Allianse mellom BOS & K44 Oppheva.

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jepp, da rykka K44 opp på toppen av lista over stammar som ikkje har min respekt. Sei kva de vil om kva som er grunnen, men slik er det det ser ut for andre:
Masseerekrutterer i K44, med ambisjonar om å eige det kontinentet.
Finner ut at det er ein anna stor stamme i K44.
Lagar ein stor koselig allianse med den andre store stammen, og erklærer krig mot ein liten stamme som har vore slem med nokre av medlemmane.
Krigen går ikkje heilt slik som forventa. Det viser seg at "Strength in numbers" ikkje er all verden i tribalwars...
Skuffelsen over egen inkompetanse kombinert med tyn på det offentlige forumet, gjer at dei trekker seg ut i allianse i håp om å redde ansikt...

Blablabla nazi-ledelse i BoS, speleglede, osv.. utrulig enkle unnskyldningar. Det var jo ingenting her på forumet som kunne ha gitt dykk eit hint om leiarstilen til BoS før de gjekk inn i alliansen! :rolleyes: Er vel ryggraden som er problemet tenker eg...

Og kva er greia med "nøytral" til krigen? Betyr det at dette er ein kapitulasjon? Eg trur ikkje det er slik at ei side berre kan melde seg ut av krigen... Ventar egentlig berre på at bbn og yakuza erklærer dykk som flyktningar, men det er vel greiare for dei å bli ferdig med med BoS først, mens de er opptekne med å vere nøytrale:D

Kanskje det er lurt å fordype seg litt før du uttaler deg. Nazi-ledelse er vel å ta litt vel sterkt i.

K44 har en dårlig, vinglete og rotete ledelse ville heller jeg si. De ble med Bosserne da de hadde noe å tjene på det selv, men på grunn av vingletheten sa de at de gikk ut av Bossergjengen når det ikke lønte seg lenger. Dette var for å "hvitvaske" seg selv, slik at de ikke lenger ville motta angrep mot seg og samtidig kunne sende så mye støtte som de ville til Bosserne og tjene masse tid på å vokse selv. Dette er latterlig og helt på trynet av dem. I stedet for å mate spionene med feil info, så skriver de dette på politikk- og propagandaforumet.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje det er lurt å fordype seg litt før du uttaler deg. Nazi-ledelse er vel å ta litt vel sterkt i.

K44 har en dårlig, vinglete og rotete ledelse ville heller jeg si. De ble med Bosserne da de hadde noe å tjene på det selv, men på grunn av vingletheten sa de at de gikk ut av Bossergjengen når det ikke lønte seg lenger. Dette var for å "hvitvaske" seg selv, slik at de ikke lenger ville motta angrep mot seg og samtidig kunne sende så mye støtte som de ville til Bosserne og tjene masse tid på å vokse selv. Dette er latterlig og helt på trynet av dem. I stedet for å mate spionene med feil info, så skriver de dette på politikk- og propagandaforumet.


vet ikke heeeelt hva jeg skal si til dette, jeg... annet enn at du muligens burde få fingern ut av stumpen. du er jo helt ute og kjører. mer enn noen andre her hitill.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje det er lurt å fordype seg litt før du uttaler deg. Nazi-ledelse er vel å ta litt vel sterkt i.

K44 har en dårlig, vinglete og rotete ledelse ville heller jeg si.
Kanskje ein idé å forstå kva som blir skrive før du uttalar deg... Eg skriv at K44 gir utrykk for at det er nazi-ledelse i BoS, og brukar det som unnskyldning til å avslutte alliansen...

Blablabla nazi-ledelse i BoS, speleglede, osv.. utrulig enkle unnskyldningar.
 

DeletedUser

Guest
Mange har vel treff her.
Det er ledernes ustabilitet som ikke fungerer her, noe en av stammens tidligere ledere har påpekt her før.

Et eksempel er det som blir tatt opp her. De er nøytrale til krigen, men angriper som f.. Hvorfor ikke være mann for sine ord, og ikke hele tiden snu seg etter populæritetstrømmen?

Alle spillerne i allyen fikk noen mål mot yakuza i går. (Shaman kan sikkert bekrefte) Så finner vi ut at 70% av K44 sysler med andre ting, eller ike har fått med seg noe som helst. En samlet BoS ledelse konfronterer Musa med dette, og får "spilleglede" argumentet tilbake.. Dette passer BoS dårlig

Halvparten av de 30% som angriper har ikke annet enn fakes eller "minor" med tropper og sende. Vi undersøker saken, og de har rett og slett prioritert tropper, grå og mindre røde byer. Ikke helt etter konseptet.

5 BoS plannere (Ingen K44) har brukt masse tid de 3 siste døgn på å hoste opp en hasteplan som ikke blir fulgt av K44, på grunn av denne økende "spillegleden" sin. Når musesjefen i tillegg er inaktiv, så sier det sitt. Han kommer plutselig på lenge etter angrepsstart og begynner å bry seg med forskjellige ting, som ikke gir spilleglede. Når en samlet BoS ledelse korrigerer han, blir han sur, og trekker ut stammen i drittsinne. N00b.

Hans NK er hakket værre. Vår sjefsplanner, en voksen gift kvinne, ga beskjed om at dette nok ikke var måten å gå frem på. Hun hadde 3 syke barn hjemme, men hadde likevel tid til å prioritere å få ting gjort her. Da kommer spilleglede NK n00ben med trusler om barneværnet. Jesus Christ.

Musa har brukt hele sin tid på å bekjempe ordet "ordre". Dette har han hjernevasket sine spillere med. Det skal hete beskjed.
I BoS gir vi krigsordre til stamens medlemer, men dette ble en stor spillegledesak for n00bene. Det skal som nevnt hete krigsbeskjed. !! Basta.
Dette hadde de tid til, og vi forstår jo at et slikt onde må bekjempes.

Vi diskuterte på msn en ally og et tett samarbeid med en annen stamme nylig. Hr. Mus var selvsagt med i møtet på demokratisk vis. Det ble enighet om å sette en ally gjensidig, mens diskusjonene pågikk. Normal prosedyre mao. De som deltok var stammeledere, og allianse styre.
Dagen etter får jeg pm fra K44`s diplomat og Hr. Mus og at IAP var helt galt, og diplomatene hadde jo ikke fått delta og si sitt.. Megan00b

En samlet ledelse i BoS har lenge iritert seg over den samarbeidsform og holdningen Hr. Mus og han mannskap representerer og dette bruddet var ventet. Vi la vel opp til det. Det var synd at Sirstei forsvant. Han visste hva han snakket om og var aktiv, i forhold til Mus.

Som noen påpeker kommer det endel tilbake hit ja, og det er slett ikke bare gamle BoD som K44 her feilaktig hevder. Eller juger stats? Ingen spilleglede der heller?

Dette har da gitt oss mang en latter, så spilleglede, for sure... lol :D:D
 

DeletedUser

Guest
vet ikke heeeelt hva jeg skal si til dette, jeg... annet enn at du muligens burde få fingern ut av stumpen. du er jo helt ute og kjører. mer enn noen andre her hitill.

Jasså?
Bortsett fra det med masse støtte til BoS, så har jo mannen helt rett. Vi har til og med intelkopier fra før allytiden som bekrefer det.

Vi har også intel etter bruddet som viser at dere jubler på forum fordi dere kan begynne å adle grått igjen.

Busted
 

DeletedUser

Guest
Mange har vel treff her.


Musa har brukt hele sin tid på å bekjempe ordet "ordre". Dette har han hjernevasket sine spillere med. Det skal hete beskjed.
I BoS gir vi krigsordre til stamens medlemer, men dette ble en stor spillegledesak for n00bene. Det skal som nevnt hete krigsbeskjed. !! Basta.
Dette hadde de tid til, og vi forstår jo at et slikt onde må bekjempes.

Det er jo litt rart da, at SVÆRT få liker å få disse "ordrene" kjørt opp i trynet annenhver dag. jeg er en av de mest aktive våger jeg å si, i det aller aller meste. (forums, angrep, sende forsvar, kontakt med naboer osv).

Som du sikkert husker, så sendte jeg selv en post til deg hvor jeg tok opp at ordet "ordre" ble brukt i hver jævla BESKJED som ble sendt ut til folk, og at folk ikke likte og få disse ordrene bjeffet til dem på måten de ble. fikk egentlig bare litt latter tilbake, samt at du ikke hadde tid til å bry deg om sånne filleting og at det var din spillestil. hadde ikke noe imot planleggingen osv, det er jo bare topp, men kanskje du nå burde lære deg¨å behandle vanlige medlemmer med respekt, for det er faktisk de av oss som krever dette av ledelsen.

edit: ta reiseverket for eksempel. jeg synes han hadde en litt cocky innstilling i starten, men etter en liten stund så ble han (hvertfall det jeg så på forums) mye softere, og når han ble angrepet var det mye flere som stacket byen hans, og flere var villige til å gjøre det fordi støttetråden hans ikke inneholdt "støtte skal sendes NÅ, dette er permanent støtte, alle skal sende minst xxx av hver forsvarsenhet, de som ikke sender blir sparket" osv osv. byene fikk da relativt mye forsvar såvidt jeg skjønte - og jeg var en av de som sendte. rett og slett pga jeg likte måten han lagde tråden på. Ta lærdom av dette min gode mann, så kommer nok stammen til å blomstre.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
vet ikke heeeelt hva jeg skal si til dette, jeg... annet enn at du muligens burde få fingern ut av stumpen. du er jo helt ute og kjører. mer enn noen andre her hitill.

der tror jeg du tar feil, selv om du er medlem av k44 så er du og rikelig klar over vinglingen dems....

usens har jo vært alliert med k44 der k44 splitta alliansen med en gang de følte at de pissa i motvind, for ¨varme seg litt fant de ut at det å pisse i buksa måtte være tingen, det de glemte der og da var jo at det samme pisset blir kaldt.....

jeg sier ikke mere :cool:

jugenissenhertug i v3 mest stabile stamme usens
 

DeletedUser

Guest
der tror jeg du tar feil, selv om du er medlem av k44 så er du og rikelig klar over vinglingen dems....

usens har jo vært alliert med k44 der k44 splitta alliansen med en gang de følte at de pissa i motvind, for ¨varme seg litt fant de ut at det å pisse i buksa måtte være tingen, det de glemte der og da var jo at det samme pisset blir kaldt.....

jeg sier ikke mere :cool:

jugenissenhertug i v3 mest stabile stamme usens

Ja, takk for reminderen. Det er korrekt. Hadde glemt den i alt surret deres

Det å blåse sine allierte, til fordel for noe større og bedre, koster ikke Hr. Mus noen ting. Kanskje dere ikke tilbød de nok spilleglede? De er svært opptatt av det skjønner du ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er jo litt rart da, at SVÆRT få liker å få disse "ordrene" kjørt opp i trynet annenhver dag. jeg er en av de mest aktive våger jeg å si, i det aller aller meste. (forums, angrep, sende forsvar, kontakt med naboer osv).

Som du sikkert husker, så sendte jeg selv en post til deg hvor jeg tok opp at ordet "ordre" ble brukt i hver jævla BESKJED som ble sendt ut til folk, og at folk ikke likte og få disse ordrene bjeffet til dem på måten de ble. fikk egentlig bare litt latter tilbake, samt at du ikke hadde tid til å bry deg om sånne filleting og at det var din spillestil. hadde ikke noe imot planleggingen osv, det er jo bare topp, men kanskje du nå burde lære deg¨å behandle vanlige medlemmer med respekt, for det er faktisk de av oss som krever dette av ledelsen.


Sannheten, gutten min, er at du er hjernevasket. Dette er en lederfilosofi hos dere. Hr. Mus hater ordet ordre, noe han også har meddelt i musebolet sitt rett før alliansen opphørte. Vi får dokumetere da:


bibamusa den 24.03. klokken 22:48 Siter
Siden vi er mange nye spillere vil jeg gjærne fortelle litt om K44 :)

K44 var en stamme som ble starta av Seriagala , jeg var nummer 2 og vi hadde et mål om å bli størst i K44.
Vi har vært veldig klar på at spillerene i stammen skal få ytre sine meninger og handlinger bare det ikke ødlegger for stammens rykte eller kan skape situasjoner vi ikke kan klare å beherske.

Vi er en stamme hvor vi skal vokse oss store og ha det gøy med spillet.Jeg bruker ikke å gi spillerene mine ordre.Men lager oppdrag som er strategisk planlagt i forhold til situasjonen rundt oss.Dette gjør at vi sitter oss større mål og klarer å presse fram det aktive biten av spillerene.

Vi liker ikke å bli fortalt hva vi skal gjøre og vi vil alltids stå på våre egne bein.Vi sier ifra når vi føler oss svika.

Ønsker du en rolle i stammen viser du dette med å skape tillit og være aktiv på forum og komme med gode forbedringer og ideer...

Ser fram til å ha dere med oss videre.

Bibamusa Leder K44 :D


Dette er en rollemodell Hr. Mus har gått inn i og det smitter på deg og dere.
For Mus er dette og litt glede en kampsak, og det er umulig å ha et forhold til slike i en allianse. Faktisk så skjønner vi ikke hva dere gjør her? Tribalhugs. Der tror jeg ikke du trenger å gi poengene noen ordre.

Vi så jo også hva som skjedde. Ikke skjønte dere ordren og ikke beskjeden fra Mus. Jammen skal jeg sende dere en ordre ukentlig på PM heretter.. :)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje ein idé å forstå kva som blir skrive før du uttalar deg... Eg skriv at K44 gir utrykk for at det er nazi-ledelse i BoS, og brukar det som unnskyldning til å avslutte alliansen...

Ops. Ja. Du har vel rett der. Jeg er litt trøtt.
 

DeletedUser

Guest
Ja, takk for remindere. Det er korrekt. Hadde glemt den i alt surret deres

Det å blåse sine allierte, til fordel for noe større og bedre, koster ikke Hr. Mus noen ting. Kanskje dere ikke tilbød de nok spilleglede? De er svært opptatt av det skjønner du ;)

eeeeeeeeh jeg husker faktisk ikke om det var noe spilleglede i den tiden. var så tidlig i spillet skjønner du.:cool:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det som overrasker meg her er at folk faktisk går fra k44 til bos. Ser virkelig ikke poenget, eller vitsen.

Det viser jo til at Rank 1 stammer tydeligvis teller mer for folk enn integritet, stammefølelse og vennskap innad i spillet. I hz er alle kompiser, og alle er like. Noen flere stammer her som kanskje burde ta lærdom av akkurat det der..

Det kan ha noe med at virkeligheten i BoS er en helt annen enn hva mange av dere her i forum tror. Om man legger all propaganda fra dette forum til grunn, så skjønner jeg ikke at noen i BoS gidder å være der, heller ikke jeg.
Men virkeligheten i stammen er selvsagt som natt og dag sammenliknet med hvordan enkelte av dere her i forum tror den er.
Men slik er det å ligge på toppen av rankingen, der blåser det like mye uansett hvem som ligger der.
Men vi trives i stormen vi :cool:
 

DeletedUser

Guest
Sannheten, gutten min, er at du er hjernevasket. Dette er en lederfilosofi hos dere. Hr. Mus hater ordet ordre, noe han også har meddelt i musebolet sitt rett før alliansen opphørte. Vi får dokumetere da:


bibamusa den 24.03. klokken 22:48 Siter
Siden vi er mange nye spillere vil jeg gjærne fortelle litt om K44 :)

K44 var en stamme som ble starta av Seriagala , jeg var nummer 2 og vi hadde et mål om å bli størst i K44.
Vi har vært veldig klar på at spillerene i stammen skal få ytre sine meninger og handlinger bare det ikke ødlegger for stammens rykte eller kan skape situasjoner vi ikke kan klare å beherske.

Vi er en stamme hvor vi skal vokse oss store og ha det gøy med spillet.Jeg bruker ikke å gi spillerene mine ordre.Men lager oppdrag som er strategisk planlagt i forhold til situasjonen rundt oss.Dette gjør at vi sitter oss større mål og klarer å presse fram det aktive biten av spillerene.

Vi liker ikke å bli fortalt hva vi skal gjøre og vi vil alltids stå på våre egne bein.Vi sier ifra når vi føler oss svika.

Ønsker du en rolle i stammen viser du dette med å skape tillit og være aktiv på forum og komme med gode forbedringer og ideer...

Ser fram til å ha dere med oss videre.

Bibamusa Leder K44 :D


Dette er en rollemodell Hr. Mus har gått inn i og det smitter på deg og dere.
For Mus er dette og litt glede en kampsak, og det er umulig å ha et forhold til slike i en allianse. Faktisk så skjønner vi ikke hva dere gjør her? Tribalhugs. Der tror jeg ikke du trenger å gi poengene noen ordre.

Vi så jo også hva som skjedde. Ikke skjønte dere ordren og ikke beskjeden fra Mus. Jammen skal jeg sende dere en ordre ukentlig på PM heretter.. :)

Bra skrevet var den iallfall.

Uansett så har neppe dette med "lobotomi" å gjøre, men også om hva ledelsen syns selv er mest korrekt. Ordre skal ikke gis, men heller oppfordringer og felles mål for stammen eller enkeltspillere. Man må alltid ta hensyn til medlemmene i en stamme. Det er sikkert flere som på grunn av RL ikke klarer å utføre de hersens ordrene deres. Har du tenkt på det noen gang?

Jeg er enig i Hr. Mus der selv om han angriper meg.

Tenk om jeg "kupper" stammen din Nøffe. :D
 

DeletedUser

Guest
Det kan ha noe med at virkeligheten i BoS er en helt annen enn hva mange av dere her i forum tror. Om man legger all propaganda fra dette forum til grunn, så skjønner jeg ikke at noen i BoS gidder å være der, heller ikke jeg.
Men virkeligheten i stammen er selvsagt som natt og dag sammenliknet med hvordan enkelte av dere her i forum tror den er.
Men slik er det å ligge på toppen av rankingen, der blåser det like mye uansett hvem som ligger der.
Men vi trives i stormen vi :cool:

Bosserne er verre enn de gir inntrykk i å være på forumet. Ledelsen består av diktatorer.

Frykt er nok grunnen til at de velger å bli RV. :D
 

DeletedUser

Guest
For å korrigere et par enkle ting først. Nofjon, du er en voksen mann er du ikke? Ordet n00b med to nuller burde ikke engang finnes i ordboken din, megan00b blir hakket værre igjen.

Og Bibamusa betyr "drikke øl" eller noe lignende på Latinsk, så alle disse ordlekene med mus er også ganske kjedelige.

Og dra opp enkelttilfellet der mor med syke barn priorieter TW, hva skal det bevise? Hadde man stått over pga det skulle man egentlig bare fått skryt, ikke dra det opp som en heltedåd.

Sånn, da var jeg ferdig med å henge meg opp i filleting så kan jeg begynne å poste et innlegg fra vår side uten egentlig å ha lest igjennom alt det andre her.

Man prøver og man feiler. Slikt er det med alt og alle. jugenissen, alliansen vi hadde den gang ga oss ingenting tilbake, vi tjente rett og slett ingenting på en slik allianse desverre, men vi prøve å holde det så ryddig som mulig. Med BoS så vi får oss en sterk allianse begge parter ville tjene på, der tok vi feil igjen. De kjørte en rettningslinje vi til slutt ikke ville følge. Først får vi massiv kritikk fordi vi "føyer oss etter alt BoS ledelsen sier og gjør", deretter får vi massiv kritikk da vi viser at det er noe vi ikke gjør og brøt ut av alliansen. Men ut ifra enkelte poster her burde vi alle vært Snåsamannen og forutsett nøyktig hvordan alliansen ville bli og alt dette burde vi visst på forhånd?? Si meg, er folk konstruktive eller er man kun ute etter å slenge dritt om alle andre enn sin egen stamme?

Angående propaganda påstandene her. Splittelsen burde ha kommet tidligere, desverre kom den midt i motoffansiven og flere av våre medlemmer var da med i disse angrepene og det får vi ikke gjort noe med. Men hvis folk gir det en dag til så ser man tydelig at det ikke fines noen flere samkjørte angrep mellom k44 og BoS. Se her hva jeg fant...en teskje.....dette er ikke propaganda -.-. Som jeg sa tidligere, er opp til hver enkelt å tro på det eller ikke. Er jo så mange forskjellige meninger her at det uansett kommer hagle dritt.

Igjen og igjen ser jeg kommentarer om vinglete ledelse. Er det noen som er vinglete her så er det medlemme inkludert meg som ikke er fornøyde. Og stammer lytter til de og treffer sine beslutninger. Slik at spillergleden innad i stammen blir opprettholdt. Uansett allianse så går stammemedlemmenes ønske først, og jeg regner med at det er slike dere andre også gjør?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
alt som blir skrevet her inne er propaganda, men man kan lese litt mellom linjene, samt spionrapporter så tror jeg de fleste her har avslørt hva hypern står for, så både nofjon og reisverket har tapt den diskusjonen ;-P

:cool:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
alt som blir skrevet her inne er propaganda, men man kan lese litt mellom linjene, samt spionrapporter så tror jeg de fleste her har avslørt hva hypern står for, så både nofjon og reisverket har tapt den diskusjonen ;-P

:cool:

Hvilken diskusjon har vi tapt? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Nofjon1

Nå må du slutte å dumme deg ut. Skjønner at du har behov for å kjøre propaganda for glatte over ditt eget ansvar i dette bruddet. Det var vel ikke K44 som blle kicka ut av alliansen? Slik du uttaler deg så skulle man nesten tro det.

Bruddet handler om at K44 ville ha tilbake spillegleden. En spilleglede du klarte å sabotere gang etter gang med din inkompetente lederstil. Sier ikke at du ikke kan spille spillet, men du har ikke noe lederevne å vise til, desverre. Slik du styrer så sier det seg selv at voksne folk blir slitne. Du kan komme med så mye oppgulp til meg som du vil her og forsøke å få med deg andre på din propaganda, men for oss i K44 blir det bare mer og mer dumt det du lirer ut av deg. Dessuten bruker du sirstei sin beslutning imot K44 når han hoppa ut nettopp fordi han ville ha tilbake spillegleden. Dessuten så tror jeg ikke du er den kisen han ønsker skal være noe talsmann for han akurat. Han kan vel snakke for seg selv også.

Til dere andre. Om noen vil kalle oss flykninger så dem om det. Vi har ikke forventa at noen skal stryke oss over håret etter avgjørelsen, så om noen fortsatt vil ha K44 på fiendelista så er vi alltid klare til dyst. Det var ikke pga at vi fikk kalde føtter med tanke på krigen alliansen ble brutt. Som sagt, vi ville ha tilbake spillegleden og bestemme mer selv. Var lei av dette ordretullet fra Norfjon1, noe han ikke kunne ta til seg fra voksne folk. Han tror han eier deg om han er i en slags relasjon til deg, og gjør deg til gissel. Vi hadde tro på at han ville forstå at det ikke går ann å oppføre seg slik imot voksne folk, men vi overvurderte han nok på det området.

Nå blir de sikkert sint disse gutta i BoS og legger ut samtaler de har hatt med Bibamusa, men det de ikke forsto eller forstår er at Bibamusa bare jattet med dem i mange saker den siste tida. Noe annet virket nok nytteløst.
 

DeletedUser

Guest
For å korrigere et par enkle ting først. Nofjon, du er en voksen mann er du ikke? Ordet n00b med to nuller burde ikke engang finnes i ordboken din, megan00b blir hakket værre igjen.

Og Bibamusa betyr "drikke øl" eller noe lignende på Latinsk, så alle disse ordlekene med mus er også ganske kjedelige.

Og dra opp enkelttilfellet der mor med syke barn priorieter TW, hva skal det bevise? Hadde man stått over pga det skulle man egentlig bare fått skryt for det, ikke dra det opp som en heltedåd.

Sånn, da var jeg ferdig med å henge meg opp i filleting så kan jeg begynne å poste et innlegg fra vår side uten egentlig å ha lest igjennom alt det andre her.

Man prøver og man feiler. Slikt er det med alt og alle. jugenissen, alliansen vi hadde den gang ga oss ingenting tilbake, vi tjente rett og slett ingenting på en slik allianse. Med BoS så vi får oss en sterk allianse begge parter ville tjene på, der tok vi feil igjen. De kjørte en rettningslinje vi til slutt ikke ville følge. Først får vi massiv kritikk fordi vi "føyer oss etter alt BoS ledelsen sier og gjør", derretter får vi massiv kritikk da vi viser at det er noe vi ikkegjør og brøt ut av alliansen. Si meg, er folk konstruktive eller er man kun ute etter å slenge dritt om alle andre enn sin egen stamme?

Angående propaganda påstandene her. Splittelsen burde ha kommet tidligere, desverre kom den midt i motoffansiven og flere av våre medlemmer var da med i disse angrepene og det får vi ikke gjort noe med. Men hvis folk gir det en dag til så ser man tydelig at det ikke fines noen flere samkjørte angrep mellom k44 og BoS. Se her hva jeg fant...en teskje.....dette er ikke propaganda -.-. Som jeg sa tidligere, er opp til hver enkelt å tro på det eller ikke. Er jo så mange forskjellige meninger her at det uansett kommer hagle dritt.

Igjen og igjen ser jeg kommentarer om vinglete ledelse. Er det noen som er vinglete her så er det medlemme inkludert meg som ikke er fornøyde. Og stammer lytter til de og treffer sine beslutninger. Slik at spillergleden innad i stammen blir opprettholdt. Uansett allianse så går stammemedlemmenes ønske først, og jeg regner med at det er slike dere andre også gjør?




Dette var et bra innlegg hvor du skyter deg selv litt i foten dessverre.

For det første er det Hr. Mus og hans NK som har fått kritikken av oss. Ikke stammen. Det å bruke flertallsformen VI er derfor litt feil.

For det andre er ordet n00b et godkjent utrykk her i TW. Det har faktisk vært oppe til behandling også. Bare hyggelig å kunne belære deg om det du ikke kan.

Så kommer visst alvoret:
Du sier man prøver og man feiler. Det høres ut som en god start til en liten innrømmelse. I tillegg sier du at dere får sterk kritikk for å "føye dere etter BoS". Dette forteller meg at dere lar dere påvirke av propagandaen her, og det er svært ille i seg selv.
Du spør om dritt er ok, men dette er da ikke dritt? Det er fakta. Husk også hvilke sider du har rotet deg bort i her?

Du tar feil når du sier at uansett allianse så går stammemedlemenes ønske først, med mindre det er opplagte ting. Dette var noe som er et probelm hos dere. Har du selv ledet mange allianser og vet hva du snakker om? Neppe. Da ville du visst at det ikke er forenlig å drive en allianse og ta hensyn til 300 meninger. Derimot velges representanter fra begge sider, som skal styre dette med medlemenes velsignelse. Det er en vesentlig forskjell. Dette skjønte Sirstei, men ikke Hr.Mus.

Regner med at dette var oppklarende?
 

DeletedUser

Guest
Ordet n00b brukte jeg ikke engang da jeg var 14 og spillte CS som er har det mest "flame" baserte community'n som finnes. Men heldigvis er det jo godkjent her så må si meg enig at det er et passende ord å bruke for en voksen mann.

Men siden du var så hyggelig å belære meg får vel jeg gjøre det samme. Et snev av ydmykhet er ikke svakhet. Blærete overlegen holdning kommer man aldri noe vei med. Hvorfor skal jeg gi folk mer blod på tann når jeg heller kan prøve å gi andres innlegg en viss forståelse? Nei jeg er nok ufattelig feig ja...er nok der det ligger.

En innrømmelse? Og at jeg tror på propagandaen? Ser du ikke de to små pene " " som er blitt brukt? Det betyr at det stemmer ikke selv om felles oppfattningen var det. Men nå som vi går ut og sier at vi ikke føyer oss etter ordre så blir det ikke tatt noe bedre i mot. Så jeg ville helt klart påpeke hvor lite konstruktivt som kommer fram her. Men som Oliver sier så forventer vi heller ikke å bli strøket over håret. Å slutt å dra inn Sirstei, leste du ikke inlegget til Oliverpop eller? Du er nok den siste personen han vil skal snakke på hans vegne.

selv om det er 300 medlemmer betyr det ikke 300 avgjørelser, men en felles avgjørelse av oppegående medlemmer. Ledelsen i BoS hadde ikke våres velsignelse så Biba talte for folket. Oioioi så vinglete han er
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp