Altmuligtråd om v18

DeletedUser

Guest
Olvedn ikke pokker om du var på v1 i 1 år, jeg var selv kun på v1 i rundt 2 år og du kom ikke inn på rustern før rundt 4mnd før verdenen bleavsluttet.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Olvedn ikke pokker om du var på v1 i 1 år, jeg var selv kun på v1 i rundt 2 år og du kom ikke inn på rustern før rundt 4mnd før verdenen bleavsluttet.

Og hva pokker vet du om det? VAR DU I WIC? nei.

jeg spilte på Folder ifra ca 2012-11-06 til 2012-12-29 (altså nesten 2 måneder)

Jeg spilte på rustern94 ifra ca 2013-03-12 til serverslutt 2013-12-23 (altså over 9 måneder)

Greit du vant jeg spilte på v1 i 11måneder og noen dager. Men du er massivt feil fordeom.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg liker hvordan enkelte her kunne vært foreldrene (besteforeldrene??) til Olve som ikke en gang har sengelappen, og likevel krangler med han for å vise seg klokere. Trudde at de fleste voksne har lært at det er bedre å vende det andre kinn :hmm: :awesome:

Dette grenser til diskriminering agentsicer47 :p. Skal vi ti still å tåle alt mulig crap? "Å vende det annet kinnet til" er gammeldags :p. Å diskutere på forumet ser jeg på som en del av spillet, og når folk stikker seg fram som Olvedn gjør, så må han regne med å få tilbake. Skal han skånes fordi han liksom er så mye yngre enn vi "eldre"? Tåler han det ikke, så får han la være å skrive da.
 
Topp