Allianse mellom BOS & K44 Oppheva.

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Da kan jeg trøste dere med at det har jeg..
På hytta skal jeg også sammen med lap-topen :)
 

DeletedUser

Guest
...

Kom Ontopic. Dere spammer jo værre en meg. Dette handler om Alliansen mellom BoS & K44 oppheves..(om det er sant..)

Jeg vil gjerne høre syn syn på denne saken..
 

DeletedUser

Guest
Kom Ontopic. Dere spammer jo værre en meg. Dette handler om Alliansen mellom BoS & K44 oppheves..(om det er sant..)

Jeg vil gjerne høre syn syn på denne saken..

Det kan være sant ettersom at nofjon ikke sier en dritt etter tema, altså han er sur, altså han vil ødelegge denne tråden.

Men jeg er neimen ikke sikker ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror det kan være sant jeg, K44 har ihvertfall gjort en god jobb i å overbevise meg.
 

DeletedUser

Guest
Visst er det sant? Ingen grunn til å tvile på dette.
Siden Biba er aktiv på PM fronten, kan jo jeg informere verden her.

Gidder ikke å grave dypere i den gjørma, men kan kort si så mye at det skyldes dyp uenighet om hvordan stammer og allianser skal drives. En Inaktiv ledelse med sære meninger, (som Sirstei vel var inne på også) og masse flotte poeng uten tropper, osv.

Etter å ha mottatt massiv kritikk, (som Biba ikke tåler) valgte Biba å trekke stammen i går. Dette er jo greit, for BoS har selvsagt noe på lur, og nå har vi plass. ;)

Kommenterer ikke noe mer enn dette, men det er altså rikets tilstand
 

Bibamusa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Visst er det sant? Ingen grunn til å tvile på dette.
Siden Biba er aktiv på PM fronten, kan jo jeg informere verden her.

Gidder ikke å grave dypere i den gjørma, men kan kort si så mye at det skyldes dyp uenighet om hvordan stammer og allianser skal drives. En Inaktiv ledelse med sære meninger, (som Sirstei vel var inne på også) og masse flotte poeng uten tropper, osv.

Etter å ha mottatt massiv kritikk, (som Biba ikke tåler) valgte Biba å trekke stammen i går. Dette er jo greit, for BoS har selvsagt noe på lur, og nå har vi plass. ;)

Kommenterer ikke noe mer enn dette, men det er altså rikets tilstand

Jeg bruker ikke dette forum til normalt, men må bare le ..Dere bruker samme propaganda som dere bruker mot oss ingame i alliansen som var.Ser dere lar dette gå utover Stammen K44, lurer dere aldri på hva som kan være feilen ? Sier seg selv det...
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg bruker ikke dette forum til normalt, men må bare le ..Dere bruker samme propaganda som dere bruker mot oss ingame i alliansen som var.Ser dere lar dette gå utover Stammen K44, begynner ikke dere å tenke på kansje at det er dere som er feilen her ?

Nei. Vi lar det ikke gå utover stammen din, men deg. Propaganda? Det er da mye kommunikasjon som kan legges ut som dok. i denne saken, men jeg skal la være foreløpig. Dere hadde en bra leder, men han stakk av samme grunn som jeg sier.

Din vinglete lederstil vil felle dere. Du kan fks. ikke erklære deg nøytral i krigen her på forumet, men bekrefte til oss at du er med? Nei, hr. mus. Du har mye å lære her. Er vel derfor så mange vil over til oss fra stammen din også. Som du ser har overgangen startet og dere faller på listene igjen. Dessverre har vi ikke plass til alle som spør.
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
K44 har i dag besluttet at Alliansen US oppheves med umiddelbar virkning.Mye vil bli sikkert sagt her om hva som er rett og galt.Vi vil ha spillergleden tilbake.Thats it..


Vi ser oss nøytrale i den krigen som er.Spørsmål kan sendest på Pm ingame.

Bibamusa
Leder K44

Kan du forklare forklare hva som ligger til grunn for dette, da slepper jeg å spamme ned tråden med spekulasjoner og teite påstander, så værsåsnill forklar oss hvorfor :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah! :D

Jaja... typisk hyperally-stil. :)
 

DeletedUser

Guest
Nei. Vi lar det ikke gå utover stammen din, men deg. Propaganda? Det er da mye kommunikasjon som kan legges ut som dok. i denne saken, men jeg skal la være foreløpig. Dere hadde en bra leder, men han stakk av samme grunn som jeg sier.

Din vinglete lederstil vil felle dere. Du kan fks. ikke erklære deg nøytral i krigen her på forumet, men bekrefte til oss at du er med? Nei, hr. mus. Du har mye å lære her. Er vel derfor så mange vil over til oss fra stammen din også. Som du ser har overgangen startet og dere faller på listene igjen. Dessverre har vi ikke plass til alle som spør.

At noen medlemmer fra gamle BoD nå søker seg over i BoS er vel ikke akkuratt en kjempe av en overraskelse, og det har vi full forståelse for da de ikke har rukket å få den tilhørligheten hos k44 som resten av oss. Så å rakke ned på lederstilen hans blir å gå over streken. Skjønner ikke hva som er galt med en lederstil der alle stemmer blir hørt og spillergleden blir satt først. Kall the tribalhuggers eller hva det måtte være...sånne useriøse kommentarer biter ikke på.
 

DeletedUser

Guest
Det som overrasker meg her er at folk faktisk går fra k44 til bos. Ser virkelig ikke poenget, eller vitsen.

Det viser jo til at Rank 1 stammer tydeligvis teller mer for folk enn integritet, stammefølelse og vennskap innad i spillet. I hz er alle kompiser, og alle er like. Noen flere stammer her som kanskje burde ta lærdom av akkurat det der..
 

DeletedUser

Guest
Det som overrasker meg her er at folk faktisk går fra k44 til bos. Ser virkelig ikke poenget, eller vitsen.

Det viser jo til at Rank 1 stammer tydeligvis teller mer for folk enn integritet, stammefølelse og vennskap innad i spillet. I hz er alle kompiser, og alle er like. Noen flere stammer her som kanskje burde ta lærdom av akkurat det der..

Indeed:)

Akkurat sånn er det i Yakuza også:)
 

DeletedUser

Guest
Det som overrasker meg her er at folk faktisk går fra k44 til bos. Ser virkelig ikke poenget, eller vitsen.

Det viser jo til at Rank 1 stammer tydeligvis teller mer for folk enn integritet, stammefølelse og vennskap innad i spillet. I hz er alle kompiser, og alle er like. Noen flere stammer her som kanskje burde ta lærdom av akkurat det der..

Enig med deg der. Men grunnstammen i k44 er bunnsolid...men så har man da også noen etterkommere som ikke har den samme tilhørligheten.
 

DeletedUser

Guest
Morsom propaganda bibamusa. Jeg ser at du fortsatt angriper i takt med resten av Bossergjengen. Dere fortsetter også likevel å sende støtte til hverandre, så du lurer nok ikke meg med den.
 

DeletedUser

Guest
Jepp, da rykka K44 opp på toppen av lista over stammar som ikkje har min respekt. Sei kva de vil om kva som er grunnen, men slik er det det ser ut for andre:
Masseerekrutterer i K44, med ambisjonar om å eige det kontinentet.
Finner ut at det er ein anna stor stamme i K44.
Lagar ein stor koselig allianse med den andre store stammen, og erklærer krig mot ein liten stamme som har vore slem med nokre av medlemmane.
Krigen går ikkje heilt slik som forventa. Det viser seg at "Strength in numbers" ikkje er all verden i tribalwars...
Skuffelsen over egen inkompetanse kombinert med tyn på det offentlige forumet, gjer at dei trekker seg ut i allianse i håp om å redde ansikt...

Blablabla nazi-ledelse i BoS, speleglede, osv.. utrulig enkle unnskyldningar. Det var jo ingenting her på forumet som kunne ha gitt dykk eit hint om leiarstilen til BoS før de gjekk inn i alliansen! :rolleyes: Er vel ryggraden som er problemet tenker eg...

Og kva er greia med "nøytral" til krigen? Betyr det at dette er ein kapitulasjon? Eg trur ikkje det er slik at ei side berre kan melde seg ut av krigen... Ventar egentlig berre på at bbn og yakuza erklærer dykk som flyktningar, men det er vel greiare for dei å bli ferdig med med BoS først, mens de er opptekne med å vere nøytrale:D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp