BNP vs Varg

DeletedUser

Guest
Jeg ser liksom ikke helt poenget med å ha en inaktiv spiller i stammen, gjør du? Er en grunn til at vi sparker medlemmer, og det er ikke for å holde statsen oppe.

Hva skjedde med SippO da? Varg-ledelsen sa selv at dem "holdt" SippO igjen i stammen. Hvorfor ble ikke han kicket? Muligens fordi han ikke hadde dårlig stats kanskje? :p
 

DeletedUser

Guest
Noe du ville? Er fullstendig klar over forhistorien til SippO, og hva US skrev der. Men Scar sier at man kicker inaktive i Varg. Sist jeg sjekket dette, så blir en inaktiv spiller både gul og rød før spilleren blir grå. Så da kan jeg igjen stille spørsmålet om hvorfor SippO ikke ble kicket, i motsetning til Wizzy og Bjoytte...
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Hmm, ikke så veldig mye som skjer på denne fronten nå eller :p?

Side 1:
Tribes: BNP
Side 2:
Tribes: VARG

Timeframe: 28/09/2010 22:41:21til01/10/2010 17:41:01

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 5
Side 2: 5
Forskjell: 0

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 50,591
Side 2: 50,060
Forskjell: 531

chart
 

DeletedUser

Guest
VARG har jo satt fokus mot en annen front nå, men er litt skuffet over at BNP ikke har tatt mer, though ;)
 

DeletedUser

Guest
VARG har ikke satt fokus på oss i EASY hvis det er det du mener, kan være GHB?^^
 

DeletedUser

Guest
Noe du ville? Er fullstendig klar over forhistorien til SippO, og hva US skrev der. Men Scar sier at man kicker inaktive i Varg. Sist jeg sjekket dette, så blir en inaktiv spiller både gul og rød før spilleren blir grå. Så da kan jeg igjen stille spørsmålet om hvorfor SippO ikke ble kicket, i motsetning til Wizzy og Bjoytte...

Er du dum?

Vi lot SippO bli i VARG uten internadling eller kick fordi vi hadde håpet på at dualen fra .net eller orginale sippo skulle komme tilbake.

Bjoytte og wizzy har en viktig front som vi ikke vil bare se på at bli adlet ned av EASY, da tar vi heller byene selv til aktive spillere som faktisk kan gjøre noe med dem.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er du dum?

Vi lot SippO bli i VARG uten internadling eller kick fordi vi hadde håpet på at dualen fra .net eller orginale sippo skulle komme tilbake.

Bjoytte og wizzy har en viktig front som vi ikke vil bare se på at bli adlet ned av EASY, da tar vi heller byene selv til aktive spillere som faktisk kan gjøre noe med dem.


hahahah, du er kanskje ikke den beste til å kalle noen dum? :rolleyes:

Hmm, dere kan jo fortsatt adle byer selvom de er i stammen.. er bare for statsen sin del at dere gjorde det.
Jeg skjønner da rimelig godt hvorfor dere ikke kastet ut SippO, da hadde endel hoppet på han. Men hvorfor dere kastet ut de andre tre skjønner jeg ikke, hvis det ikke var for statsen sin del.
 

DeletedUser

Guest
hahahah, du er kanskje ikke den beste til å kalle noen dum? :rolleyes:

Hmm, dere kan jo fortsatt adle byer selvom de er i stammen.. er bare for statsen sin del at dere gjorde det.
Jeg skjønner da rimelig godt hvorfor dere ikke kastet ut SippO, da hadde endel hoppet på han. Men hvorfor dere kastet ut de andre tre skjønner jeg ikke, hvis det ikke var for statsen sin del.

Alle har vært røde lenge, det kan du bare se på den nye som er blitt grå... (2 stk nå)
Og i VARG så blir spillere kicket før de internadles bare så det er sakt. Og som sakt så har de som ble kicket en viktig front som vi ikke bare vil gi fra oss til EASY... Så hvis det er et så stort problem for dere at disse medlemmene ble kicket så blir dette litt for patetisk.

Men ikke spam ned BNP vs VARG tråden nå.
Back to topic!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lite oppdatering, så jeg får hive ut en oppdatert en.

Ikke mye som skjer, går frem og tilbake mellom stammene.

Timeframe: 01/10/2010 17:41:00 til 07/10/2010 10:51:53

Totalt erobret av motsatt side:

BNP: 56
Varg: 50
Forskjell: 6

You win some, you loose some, thats the game!
 

DeletedUser

Guest
Kjør på gutta!

Fortsett å mos på så skal vi nok knekke VARG med tid å stunder :)
 

DeletedUser

Guest
Da var det en uke siden sist, så jeg får slenge opp en ny update.

Timeframe: 07/10/2010 10:51:53til14/10/2010 13:37:09

Totalt erobret av motsatt side:

VARG: 35
BNP: 12
Forskjell: 23
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Leenge siden sist update her :D Herlig jobba VARG :p

Side 1:
Tribes: VARG
Side 2:
Tribes: BNP

Timeframe: 14/10/2010 13:37:09til30/10/2010 00:34:02

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 91
Side 2: 19
Forskjell: 72

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 858,962
Side 2: 181,487
Forskjell: 677,475

chart
 

DeletedUser

Guest
Lite aktivitet på denne tråden altså -.- Får legge ut en update igjen da, kanskje vi får noe mer svar nå :p

Timeframe: 30/10/2010 00:34:02til10/11/2010 22:02:10

Totalt erobret av motsatt side:

VARG: 83
BNP: 18
Forskjell: 65
 

henry001

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
BNP slår tilbake!

Side 1:
Tribes: BNP
Side 2:
Tribes: VARG

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 67
Side 2: 9
Forskjell: 58

chart




Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 623,030
Side 2: 84,625
Forskjell: 538,405

chart
 
Topp