Capes går i oppløsning ?

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
SYnes nu han skal få lov til å hovere littegrann jeg... Begynner faktisk å bli lei av denne drittslenginga mot blacki jeg... Capes tapte rett og slett, irl eller hva enn som er årsaken har ikke så mye å si. Dem er ikke her lenger, ergo dem tapte!

Det er faktisk lov å gå ut å hylle seg selv som seierherrer når fienden din sletter kontoene, og jeg vil si gratulerer til Blacki og hans stamme og SDDN for å ha klart dette.

Resten av dere kan ta dere en bolle, Capes er long gone. Losers forever!
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
SYnes nu han skal få lov til å hovere littegrann jeg... Begynner faktisk å bli lei av denne drittslenginga mot blacki jeg... Capes tapte rett og slett, irl eller hva enn som er årsaken har ikke så mye å si. Dem er ikke her lenger, ergo dem tapte!

Det er faktisk lov å gå ut å hylle seg selv som seierherrer når fienden din sletter kontoene, og jeg vil si gratulerer til Blacki og hans stamme og SDDN for å ha klart dette.

Resten av dere kan ta dere en bolle, Capes er long gone. Losers forever!

Nå er det vel ikke det jeg klager over IGJEN!
Jeg er bare lei av all gjentagelsen som kommer fra ham.
At folk hyller seg selv eller andre, gjør meg ingenting, men kom isåfall med nye ting etterhvert å hylle deg selv for da.
Folk flest skjønner det etter 1 og 2 ganger.
Samt at det er små-amper stemning blandt enkelte her, som også er unødvendig.
 

DeletedUser

Guest
pfft, var selv i Capes over en lengre periode.
Jeg kan inrømme at Blacki "vant", men at han skal gjente det 20+ganger. Det er det som irriterer meg ;)

Skjønte for 1-2mnd siden at han var fornøyd med sin prestasjon, og har siden da fremhevet den. Det er det som irriterer meg.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg fremhever ikke så mye, skriver mine syn på ting, at jeg fremhver så mye som dere skal ha det til er overdrevet.
Men dere ser vel helst at forumet dør ut da... :rolleyes:


Fatter ikke hvorfor en del av dere går inn på tråder som hovedasklig er dedikert 7Bulls (eller SDDN) krigen mot Capes. Er det så fælt så la være. For meg så er fellesforumet en viktig arena og extra dimensjon i spillet.

Og dere 2-3 som klager slikt på meg er jo ikke akkuratt nøytrale heller...

Sjekk heller hva dere selv skriver, jeg skriver mange lange tråder etc. mens dere bare rakker ned med en linje eller 3, og som oftes så går dere på person og ikke sak.

Og jeg har blitt latterligtgjort av Capes folk i lange tider så hvorfor skal jeg ikke få ta igjen nå i seierens time? Men dere komenterer nesten aldri en del påstader etc. som jeg kommer med, men bare kaller meg tom i hode osv. Finnes det ikke bedre argumenter og komme med så la være heller er mitt råd..

Og du som nevnte nofjon og den tide; vel si hva du vil men det var da i det minste litt liv her inne, nå er det helt dødt. Så da kan jeg være ebig i at et muligens blir en overdose av meg til tider, men skal jge også slutte og bruke forumet fordi mange andre har gjort det?

Skjønner ikke hva som er målet deres(?) I ren DDR stil så ønsker noen få av dere at alle skal tie om det som skrives ikke passer inn oss dere..


Og du som tror at jeg er long gone før jeeey får tro om igjen, har ingen planner om og gi meg med TW her i V4. Men jeeey kan jeg sikkert en gang i fremtiden hjelpe og finne veien ut fra V4 (om det må bli med makt!) :p;):p
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Blacki99: Hvis du på død og liv skal fremheve deg selv, så lag en egen tråd om det.
Dette er nå laaaaangt utenfor topic.... :mad:
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
SYnes nu han skal få lov til å hovere littegrann jeg... Begynner faktisk å bli lei av denne drittslenginga mot blacki jeg... Capes tapte rett og slett, irl eller hva enn som er årsaken har ikke så mye å si. Dem er ikke her lenger, ergo dem tapte!

Det er faktisk lov å gå ut å hylle seg selv som seierherrer når fienden din sletter kontoene, og jeg vil si gratulerer til Blacki og hans stamme og SDDN for å ha klart dette.

Resten av dere kan ta dere en bolle, Capes er long gone. Losers forever!


Enig :) Når man har slått capes fortjener man å hovere. janteloven kan for min del drite i å herje her på propagandaforumet hvertfall :) bra jobbet blacki og alle dere! deres fiende, capes, er history :)
 

DeletedUser

Guest
Herregud slapp av folkens, uten blacki & jeeey så hadde det jo vært helt stille på forumet på v4. . .Og hvis det er så annoying for dere, så dropp og lese det da.
Jeg for min del stor koser meg av og sitte og lese chick figth innleggene her.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Blacki99: Hvis du på død og liv skal fremheve deg selv, så lag en egen tråd om det.
Dette er nå laaaaangt utenfor topic.... :mad:

Dette er min tråd! Bla. Mer min en din i hvertfall om jeg må sette det på spissen, hvor er du involvert i denne krigen?... Tråden handler om at Capes tapte og gav opp/ga seg eller hvorden folk vil se på det.

Er DU som burde pelle deg ut av tråden om du ikke takler det!


Enig :) Når man har slått capes fortjener man å hovere. janteloven kan for min del drite i å herje her på propagandaforumet hvertfall :) bra jobbet blacki og alle dere! deres fiende, capes, er history :)

Takk takk gamle (unge :p ) PALS kollega! :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
er ikke din tråd?
gå å skryt i 7bulls-Capes tråden du.
her diskuteres det masse sletten/oppløsningen av Capes.


Gå å skryt i din egen tråd!
helst hold deg vekke fra forumet et par dager.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Alle stammer har en storhetsperiode, 7BULLS har sin nå og Capes har hatt sin. Til slutt er det bare ett spill alikevel..:rolleyes:

All good things has its end
 

DeletedUser

Guest
Hadde dere bare latt være å whine om selvskryt etter hver post blacki skriver (selv om det faktisk ikke er selvskryt i de fleste postene), så hadde dere slippi å fått så mye unødvendig spam her i tråden! Se på dere sjæl før dere klager på andre.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
For å si mitt, hva som har skjedd har skjedd, Capes har vært oppe når de alle var aktiv, og ekstremt uaktiv i de siste mnd de spilte og 7BULLS har hatt også uaktive tider men har klart å finne litt flere folk inn enn det capes har klart..


Og på en tid der flere og flere Capes for hadde liten tid på å spille TW og brydde seg ikke mye om angrep som kom inn, så ble det bare sånn.. er ikke noe særlig mer å si i den saken syns nå jeg, hadde det vært flere folk i stammen, så kunne V4 blitt et helt annet bilde syns nå jeg, for nå som 7BULLS har et kolosalt stort cluster og masse gråbyer, og kan ha ekstremt mye safesone og masse Angrepsbyer hvor de vil.. så kan de nuke alle spillere til 0 tropper vist de spiller de riktige kortene rett :)
 

DeletedUser

Guest
Er det mulig å plapre så mye på så kort tid. .
Som sagt av Jayz, uten Blacki og Jeeey hadde det ikke vært noe liv på forumet her.

Kanskje Blacki gjentar seg selv? Les gjennom en gang til, så ser dere at Blacki ikke er den eneste som gjentar seg.

Alt køddet om IRL, ditten og datten her og der, kan dere dra lengere ut på landet med. Når Capes var aktiv, ledet dere stats en gang i tid. Men jeg VET også at dere var aktive når folk begynte å ta dere igjen. Ja, kanskje dere sluttet pga. IRL. Men jeg har pratet med flere Capes-spillere, som sa at de ikke fikk tid til TW "når incsa kom rennendes inn hele tiden". Det er så ofte tilfelle at det er ikke en unnskyldning, det er å tape, å gi opp.
Jeg forstår det godt, men både SDDN herjet i bakgården samtidig som 7BULLS pushet. Det er vanskelig som pokker når folk ikke vet hvordan de skal klare seg uten stack og def. :cool:

Capes tapte, jeg skal gjenta meg og Blacki helt til folk her sprenger om det må til for å bare få folk til å holde kjeft og innrømme at Capes tapte, uten unnskyldninger om alt mulig. Om dere hadde inaktive her og der, javel! Couldn't care less, er **** ikke min feil at Capes ikke klarer å henge med når det gjelds rekruttering og aktivitet.

Hadde dere bare latt være å whine om selvskryt etter hver j....... post blacki skriver (selv om det faktisk ikke er selvskryt i de fleste postene), så hadde dere slippi å fått så mye unødvendig spam her i tråden! Se på dere sjæl før dere klager på andre.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gå å heng deg Marius! bLACKI 4 PRESIDENT!

Kunne Blacki være så vennlig å fortelle meg mer om hvordan de siste dagene mot Capes var?

Og dette kan jeg fortelle deg, de siste dagene mot aktive Capes var like kjedelig som nå. Kanskje vi senere i Verden 4 kan få noe som faktisk kan kalles en utfordring. :D

Ok, kanskje litt drøy, men Capes har kjempet likt hele veien. Mistet et par byer, og gir opp.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Gå å heng deg Marius! bLACKI 4 PRESIDENT!

Kunne Blacki være så vennlig å fortelle meg mer om hvordan de siste dagene mot Capes var?

:p

---

Siste dagene eller skal vi si siste ukene eller måndene var vel ganske kjedelige til tider. Alle som er i 7Bulls sitt forum eller skype kanaler kan bekrefte at vi var ganske sure og deppet mye ettervært som Capes spillerne takket for seg og gikk grå. FInt og vinne, men vi hadde jo ønsket og ta dem "i live".. Faktisk så fikk vi en liten down periode oss en del pga. dette. Lufta gikk litt ut av oss når vi plusteligt sto der uten noe fiende og kjempe mot. For krige er det vi i 7Bulls ønsker. Men nå har vi vel alle slappet av litt og tatt dte litt med ro i TW og ladet batteriene til nye dyster!

Men internadling og gråbyadling tærer på de fleste som ønsker krig for alle penga! Selv så har jeg adlet meg til fronter 2-3 ganger, men vær gang så stikker fienden. Er kun i k74 og mot JFK at jge fikkk en smule kamp om byene. Det som var så rart med denne spilleren er at han som godt som ALDRI prøvde seg på noe offensivt (kun gråbyer og småspillere for det meste). Ser bort i fra litt readling (som oftes gikk skeis da). Adlet meg ny front ved KittyCat og Rose, og var vel ganske klar for litt seriøs kriging når disse tok kveld. :(

Slik har det vært for flerne av våre spillere, jakter etter en slagmark hvor vi kan krige med alle lovelige midler. Sim City spilling er jo kjedligt, selv om det må til noen ganger når en ettablerer nye fromter & cluster.


Ellers så hyller jeg stort sett egen stamme (ogfor og ikke glemme alierte) og medlemmer og IKKE meg selv! Sjekk på twstats så ser dere medlemmer som er dedikerte til stammen sin. Og sjekk hvor mange som hef gitt seg i vår(e) stammer siste halvåret, er ganske mange, og snakkker da om spillere med en vis tyngde. Det som jeg mange ganger har "skryt" over er hvordan dette viser hvor viktig det er og holde en bra rekrutering i gang og orke og lære opp/støtte "noobs" i startfasen. Dette har vi vært gode på, og ønsker ikke og skryte over dette kun, men faktisk viser at det nytter og går an, til insprasjon for andre spillere som vil fremover i TW spillet.
For er det noe som bekymrer meg så er det alle "storhetene" som har gitt seg her i v4 siste halvåret.

Samme trend ser vi her på forumet. Er noen enkelte sjeler som ønsker at jeg skal holde kjeft.- Og JA!, jeg proveserer noen ganger (og spiller til en vis grad en rolle som i et rollespill..), men dette er KUN for skape engersjamang.
Og JA!, noen ganger blir jeg revet med og bæsjer på egen legg etc. Jeg har ofte bed om unnskylding for slike "utbrudd".


Til og med når jeg bruker MASSE tid til og lage *top20 lister hvor jeg skriver flerne sider og limer in stats etc. så får jge pepper fra sammen personene. Greit med kritikk, men tål samme mynt tilbakers, og husk at fellesformet er en del av krigen også. (ingen som gidder noe her om enkelte folk skal være så suremaga og bare kverulere for the sport of it!)

(* listen hvor jeg vel trodde at Capes var et synkende skip fordi jeg ikke trodde dem ville holde ut lenger. Har vel litt med spillere som kanskje virket litt mette og leie av TW spillet).

For meg så er fellesforumet det lille extra som gjør TW til et kjempemorsomt og ofte et sosialt spill. Litt dritt skal vi tåle, og hvorden en persons karakter er har vel lite med om en drite seg ut, vi reagere ulikt på ting. SKal vi alle være like?



Ang. Capes så kan dem bare takke seg selv for at jeg noen ganger går så hardt ut mot dem. Husker jo hvordan feks. Jeeey bla skrøt over at vi i 7keys ALDRI ville få noe alianse med Bulls, for der kjente jo han vistnok til folk etc. :rolleyes:

Også det med hvordan dere løy til bla. ITV (gamle PALS). Jeg fikk jo rapporter og kopier av spillere der som jeg spilte med i Pals i starten på min TW karriere.. Bla. diplomaten ManU eller hva hun kalte seg(?). (tror jge har dette liggende enda et sted i doku. mappen min her på pc'en).

Men dette er gammel dritt som jge ikke skal dra ut mer, men kan forsette med mange slike eksempler til mitt forsvar på hvorfor jeg "nyter" og hamreløs på Capes folk her.. :p



Sporet litt av nå, skulle jo bare svar på hvordan jeg opplevde Capes siste dager her i V4..



BTW: Jeg hadde nettopp 1 års "jubileum" for når jeg logget inn på TW for første gang.. :p Gud hvor mange timer av livet mitt jeg har sølt bort her i løpet av det året.... :eek:
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vakre ord Blacki, jeg ble rørt.

Du hadde noen vettige setninger der ja, kunne diskutert natten med deg igjen men VARG maser mer enn deg akkurat nå :(
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
haha, artig du Nolaw. Jeg hadde akkurat like mye off topic som du hadde med den posten du nettopp skrev. Det kunne du sendt som PM på forumet :rolleyes:

Forsåvidt så snakker jo alle on topic her inne så jeg må virkelig beklage hvis den posten støtte deg, fikk så dårlig samvittighet :eek:

hvor skrev nolaw at han ble støtt? skjønner han godt at han er lei av usaklighetene fra deg (offtopicet), er ikke videre festlig å lese side opp og ned om dine usaklige og desperate forsøk på å prøve å drite ut andre spillere når det kun går på person og ikke på topic! vi som leser her vil faktisk lese om capes sin oppløsning. hold deg saklig, til saken om capes sin oppløsning er du grei (da er det helt ok å lese hva du skriver), eller finn deg noen andre topics på offtopicforumet å spamme ned. for spam er utrolig kjedelig i lengden.
og det blir også for dumt å skylde på den lave alderen din, for er du på et forum med regler så må man klare å følge dem uavhengig om man er 10, 20,30 eller 80 år! og hvis man ikke klarer å følge reglene så bør man ha såpass selvinsikt å holde seg unna. bedre det enn å bryte reglene. så ontopic fra nå, vær så snill.
ja, kunne sikkert skrevet dette på pm, men det gjelder flere her også enn bare jeeey, så når ingen forummod tar seg bryet med v4 så er det påtide at noen sier ifra før det sklir heelt ut.

takk for fin oppdatering om hvordan det var å krige mot capes den siste tiden blackie :) syns det er bra at capes endelig er blitt oppløst!
 
Sist redigert:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Akkurat, det morsome er at de ikke ser at det er de selv som fyrer opp til svarene de får haha så istedenfor å klage på blacki kan de takke seg sjæl :D men ekke så lett for alle capes'ere å se det :)

og gå å vågg med janteloven. prøv å være litt gode tapere a, hadde kledd dere bedre ;)

Tror du ikke har fulgt med på alle som har postet her jeg, mange fra Capes har gratulert 7BULLS med "seieren" over oss. Det er bare måten 7BULLS har gått ut på forum og komt med det som i våre øyne er faktafeil, da er det jo idiotisk av oss å ikke svare. Hva pokker har janteloven med noe i dette å gjøre?

Det at du i det hele tatt viser deg på forumet her synes jeg er litt rart, i og med at du sluttet på V4 for hundre år siden. ( Desverre før jeg på The Bird kontoen og Perdikkas skulle krige mot deg, fikk desverre en annen som sendte vekk all deff'n sin og nærmest gav bort byene til oss, men så var hn håndplukket av deg da)

hvor skrev nolaw at han ble støtt? skjønner han godt at han er lei av usaklighetene fra deg (offtopicet), er ikke videre festlig å lese side opp og ned om dine usaklige og desperate forsøk på å prøve å drite ut andre spillere når det kun går på person og ikke på topic! vi som leser her vil faktisk lese om capes sin oppløsning. hold deg saklig, til saken om capes sin oppløsning er du grei (da er det helt ok å lese hva du skriver), eller finn deg noen andre topics på offtopicforumet å spamme ned. for spam er utrolig kjedelig i lengden.
og det blir også for dumt å skylde på den lave alderen din, for er du på et forum med regler så må man klare å følge dem uavhengig om man er 10, 20,30 eller 80 år! og hvis man ikke klarer å følge reglene så bør man ha såpass selvinsikt å holde seg unna. bedre det enn å bryte reglene. så ontopic fra nå, vær så snill.
ja, kunne sikkert skrevet dette på pm, men det gjelder flere her også enn bare jeeey, så når ingen forummod tar seg bryet med v4 så er det påtide at noen sier ifra før det sklir heelt ut.

takk for fin oppdatering om hvordan det var å krige mot capes den siste tiden blackie :) syns det er bra at capes endelig er blitt oppløst!

Du vet vel ikke hva sarkasme er, gidder ikke forklare deg hva det er for noe. Er faktisk enig med jeeey, Nolaw virker som den som så absolutt skal rette og pirke på alt her:rolleyes:

Sånn btw så klagde alle på han der nofjon når han terroriserte PALS i sin tid og holdt forumaktiviteten oppe (ja der er jeg enig med deg Blacki, sjokk..) Klarer dere ikke å skjønne at uten kontroversielle innlegg og meninger dør forumet ut selv om det finnes grenser blacki99

SYnes nu han skal få lov til å hovere littegrann jeg... Begynner faktisk å bli lei av denne drittslenginga mot blacki jeg... Capes tapte rett og slett, irl eller hva enn som er årsaken har ikke så mye å si. Dem er ikke her lenger, ergo dem tapte!

Det er faktisk lov å gå ut å hylle seg selv som seierherrer når fienden din sletter kontoene, og jeg vil si gratulerer til Blacki og hans stamme og SDDN for å ha klart dette.

Resten av dere kan ta dere en bolle, Capes er long gone. Losers forever!

Joa, du har ett lite poeng her, om det kvalifiseres som drittkasting mot blacki så kan de som har gjort det skjerpe seg, men så ber han jo litt om det og da.

Synes boller smaker veldig godt jeg, spess med sjokolade i naaam nam:cool:
 
Topp