BNP vs Varg

DeletedUser

Guest
varg is going down, nå har dem kasta ut wissydissy, og en har blitt grå

Sjokk at de kastet ut wizzy, VARG er jo tross alt statshorer :)

Side 1:
Tribes: EASY
Side 2:
Players: wizzydizzy

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 180
Side 2: 0
Forskjell: 180

Glemte visst helt at dette er en BNP-tråd :eek:
Får hylle våre felles VARG-krigende venner og gi de en real high-five som det ljomer etter. De snur nok straks den dårlige statsen skal du se! :)
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg ser liksom ikke helt poenget med å ha en inaktiv spiller i stammen, gjør du? Er en grunn til at vi sparker medlemmer, og det er ikke for å holde statsen oppe.
 

DeletedUser

Guest
Hvis det ikke er for å holde statsen oppe, hvorfor kicker dere de da?
 

DeletedUser

Guest
Du skriver at dere kicket de av andre grunner enn at de holdt oppe statsen, men hvorfor kicker dere de da? En inaktiv spiller blir på mange måter nøytral, hva taper dere på å ha de i stammen?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du skriver at dere kicket de av andre grunner enn at de holdt oppe statsen, men hvorfor kicker dere de da? En inaktiv spiller blir på mange måter nøytral, hva taper dere på å ha de i stammen?

Hvorfor ha spillere i stammen som ikke bidrar med noe som helst? Ingen har kontroll på den kontoen heller, så hva er poenget med å ha den da? Alle stammeledere sparker innaktive medlemmer, noe som er helt naturlig.
 

DeletedUser

Guest
Så hvorfor har dere ikke sparket dem før? Hvorfor kicker dere plutselig inaktive spillere når de mister byer til fiendestammene?


Dere har hatt inaktive spillere lenge, men dere kicker kun de inaktive spillerne som har negativ stats mot fiendestammene, right? Så hvordan kan disse avskjedigelsene handle om noe annet enn stats?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Så hvorfor har dere ikke sparket dem før? Hvorfor kicker dere plutselig inaktive spillere når de mister byer til fiendestammene?


Dere har hatt inaktive spillere lenge, men dere kicker kun de inaktive spillerne som har negativ stats mot fiendestammene, right? Så hvordan kan disse avskjedigelsene handle om noe annet enn stats?

Fordi vi i lang tid har prøvd å fått tak i noen som kjenner spillerne som eier disse kontoene, uten å lykkes, samt ingen til å erstatte kontoene med. Det endte med at Proletar plutselig gikk grå, og stammen fikk et lite sjokk, så derfor bestemte ledelsen seg for at vi vil avskjedige spillere som er innaktve, slik at medlemmene får tid til å adle disse isteden for å gå rundt å vente på at eieren skal komme tilbake. Om du skal kverulere mer om dette, foreslår jeg at du heller sender brev, da dette ikke har noe med BNP vs VARG å gjøre sånn sett.
 

DeletedUser

Guest
jeg hadde interadlet de inaktive spillerne, de som aldri er pålogget
 

DeletedUser

Guest
Har lest hele tråden og fått et førsteblikk av BNP om at de er virkelig gode (?) :eek:

Vil også si, måtte den beste vinne ! :D

Er det mulig å få en oppdatering ?
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Det e jo ganske dumt å kicke en spiller om man skal innadle han...

Det vil bare vise andre spillere og motstandere at denne spilleren er det bare å adle for han er innaktiv.

Om dokker hadde latt han bli i stammen og adla han derfra kunne andre trodd det var en "styrt" innadling av en spiller...
 

DeletedUser

Guest
Det e jo ganske dumt å kicke en spiller om man skal innadle han...

Det vil bare vise andre spillere og motstandere at denne spilleren er det bare å adle for han er innaktiv.

Om dokker hadde latt han bli i stammen og adla han derfra kunne andre trodd det var en "styrt" innadling av en spiller...

Det kan like gjerne være styrt internadling selv om spilleren blir kicket fra stammen vettu, og det er jo bare taktisk smart å kicke brukeren før de innternadler sånn at stammen ikke står for flest mistete byer iløpet av uka.

Selvfølgelig er det dumt at Varg mister 2 store spillere som ligger i fronten mot Easy, det er en grunn til at EASY tross alt fikk så mange byer som de gjorde. EASY har all grunn til å være fornøyde med byene de har fått av Varg, men hadde jeg vært dem hadde jeg ikke gått så kraftig ut i forum og skrytt av å adle spillere uten en bruker.
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Det kan like gjerne være styrt internadling selv om spilleren blir kicket fra stammen vettu, og det er jo bare taktisk smart å kicke brukeren før de innternadler sånn at stammen ikke står for flest mistete byer iløpet av uka.

AHA! så VARG e bare opptatt av stats...
 

DeletedUser

Guest
At VARG ikke lik dårlige stats?

Var ikke det jeg tenkte på nei, men om 7BULLS også hadde hatt en innaktiv bruker som mistet hundrevis av byer til fienden, da hadde de nok kicket brukeren de også, ved mindre dere er veldig spesielle..
 

DeletedUser

Guest
Var ikke det jeg tenkte på nei, men om 7BULLS også hadde hatt en innaktiv bruker som mistet hundrevis av byer til fienden, da hadde de nok kicket brukeren de også, ved mindre dere er veldig spesielle..

Capes hadde vel det samme, sist jeg husket så hadde/har Capes samme problemet... Når jeg diskuterte det så var det endel som ropte "byer er byer"

Men nå når det gjelder VARG, så er det noen som forsvarer dem :p
 
Topp