Akdm-24/7 mot topp 5?

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg må faktisk påpeke at jeg startet planleggingen når KA/NA avsluttet de diplomatiske samtalene, altså fredag kveld. Natt til søndag angrep vi, er ikke alle som trenger en evighet på å planlegge ;)

Det kan jeg bekrefte ;P Den ble oppdatert underveis også, så er flere som var enda mindre forberedt :)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Å planlegge en vellykket offansiv er gjort på 5 minutter. Så at du trengte 2 dager på deg er ganske deprimerendes :rolleye:
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Å planlegge en vellykket offansiv er gjort på 5 minutter. Så at du trengte 2 dager på deg er ganske deprimerendes :rolleye:

Det spørs hvor grundig man skal gjøre det....
Man kan innhente info om tropper osv, da tar det litt lengre tid enn dine "5 min" ;)
Det er ikke alle spillere som er online 24/7 vet du ;)
 

born to kill

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Å planlegge en vellykket offansiv er gjort på 5 minutter. Så at du trengte 2 dager på deg er ganske deprimerendes :rolleye:

At du bare bruker 5 min forklarer jo hvorfor KA ikke har hatt noen vellykkede angrep mot 24/7 :LOL:
Men som amstaff sier, når man samler inn info om tropper og hvordan hver enkelt spiller ligger an går det litt mer tid, man skal gjerne finne ut hvem som ønsker og kan bidra til angrepet. Eneste grunnen til at vi ikke angrep natt til lørdag var fordi flere kunne være med natt til søndag. Foreløpig har KA/NA klart å ta 1 by fra 24/7, mens vi har tatt 19 av dere (20 nå mens vi prates hvis ting blir vellykket), kanskje på tide å ihvertfall doble planleggingstiden deres?
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Det spørs hvor grundig man skal gjøre det....
Man kan innhente info om tropper osv, da tar det litt lengre tid enn dine "5 min" ;)
Det er ikke alle spillere som er online 24/7 vet du ;)

Så da er navnet til dine allierte bare en bløff????:eeek:
Eller er det din stamme som ikke klarer å følge opp? (kyss)

BTK:
Kan ikke huske at jeg har planlagt noe offansiv enda :hmm:
 

born to kill

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Så da er navnet til dine allierte bare en bløff????:eeek:
Eller er det din stamme som ikke klarer å følge opp? (kyss)

BTK:
Kan ikke huske at jeg har planlagt noe offansiv enda :hmm:

Hehe, det er hans stamme som ikke klarer å holde følge :sleepy:
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
*plystrer uskyldig*
Det var nok AKDM jeg snakket om ja ;)
Men det vil ikke si at vi ikke skal klare oss likevel ;) hehe
 

DeletedUser

Guest
Dere har selvtillit hvertfall, det skal dere ha! :)
Lurer virkelig på hvordan krigen kommer til å se ut om en måned, om dere i det hele tatt eksisterer så lenge :rolleyes:

haha anbefaler alle og lese litt gjennom dette (rofl)(rofl)(rofl)(rofl)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det kan jo nesten høres som at 24/7 er snurt for at det ikke ble et samarbeide mellom dem og KA/NA. Lenge siden jeg har sett så mye sutring pga en stammes diplomati. Hvilket diplomati en stamme har bør vel egentlig være revnede likegyldig for de som ikke er med i det diplomatiet.

Nå har det skjedd en del siden denne tråden ble laget, og Rank 1 har skaffet seg en del flere fiender enn dem kan takle :hjelp:

Så får vi se hvilket diplomati som er sterkest, når alt kommer til alt (hug)
 

DeletedUser

Guest
haha anbefaler alle og lese litt gjennom dette (rofl)(rofl)(rofl)(rofl)

Hehe, men teknisk sett er det ingen som har gått under. Artig å lese gjennom dette her på nytt nå da så og si alt har endret seg selvfølgelig. Men BB4H og KA/NA eksisterer fortsatt, bare at vi har slått oss sammen og laget WIC :)
 
Topp