Akdm-24/7 mot topp 5?

DeletedUser

Guest
Gratulerer, dere startet en krig midt på natta som dere hadde planlagt helt siden 2004 f.kr og fikk tatt et par byer, skal jeg printe ut et diplom til dere? :p
 

DeletedUser

Guest
Nja, om dere hadde tenkt litt lengre enn "HERREGUD, DE HAR MASSE POENG OG SAMARBEIDER. DET ER IKKE LOV!!" så hadde dere skjønt det taktiske i det :rolleyes:
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Nja, om dere hadde tenkt litt lengre enn "HERREGUD, DE HAR MASSE POENG OG SAMARBEIDER. DET ER IKKE LOV!!" så hadde dere skjønt det taktiske i det :rolleyes:

Vel, dere var ikke med i bildet da. Krigen ble planlagt før det ble offentlig, så.. Men ja, en liten bump i veien det, men det går så bra så :)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg skjønner ikke helt det taktiske med alliansen BB4H, SAT og KA/NA, på lang sikt :)
 

DeletedUser

Guest
:)

Jeg skjønner ikke helt det taktiske med alliansen BB4H, SAT og KA/NA, på lang sikt :)

Ikke jeg heller. for meg ser det ut som KA og NA prøver å redde sin egen undergang. :)

da de diskuterte med både 24/7, BB4h og S-A-T samtidigt.

der de fikk et sammarbeid slo de til med en gang :)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Ikke jeg heller. for meg ser det ut som KA og NA prøver å redde sin egen undergang. :)

da de diskuterte med både 24/7, BB4h og S-A-T samtidigt.

der de fikk et sammarbeid slo de til med en gang :)

De var også interessert i en allianse med AKDM, for å si det slik ;)
Men man gjør gjerne desperate forsøk for å redde sitt eget skinn, i håp om å overleve.

Bare synd at det var 2 stammer som gav etter for snikk-snakk fra KA/NA`s side ;)
Men mulig dem fryktet KA/NA?? (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Dere har selvtillit hvertfall, det skal dere ha! :)
Lurer virkelig på hvordan krigen kommer til å se ut om en måned, om dere i det hele tatt eksisterer så lenge :rolleyes:
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Jeg skjønner ikke helt det taktiske med alliansen BB4H, SAT og KA/NA, på lang sikt :)

Hadde ikke jeg vært så smart som jeg hadde vært kunne jeg sagt det samme selv. Men vi har planer, bare spør Ruben og Molo. <3
 

DeletedUser

Guest
De var også interessert i en allianse med AKDM, for å si det slik ;)
Men man gjør gjerne desperate forsøk for å redde sitt eget skinn, i håp om å overleve.

Bare synd at det var 2 stammer som gav etter for snikk-snakk fra KA/NA`s side ;)
Men mulig dem fryktet KA/NA?? (giggle)


Hehe, nå snakket vi om diplomatiske relasjoner - så langt som allianse kom vi ikke, da måtte vi kommet lenger i samtalen. Nå skal det sies at vi hadde en kort snakk med dere, og m.t.p. at dere avslo så ble ikke dere tatt med i bildet mer enn 5 minutter.

Når man også tenker på K54 så virker du, og resten av gjengen på forumet, på barnehagenivå innen taktikk - og at dere mener dette er for å redde våres eget skinn understreker dette. 24/7 ga allerede fra starten signaler om en krig mot oss, de hadde fått dere (AKDM) tøflende etter seg. Da oppsto en gyllen mulighet for oss å forme en allianse med to stammer, med masse rom å adle i - og dette vil da gagne alle tre på sikt (noe deres allianse ikke vil gjøre).

I tillegg har vi tidlig hatt diskusjoner om at vi ønsket et samarbeid med S-A-T, og BB4H har vist kompetansen sin for oss i større grad enn dere og 24/7 har gjort. (Som også er et resultat av en merge i de to største stammene i K54, litt morsomt at folk slenger ut "feigt" o.l.).
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hehe, nå snakket vi om diplomatiske relasjoner - så langt som allianse kom vi ikke, da måtte vi kommet lenger i samtalen. Nå skal det sies at vi hadde en kort snakk med dere, og m.t.p. at dere avslo så ble ikke dere tatt med i bildet mer enn 5 minutter.

Når man også tenker på K54 så virker du, og resten av gjengen på forumet, på barnehagenivå innen taktikk - og at dere mener dette er for å redde våres eget skinn understreker dette. 24/7 ga allerede fra starten signaler om en krig mot oss, de hadde fått dere (AKDM) tøflende etter seg. Da oppsto en gyllen mulighet for oss å forme en allianse med to stammer, med masse rom å adle i - og dette vil da gagne alle tre på sikt (noe deres allianse ikke vil gjøre).

I tillegg har vi tidlig hatt diskusjoner om at vi ønsket et samarbeid med S-A-T, og BB4H har vist kompetansen sin for oss i større grad enn dere og 24/7 har gjort. (Som også er et resultat av en merge i de to største stammene i K54, litt morsomt at folk slenger ut "feigt" o.l.).

Så "Jeg vil på vegne av oss i KA/NA foreslå at vi inngår et samarbeid i form av en allianse" Er ikke å spørre etter en allianse sier du? :p Tøflende etter ja :) Bra du har det inntrykket av oss, så kanskje du undervurderer :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg lurer på hva dere tenker og gjøre når dere tar ut oss jeg, og har ally med "resten" av verdenen, den allyen dere har nå dekker jo 50% av vært kontinent alså den dekker 50% av verdenen.

Mads
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Må si meg meget fornøyd med reaksjonen til fienden. Når fienden snakker nedverdigende om diplomatiet vårt må det bety at vi har lykkes. Hvem har vel lyst til å gjøre fiendene sine glade?

Heyhey. Jeg liker krig. Endelig, dette blir gøy :)
 

DeletedUser

Guest
Må si meg meget fornøyd med reaksjonen til fienden. Når fienden snakker nedverdigende om diplomatiet vårt må det bety at vi har lykkes. Hvem har vel lyst til å gjøre fiendene sine glade?

Heyhey. Jeg liker krig. Endelig, dette blir gøy :)

Vil nå si at det er mye gøyere og ha en god tone med fiendene sine. Vi spiller jo for gøy? Om du mister byen(e) din(e) er ikke det krise. er bare og starte på ny.

Det var ikke ment negativt. det var mer et spørsmål, men jeg kan jo ikke vite hva planene deres er.

Mads
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
For all del. Fiendene våre er vanlige mennesker de og, så å snakke med dem er sikkert gøy. Det jeg mente var at hvis vi gjør fiendene våre misfornøyde med diplomatiet vårt må det være et bra tegn. :) Er bare et spill, og krig er en del av dette spillet. Det er derfor jeg spiller, og jeg synes det er spennende med krig siden man ikke vet om man vinner eller taper.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Hvem ønsker vell ikke å være den vinnende stammen? Med det sterke diplomatiet som KA/NA har med BB4H og S-A-T, så blir denne 3kløveren noen veldig sterke kandidater til å vinne.
Så å klage på at disse stammene har slått seg sammen og gått i mot en stamme kan tolkes dit at de er redde for dem.
Nå er det heller ikke gitt at disse allierte stammene er de som kommer best ut av dette. 24/7 og AKDM har all mulighet til å vinne, om de spiller korta sine riktig.
 

DeletedUser

Guest
Det kan jo nesten høres som at 24/7 er snurt for at det ikke ble et samarbeide mellom dem og KA/NA. Lenge siden jeg har sett så mye sutring pga en stammes diplomati. Hvilket diplomati en stamme har bør vel egentlig være revnede likegyldig for de som ikke er med i det diplomatiet.
 
Topp