BOL sakker etter?? EEK!

DeletedUser

Guest
Vi har tatt byer av arne431 hver dag lenge nå, hver eneste dag har det blitt støttet, snipet, forsøkt re adlet og stacket opp nye byer, dette har vi vanvittig mange rapporter på. Dette er den samme gamle argumentasjonen til Ib når det går dårlig :D Så her støtter eg Glitter 100 prosent og legger gjerne ut rapporter for å bevise det ?

Hahahahaha! Ikke lyv nå da. Jeg kan selv BEKREFTE at dette ikke er saken, ettersom det er JEG som har passet på :D
LOL! Tenk å si noe sånt..

Jeg har bare ventet på at situasjonen har roet seg litt. Kontoen er i fin form den. Har fått PM fra noen i H.F.O som mener at den er overkjørt og tom for tropper, noe jeg ler av..

Men for all del! Arne har snipet og stacket med tankekraft. Er nok bare innbilninger og løgner fra deres side. I hvert fall for et par dager. Kan hende det ble gjort, men da skjedde det for minst en uke siden.
 

DeletedUser

Guest
Hahahahaha! Ikke lyv nå da. Jeg kan selv BEKREFTE at dette ikke er saken, ettersom det er JEG som har passet på :D
LOL! Tenk å si noe sånt..

Jeg har bare ventet på at situasjonen har roet seg litt. Kontoen er i fin form den. Har fått PM fra noen i H.F.O som mener at den er overkjørt og tom for tropper, noe jeg ler av..

Men for all del! Arne har snipet og stacket med tankekraft. Er nok bare innbilninger og løgner fra deres side. I hvert fall for et par dager. Kan hende det ble gjort, men da skjedde det for minst en uke siden.



Nå må du bare gi deg.. Greit nok, kontoen til arne er lite aktiv men det er aktivitet på den fordet.

Viss ikke eg husker feil (er ikke sikker) så sa gamle eieren av Arne at det endelig var kommet en ny bruker på kontoen, så ergo er den da aktiv.

Det er ikke farlig og ta feil iblant og noen ganger må man gi seg mens leken er god..

Tenk på det MD.


- sindick
 

DeletedUser

Guest
Nå må du bare gi deg.. Greit nok, kontoen til arne er lite aktiv men det er aktivitet på den fordet.

Viss ikke eg husker feil (er ikke sikker) så sa gamle eieren av Arne at det endelig var kommet en ny bruker på kontoen, så ergo er den da aktiv.

Det er ikke farlig og ta feil iblant og noen ganger må man gi seg mens leken er god..

Tenk på det MD.


- sindick

Er aktivitet det å ikke være på kontoen? Lol.. Er dere så aktive i stammen deres blir jeg glad :)
Akkurat nå er det KV på kontoen som ikke har gjort noe på et par dager. Altså IKKE aktiv.
Tar ikke feil vettu. Er som tar feil :)
 

DeletedUser

Guest
rart...byene bytter hvertfall navn i hytt og pine. om det er folk på kontoen, så er den aktiv. Ikke noe å si på det. Enkelte spillere har også fått sine tog snipet. Er ikke dette aktivitet, så vet ikke jeg.
Godt du har kontrollen da hvertfall MD.
 

DeletedUser

Guest
Kenn93x: Det var ikke et svar til kun deg. Men både deg og MD. Derfor var inaktivitetsadlingen hovedsakelig et svar til MD ang. Lamps. Arne kontoen er ikke en bruker jeg har angrepet. Arne kontoen har i hvert fall hatt mye mer aktivitet enn min konto den perioden. Poenget mitt er kort og greit at dere beskytter statistikken med at frontene deres er innaktive. At du legger frem fakta elns om at kontoen har opprinnelige eier eller ei. Er for min del irrelevant. Det har fortsatt vært KV muligheter. Om dere har benyttet det eller ei, er for meg uvesentlig. Virker som et dårlig valg å unngå det i hvert fall. Jeg hadde ikke den muligheten, den perioden. Men jeg beskyttet aldri fakta elns, statistikken. La frem fakta elns. Da dette skjedde. Da jeg så null poeng i det. Er likt for alle, sånt skjer.

BOL har da vært alene en lang periode. Mot resten av kartet. Da vi også hadde RNG mot oss. Seinere allierte vi oss med H.F.O og S-E. Som på det tidspunktet var små i forhold til H.F.O nå. Men vi var fortsatt i klart mindretall. Selv om de tallene jeg kommer med nå, nødvendigvis ikke sier så mye. Tok jeg en rask titt over medlemmer som har joinet BOL og IB. Der har IB 450 og BOL 368. Da tallene i seg selv sier svært lite. Derfor skal jeg ikke gå veldig mye nærmere på de. Eneste poenget er at IB har definitivt hatt stor flyt av medlemmer. Så totale medlemsantallet som har vært innom BOL og IB, kan da ikke være veldig forkjellig.

Du generaliserer, angrip meg og se om påstanden er riktig
Hvorvidt du var inaktiv en periode, har jeg ikke kjennskap til siden jeg ga meg rundt november i fjor.
Jeg fikk deg trolig ut engang i nov, i fjor med tankekraft. Med deg var ikke engang fysisk angrep nødvendig :p

Motsier oss selv? Les settningen din, min unge mann. "samkjører dårlig" og "med mange spillere på 1". Den oppfattningen min av den settningen er at "Vi kordinerer mot èn spiller, men samkjøret er veeldig dårlig". Dermed motsier ikke jeg og MD oss, capish
Huh? Mulig jeg ikke helt forsto hva du mente ^^ Jeg kan ikke forstå hvordan vi samkjører dårlig, når flere spillere koordinerer samtidig og statistikken taler vår vei. Ellers skrev MD at vi kunne gjort mer skade. Ja, selvfølgelig, dette begrunnet jeg med at det kun var oppvarming.

MD:
Jeg kan selv BEKREFTE at dette ikke er saken, ettersom det er JEG som har passet på
Er aktivitet det å ikke være på kontoen?
Mulig det er fordi jeg er veldig trøtt :p Men hvordan kan du avbekrefte aktivitet, når du passer på og samtidig sier du at ikke er på =P Da må jeg si du gjør en dårlig jobb ^^

Kan hende det ble gjort, men da skjedde det for minst en uke siden.
Arne kontoen har mistet byer i over 20dager nå.
Men for å være ærlig. Jeg får ikke ting til å henge sammen :p Brukeren blir angrepet da 14dager, med sniping osv. Så tok du KV for ca. 1uke siden. Der du passer på kontoen, samtidig som kontoen ikke er aktiv… Men du har kontroll over kontoen og ler av PMer der folk sier kontoen er tom for tropper.
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå er det skummelt mye whining fra deg MD, nesten så jeg blir litt redd her jeg sitter. jeg synes det er fryktelg morsomt når jeg leser hvordan du forsvarer IB akkurat nå. De spillerne vi har hatt masse fokus på, Arne-kontoen og Lamps har begge kjempet lenge og hardt for å beholde byene, sendt støtte over alt og stått på. Det er nå i det siste disse to så å si har gitt opp og mistet håpet, noe som du kan se på statestikkene, men å komme med den unnskyldningen om at disse spillerne har vært innaktive lenge, bare for å bagatellisere det som vi i BOL har klart, er bare latterlig.

Vis litt respekt, for å komme med slike påstander om at disse har vært innaktive, vet både du og jeg bare er tull, så bare spar deg for det, er du snill :)

Om du sier vi i BOL aktivt går etter spillere som er innaktive, da synes jeg du skal ta en smugtitt i inn i din egen stamme, så skal du se at dere gjør akkurat det samme, noe som Tobben / Ganondorf nettopp beviste.
 

DeletedUser

Guest
Whining? Kommer jeg ikke fram til dere?

Og ang arne, så er det jeg som ler av alle de påstandene som har blitt lagt fram. Hvem har ikke bedre kunnskap om hva som har skjedd der enn de som faktisk har vært KV? Og ang navn by byene, så endret jeg de i GÅR KVELD... Så... :eek:

Men kan dere ikke la den saken ligge? For dere vil jo ikke prøve å fatte noe engang. Snakk heller om hvor hellig BOL er som tydeligvis flyter over alle andre stammer og er de beste på jord ^_^
 

DeletedUser

Guest
Hahahahaha! Ikke lyv nå da. Jeg kan selv BEKREFTE at dette ikke er saken, ettersom det er JEG som har passet på
LOL! Tenk å si noe sånt..

Jeg har bare ventet på at situasjonen har roet seg litt. Kontoen er i fin form den. Har fått PM fra noen i H.F.O som mener at den er overkjørt og tom for tropper, noe jeg ler av..

Men for all del! Arne har snipet og stacket med tankekraft. Er nok bare innbilninger og løgner fra deres side. I hvert fall for et par dager. Kan hende det ble gjort, men da skjedde det for minst en uke siden.


kommer rapporter :eek:

Vil også legge til at vist eg hadde tatt på meg en kv og mistet 123 byer på en uke så hadde eg lagt opp som tw spiller, det er heilt utrolig at du snur dette på hodet !! Tror du ikke folk skjønner hvem som spiller elendig her ??
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Whining? Kommer jeg ikke fram til dere?

Og ang arne, så er det jeg som ler av alle de påstandene som har blitt lagt fram. Hvem har ikke bedre kunnskap om hva som har skjedd der enn de som faktisk har vært KV? Og ang navn by byene, så endret jeg de i GÅR KVELD... Så... :eek:

Men kan dere ikke la den saken ligge? For dere vil jo ikke prøve å fatte noe engang. Snakk heller om hvor hellig BOL er som tydeligvis flyter over alle andre stammer og er de beste på jord ^_^

Geez, du har jo holdt på å skryte over deres oppgangs periode nå en evighet. Så snur ting seg og da er vi liksom arrogante elns. Jeg fikk fortsatt ikke svar på det jeg skrev mot slutten. Kun nok en kommentar om at du vet best. o_0

Om det er kommentarer som ikke kommer frem fra deg og Kenn. Kan det være dårlig metoder for å formidle. For eksempel Kenn som må si kjære venn, unge mann og blande inn sennep og folk når lang med å tro elns. Mer fokus på å rakke ned/Prøve å få de man diskuterer med til å føle seg liten elns, enn å besvare spørsmål direkte.
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hehe, det er ditt problem hvordan du tålker dem utsagnene, men dem er ikke ment vondt, Tobben :)

Gidder ikke og kommentere mer siden dere står og gasser på samme punkt, og mener bestandig at dere har rett, selv om dere egentlig krangler imot beinhard fakta. Nåvell - lykke til, kan dere vinne den kampen da? Sett bort ifra innaktivitetsadling (ouch, nååååeeh smeller det). Hva mer er det og si? Har veldig lyst til og si "vær stille og spill spillet", hva har dere egentlig tenkt og få ut av og diskutere dette? Og få et bedre image på BOL/RNG/HFO? Jaja, som sagt tidligere, noe må da hjelpe til på motivasjonen når dere slåss med noen som er nærmest dobbelt så få som dere :).
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hehehehe.. sorry, er bare lenge siden jeg har glist så godt.. BOL best? BOL har vunnet alle kriger? ROFLMAO... som tidligere TFR-medlem kan jeg i hvertfall avkrefte det der tvert.. BOL ble jo regelrett feid bort og kjeppjaget sørover da lille TFR begynte å røre på seg.

og tja.. jeg får vel se om jeg kan få en front eller to til å flytte på seg, for nå er jeg tilbake for fullt, på ny konto, og jeg gleder meg.

The Grim Reaper is back. when i knock on your door, do you dare to open?
 

DeletedUser

Guest
kommer rapporter :eek:

Vil også legge til at vist eg hadde tatt på meg en kv og mistet 123 byer på en uke så hadde eg lagt opp som tw spiller, det er heilt utrolig at du snur dette på hodet !! Tror du ikke folk skjønner hvem som spiller elendig her ??

Akkurat hvor stor spilleforståelse du har, skulle jeg likt å visst. Eller kanskje er du en som sitter på hele tiden på datan og spiller? Fra morgen til kveld og på jobb/skole?

Handler om prioritering og hva man vet er fornuftig. Har du ikke lest om fornuften? :)

Og Tobben. Glem alt jeg har sagt. BOL er og blir den beste stammen på V1. For evig og alltid. Ingen har noe de skulle ha sagt. Go BOL!
 

DeletedUser

Guest
Kenn93x: Mitt problem hvordan jeg tolker utsagnet? Haha =P Jeg spurte om hvor jeg tok feil med tanke på å forstå utsagnet. =P Men da har jeg tolket det rett og da gir det ingen mening.

Ganske svakt at både du og MD legger dere dø i diskusjonen og prøver å sette oss i et arrogant lys. Jeg har spurt om konkrete svar på enkelte utsagn. Det får jeg ikke, men jeg har rett... Javel… Det gir ingen mening…

Dere kom med et utsagn om at vi går etter innaktive kontoer. Vi motbeviser dette og samtidig legger til at dere gjør det. Forklarte også at vi angrep naturligvis frontene og ikke en random IB spiller midt i IB land som kanskje er mer aktiv enn fronten deres for øyeblikket. Dette topicet var en skryte tråd til IB, diskutere at vi er noen skrythalser og prøve å legge oss arrogante i en av deres skrytetråder er jo ganske spennende valg. "vær stille og spill spillet". Håper du ser at vi la ut statestikk og dere la opp til diskusjon :) I samme topic har også MD sagt at vi har diskutert lite på off forumet i det siste. Så at vi har vært mest frempå der siste mnd’ene, er nok feil. Jeg vet ikke hva poenget med at MD ønsket å diskutere/si at vi gjør en ting, men samtidig gjør dere det samme og legger opp til at vi skryter, i en av hans skytetråder. Som startet med statistikk fra hans siden, så la vi ut statistikk og da må den forklares, med noe som ikke henger på grep, spesielt Arne kontoen som jeg aldri fikk svare på.

Gøy at dere igjen nevner at dere er få… og det skal fremme deres sak? Hvorfor? Som skrevet tidligere var vi alene mot kartet en periode og mange mnd i mindretall.

MD: Dumt å starte en diskusjon i hvert fall, om at vi gjør sånn og sånn. Så legger vi frem at dere gjør det. Så blir du ironisk o0 Beklager at vi må motbevise deres påstander rundt innaktivitetsadling og ikke minst legge til deres fremgang rundt adling.

Badass: BOL er best, BOL har vunnet alle kriger? Vel, takk for komplimentene :) Rart du er eneste som har tatt opp dette teamet :) Vi lever nå enda i hvert fall. I beste velvære :) Så vi kan vel ikke direkte ha tapt en krig, da hadde vi vært borte fra kartet?

Edit: Om det er mer ønskelig å diskutere privat. Er selvfølgelig det en mulighet. Vi har alt diskutert litt der. Da fant vi ut at BOL og IB er i samme situasjon og at det bytter på/er likt for alle :)
 
Sist redigert av en moderator:

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Helt enig med deg Magic :D <3

støtter den.

men viser det ikke litt dårlig moral innad i ib at en spiller klarer sit store mål, og dermed ikke fortsetter og ikke bryr seg om hva som skjer med kontoen? burde ikke ib hjulpet denne spilleren sånn at hun hadde motivasjon til f.eks å gå til 6 mio?
 

DeletedUser

Guest
Akkurat hvor stor spilleforståelse du har, skulle jeg likt å visst.


Hva min spilleforståelse har med dine tap av 125 byer sist uke skjønner eg ikke md ? Den må¨du forklare ? Eg vil påstå at det er den som tar på seg kv og ikke gjør jobben bedre en dette som mangler spilleforståelse ??
 

DeletedUser

Guest
Hva min spilleforståelse har med dine tap av 125 byer sist uke skjønner eg ikke md ? Den må¨du forklare ? Eg vil påstå at det er den som tar på seg kv og ikke gjør jobben bedre en dette som mangler spilleforståelse ??

Den skal du få lov til å gruble på selv. Er veldig logisk det jeg gjorde.

Dessuten er det jo bare å adle barbarbyer, så er kontoen på topp igjen :D
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
hehehehe.. sorry, er bare lenge siden jeg har glist så godt.. BOL best? BOL har vunnet alle kriger? ROFLMAO... som tidligere TFR-medlem kan jeg i hvertfall avkrefte det der tvert.. BOL ble jo regelrett feid bort og kjeppjaget sørover da lille TFR begynte å røre på seg.

og tja.. jeg får vel se om jeg kan få en front eller to til å flytte på seg, for nå er jeg tilbake for fullt, på ny konto, og jeg gleder meg.

The Grim Reaper is back. when i knock on your door, do you dare to open?

tommetrusler? har ikke lagt merke til deg enda hvertfall... og ib taper fremdeles mye mer enn bol og adler mindre enn bol også btw...
 
Topp