Allianse mellom BOS & K44 Oppheva.

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
har ikke jeg merket noe til :D tror k44 sine medlemer som er nabo av meg er litt redd meg i grunn :cool:

synes det er ufattelig morsomt at du tar deg selv så høytidelig, da du har hatt støtte i dine byer i nå snart en mnd. hadde det ikke vært for den støtten så nok du vært historie skal du se.
 

DeletedUser

Guest
synes det er ufattelig morsomt at du tar deg selv så høytidelig, da du har hatt støtte i dine byer i nå snart en mnd. hadde det ikke vært for den støtten så nok du vært historie skal du se.

hehhehe slik er det å være hertug i en stamme serru ;-p sier jeg angrep borrisss så er du historie :cool:
 

DeletedUser

Guest
hehhehe slik er det å være hertug i en stamme serru ;-p sier jeg angrep borrisss så er du historie :cool:

Helt enig. Sånn er det å være Hertug. Jeg er også det
Sier du angrip borrisss eller andre i k44, så kan det jo hende jeg sier angrip Usens? ;)

Tror vi skal legge den drømmen der død med en gang folkens. K44 er fortsatt våre venner og vi deres hvis noen var i tvil. Ikke tenk tanken på en aldri så liten offensiv en gang... :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jøss..

Driver de å angriper alle rundt seg, eller er det bare snakk?
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
greia er vel at usens leter litt etter sitt egent kontinent.. men de finner ikke noe særlig lett bytte:p
 

DeletedUser

Guest
Helt enig. Sånn er det å være Hertug. Jeg er også det
Sier du angrip borrisss eller andre i k44, så kan det jo hende jeg sier angrip Usens? ;)

Tror vi skal legge den drømmen der død med en gang folkens. K44 er fortsatt våre venner og vi deres hvis noen var i tvil. Ikke tenk tanken på en aldri så liten offensiv en gang... :cool:

trodde ikke hypern var så hypp på iaper? ny taktikk?:cool:
 

DeletedUser

Guest
Noffe, jeg har noen spørsmål...


1. / På tide å oppdatere stammeprofilen? K44 har jo meldt seg ut av US, litt rart at dere skryter dere på å være allierte med de da :)

2. / Det står på stammeprofilen (les: nederst) at dere ikke inngår IAP'er, allikevel har dere et par, hvorfor lyve?

~Fuzz

IAP:
Åpen Begrenset Lukket

BoS inngår ikke IAP avtaler.
 

DeletedUser

Guest
Noffe, jeg har noen spørsmål...


1. / På tide å oppdatere stammeprofilen? K44 har jo meldt seg ut av US, litt rart at dere skryter dere på å være allierte med de da :)

2. / Det står på stammeprofilen (les: nederst) at dere ikke inngår IAP'er, allikevel har dere et par, hvorfor lyve?

~Fuzz


1. / Den blir oppdatert med jevne mellomrom. !

2. / Dette er fortsatt korrekt, men et par har midlertidig blit satt der. Eller kommer nok ikke flere dit, og disse skal nok også flyttes senere. :)
 

DeletedUser

Guest
1. / Den blir oppdatert med jevne mellomrom. !

2. / Dette er fortsatt korrekt, men et par har midlertidig blit satt der. Eller kommer nok ikke flere dit, og disse skal nok også flyttes senere. :)

punkt nr 2 er jeg jo klar over, dere påtvinger jo iaper rundt om ;-P:cool:


foresten ble en vellfylt by til bos angrepet i dag

Forsvarer: #######
Landsby: #######(###|467)K44

Antall: 3 79 0 0 0 152 809 0 0 0 0 0
Tap: 3 79 0 0 0 152 809 0 0 0 0

som dere ser, ikke mye styrker og skryte av :cool:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp