Capes går i oppløsning ?

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Tror du ikke har fulgt med på alle som har postet her jeg, mange fra Capes har gratulert 7BULLS med "seieren" over oss.Det at du kaller det "serier" viser hvor "god" taper du er og hvor relevant kritikken min var ;). Det er bare måten 7BULLS har gått ut på forum og komt med det som i våre øyne er faktafeil, da er det jo idiotisk av oss å ikke svare. Hva pokker har janteloven med noe i dette å gjøre? Dere ba han ikke skryte over seier. janteloven "ikke tro du er bedre enn oss". selvfølgelig er de bedre når de vant og dere tapte:cool: og det er bare deilig at de viser det! de fortjener å skryte av det. gogogo!

Det at du i det hele tatt viser deg på forumet her synes jeg er litt rart, i og med at du sluttet på V4 for hundre år siden. Haha, faktisk visste jeg DU kom til å svare noe liknende "hvorfor svarer du som ikke har spilt på v4 på evigheter". Jeg svarer her fordi offentlig forum er for alle og FORDI DET DIGGER MEG AT CAPES TAPTE :) ( Desverre før jeg på The Bird kontoen og Perdikkas skulle krige mot deg, fikk desverre en annen som sendte vekk all deff'n sin og nærmest gav bort byene til oss, men så var hn håndplukket av deg da) Ja, det var jo synd :) Men hele dette avsnittet er irrelevant for topicet.



Du vet vel ikke hva sarkasme er, gidder ikke forklare deg hva det er for noe. Hehe, jeg vet meget godt hva det der så du trenger ikke forklare det til meg;) De ville og usanne påstandene dine kan du holde for deg selv. Og denne setningen erogså rimlig irrelevant for topicet. Come on. Skal du svare en som etterlyste ontopic-stuff så ikke post inn så mye offtopic

Fra skype:
Jeg fortalte at jeg hadde skrevet innlegg her på offentlig forum. Og at jeg nok kom til å få et usaklig svar tilbake om at jeg ikke har spilt på v4 på lenge:
[18:03:05] Søte Warri: kommer nok et og annet usaklig svar tilbake
[18:03:24] Søte Warri: "ha deg vekk, du spiller ikke v4 engang" - thebird
[18:03:26] Søte Warri: haha
[18:05:06] xxx: lol

og dette skrev DU:
"Det at du i det hele tatt viser deg på forumet her synes jeg er litt rart, i og med at du sluttet på V4 for hundre år siden"

Jeg vakke langt unna, og jeg ekke engang synsk. forutsigbar du birden. tom for saklige argumenter? :p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Gidder ikke multiquote og alt det der ..

Tror du ikke har fulgt med på alle som har postet her jeg, mange fra Capes har gratulert 7BULLS med "seieren" over oss. Det er bare måten 7BULLS har gått ut på forum og komt med det som i våre øyne er faktafeil, da er det jo idiotisk av oss å ikke svare. Hva pokker har janteloven med noe i dette å gjøre?

Det at du i det hele tatt viser deg på forumet her synes jeg er litt rart, i og med at du sluttet på V4 for hundre år siden. ( Desverre før jeg på The Bird kontoen og Perdikkas skulle krige mot deg, fikk desverre en annen som sendte vekk all deff'n sin og nærmest gav bort byene til oss, men så var hn håndplukket av deg da)

Hvilke faktafeil? Og ja, dere tapte Capes, ganske enkelt. Kan ikke det kalles "seier"? Som allerede sagt her*, for mange unnskyldninger. Det er jo egentlig ganske enkelt som sagt, Capes klarte ikke henge med :) *her


Du vet vel ikke hva sarkasme er, gidder ikke forklare deg hva det er for noe. Er faktisk enig med jeeey, Nolaw virker som den som så absolutt skal rette og pirke på alt her:rolleyes:

Sånn btw så klagde alle på han der nofjon når han terroriserte PALS i sin tid og holdt forumaktiviteten oppe (ja der er jeg enig med deg Blacki, sjokk..) Klarer dere ikke å skjønne at uten kontroversielle innlegg og meninger dør forumet ut selv om det finnes grenser blacki99

Nolaw skriver ikke i nærheten av like mange innlegg som visse andre her.
Og herregud, ikke sleng nofjon inn i dette.


Joa, du har ett lite poeng her, om det kvalifiseres som drittkasting mot blacki så kan de som har gjort det skjerpe seg, men så ber han jo litt om det og da.

Synes boller smaker veldig godt jeg, spess med sjokolade i naaam nam:cool:

Hvor er det han ber om at folk skal kaste dritt på han?
Ja, boller er godt med sjokolade.

Fet er kult tror jeg
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Jeg mener 7BULLS er en god stamme som har klart seg veldig bra mot Capes selv om mange dømte de til døden etter at Carlito, Euphrates, Guppie, Skurfrød og det området falt til Capes. Da var det mer hyllest til Capes på forumet enn denne nedverdige tonen om manipulering, juksing, skittent spill osv. Bulls merget med 7keys som var et veldig smart trekk som fikk opp motivasjonen og aktivteten, tydligtvis var det nok til å velte Capes.
Har gratulert 7BULLS jeg, gidder ikke gratulere dem hver gang noen sier vi i Capes er dårlige tapere. Ja noen er det kanskje, men de representerer ikke flertallet av Capes etter min mening. Hadde det gøy mens jeg kriget mot de og det er vel grunnen til at vi spiller tw. Nettopp fordi det er gøy.

Fra skype:

Søte Warri: Jeg ga en skyllebøtte til jeey
[18:01:24] Søte Warri: :D
[18:02:34] xxx: i saw it
[18:02:36] xxx: my girl :Æ
[18:02:39] xxx: :*
[18:02:40] Søte Warri: hehe
[18:03:05] Søte Warri: kommer nok et og annet usaklig svar tilbake
[18:03:24] Søte Warri: "ha deg vekk, du spiller ikke v4 engang" - thebird
[18:03:26] Søte Warri: haha
[18:05:06] xxx: lol

og dette skrev DU:
"Det at du i det hele tatt viser deg på forumet her synes jeg er litt rart, i og med at du sluttet på V4 for hundre år siden"
forutsigbar du birden

Det jeg mente med det siste var at du ikke vet mye om Capes i den siste tiden. Det at du leker bedrevitenede her er i mine øyne helt ute på jordet, og det er noe du vet selv så ikke prøv deg. For min del kan du skrive så mye du vil på forumet, du som driter deg ut. Tipper du sluttet pgr du visste Capes ville ta deg en eller annen gang;)


Hehe, jeg vet meget godt hva det der så du trenger ikke forklare det til meg De ville og usanne påstandene dine kan du holde for deg selv.

Synes de virket sanne jeg, de påstandene altså. Svaret ditt til jeeey viser en ting, og det er at du misstolker hele innlegget/sarkasmen hans. Det er uansett ikke noe å diskutere over på ett tw forum, du skjønner pointet mitt.. tror jeg :rolleyes:



Siden du ikke quoter blir alt litt mer rot sånn btw


@Xtrah: For å være ærlig liker jeg deg ikke noe særlig, så gidder ikke svare deg på forum iallefall ikke før du kommer med et skikkelig innlegg.
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
har gratulert 7bulls jeg, gidder ikke gratulere dem hver gang noen sier vi i capes er dårlige tapere. Ja noen er det kanskje, men de representerer ikke flertallet av capes etter min mening. Hadde det gøy mens jeg kriget mot de og det er vel grunnen til at vi spiller tw. Nettopp fordi det er gøy. bare litt moro du kalte det "seier" når du mente kritikken min var fjern. En sier er en seier og ikke en "seier", så der motsa du deg selv. Og hvis du gratulerer dem med seier uten alle disse unnskyldingene om fks irl osv osv så var det ikke deg jeg siktet til, så da hadde du ikke engang trengt å forsvare deg. Jaja, fint at hvertfall en i capes gratulerer 7bulls med seier uten alle disse unnskyldningene og anførselstegnene ("") slengt etter/rundt gratulasjonen. For det å være gode tapere, det kler en god stamme. Det blir mer en verdig avslutning istedenfor en barnslig.



det jeg mente med det siste var at du ikke vet mye om capes i den siste tiden. hva vet du om det? Tror du jeg må hete thewarior ingame for å vite ting og tang om dere? Tror du at jeg må skrive masse på forumet for å følge med her? Nei, det er nok feil :) det at du leker bedrevitenede her er i mine øyne helt ute på jordet, og det er noe du vet selv så ikke prøv deg. For min del kan du skrive så mye du vil på forumet, du som driter deg ut. Tipper du sluttet pgr du visste capes ville ta deg en eller annen gang;) vill gjetting av deg om hvorfor jeg sluttet. Ingen hold i what so ever. Hadde du visst litt så hadde du visst at jeg var den som leeeeeeenge maste om at pals skulle gå i krig mot dere. Jeg kjedet ræva av meg og startet heller en verden hvor jeg hadde fiender rundt meg. Hvor lenge hadde du giddet å spilt med tilnærmet 0 i od? Man kan jo gjøre seg opp egen mening om hvem som driter seg ut eller ei og hvem som leker bedreviter og ikke :rolleyes: Men nå går vi fryktelig offtopic her føler jeg.




synes de virket sanne jeg, de påstandene altså. Svaret ditt til jeeey viser en ting, og det er at du misstolker hele innlegget/sarkasmen hans. Det er uansett ikke noe å diskutere over på ett tw forum, du skjønner pointet mitt.. Tror jeg :rolleyes: hehe jeg kan sarkasme og jeg har lest nok på forumet til å vite at jeey (og mange andre) går ganske mye offtopic så når ingen forummods stoppet det orket jeg ikke lese mer offtopic uten å si ifra.. Nok var nok, sarkasme eller ei



siden du ikke quoter blir alt litt mer rot sånn btw
det går bra, min feil at jeg ikkke quoter, ikke din, så skakke slakte deg for det. Syns du taklet det bra faktisk :)

123456
 
Sist redigert:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
@Warri: Du gjør det forferdelig vanskelig for meg når du ikke quoter :p



Men for å være kort, "Seier" som i dette er ett spill og en seier her ikke har noenting å si sånn irl og hva mer jeg mente med det er jeg for lat til å utdype. Viser til point sitt innlegg så kan du heller få svaret ditt der heller.

Joda, tror nok du må ha vært med i IG for å ha fulgt skikkelig med. Du har allerede lagd din mening om Capes basert på de konfliktene du hadde med oss. (please ikke lag en disk om det:p)

Derfor jeg skreiv at jeg tippet, hadde vært gøyere å spille mot deg enn din utvalgte overtaker...

Jeeey (3 e'er) er en av de som holder forumaktiviteten oppe, om det er "off topic" eller.. ja saklig er vel det samme. Forumet er for underholdning uansett, og det klarer han (tror jeg:cool:)

Takk for det;)
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
@warri: Du gjør det forferdelig vanskelig for meg når du ikke quoter :p
sorry, vet bare ikke åssen man multiqiouter:eek:


men for å være kort, "seier" som i dette er ett spill og en seier her ikke har noenting å si sånn irl og hva mer jeg mente med det er jeg for lat til å utdype. Viser til point sitt innlegg så kan du heller få svaret ditt der heller. neida, vet at seier her ikke er samme som seier irl, men det er alle inneforstått med, og det er jo trossalt seier her vi diskuterer og det vet alle, derfor ingen grunn til gåsetegn "" =)

joda, tror nok du må ha vært med i ig for å ha fulgt skikkelig med. har nå fulgt med på dere. Sikkert ikke alle detaljer, men hvem har vel det. Kan vel få uttale meg fordet om :) du har allerede lagd din mening om capes basert på de konfliktene du hadde med oss. (please ikke lag en disk om det:p) riktig, pga våre konflikter og deres konflikter med andre stammer, er jeg veldig glad for at dere ble oppløst og gikk grå. Men det er ingenting personlig.

derfor jeg skreiv at jeg tippet, og derfor jeg skrev vill gjetting, aka tipping hadde vært gøyere å spille mot deg enn din utvalgte overtaker... ja, det var jo trasig. Hadde vært gøy å krige mot dere.

jeeey (3 e'er) er en av de som holder forumaktiviteten oppe, om det er "off topic" eller.. Ja saklig er vel det samme. jaja, men så har man regler å holde seg til her på forum, det å holde seg til topic. Ingen grunn til å bryte de reglene gang på gang. Men nå føler jeg dette er litt utdiskutert. Du får diskutere mer om du vil om dette emnet altså men for min del er jeg gått litt lei hehe =) forumet er for underholdning uansett, og det klarer han (tror jeg:cool:)

takk for det;) fortjent =)


123456
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
@Xtrah: For å være ærlig liker jeg deg ikke noe særlig, så gidder ikke svare deg på forum iallefall ikke før du kommer med et skikkelig innlegg.

sier vel mest om deg. og typisk for debatten; går på folk og ikke sak!


Men nå er jeg ferdig med denne tråden og capes masset, gidder ikke mer pjat rundt det. Er mer spennede og lade tastaturet mot neste fiende! ;)


Elles så er det nesten litt moro og se at det er anarki her på V4 forumet fortiden. Tror ikke jeg har sett en mod her inne siden sommern! Forsvant dem med varmen eller? :p
 

DeletedUser

Guest
@Xtrah: For å være ærlig liker jeg deg ikke noe særlig, så gidder ikke svare deg på forum iallefall ikke før du kommer med et skikkelig innlegg.
Lol, må være dagens. Hver gang jeg kommer med et skikkelig innlegg skifter den andre parten(som regel Capes:cool:) tema eller holder kjeft, ffs.

Skjønner ikke at du kan være i samme stamme som Xtrah, you're to cool:p

Som sagt, hver gang dere vet at dere har en dårlig sak, kjører dere på personer eller skifter tema, eller bare holder kjeft i stedet for å komme med innlegg til tema.

Liker du ikke den arrogante og kjepphøye oppførselen min, Bird? :rolleyes:
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Hvilke faktafeil? Og ja, dere tapte Capes, ganske enkelt. Kan ikke det kalles "seier"? Som allerede sagt her*, for mange unnskyldninger. Det er jo egentlig ganske enkelt som sagt, Capes klarte ikke henge med *her

Det har allerede blitt diskutert så mange ganger her, synd du ikke har fått det med deg da. Oppfordrer deg til å lese hele tråden.

Nolaw skriver ikke i nærheten av like mange innlegg som visse andre her.
Og herregud, ikke sleng nofjon inn i dette.

Sa ingenting om mengden innlegg Nolaw har skrevet. Var ikke jeg som dro Nofjon inn i dette, var Blacki.. Igjen, lest hele tråden?

Hvor er det han ber om at folk skal kaste dritt på han?
Ja, boller er godt med sjokolade.
Herregud, får være grenser på hvor lite du kan få med deg. Jeg har da ikke sagt at blacki spør folk om å kaste dritt på han.. På han faktisk..:rolleyes:

Bra vi er enig i en ting da, at boller med sjokolade smaker godt..

Lol, må være dagens. Hver gang jeg kommer med et skikkelig innlegg skifter den andre parten(som regel Capes:cool:) tema eller holder kjeft, ffs.

Har ikke lagt merke til de skikkelige innleggene dine, hvor er de?


Som sagt, hver gang dere vet at dere har en dårlig sak, kjører dere på personer eller skifter tema, eller bare holder kjeft i stedet for å komme med innlegg til tema.

Liker du ikke den arrogante og kjepphøye oppførselen min, Bird? :rolleyes:

Vi vet ikke at vi har en dårlig sak, kan du utdype den?

Jepp det har jeg noe i mot, du oppfører deg både som en arrogant utvitende idiot, hadde vært greit nok det om du faktisk hadde noe å vise til IG. Du har tydligvis veeeldig høye tanker om deg selv..

sier vel mest om deg. og typisk for debatten; går på folk og ikke sak!

Synes ikke det jeg, svarer alle som kommer med skikkelige innlegg på en saklig og god måte (utenom til xtrah da:)). Har vel ingen grunn til å "like" deg heller, men jeg svarer deg vel?

Om dere ikke synes jeg skaper en sunn diskusjon så skal jeg ei heller skrive noe, så kan dere heller kaste dritt på blacki.. Så kan blackisympatisørene kaste dritt på de som kaster dritt på han elns:p
 
Sist redigert:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
@Warri: vet ikke hva multiqiouter er for noe jeg en gang, klipper og limer.:cool:

Any ways, synes den diskusjonen ebba litt ut så føler ikke for å forlenge en død diskusjon.. Heller konnse på å øve til prøve :p
 

DeletedUser

Guest
Det har allerede blitt diskutert så mange ganger her, synd du ikke har fått det med deg da. Oppfordrer deg til å lese hele tråden.
Mener du alle unnskyldningene? :eek:


Sa ingenting om mengden innlegg Nolaw har skrevet. Var ikke jeg som dro Nofjon inn i dette, var Blacki.. Igjen, lest hele tråden?
"Er faktisk enig med jeeey, Nolaw virker som den som så absolutt skal rette og pirke på alt her."

Herregud, får være grenser på hvor lite du kan få med deg. Jeg har da ikke sagt at blacki spør folk om å kaste dritt på han.. På han faktisk..:rolleyes:
Mhm, han bare kommer med sine meninger litt oftere enn andre. Som allerede sagt her, hvorfor lese dem da? :D
Bra vi er enig i en ting da, at boller med sjokolade smaker godt..


Har ikke lagt merke til de skikkelige innleggene dine, hvor er de?
http://forum.tribalwars.no.com/showpost.php?p=182873&postcount=101
http://forum.tribalwars.no.com/showpost.php?p=179252&postcount=1301
http://forum.tribalwars.no.com/showpost.php?p=170492&postcount=1068
http://forum.tribalwars.no.com/showpost.php?p=181664&postcount=350
Eldst nederst tror jeg.. Resten er for tidlig til å gidde å finne det :|


Vi vet ikke at vi har en dårlig sak, kan du utdype den?
Ikke en dårlig sak nei, selvfølgelig . . Hvorfor fortsetter du ikke bare debatten istedet for å gå på angrep mot personer? :)
Jepp det har jeg noe i mot, du oppfører deg både som en arrogant utvitende idiot, hadde vært greit nok det om du faktisk hadde noe å vise til IG. Du har tydligvis veeeldig høye tanker om deg selv..
Mhm, da har du endelig fått 'kjent' hvordan Capes har oppført seg hele veien :D Opplegget mitt funka.


Synes ikke det jeg, svarer alle som kommer med skikkelige innlegg på en saklig og god måte (utenom til xtrah da:)).

fet ......
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Om du vil kalle de unnskyldninger er det din tolkning, legger meg ikke opp i hvordan du tolker ting. Bryr meg egentlig ikke så mye om deg.

Igjen, sa ingenting om mengden med poster Nolaw poster..

Synes det er helt greit at blacki kommer med meningenene sine jeg, leser dem og. Svarer på dem om jeg gidder, hvorfor tar du opp det der?

Det innleggene dine handler om har jeg ingen anelse om stemmer eller ikke, men du har iaf kommet med flere dårlige innlegg og argumenter enn du har kommet med "lesbare" innlegg.

At du prøver å oppføre deg som oss i Capes sier mer om deg enn om oss, igjen din tolkning, av oppførselen vår.

Får ta en Xtrah en jeg da, om du mener innleggene mine bare handler om personangrep, hvorfor lese dem da?

ps, så lenge du skriver med "fet" blir innleggene mine nesten like ustrukturerte som dine. Til slutt, at du vil fortsette debatten om Capes forteller meg bare at du ikke vil gli slipp på oss. It's time to let go man;)
 

DeletedUser

Guest
Om du vil kalle de unnskyldninger er det din tolkning, legger meg ikke opp i hvordan du tolker ting. Bryr meg egentlig ikke så mye om deg.

Igjen, sa ingenting om mengden med poster Nolaw poster..

Synes det er helt greit at blacki kommer med meningenene sine jeg, leser dem og. Svarer på dem om jeg gidder, hvorfor tar du opp det der?

Det innleggene dine handler om har jeg ingen anelse om stemmer eller ikke, men du har iaf kommet med flere dårlige innlegg og argumenter enn du har kommet med "lesbare" innlegg.

At du prøver å oppføre deg som oss i Capes sier mer om deg enn om oss, igjen din tolkning, av oppførselen vår.

Får ta en Xtrah en jeg da, om du mener innleggene mine bare handler om personangrep, hvorfor lese dem da?

ps, så lenge du skriver med "fet" blir innleggene mine nesten like ustrukturerte som dine. Til slutt, at du vil fortsette debatten om Capes forteller meg bare at du ikke vil gli slipp på oss. It's time to let go man;)

- Lol. Du sa ingenting om mengden til Nolaw, men du sa det virker som Nolaw er den som skal pirke på "alt".

- Anng. blacki - har jeg ikke tenkt å svare på en gang, idiotisk at du ikke forstår det selv.

- Ingen anelse om mine innlegg stemmer eller ikke? Flere dårlig argumenter og innlegg enn lesbare? Få noen eksempler.

- Couldn't care less, jeg har prøvd å være så rappkjeftet som jeg har giddet den siste tida ;) Og du liker jo meg ikke, so everyone's happy!

- Har ikke sagt noe at alle innleggene dine handler om personangrep. Men du gikk jo over på et annet tema istedet for å svare på innlegget mitt/de andre, viser tydelig at du trengte tid til å finne på noe nytt å komme med til motargument.

- Jeg sier det igjen, jeg kommer til å fortsette til folk sprenger om det må til for at folk bare kan innrømme at Capes tapte, rett og slett. Ingen unnskyldninger. Dårlig diplomatijobb, klarte ikke henge med på Verden 4 og noe mer må det jo være, ettersom så mange avskyr Capes. :eek: So maybe It's time to let go, but let's start with you. ;)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Ok, nå er jeg lei av å synke ned til ditt nivå. Dette er en diskusjon som ikke er særlig underholdende for de som leser det.:p

Kort oppsummert på svaret ditt:

Sa ingenting om mengden poster nolaw postet, men for meg virker det som han hele tiden skal pirke på alt. Gidder ikke finne noen eksempler, øver til prøve.

Sånn til info, jeg vet ikke om alt som har skjedd i Capes, men jeg vet at jeg aldri har vært med i en stamme som hadde så mange dyktige og hyggelige mennesker og det er hva jeg kommer til å huske Capes for.

Denne diskusjonen er utdiskutert, det finnes ikke flere argumenter! Et tegn på at diskusjonen er død, og at det ikke er noe poeng i å fortsette diskusjonen.

Ja, mange mislikte oss. Sjokk at det var fienden da, for vi likte ikke alle dem heller. Jeg velger å tro at de fleste så på Capes som en stamme med mange dyktige spillere og sterke personligheter.

Jeg gav slipp på Capes når jeg sluttet i August tidligere i år, jeg liker deg jo jeg :(
 

DeletedUser

Guest
Sa ingenting om mengden poster nolaw postet, men for meg virker det som han hele tiden skal pirke på alt. Gidder ikke finne noen eksempler, øver til prøve.
Jeg utfordrer deg til å finne eksempler :) Det er ikke min skyld at folk flest her virker å ha store vansker med å holde seg til tema, særlig når de egentlig ikke har noe sak. Derfor må jeg reptere meg selv litt mer enn jeg selv liker, i håp om å få et skikkelig svar. Om du opplever det som pirk, så får det være ditt problem.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, mange mislikte oss. Sjokk at det var fienden da, for vi likte ikke alle dem heller. Jeg velger å tro at de fleste så på Capes som en stamme med mange dyktige spillere og sterke personligheter.

Husker godt at jeg ikke likte Capes når jeg var i PALS/ITV, så ikke si at bare fienden ikke likte dere :)

Tviler faktisk sterkt på at de fleste vil huske Capes for sin dyktighet, det med sterke personligheter stemmer nok.
 

DeletedUser

Guest
Nei, ingen likte deg noe særlig heller Skattum :eek:

Du må jo være den beste twspilleren vi har sett,, man kan sitte å skryte når man har de fleste byene stacket til himmels :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nei, ingen likte deg noe særlig heller Skattum :eek:

Du må jo være den beste twspilleren vi har sett,, man kan sitte å skryte når man har de fleste byene stacket til himmels :rolleyes:

Det som er forskjellen er at jeg _IKKE_ skryter om at jeg er best heller, viktig forskjell du må legge merke til ;) Dessuten så har jeg aldri vært stacket til himmels, bortsett fra mine egne tropper :)
 
Topp