BNP vs 7BULLS

Hvem tror dere vinner v4's siste krig ?

  • 7BULLS <3

    Stemmer: 30 32,3%
  • BNP <3

    Stemmer: 63 67,7%

  • Totalt antall stemmer
    93

DeletedUser

Guest
Hvem tror dere kommer til og gå til tops og vinne v4 av disse 2 stammene ?
BNP på hele 232.410.189 poeng etter sin idiotiske og feige merg med Easy.
Vs
7BULLS på 145.207.891 poeng.

7BULLS har også SDDN på 47.181.058 poeng , men same shit ? De er døukjøtt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Gi gjerne et svar også om hvorfor du velger akkurat den stammen :)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Feil å si dette er V4 siste krig, kan være BNP/7BULLS splittes og mindre stammer opprettes.. Vet aldri ;)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Virker som i mine øyne at du tar seieren på forskudd og undervurderer BNP.. aah.. Håper det gjelder hele BULLS:eek:
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Noen som tar seieren til dere også såe .. :rolleyes:

syns bare det blir feil og kalle en stamme som ligger på 2 plass og har mange av toppspillerene for noobs , menmen ..

Gås er ikke i BNP. Sannheten med denne krigen er at den kommer til å vare lenge uansett, masse kan skje. Nå virker du litt i overkant av selvsikker på at BULLS vinner, nåja. Det er ditt problem, vi i BNP skal i alle fall kose oss med denne krigen lenge. :)

Heia stammen til bidly <3333 :D

haha tulling :p
 

DeletedUser

Guest
Alltid selvsikker , sånn man vinner.. kan ikke gå rundt og tenke "nei pokker denne krigen er tapt fordi de har noen mill mer enn oss.." :)

også håper jeg de fleste skjønner at mye av det jeg sier er kødd og bullshit ellers begynner jeg og lure <3
 

DeletedUser

Guest
Hvem tror dere kommer til og gå til tops og vinne v4 av disse 2 stammene ?
BNP på hele 232.410.189 poeng etter sin idiotiske og feige merg med Easy.
Vs
7BULLS på 145.207.891 poeng.

7BULLS har også SDDN på 47.181.058 poeng , men same shit ? De er døukjøtt :rolleyes:

Husk å ta med at 7bulls har med -F- og at de også har merget ;)
 

DeletedUser

Guest
Dere i Bulls får ha lykke til :=)
Blir koslig å besøke dere, og håper dere besøker meg også :jkul:
 

DeletedUser

Guest
Noen som tar seieren til dere også såe .. :rolleyes:

syns bare det blir feil og kalle en stamme som ligger på 2 plass og har mange av toppspillerene for noobs , menmen ..
Toppspillere er da ikke nødvendigvis de mest "pro".

7BULLS har også SDDN på 47.181.058 poeng , men same shit ? De er døukjøtt :rolleyes:

Den har jeg hørt alt for ofte...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Min stemme går til BNP her. Ikke bare pga den relativt store forskjellen i poengsum, men fordi jeg har inntrykk av at BNP rett og slett har flere gode spillere. De er også den stammen her på v4 jeg syns samarbeider best både offansivt og deffansivt. Nå har jeg faktisk aldri fått kriget mot BULLS, så er jo mulig det er slik der og? Men overall mener jeg hvertfall BNP sin fremtid ser lysest ut i denne krigen.

Hadde vært morro om jeg tok feil da ^^
 

DeletedUser

Guest
BNP på hele 232.410.189 poeng etter sin idiotiske og feige merg med Easy.
Vs

Allerede her ber du om å ikke bli tatt på alvor.

Og for å ikke spamme, jeg stemte på BNP, igjen er vi sentrale i en verdenskrig, denne gangen er vi derimot størst. Kommer ikke til å bli enkelt, men min mening er at BNP har større slagkraft, og har vært ute i hardt vær på denne verdenen før. Bulls har såvidt meg bekjent ikke hatt de samme store krigene før på denne verdenen, så de skal få det tøft :)
 
Topp