Bye bye my love!

DeletedUser

Guest
Får vel repetere meg selv, og ber mods bryte inn her, så ikke spam ødelegger denne flotte tråden til easy.

BNP - Varg har en egen tråd, og det er ikke denne tråden.

Nye stats i vår krig er allerede lagt ut..

BNP kan vel diskuteres i den rette tråden, så lar vi Easy og Varg få denne tråden for seg selv ;)

Oppdaterer litt stats på BNP tråden, for de som ønsker å diskutere det der ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, det leste jeg.

Jeg hadde sendt dette inn før jeg leste meldingen din :)

min feil
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
BNP kan vel diskuteres i den rette tråden, så lar vi Easy og Varg få denne tråden for seg selv ;)

Oppdaterer litt stats på BNP tråden, for de som ønsker å diskutere det der ;)

Selvfølgelig! Men dessverre var jeg nødt til å dra inn BNP vs VARG inn i forrige innlegg ettersom innlegget jeg besvarte krevde det :) Var ikke meningen å dra det inn når det finnes egen tråd, men dessverre så krevde det denne gangen ;)
 

DeletedUser

Guest
To EASY : )

Har en liten mistanke om hvilken side som kommer til å vinne.. men krigen har jo vel ikke begynt.

Stå på EASY!
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Syns det e flott at EASY har brutt IAPen, og det e ikke fordi VARG får meir motstand men fordi det blir meir interesant og morsomt å følge med på v4 :)

Så all credz til EASY:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som storhetstiden er forbi Varg? ^^
Jaja, de andre stammene vil nok få kjenne det før dere er senket.

GLHF, nesten kjipt at jeg slutta nå
 

DeletedUser

Guest
Syns det e flott at EASY har brutt IAPen, og det e ikke fordi VARG får meir motstand men fordi det blir meir interesant og morsomt å følge med på v4 :)

Så all credz til EASY:cool:

Må presisere at det var en allianse som ble brutt, ikke IAP :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det var vel strengt tatt Varg som framprovoserte mye av dette, gleder meg til tiden framover! Mye action i min TW-hverdag nå :p
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dø av kjedsomhet eller bryte alliansen


EASY bryter nå alliansen med Varg, og vi gir Varg 20 timer på å forbrede seg.
Jeg ønsker dere lykke til!

Mvh,
Zanix
Leder av EASY - på vegne av EASY


Dere kunne jo faktisk gjort som -Rome- på v2. Angripe AriCa, sitte kv for fiendene dems, og gi dem 0 tid til å forberede seg, for så å skylde på at de kjeda seg..


MEN, hver sin smak. Lykke til Easy :)
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Dere kunne jo faktisk gjort som -Rome- på v2. Angripe AriCa, sitte kv for fiendene dems, og gi dem 0 tid til å forberede seg, for så å skylde på at de kjeda seg..


MEN, hver sin smak. Lykke til Easy :)

Syns det e "edelt" av EASY å gi VARG et forvarsel om dem da har en avtale på deg eller gamle allierte.
 

DeletedUser

Guest
EASY har såpass stor respekt for VARG, og vet hva de er kapable for. Derfor starter de en krig med ære.
 

DeletedUser

Guest
Dere kunne jo faktisk gjort som -Rome- på v2. Angripe AriCa, sitte kv for fiendene dems, og gi dem 0 tid til å forberede seg, for så å skylde på at de kjeda seg..

Viktig å presisere at det var Arica2, og ikke Arica. Om jeg ikke husker helt feil mottok Arica aldri noen angrep fra Rome :)

Det er selvfølgelig mange måter å gjøre dette på. Men VARG har vært EASY's alliert i lang tid, og noe annet enn å gi de forberedelsestid her virker ikke rett for oss. Til tross for at vi nå bryer samarbeidet har vi fremdeles stor respekt for VARG som stamme og deres prestasjoner i V4.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dere kunne jo faktisk gjort som -Rome- på v2. Angripe AriCa, sitte kv for fiendene dems, og gi dem 0 tid til å forberede seg, for så å skylde på at de kjeda seg..


MEN, hver sin smak. Lykke til Easy :)

Ikke bland verdenene på denne måten, og det var vel, som Gard nevnte, AriCa2 dette omhandlet? Dessuten så var det ikke en helt objektiv framstilling av det som virkelig skjedde på v2. Men go us <3!
 
Topp