Capes går i oppløsning ?

DeletedUser

Guest
Mesteparten vil bli sakt imorgen ettermiddag eller kveld :) så skal jeg komme med et lite skriv fra meg fra min versjon om ting som har skjedd :) er ikke noe farlig, vent å se x)

Snowfire, nå venter alt for mange på denne! Let's go :D
 

DeletedUser

Guest
jepp, eller kansje alt er sagt alt???
er vel rett og slett motivasjonen som gikk rett til dundas...
 

DeletedUser

Guest
Stammen som spilte urent og manipulerende har gått under? Karma karma :D
 

DeletedUser

Guest
Capes har aldri spilt urent eller manipulert andre.
Mulig du selv føler det slik, men det sier vel mer om deg enn det gjør om Capes.
 

DeletedUser

Guest
Capes har aldri spilt urent eller manipulert andre.
Mulig du selv føler det slik, men det sier vel mer om deg enn det gjør om Capes.

Da gjetter jeg på at du spiller i Capes?

Typisk det der skjønner du, alle i Capes sier det imens de fleste utenfor sier noe annet... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg spiller ikke i Capes, nei. Er kun å finne på v2 i disse dager. ;-)
 

DeletedUser

Guest
Har de som sier det noe grunnlag da?

Kom gjerne med eksempler :)
 

DeletedUser

Guest
Det har de ikke, og det er jo vanlig at løgner og rykter blir slengt ut for å sverte en stamme.
Det viktigste er jo at vi som vet hva som er sant er klar over hva som stemmer eller ei. ;-)
 

DeletedUser

Guest
Nei nei, wrong guess then xD

Jeg gidder absolutt ikke komme med eksempler. Men noe tyder nå på da, at Capes har vært en stamme som ikke har vært godt likt blant mange. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vel, om det er mange som ikke liker en person, så betyr ikke det at den personen er en manipulerende "bitch" som har mange regelbrudd på samvittigheten.

Hvis dere skal komme med slike ting, så vær så snill og kom med beviser for påstandende deres.
 

DeletedUser

Guest
Tror nok egentlig du bør lese gjennom V4 fora her litt, kanskje du finner noe bevis selv. :D

Capes er vel den stammen som har brukt mest spioner og manipulerende metoder for å nå dit de var på sitt høyeste, vil nå jeg -helt ærlig- si...
 

DeletedUser

Guest
I steden for å bare komme med påstander, kan du ikke komme med noen eksempler? Gjerne backe det opp med bevis!
 

DeletedUser

Guest
Ja, er enig i den :) har hørt det så mye også, jeg sa det før også når jeg ikke var i Capes, fordi alle andre gjorde det på en måte :p
Men har jo forstått at ingenting av det jeg har hørt er sant med en gang jeg kom i bedre kontakt med dem :) sant, noen er litt småtullete, men hvem er ikke det :)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Samme pokker nå hva som var hva! Nå er Capes snart historie, og det er det eneste som teller! Mission completed.. :)


Så får heller spøkelsene til Capes gå igjen her inne på forumet og klage seg til levig tid! :D Men vi andre forsetter jakten på V4 dominans. ;)


Capes var i mine øyner styrt av noen selvhøytidige personer som ikke klarte og se hvilke problemer dem gav seg selv i det lange løp med sin arroganse og dårlige diplomati (noe selv tidligere Capes spillere har utalt).

Så trenger ikke bevise noe som helst her lenger; propaganda vs Capes er en avsluttet sak, nå arkivert under x-files! :D



RIP Capes
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg kommer ikke med argumenter og bevis, alt det der- i kveld iallefall. Det vil garantert ende opp med mange personer imot meg, og mange til å 'vitne' i mot osv..

Ja, er enig i den :) har hørt det så mye også, jeg sa det før også når jeg ikke var i Capes, fordi alle andre gjorde det på en måte :p
Men har jo forstått at ingenting av det jeg har hørt er sant med en gang jeg kom i bedre kontakt med dem :) sant, noen er litt småtullete, men hvem er ikke det :)

Hehe, du var nå en av de verste til å gi argumenter og sånn da, om hvor 'ille' dem var. Tror nok egentlig du bare måtte tilpasse deg dem når du kom deg dit. :p
 

DeletedUser

Guest
Har forsatt ikke hørt noe eksemper på dette, venter litt til jeg :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Capes var i mine øyner styrt av noen selvhøytidige personer som ikke klarte og se hvilke problemer dem gav seg selv i det lange løp med sin arroganse og dårlige diplomati (noe selv tidligere Capes spillere har utalt).
QFT! 6tegn
 

DeletedUser

Guest
Den perioden jeg selv satt i ledelsen i Capes så jeg ingenting til disse selvhøytidelige personene. Jeg ble kjent med en kul gjeng. De hadde både humor og sterke personligheter. Må si at jeg virkelig trivdes med denne gjengen, og jeg ser på fler av dem som gode venner jeg kan snakke med om det meste. At dere skal komme med så mye bullshit bare for å sette dem i et dårlig lys er bare idiotisk.

Tviler på at Snowy ville ha blitt i Capes om alt det dere påstår er sant.

Jeg må lese på v4 forum sier du? Spilte på v4 inntil en måned siden.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Den perioden jeg selv satt i ledelsen i Capes så jeg ingenting til disse selvhøytidelige personene. Jeg ble kjent med en kul gjeng. De hadde både humor og sterke personligheter. Må si at jeg virkelig trivdes med denne gjengen, og jeg ser på fler av dem som gode venner jeg kan snakke med om det meste. At dere skal komme med så mye bullshit bare for å sette dem i et dårlig lys er bare idiotisk.

Tviler på at Snowy ville ha blitt i Capes om alt det dere påstår er sant.

Jeg må lese på v4 forum sier du? Spilte på v4 inntil en måned siden.


om du vil kose prate så stikk til KK forum eller noe slikt!

Seriøst: dette er et PROPAGANDA forum for et KRIGSSPILL!! ;)

På tide med en realty sjekk eller? :rolleyes:
 
Topp