mvh
Scar
(Et sted på v8)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Dere ville ikke engang svare med på meldingene jeg sendte dere. Hadde ikke forventet at dere skulle oppføre dere så arrogante og egoistiske at dere adler noen som nettopp har begynt å spille og som dere ikke tjener noe på å adle i og med at vi allerede hadde innrømt at vi hadde tapt krigen.
 

DeletedUser

Guest
Å, cry me a river! Dere adlet kimmler, dere får ta konsekvensene av det. Sutringen deres gir meg bare mer lyst til å rise ugressbak.
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Altså, jeg tror Cybershot mener at det er feigt at de to desidert største stammene på V8 skal alliere seg med hverandre. Hva har dere å tjene på en slik allianse? Konstant tribalhugging og kose-meldinger på tvers av stammene? Vel - kos dere med det i hvertfall... Jeg ønsker hvertfall å høre hvor mange antall kose-meldinger som er blitt sendt, om det ikke er å be om for mye, så klart! Jeg må si meg litt skuffet, når jeg ser "spillerbenken" til stammene gitt, jeg trodde virkelig dette var spillere som likte en utfordring, og som virkelig satte pris på døgnløse netter for å sende nukes du har timet med stammemedlemmene dine i noen timer, men det virker som om spenningen heller ligger i det å nedsable småstammer, som kanskje ikke har en sjans i havet til å kunne forsvare seg selv mot spillere som har spilt i flere år, og som kan snipe 150ms-tog med bind for øynene og stacke byene kun med hjelp av tankekraft, så be my guest, bare å adle i vei!

mvh
Scar
(Et sted på v8)

Tribalhugging i mine landsbyer skjer daglig, jeg tribalhugger hodet av mange besøkende jeg.

Spillerbenken? Det er jo faktisk slik at for å nyte spillet er det greit å kunne spille med de man trives med. Jeg trives ikke i noob-stammer hvor alt går over styr titt og ofte. Slik er fotballen og, noen spillerbenker er bedre enn andre. Driver de nederte på listen å syte over at de beste lagene ikke får utfordringer?

Kosemeldinger? Ja, noe annet er jo rart om man ikke skal kunne snakke sammen med en stamme man har samarbeid med? Og med en stamme man samarbeider med så er det vel en hyggelig tone?

Jeg liker utfordringer jeg! Og vet du. Selv om min stamme har poeng - så er det slik at JEG undervurderer ikke fienden med mindre poeng. Så jeg ser absolutt utfordringer.

Mindre stammer med mindre poeng kan også spille godt i krig og gi mange utfordringer. De som tenker mest på poeng i saken her er jo småstsammene.

Og i denne saken spesifikt. Igjen, jeg ser ikke hvorfor vi skulle la småstammer adle oss bare fordi de er mindre.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tribalhugging i mine landsbyer skjer daglig, jeg tribalhugger hodet av mange besøkende jeg.

Spillerbenken? Det er jo faktisk slik at for å nyte spillet er det greit å kunne spille med de man trives med. Jeg trives ikke i noob-stammer hvor alt går over styr titt og ofte. Slik er fotballen og, noen spillerbenker er bedre enn andre. Driver de nederte på listen å syte over at de beste lagene ikke får utfordringer?

Kosemeldinger? Ja, noe annet er jo rart om man ikke skal kunne snakke sammen med en stamme man har samarbeid med? Og med en stamme man samarbeider med så er det vel en hyggelig tone?

Jeg liker utfordringer jeg! Og vet du. Selv om min stamme har poeng - så er det slik at JEG undervurderer ikke fienden med mindre poeng. Så jeg ser absolutt utfordringer.

Mindre stammer med mindre poeng kan også spille godt i krig og gi mange utfordringer. De som tenker mest på poeng i saken her er jo småstsammene.

Og i denne saken spesifikt. Igjen, jeg ser ikke hvorfor vi skulle la småstammer adle oss bare fordi de er mindre.

Det er ingen tvil om at dere i de respektive stammene som ligger øverst, driver med feigt spill. Hvor stor utfordring er det å nedsable en nyopprettet stamme, som har vært operativ i 2-3 uker? Du sier at du ikke undervurderer en fiende, greit nok det, men når stammen deres har 7x poeng til neste stamme, og har en medlemsliste som huser noen av tw´s kanskje beste spillere, så virker det utspillet nesten som en unnskyldning. Det er heller ikke noe poeng å komme å forsvare denne alliansen. Disse to stammene begynner snart å konkurrere om å adle byer på 116 poeng, og da snakker vi lavmål. Det jeg sa om å sende kose-meldinger, var rent ironisk ment, noe du tydeligvis ikke skjønner deg så mye på, men greit for meg, though.

Jeg har dermed ikke sagt at dere ikke skal forsvare stammemedlemmene deres, det har dere all rett til å gjøre, jeg stiller meg kun kritisk til deres måte å spille på. Jeg så et innlegg fra en spiller, tror det var Simplicity, som ba en annen om å gå å spille Sim City elns, og det er litt morsomt for min del, for det virker som du allerede spiller slike spill, istedenfor tribalwars. Synes det er morsomt å se at folk skyter seg selv i foten, og dette ble ikke noe mindre artig, for å si det sånn :)

Igjen spør jeg meg hva dere har å tjene på en slik latterlig allianse? Er dere redde for å krige? Seriøst? Vil dere ikke angripe tidligere venner/stammefrender? Vel, dere spiller et spill kalt tribalwars, trenger jeg virkelig å si mere?

mvh
Scar
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Holmorama og co aner jo ikke hva de selv skriver. Prøv å gå tilbake på diverse forum og se hva dere gir som svar, på diverse innlegg. Gidder ikke hive alle eksempler frem........da vil jeg bli beskyldt for spaming.

Mange innlegg blir besvart med med en "oppfra og ned" holdning, som ikke gir mye ære til disse såkaldte "kjendte og erfarne" spillere.

Greit, det er flinke spillere, og gjør sikkert ikke mange feil ingame, men her på forum...............
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Glemte i min iver helt det jeg egentlig ville skrive :eek:

Jeg synes det er greit at man forsvare stammemedlemmer, uansett hvem som har angrepet. Men har ikke på fornemmelsen at det i denne saken, er brukt mye tid på diplomati.......men det er vel ikke noe topp stammene trenger å bruke tid på. Dette var ikke fakt, kun gisning.

Og, åhhh jo da. Dere undervurdere alle motstandere, les deres egne innlegg.
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og, åhhh jo da. Dere undervurdere alle motstandere, les deres egne innlegg.

Jeg skrev at jeg ikke undervurderer motstandere basert på poeng. Ikke gjør det til en "dere" greie. Og jeg henviste til min ingame holdning. Dette er et forum hvor mange kommer med mye vås, politikk og propaganda ;)

Når jeg har snust nærmere på en spiller (uavhengig av poeng) kan jeg lett undervurdere denne - som ofte kan bli farlig. Å undervurdere motstanderen er snarere en svakhet enn en styrke, spør du meg.
 

DeletedUser

Guest
Det er ingen tvil om at dere i de respektive stammene som ligger øverst, driver med feigt spill. Hvor stor utfordring er det å nedsable en nyopprettet stamme, som har vært operativ i 2-3 uker? Du sier at du ikke undervurderer en fiende, greit nok det, men når stammen deres har 7x poeng til neste stamme, og har en medlemsliste som huser noen av tw´s kanskje beste spillere, så virker det utspillet nesten som en unnskyldning. Det er heller ikke noe poeng å komme å forsvare denne alliansen. Disse to stammene begynner snart å konkurrere om å adle byer på 116 poeng, og da snakker vi lavmål. Det jeg sa om å sende kose-meldinger, var rent ironisk ment, noe du tydeligvis ikke skjønner deg så mye på, men greit for meg, though.

Jeg har dermed ikke sagt at dere ikke skal forsvare stammemedlemmene deres, det har dere all rett til å gjøre, jeg stiller meg kun kritisk til deres måte å spille på. Jeg så et innlegg fra en spiller, tror det var Simplicity, som ba en annen om å gå å spille Sim City elns, og det er litt morsomt for min del, for det virker som du allerede spiller slike spill, istedenfor tribalwars. Synes det er morsomt å se at folk skyter seg selv i foten, og dette ble ikke noe mindre artig, for å si det sånn :)

Igjen spør jeg meg hva dere har å tjene på en slik latterlig allianse? Er dere redde for å krige? Seriøst? Vil dere ikke angripe tidligere venner/stammefrender? Vel, dere spiller et spill kalt tribalwars, trenger jeg virkelig å si mere?

mvh
Scar

Begynte og le når jeg leste dette :D Om du har/hadde fulgt med litt tidligere ville du visst at Simplicity/Vifle ihvertfall ikke er kjent for og spille Tribalhugging... Har stort sett alltid ligget høyt på listene innenfor ODA og poeng når jeg har tid til og spille, og har definitivt spilt i stammer som har vært i hardt vær tidligere... At jeg reagerer på at folk liksom skal få lettere behandling fordi det er første gangen osv er noe jeg lett kan stå for - var ingen som ga meg noen særbehandling første gangen jeg spilte - det endte jo med at jeg fikk litt deng, men da var det jo bare og finne den informasjonen som jeg manglet for og stå imot...

Er begrenset med spillere som spiller dette første gangen og gjør det bra umiddelbart - for de fleste så trenger man faktisk og få litt juling så man ser hva man er svak på - selv svarer jeg faktisk folk på mld'er og forklarer hvordan de burde endre spillestil etc for og lettere kunne henge med i sitt område, men det betyr ikke at jeg sitter med moralske skrupler for og nuke og adle en spiller som er mindre enn meg - spesielt ikke om h*n har fokusert på og bygge opp byen sin og ikke produsere tropper :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Etter litt natteadling og morgen nuking tar jeg siste byen til Joaki m idag. Håper ingen blir sån sheeeempe lei seg! :( <3
 
Topp