BOL sakker etter?? EEK!

DeletedUser

Guest
thoret hadde mye irl og dermed ikke var aktiv ;) så det blir det samme lillevenn :)

Akkurat det jeg mener. Det er de gangene man virkelig får den illusjonen av å vinne.
Men når det gjelder kriger der begge parter er aktive, og fortsatt vinner med god margin, da er det noe man kan skryte av.

Bra dere har kommet dere. Trodde nesten det var dødt i BOL campen jeg :(
 

DeletedUser

Guest
Synes det går veldig opp og ned i denne krigen:)
MEn hva skjer med K10*** ingen som skryter av oss-.-=P
Hører bare om RNG og HFO og BOL seff:p
 

DeletedUser

Guest
K10*** fam ligger jo bare bak alle fronten og storkoser seg med barbarlandsbyene sine. :D
Skaff dere en front, så kanskje folk vil skryte av dere, men per dags dato så er det faktisk K103SA som gjør mest. K102SE gjør ikke særlig mye... :cool:
 

DeletedUser

Guest
K10*** fam ligger jo bare bak alle fronten og storkoser seg med barbarlandsbyene sine.
Skaff dere en front, så kanskje folk vil skryte av dere, men per dags dato så er det faktisk K103SA som gjør mest. K102SE gjør ikke særlig mye..

Trodde ikke eg skulle være enig med granny i så mye, men dette har han rett i ! K103sa gjør det mye bedre en k102se, KROK skulle ledet begge stammene spør du meg :eek:
 

DeletedUser

Guest
Akkurat det jeg mener. Det er de gangene man virkelig får den illusjonen av å vinne.
Men når det gjelder kriger der begge parter er aktive, og fortsatt vinner med god margin, da er det noe man kan skryte av.

Bra dere har kommet dere. Trodde nesten det var dødt i BOL campen jeg :(

Neida MD, vi har bare ligget på lading en stund. Kommer alltid sterkt tilbake sånn i ny og ne :p
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: , BOL
Side 2:
Tribes: , HVIB, IB

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 346
Side 2: 529
Forskjell: 183

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 125
Side 2: 23
Forskjell: 102

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,947,326
Side 2: 4,619,527
Forskjell: 1,672,201

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,155,406
Side 2: 209,817
Forskjell: 945,589

chart


Fint med en oppdatering, Ib sliter bra fortiden :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg syntes det er en sterkere prestasjon av det IB får til, enn det BOL og RNG presterer. Vi er færre medlemmer, har MYE større front og viser at vi kan slå selv de bedre spillerne tilbake.

Når BOL og RNG skryter av at de leder på statistikken ved å ta over 100 byer av en innaktiv spiller, så syntes jeg det er bedre at IB kan skryte av at vi tar omtrent like mange byer av en aktiv og god spiller. Vi slår oss gjennom de gode spillerne med rå brutal kraft, mens jeg merker at BOL spesielt, og RNG ofte går gjennom de litt svakere. Helt grei strategi, men sier mye om hva spillerne vet de klarer.

For det er flest BOL og RNG spillere som leder på ODD ranken, og kan si at det er takket være oss ;)

Så er faktisk imponert av hvordan vi har kjempet til nå.

Og som overskriften sier, så mener jeg fortsatt at BOL ikke har overbevist om at de har økt prestasjonene siden sist jeg skrev det første innlegget :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det er absolutt ikke en sterk prestasjon det IB driver med nå om dagen. Hvordan du klarer å snu tap på statestikker, medlemsfrafall og ikke minst det faktum at dere ikke presterer å adle mer enn dere mister, til noe positvit er helt utrolig. Du må gjerne si at dette bare er et par dårlige uker; Men å late som om det på noen måte er en opptur for dere blir rett og slett for dumt.

Må også påpeke at du dummer deg når du nevner det som en bragd at IB klarer seg (les: Taper) mot fiendene sine til tross for at dere er så få spillere. Det er faktisk et kompliment til oss at dere er færre spillere - for det startet nemlg ikke slik. Det eneste medlemsantallet deres forteller oss er at trenden er slik at IB stadig mister mer spillere enn de andre stammene. Så nei, MD, at dere er færre spillere enn oss er ikke noen bragd. Det er et tap. Det sier bare at ledelsen(e) på deres side ikke fungerer optimalt.

Resten av opplegget med at vi kun adler "inaktive spillere" og alt det drittet der; Spar deg. Det er mulig at du definerer inaktivtet som noe annet enn hva jeg og resten av verden gjør, men f.eks. Lamps og Arne431 har begge gjort forsøk på å forsvare seg. Ja, de har faktisk adlet BOL'ere helt opp til den dagen offansivene våre startet. Du må gjerne prøve å snu dette til at vi er feige, men at deres aktive spillere "legger seg ned for å dø" den dagen de møter motstand sier igjen mest om IB's ledelse og ikke minst hvilke spillere dere har.

Kort sagt; Jeg skal heller være imponert hvis dere snur dette. Må jo være vanskelig når selv en av lederne deres står i fare for å gå grå? Og ja, du må gjerne kritisere oss for mye rart, men ikke innbild deg at folk er så blinde at de ikke gjennomskuer idioti og mangel på selvinsikt når de ser det. Alt som kreves er litt innsikt i historien til v1, og de fleste har etterhvert en god porsjon av den slags - så det nytter ikke å pynte på sannheten.
 

DeletedUser

Guest
Vi har jo alt snudd det en gang. Det holdt vi gående i 2-3 måneder eller noe. Sa da at dere kom til å slå tilbake, noe som er bevist nå. Det er oppturer og nedturer.

Spar meg for at dere adler innaktive? Fra din side, så er det klart at du mener motsatt. Jeg vet hva som skjer i min stamme og hvem dere angriper når og hvor. Det er utrolig uheldig at folk er innaktive, både for dere og oss. Men når det skjer uhell med KV og andre lignende ting, så ser det rart ut fra vår side at dere skryter av det. Blir nesten som å skryte av at man adler barbarbyer.

Grunnen til at jeg skryter av det IB presterer (i hvert fall på enkelte deler av kartet) er fordi vi er i mindretall og holder god stand mot to store stammer. Det at vi er færre spillere, er mye grunnet IRL problemer. Ja, dere har vært med på å tippe begeret over for flere spillere, men flere av de begerne var nesten fulle fra før.

Jeg nevner bare det som har skjedd i det siste. Akkurat nå adles Lamps og Arne431 ned, men det har sine grunner. Alt jeg sier er at ut i fra vår posisjon NÅ, så gjør vi det relativt bra. Selv med færre spillere, så gjør vi det supert.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Får jeg også legge til at Kine, som spilte på Arne kontoen, ga seg før offensiven. Hennes mål var og nå 5 millioner, noe som hun klarte, og laget en tråd på forumet hvor hun tok farvel. Om du kommer med at "vi hadde alt sett i gang angrepene", må jeg legge til èn ting. Helt siden jeg ble kjent med Kine ifra når hun starta på V1, var hennes mål og nå denne poengsummen. Når det ble gjort, forlot hun kontoen, som nå. Men jada, mat på med svadet deres, er vel ikke så unormalt at dere skal ta "æren" uten og se hva som egentlig skjer bak fasaden.

Du snakker om at vi dummer oss ut. Nå har vi vært på V1 og kriget...hvor lenge (?). Glitter - jeg har lest mange svadaposter av deg, Brann, Daggerheart (når vi går laaangt tilbake), og vi ser det samme her. Magic tar sin side av krigen og setter den høyere på "positivitetsranken" enn sine fiender, noe som er helt normalt. Og at dere er flere, som sagt, bør egentlig virke litt demotiverende for dere. Hvor mange trengs det for og ta en IB spiller? La meg tenke...7-10 spillere? Jøss.. Av alt det jeg har sett til nå på V1, er det FÅ som minner om skikkelig elitespillere som har kontroll på angrep og forsvar.

Resten av opplegget med at vi kun adler "inaktive spillere" og alt det drittet der; Spar deg

Holdt det ikke med èn settning? Du sier han skal holde opp med det, men alikevell må du legge til en fin og ryddig kommentar som inviterer oss til diskusjon. Motsier seg selv på en måte, thats not how its done (U).

Kort sagt; Jeg skal heller være imponert hvis dere snur dette. Må jo være vanskelig når selv en av lederne deres står i fare for å gå grå?

Om noen i IB ledelsen går grå, bør vel ikke det være så stor bombe? Tross alt så er vel dere i BOL veldig kjente for dette har jeg latt meg høre. Dette kommer garantert til og bli snudd når dere er ferdige med bIIP (kan ikke svare, inviterer til inaktivitetsdiskusjon noe som er fy-fy).

- Kenn
 

DeletedUser

Guest
Skal ta det kort ^^ Jeg reagerte veldig på at vi kun tar innaktive spillere og bla bla bla. Jeg får ta et eksempel med meg selv og kan det med flere BOL spillere når dere skal angripe. Først lister dere opp aktiviteten til hver eneste BOL spillere, så kjører dere mot de innaktive. Ønsker å ta opp eksempel ved meg selv:

egil4950 den 19.06.2010 klokken 13:40 Siter
liverbird har ikke økt i poeng siden 6/6 er ikke så veldig aktiv tror jeg

Theodoric den 18.07.2010 klokken 09:02 Siter
Liverbird får også gjennomgå. Han mister en del byer og er nå under 4 mill.

I mellomtiden ble det lagt opp til å angripe meg. Denne perioden var jeg 2x rød. Det ble ikke noe whining fra min side, jeg hadde rett og slett ikke tid. Noe flere IB spillere viste om, via private skype samtaler før denne perioden. Hvorvidt det ble brukt mot meg, vet jeg ikke. Men, men… Blant annet adlet Lamps fra meg. Da jeg adler han tilbake, ja selvfølgelig i større skala enn han adlet av meg. Så er det plutselig galt av meg/svakt av meg? Det ble også klaging på forumet deres at forumet var innaktivt… Men, yeye, om det er vår ”skyld”, at hele IB/HVIB ble lagt dø. Er vel det et kompliment i så fall. Men det igjen skal ikke bli sett på som noe negativt/svakt av oss.. Det sier jo mer om dere enn oss hva som skal til for å legge dere dø. Statistikken går opp og ned, sånn har det alltid vært.

Kenn93x: Ettersom at du bringer opp historie osv. Hmm, jeg håper du vet at IB siden lå i klart flertall i evigheter? Igjen, det skjer forandringer, det går opp og ned. Det er alt. Vi har også kjent på å være i mindretall en evighet…

For øyeblikket gjør BOL det klart bedre enn IB. Så får vi se hvor lenge det blir sånn :)

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Kaller du dette whining? Jeg bare påpeker at dere har vært utrolig heldige med timingen på angrepene deres. Eller så har dere bare en råtten spion som deler noe med dere. Uansett.. Det å adle innaktive har, ut i fra det jeg har sett, dere spesialisert dere på. Klart dette er en god strategi, men fortsatt er den ikke så veldig effektiv som man skulle tru ;)
Er veldig lett å komme tilbake. Balle er et strålende eksempel på det.

Hele poenget mitt her er at IB gjør det bra med de ressursene vi har, mens BOL gjør det helt OK med det de har. Hadde dere vært mer samkjørte, hadde dere gjort mere skade enn nå. Merkelig forhold dere har med RNG egentlig. Tydelig lite samarbeid.. Men kanskje dere liker det bedre uten, I don't know..

Kan i hvert fall si at vi har en bedre front mot RNG, noe jeg vet de vil si imot.. Siden de er så stolte over å klare å adle Gomp.

IB kommer nok til å løsrive seg fra denne nedturen med lite aktivitet og få spillere. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener det er whining ja. Med tanke på at jeg sa ikke et eneste ord. Men føler meg selvfølgelig truffet. Da du nevner Lamps. Han tok meg når jeg var inaktiv. Men han hadde mye bedre tid enn meg igjen til å be om støtte, fikse KV, og be folk om å angripe meg. Enn det jeg hadde ved å be folk om å angripe han. Nei, ingen spion som fortalte om noen innaktive IB spillere. At fronten deres er innaktiv er vel ikke vår skyld.

Jeg syntes alltid hvordan BOL og RNG beveger seg, er alltid fronten deres innaktiv. Samme opplegg med Gomp også. Syntes også det er rart at dere planlegger og organiserer å stacke opp frontene deres. Om vi fortsatt lett tar byer etter det. Da må dere stacke opp mer neste gang. For å si det sånn. Lamps var kraftig stacket og fikk påfyll av def. Vi velger selvfølgelig å angripe frontene og ikke en IB spiller langt inni IB land… Da du reagerer på at vi angriper fronten og ikke en mer aktiv spiller elns. Mulig en eller annen IB spiller langt inni IB land er mer aktiv enn Lamps for eksempel.Da kunne i så fall den IB spilleren sitte KV.

Du får si hva du vil, som regel blir folk innaktive når vi angriper dem. Og som jeg kopierte fra forumet deres. Så lister dere opp de innaktive hos oss og angriper de. Den listen er langt og alle BOL spillere inkludert. Noe dere har holdt på med en god stund.
Lamps er forøverig en god spiller… og har også adlet seg opp igjen tidligere. På lik linje som Balle.


Hmm, ikke helt sikker på om dere motsier dere selv, MD og Kenn93x. Da Kenn skriver at vi går på koordinert med mange spillere mot 1 og du sier at vi samkjører dårlig. Men da kan jeg i hvert fall ta med at vi så vidt har startet med oppturen igjen ^^ Så gi oss litt tid til å varme opp. Ellers gleder jeg meg til muligheten til å adle flere i IB ledelsen. En del der har ligget i skjul for oss lenge og angrepet lite, kun deffet opp utrolig mange mnd nå. Så får vi se hvordan det går :)

Jeg gleder meg til å se hva dere kan når dere har en mer aktiv front. Må være noe spennende :O Noe mer enn å få byer stacket, readle byer, angripe tilbake osv. Da lurer jeg på hvordan en aktiv front blir :)

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Definer whining er du snill... For tror at alle har et helt egen forståelse av det begrepet.
 

DeletedUser

Guest
Vi har tatt byer av arne431 hver dag lenge nå, hver eneste dag har det blitt støttet, snipet, forsøkt re adlet og stacket opp nye byer, dette har vi vanvittig mange rapporter på. Dette er den samme gamle argumentasjonen til Ib når det går dårlig :D Så her støtter eg Glitter 100 prosent og legger gjerne ut rapporter for å bevise det ?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Vi har tatt byer av arne431 hver dag lenge nå, hver eneste dag har det blitt støttet, snipet, forsøkt re adlet og stacket opp nye byer, dette har vi vanvittig mange rapporter på. Dette er den samme gamle argumentasjonen til Ib når det går dårlig :D Så her støtter eg Glitter 100 prosent og legger gjerne ut rapporter for å bevise det ?

Hvem som overtok Arnekontoen i etterkant, vet jeg ikke. Jeg kjenner bare spilleren som var der til 5 millioner poeng

Tobben, min kjære venn

Hvor står det at jeg kritiserer deres inaktivitetsadlinger? Jeg bare skriver hva jeg vet som har skjedd med orginalspillerene på kontoen før dere angrep. Jeg beskytter ikke vedkommende, jeg legger frem FAKTA, spis det på din måte, med eller uten sennep, I dont care. Hvorvidt du var inaktiv en periode, har jeg ikke kjennskap til siden jeg ga meg rundt november i fjor.

Jeg har heller ikke whinet enda, men byr du på kaffeselskap angående det, kan jeg sikkert sette i gang. IB har alltid hatt færre medlemmer enn fienden igjennom alle tider som jeg kan huske, dessverre. Men ja, lev i troen, det er mange som har kommet langt bare på det skal jeg si deg :).

Jeg syntes alltid hvordan BOL og RNG beveger seg,

Problemet der er at IB og BOL sin grense har holdt stand lenge, med tanken på at den går både frem og tilbake i "svingninger". RNG sin har bare falt-falt-falt-falt

Du får si hva du vil, som regel blir folk innaktive når vi angriper dem

Du generaliserer, angrip meg og se om påstanden er riktig

Da Kenn skriver at vi går på koordinert med mange spillere mot 1 og du sier at vi samkjører dårlig

Motsier oss selv? Les settningen din, min unge mann. "samkjører dårlig" og "med mange spillere på 1". Den oppfattningen min av den settningen er at "Vi kordinerer mot èn spiller, men samkjøret er veeldig dårlig". Dermed motsier ikke jeg og MD oss, capish
 
Topp