Altmuligtråd om v18

DeletedUser

Guest
Nå får dere roe ned all hetsingen dere mot xandor, alle vet at xandor er på et x10 høyere nivå enn dere. Olvedn du spillte på v1 i 1mnd, så du kan bare holde kjeft.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Det Xandor har gjort, det er en prestasjon. Jeg har vært i en lignende situasjon om Xandor. Så jeg vet hvor vanskelig det er.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nå får dere roe ned all hetsingen dere mot xandor, alle vet at xandor er på et x10 høyere nivå enn dere. Olvedn du spillte på v1 i 1mnd, så du kan bare holde kjeft.

Så fordi du er hjernedød, uinformert og rett opp fanboy hater. jeg spilte v1 lengre en du vet og jeg så hva som skjedde med Xandor. jeg sier ingenting om at han ikke er god, men at dette går igjen på annenhver post han skriver er det som irriterer meg. gå å fanboy et annet sted tufsetryne!
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
2.5 milliarder ODD er ikke i nærheten av det høyeste jeg har sett, så for meg blir det ikke veldig imponerende. Dessuten, var det bare egne tropper? nei, det var det nok ikke, du ble stacket av stammen og tar nå æren for det.(Jada, credz for å tagge mange incs og flytte på deff, men blir litt for dumt når du får det til å virke som det bare var deg som gjorde det single-handedly).
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Så fordi du er hjernedød, uinformert og rett opp fanboy hater. jeg spilte v1 lengre en du vet og jeg så hva som skjedde med Xandor. jeg sier ingenting om at han ikke er god, men at dette går igjen på annenhver post han skriver er det som irriterer meg. gå å fanboy et annet sted tufsetryne!

At du er negativ annenhver post irriterer meg.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
2.5 milliarder ODD er ikke i nærheten av det høyeste jeg har sett, så for meg blir det ikke veldig imponerende. Dessuten, var det bare egne tropper? nei, det var det nok ikke, du ble stacket av stammen og tar nå æren for det.(Jada, credz for å tagge mange incs og flytte på deff, men blir litt for dumt når du får det til å virke som det bare var deg som gjorde det single-handedly).

Så du sammenligner .no med .net? Viser hvilket nivå IQen din ligger på.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Tror de fleste som snakker negativt om v1 og v2 (og andre store verdener) ikke spilte der så mye selv. Ja, dere har delvis rett i at det var noe lettere å overleve starten fordi det var lengre mellom de gode spillerne, men deretter ble det vanskeligere. Late game på eldre verdener skilte kornet fra hveten i mye større grad enn slik det er nå. Hvorfor det? Å ha full kontroll på tusenvis byer samtidig er ikke sammenlignbart med slik det er i dag. Dere bør også merke dere at dette var lenge før farmeassistent og kontoadmin kom. I tillegg til dette var det taktiske spillet vanskeligere fordi man hadde flere store fiendestammer; ikke bare 2 stammer som kriger i toppen slik det er nå. Nye verdener handler også mer om early/mid game, imens late game var helt avgjørende på eldre verdener.

Jeg påstår ikke at de som spilte på v1 og v2 er bedre enn de som spiller i dag, men å sammenligne nye verdener med gamle går ikke fordi det er to helt forskjellige måter å spille på.
 
Sist redigert:

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
For all del, respekt til de som overlevde 1k byer uten KA og FA, men de snakker om gode gamledar' som om nivået på de nye verdenene er så latterlig dårlig. En av grunnene til at veteraner ofte får bank på nyere verdener, er fordi de tar så lett på det, fordi de overlevde o-store v1 eller fikk en mio poeng på best i test v4. På små flater krever det mye mere teknikk og ferdigheter :p
 
Topp