BOL sakker etter?? EEK!

DeletedUser

Guest
Si vi er liksom ikke store vi da? Og k10 også?

Vi har gjort veldig mye i krigen mot IB, vi har snart tatt en kontinent som det var et hav av rødt i. K85. Første byen bgm tok i K85 var en fiende by fra avstand, og siden den gang har vi vokst veldig i det kontinentet. Vi har gjort like mye som noen andre i krigen mot IB.
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Si vi er liksom ikke store vi da? Og k10 også?

Vi har gjort veldig mye i krigen mot IB, vi har snart tatt en kontinent som det var et hav av rødt i. K85. Første byen bgm tok i K85 var en fiende by fra avstand, og siden den gang har vi vokst veldig i det kontinentet. Vi har gjort like mye som noen andre i krigen mot IB.

Tror bare han mente at RNG , BOL , IB , HVIB er de fire største i poeng på v1 og at det kanskje interiserer folk mer , ikke vet jeg :D
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
var det jeg mente ;) mente ikke at h.f.o og k10 er dårlige ;) ser jo at dere har gjort en kjempe innsats mot ib der borte :)
 

DeletedUser

Guest
Er jo nesten ingen som leser her lenger, så er ikke så rart ... ... ....... ........... ...
Men uansett.

Se der ja, nå har det snudd. Nå har jo vi flere gode grunner, men skal ikke bry dere med det.

Får se hvor lenge dere klarer å opprettholde det da! ;)

Evigt! :) (Ja, jeg er optimist)
 

DeletedUser

Guest
Bol er og blir den beste stammen i v1.
Bol har vunnet alle sine kriger og fremhever seg både på diplomati og i krig.
Bol er også moralsk sett den beste stammen og kan ansees som den gode siden i kampen mellom godt og ondt.
Hadde du vært litt mer oppegående hadde du sett på bol igjennom årene istedet for den siste uka så hadde du sett at bol ikke sakker etter.
Magic Dude du kan anse hansken som kastet, IM COMING TO GET YOU!

Oi, oi...
Må si du likte Bol godt... :eek:

At bol er den beste på v1 er ikke akkurat et så veldig godt argument. Er jo enkelt å si at HVIB er best og IB er best. Så kunne du skrevet mere utfyllende argumenter når du skulle ha lyst å argumentere? :rolleyes:

Bol er også moralsk sett den beste stammen og kan ansees som den gode siden i kampen mellom godt og ondt.

Hvor har du vært det siste? Før BOL tilhengere er dere den gode siden, men hvem er den gode siden for IB/HVIB tilhengere?
Må si du kom med gode argumenter... :cool:
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Side 1:
Tribes: , BOL, RNG, H.F.O
Side 2:
Tribes: , IB, HVIB

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 876
Side 2: 436
Forskjell: 440

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 254
Side 2: 62
Forskjell: 192

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 7,410,807
Side 2: 3,793,188
Forskjell: 3,617,619

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,327,020
Side 2: 560,019
Forskjell: 1,767,001

chart




synes dette begynner å bli ganske imponerende jeg ! keep it up bol, rng og h.f.o :-D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Mye basert på flaks, må jeg få legge til...
Uten å gå i detalj, for dere vet jo alt fra før :)

Det som er litt morsomt med deg, MD, er at du ikke unner noen som helst litt flaks, annet enn deg selv og din egen stamme. Men, slik jeg tolker dette lille utspillet ditt, så virker det som om du selv ikke har noe bedre å komme med. Men, jeg er litt glad jeg slipper disse meningsløse bortforklaringene dine, for de har gått ut på dato :)

Jeg har selv ikke sett så mye til deg på det forumet her MD? Skyldes dette at det ikke går så bra med IB nå for tiden? Utifra statesikkene så virker det som jeg har rett, og vær så snill, ikke la oss ta nattesøvnen din, det ville jo vært forferdelig :p

Uten å gå i detalj? Hmm, jeg tror du selv ser grunnen, men om du ikke vil avsløre disse detaljene selv, så kan jeg opplyse deg om at vi tar byer fra dere, så du vet vel selv grunnen til det, uten at jeg må gå i detalj for hvorfor?
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Vil bare gratulere BOL med en veldig bra offensiv. Angående flaks så skal jeg ikke kommentere siden jeg ikke vet noe spesielt om det, men støttetroppene mine i sør har fått kjørt seg hardt i det siste, noe som vil si hardt arbeid og kjør fra BOL sin side. Så at det bare er flaks, som du poengterer, vil jeg nok si meg svært uenig i.

Ser at det også har blitt linket statestikker her. Som dere sikkert vet, har denne vert totalt snudd før i sommer, og nå er den "omvendt" igjen. Tror nok dette kommer til og fortsette i laaang tid. Merkelig nok minner dette meg om denne filmen, anbefalest på det sterkeste forresten ;). For dem som har sett filmen, skjønner dere nok hvordan jeg sammenlikner den med snu-operasjoner.

Litt avsporing, hører med det også:).
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vil bare gratulere BOL med en veldig bra offensiv. Angående flaks så skal jeg ikke kommentere siden jeg ikke vet noe spesielt om det, men støttetroppene mine i sør har fått kjørt seg hardt i det siste, noe som vil si hardt arbeid og kjør fra BOL sin side. Så at det bare er flaks, som du poengterer, vil jeg nok si meg svært uenig i.

Ser at det også har blitt linket statestikker her. Som dere sikkert vet, har denne vert totalt snudd før i sommer, og nå er den "omvendt" igjen. Tror nok dette kommer til og fortsette i laaang tid. Merkelig nok minner dette meg om denne filmen, anbefalest på det sterkeste forresten ;). For dem som har sett filmen, skjønner dere nok hvordan jeg sammenlikner den med snu-operasjoner.

Litt avsporing, hører med det også:).

Flott at man kan stå frem å rose fienden, det er ikke mange som kan gjøre!:)

Som du sa, kenn, så snur denne statestikken hele tiden, og som du sa så kommer dette til å snu hele tiden i en lang tid fremover, noe jeg er helt enig i. Vi i BOL skal hvertfall kjempe hardt for at ikke denne statestikken snur til IB´s favør igjen :)
 

DeletedUser

Guest
BOL - var/er en god stamme og vil være det lenge... :) har gode og dårlige dager. er ikke i fronten mot dere, men vil si der jeg ser dere fra så er dere gode! dere presser ilag med HFO mot IB... går begge veier, men ser ut til at det går deres vei. snur vel snart får vi håpe? :p
 

DeletedUser

Guest
Det som er litt morsomt med deg, MD, er at du ikke unner noen som helst litt flaks, annet enn deg selv og din egen stamme. Men, slik jeg tolker dette lille utspillet ditt, så virker det som om du selv ikke har noe bedre å komme med. Men, jeg er litt glad jeg slipper disse meningsløse bortforklaringene dine, for de har gått ut på dato :)

Jeg har selv ikke sett så mye til deg på det forumet her MD? Skyldes dette at det ikke går så bra med IB nå for tiden? Utifra statesikkene så virker det som jeg har rett, og vær så snill, ikke la oss ta nattesøvnen din, det ville jo vært forferdelig :p

Uten å gå i detalj? Hmm, jeg tror du selv ser grunnen, men om du ikke vil avsløre disse detaljene selv, så kan jeg opplyse deg om at vi tar byer fra dere, så du vet vel selv grunnen til det, uten at jeg må gå i detalj for hvorfor?

Altså, det er bare noen uheldige tilfeldigheter som råder. Det jeg mener er at enkelte spiller har hatt problemer med andre ting enn TW og tiden blir knapp til TW da :(
Får gratulere dere med utrolig timing på det.

Grunnen til at jeg ikke kommenterer så mye på hva vi gjør, er at jeg ikke har hatt tid. Driver med sååå mye annet for tiden at TW blir skjøvet litt unna. Det er sikkert slik for mange. VG3 sliter på energien vettu! :s

Det jeg sa var i grunn ikke negativt ladet, så skjønner ikke hvorfor du tenkte på den måten. Flaks er en stor del av spillet det også, sammen med gode spillere og MYE aktivitet. ;)
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
det blir sånn mange steder uansett, det er nesten alltid når en spiller mister mye byer er det pga mye irl, eller innaktivitet. så det blir mye av det samme opprasjoner ib har hatt mot forskjellige spillere også?
 

DeletedUser

Guest
det blir sånn mange steder uansett, det er nesten alltid når en spiller mister mye byer er det pga mye irl, eller innaktivitet. så det blir mye av det samme opprasjoner ib har hatt mot forskjellige spillere også?

Kanskje, kanskje ikke. Vet at f.eks. thoret har vært litt av og på... Mange lette byer å hente hvis man bare vet hvor man skal lete.
 

DeletedUser

Guest
Eh... Hva med å ha KV? :p
Ny eier? Dual? Mye som kunne vært gjort, men som ikke ble gjort... :D
 
Topp