Bye bye my love!

DeletedUser

Guest
Viktig å presisere at det var Arica2, og ikke Arica. Om jeg ikke husker helt feil mottok Arica aldri noen angrep fra Rome :)

He blir vi aldri enig, så er enig med alle andre på v4 om at denne lar vi ligge. Måtte abre kommentere den uten å si deg imot direkte for å unngå en ny diskusjon. :p

Det er selvfølgelig mange måter å gjøre dette på. Men VARG har vært EASY's alliert i lang tid, og noe annet enn å gi de forberedelsestid her virker ikke rett for oss. Til tross for at vi nå bryer samarbeidet har vi fremdeles stor respekt for VARG som stamme og deres prestasjoner i V4.

Som sagt over, syns ikke dette bruddet kan sammenlignes med V2, begge stammene ser jo ut til å ha vært klar over at dette kom til å skje i lang tid nå. Ønsker Easy lykke til, VARG har noen fightere, men tror denne går i deres favør om aktiviteten er på plass ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ja, vi lar den ligge nå. :p

Og ja, dette kan ikke sammenliknes med V2 på noen som helst måte i grunn.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
ENDELIG!;) dette har jeg ventet på lenge;) håper rett og slett at EASY taper.... selv om jeg heller ikke liker VARG!

good luck:p
 

DeletedUser

Guest
Blir gøy dette, nå får vi endelig se hva EASY er gode for :)
 

DeletedUser

Guest
Vi begynner bra :cool:

[spoil]
Side 1:
Tribes: EASY
Side 2:
Tribes: VARG

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 21
Side 2: 1
Forskjell: 20

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 200,574
Side 2: 8,314
Forskjell: 192,260

chart
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
jeg skjønner ingen ting hvis vi ikke greier og ta varg nå, spørsmålet er bare om vi greier og samarbeide...
men dette er ikke en krig som er over på et par dager, det vil ta år og mye kan skje, det viste easy nå.
 

DeletedUser

Guest
Har sendt tog mot Bjoytte ;)Gleder meg til rapportene skal komme
 

karl erik

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Starte krig med ære? Ha ha spar meg. Det man må gjøre i krig er nemelig og gjøre alt for å vinne. Forråd fienden din lag en hær uten at vedkomende person merker det og angrip han/hun/stamme uten nåde. forfølg dem helt til de er utslettet for altid. Det er det som er de smarteste og gjøre
 
Topp