Bye bye my love!

DeletedUser

Guest
Easy Company kan ikke lenger sitte å støtte en stamme som sperrer oss inne. Vi advarte varg om at dette ville skje når dem tok inn to spillere ifra NWE som sperret mye av fronten vår. Nå som det har skjedd så ser vi ikke lenger noen annen utvei. På noen måter er det trist at det måtte komme til dette. Men dette har jeg også vært forberedt på at ville skje. Dere har aldri tatt oss alvorlig på de viktige spørsmålene varg. Når det var snakk om deres fremgang så kunne vi ikke gjøre noe for og stoppe dere. Nå har deres fremgang sørget for at Easy Company har blitt sperret inne av dere.

Prisen dere betaler for det er at dere mister oss som alliert.

Det er ikke med et smil om munnen jeg skriver dette. Når vi først inngikk allianse hadde jeg aldri trodd at det var dette som ville bli slutten.

Easy hadde to valg

Dø av kjedsomhet eller bryte alliansen

Om vi hadde blitt værende i denne alliansen ville det vært en sikker død for Easy.

EASY bryter nå alliansen med Varg, og vi gir Varg 20 timer på å forbrede seg.
Jeg ønsker dere lykke til!

Mvh,
Zanix
Leder av EASY - på vegne av EASY
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
haha... ler så jeg detter av stolen her nå! :p

Alså, nå har jeg lest opp og ned, side etter side her på v4 forumet om hvor gode venner dere er etc. OG når jeg for en tid tilbakers nevnte det i min topp20 omtale at Easy er sperret og aldri vil komme noen vei, samt at folk blir leie & trøtte som du selv sier så ble jeg pepret av mot argumenter osv. :rolleyes:

Men skjønner jo godt at dette skjer, TW er jo et krigsspill som skal være moro også. Men at det tok så lang tid før dere innså det selv er litt rart da.

Tipper Varg kommer til og spise dere rått og brutalt, men er langt i fra sikker da. Easy har jo sovet i bakgården lenge så er ikke lett og vurdere hva dere har og fare med fremover, men har min tvil da...
 

DeletedUser

Guest
Dette er gode nyheter for verden 4, så flott at dette endelig har skjedd :)

Det kommer ikke på den største overraskelsen, da dette måtte bli uungåelig, slik som Zanix selv skriver.

Vi gleder oss over Easy sin avgjørelse, og sender de beste tanker Østover.. :)

Godt jobba, og stå på..
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
HERLIG!

har ventet på denne tråden på lenge :D

Om du tror dette skal være noe "Easy" way out for Capes sine problemer, så tror jeg du skal tenke en runde til da... :rolleyes:;)
På en annen side så er det vel ingenting som overasker meg om Capes har en finger med i spillet her... (ren spekulasjon da mtp. Capes sine tidligere bragder ved og manupilere ting sin vei...
 

DeletedUser

Guest
Dette gjøres for EASY som stamme. Vi trenger rett og slett front. Valget var dette eller å se stammen sakte, men sikkert, dø ut.

Nå blir V4 forhåpentligvis litt mer interessant også. Så vil tro dette er gode nyheter for de fleste som følger V4.
 

DeletedUser

Guest
Tilfeldig at dette skjedde rett etter Capes og Easy ble allierte og rett etter VARG og Capes IAP ble sagt opp?
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Om Easy er så lite smarte at dem inngir seg med Capes den slags så er jeg skuffet! For Easys spillere først og fremst..
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Velvelvel, det måtte vel skje en eller annen gang, EASY! Jeg kan forstå dere godt jeg, men jeg ville nå ikke ha gått til krig med en stamme som lider av inaktivitet, men det valget ser dere ut til at dere har tatt selv så ;)

Jeg kan bare si, som min kjære leder Unknown Soldier så fint sa; Bring it on!
 

DeletedUser

Guest
åh.. Det kribler i fingra!!! :D

Time to bring some bitches down..
 

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Enkelt og greit. Etter hva jeg har forstått har Easy fått tilbud, som til og med vi har strekt oss til, kun for å tilfredsstille.
Men, det blir jo morsomt å se hvordan alliansen deres går, Capes og Easy, der Capes går under med kun negative statistikker, og Easy skal vel også være ganske inaktive, som er nevnt i flere poster(?).

Vel, lykke til folkens! Om det blir krig eller ei, det får vel vi i Varg vente å se.
 

DeletedUser

Guest
hehe :) Ser Varg tar lett på oppgaven og forventer ikkje så mye motstand fra Easy.

Skal bli moro å se om Varg valser inn i clusteret til Easy og plukker det dei vil, men personlig trur eg at Easy vil gå seirende ut av denne striden. Som det er nevnt andre plasser her sliter Varg med litt inaktivitet, så hvordan vil dei nå takle krig på alle kanter? Capes, BNP, G~H~B og Easy er jo som sagt i krig med dem, så hvem støtter dem seg til nå? 7BULLS, som ligger trykket imellom Capes og BNP?


Lykke til Varg og Easy, skal virkelig bli moro å se hvordan dette ender :cool:
 

DeletedUser

Guest
Her har EASY støttet VARG ved BNP fronten i evigheter.. og nå blir alt støtten vekke :D

så VARG vil slite ja
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Gleder meg til å senke skuten til VARG en gang for alle etterhvert ;)
Selvfølgelig under et nick som ikke vil bli offentliggjort ;)
 
Topp