Bye bye my love!

DeletedUser

Guest
Her har EASY støttet VARG ved BNP fronten i evigheter.. og nå blir alt støtten vekke :D

så VARG vil slite ja

Andre ting spiller jo også inn nå. Varg få nå en ekstra front. Noe som vill si at de ikke kan stacke opp de fleste byene borte med Bnp. Hvordan vill Varg takle dette?
Ha fronter på alle kanter, kan bli morsomt å følge fremover :D
 

DeletedUser

Guest
Easy har ikke vært påvirket av noen andre enn meg. Så legg av dere alt dette fjaset :) Easy Company er fortiden en godt organisert stamme med spillere med masse erfaring og fritid, noe som kommer godt med i dette spillet.

Uansett hva som skjer i denne krigen så vil Easy gå ned med æren i behold. Vi har bygget oss opp stein for stein og er et team som fungerer supert sammen.

Men det viktigste er at Easy igjen får de utfordringene dem søker.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
hehe :)
Som det er nevnt andre plasser her sliter Varg med litt inaktivitet, så hvordan vil dei nå takle krig på alle kanter? Capes, BNP, G~H~B og Easy er jo som sagt i krig med dem, så hvem støtter dem seg til nå? 7BULLS, som ligger trykket imellom Capes og BNP?

Sliter vi med inaktiviteten vår? Vær så snill, spar meg. Du drar inn Capes kan jeg se, og jeg lurer fælt på hvorfor du gjør det med tanke på at de regelrett blir totalt overkjørt av SDDN og 7BULLS, så tviler jeg på at de ikke kommer til å ofre ett eneste sekund på oss i VARG, så den stammen kan du nok avskrive før krigen har startet.

BNP taper byer til oss i ett kjør, så det skal bli tøft for dem å ta tilbake alle de byene vi har tatt hos dem. De har havnet bakpå, og det sal mye til å komme frampå igjen. Samme egentlig med G~H~B som med BNP, men de har jeg ikke hørt noe fra i det siste annet enn at de går på noen smeller innimellom. Så; Eneste stamme som står igjen er Easy, som for meg er jokeren her. De har vi aldri sett noe fra, både offensivt og deffansivt (Vel- de støttet noen VARG-byer, det er sant nok), så jeg er litt spent på disse.

Men som sagt, henviser jeg til mitt tidligere innlegg!
Føler som jeg har påbegynt å skrive en topp 20-liste, men med så mange stammer involvert så er det ikke så lett :)
 

DeletedUser

Guest
mye tullsnakk her om at Easy ble innestengt osv... Easy hadde sjansen til å komme seg fram i nord, men det gikk no veeeeeldig tregt med de der da, er vel heller Vargmaskinen som valset inn der :D: så no er det vel heller sånn at Varg har trukket støtten til Easy spillere i nord som sliter, men uansett så har det no vært hyggelig i den tida vi hadde i lag da :) tror nok det at det er noen Easy spillere som ikke likte dette da :confused:
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1

uff da! i mangel på egen glede så må dere finne det oss Easy!? :eek:


hehe :) Ser Varg tar lett på oppgaven og forventer ikkje så mye motstand fra Easy.

Skal bli moro å se om Varg valser inn i clusteret til Easy og plukker det dei vil, men personlig trur eg at Easy vil gå seirende ut av denne striden. Som det er nevnt andre plasser her sliter Varg med litt inaktivitet, så hvordan vil dei nå takle krig på alle kanter? Capes, BNP, G~H~B og Easy er jo som sagt i krig med dem, så hvem støtter dem seg til nå? 7BULLS, som ligger trykket imellom Capes og BNP?

Tykkskrift -1 Så det er det er det som er plannen ders, og stacke opp som pokker og se om Varg klarer og "valse" inn og ta noe av dere? Deffensiv tankegang jeg sporer her(?)


Tykksrift -2 æh!... presset mellom Capes og BNP?? sjekket ut kart og slikt siste tiden eller? ;)

..og at Varg er inaktiv er vel en nyhet som var ny før/i ferien (som nå er lenge siden kan jeg ettervært se med et kort blikk ut av vinduet mitt her jeg sitter..) Alså Varg er jo veldig aktive for tiden så tydeligt at dem er mye mer på offensiven en hva dem har vært på lenge. Rett skal være rett.
 

DeletedUser

Guest
mye tullsnakk her om at Easy ble innestengt osv... Easy hadde sjansen til å komme seg fram i nord, men det gikk no veeeeeldig tregt med de der da, er vel heller Vargmaskinen som valset inn der :D: så no er det vel heller sånn at Varg har trukket støtten til Easy spillere i nord som sliter, men uansett så har det no vært hyggelig i den tida vi hadde i lag da :) tror nok det at det er noen Easy spillere som ikke likte dette da :confused:

hmmm.. Skal eg fortelle deg hvorfor dette gjekk så treigt?

Jo fordi Easy fekk oppgaven om å kjempe mot eit godt organisert ~WON~ som kjempet så lenge troppene holdt.

Mens Varg kunne plukke så og si gratisbyer fra inaktive BBB og ITV spillere :D (vi vet jo alle hvordan desse stakkars spillerene far NW-familien spilte spillet, så det var jo ikkje akkurat så vanskelig å gjøre noe der)
 

DeletedUser

Guest
mye tullsnakk her om at Easy ble innestengt osv... Easy hadde sjansen til å komme seg fram i nord, men det gikk no veeeeeldig tregt med de der da, er vel heller Vargmaskinen som valset inn der :D: så no er det vel heller sånn at Varg har trukket støtten til Easy spillere i nord som sliter, men uansett så har det no vært hyggelig i den tida vi hadde i lag da :) tror nok det at det er noen Easy spillere som ikke likte dette da :confused:

OG sånn er det det ble gjort:
OblixX Joined 30th August 2010 - 01:55 1,005,531
Simmo Joined 20th August 2010 - 22:52 384,375
Blood Joined 08th June 2010 - 23:05 1,124,164
Bohic Joined 01st June 2010 - 19:56 793,283
wolwerin Joined 21st May 2010 - 02:06 1,191,189
Geir Andreassen Joined 13th May 2010 - 07:36 1,741,255
Fabanx3 Joined 07th May 2010 - 19:41 74,032

Uten spørsmål til EASY først, og uten å høre på kritikk i etterkant.
 

DeletedUser

Guest
OG sånn er det det ble gjort:
OblixX Joined 30th August 2010 - 01:55 1,005,531
Simmo Joined 20th August 2010 - 22:52 384,375
Blood Joined 08th June 2010 - 23:05 1,124,164
Bohic Joined 01st June 2010 - 19:56 793,283
wolwerin Joined 21st May 2010 - 02:06 1,191,189
Geir Andreassen Joined 13th May 2010 - 07:36 1,741,255
Fabanx3 Joined 07th May 2010 - 19:41 74,032

Uten spørsmål til EASY først, og uten å høre på kritikk i etterkant.

Blood og Bohic er i helt andre kontinenter. Oblixx er i et kontinent dere ikke har en eneste by i. SimmO er i et kontinent dere har så vidt byer i. Osv osv. Vi er uenige på disse punktene.
 

DeletedUser

Guest
Blood og Bohic er i helt andre kontinenter. Oblixx er i et kontinent dere ikke har en eneste by i. SimmO er i et kontinent dere har så vidt byer i. Osv osv. Vi er uenige på disse punktene.

Nei, for all del..

map.php


Fjern de grønne byene fra det kartet der, og se an EASY sin front (med utgangspunkt at EASY ikke har andre allierte/IAP). Dette er et kart uten Wolverin. Den spilleren ble for det meste internadlet av VARG, og står får en del av de andre svarte der oppe.

Hvor er EASYs fremtid? Alle veier fører til VARG.

Proletar og Bjoytte ble også tatt inn tidligere, ikke til stor begeistring i EASY-leiren.
 

DeletedUser

Guest
Vi har som tidligere sagt at vi ville hjelpe dere med et flytte av deres spillere. Dere krevde k33 blant annet helt for dere selv. Dette er noe vi absolutt ikke vil tillate.
 

DeletedUser

Guest
herregud.. så mye dårlig propaganda fra VARG, dette skjedde når BNP gikk til krig mot VARG også.. VARG lever på propaganda så og si

Fiks det InGame heller ;) ok ?
 

DeletedUser

Guest
men kjære snowy - følger du ikke med gutten min - sjekk stats, rank osv :cool: er greit det vettu før en uttaler seg :D
 

DeletedUser

Guest
men kjære snowy - følger du ikke med gutten min - sjekk stats, rank osv :cool: er greit det vettu før en uttaler seg :D

Hvem bryr seg om rank ? poeng ?

Tingen er byer :D jo flere byer fra fienden = Gøyt for deg
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
VARG lever på propaganda så og si

Fiks det InGame heller ;) ok ?

Pussig at det kom fra deg da! Vel, jeg henviser til BNP vs VARG om at vi fikser det ingame ;)
Kan ikke du telle for meg antall byer vi i Varg har tatt fra BNP i det siste, så skal du se at innlegget ditt begynner å slå sprekker før jeg i det hele tatt har startet. :p
 

DeletedUser

Guest
BNP kan vel diskuteres i den rette tråden, så lar vi Easy og Varg få denne tråden for seg selv ;)

Oppdaterer litt stats på BNP tråden, for de som ønsker å diskutere det der ;)
 
Topp