Capes går i oppløsning ?

DeletedUser

Guest
Dere må forstå at når spillingen har kommet til et punkt der man mister motivasjon og byer, så blir det en som har planer om å slutte, så mister også andre lysten.

Men hadde vi hatt tid og motivasjon så skulle vi ha gitt resten av v4 en god kamp i denne krigen. :rolleyes:
Så jeg gleder meg hvordan dette i v4 skal gå nå, jeg kommer til å følge med på dette råtteracet. Så til dere som lurte på grunnene til at en stamme kan gå grå på denne måten er veldig enkelt : Lite motivasjon,Tid og også irl problemer.

I enkelte tilfeller så tar spillingen over for irl livet, og vi må prioritere irl liver forran spillingen. De som fortsatt er med i dette gamet kommer til å innse at det er mye av irl tiden som forsvinner. Jeg selv ville heller ha prioritet familien ovenfor spillet ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mesteparten vil bli sakt imorgen ettermiddag eller kveld :) så skal jeg komme med et lite skriv fra meg fra min versjon om ting som har skjedd :) er ikke noe farlig, vent å se x)
 

DeletedUser

Guest
Spøy ikke dere i EASY ut sånne statestikker når dere tok byer hos spillere som hadde satt kontoen på slett i VARG :confused:

Forsovet så gjorde vi faktisk ikke det... Riktignok var de inaktive, men det var "bare" 1 som ble borte (enten slettet seg eller ble grå, gud vet)... Sikter da til Proletar. sNosen ble borte senere, lurer forsatt på hvorfor :)
 

DeletedUser

Guest
Forsovet så gjorde vi faktisk ikke det... Riktignok var de inaktive, men det var "bare" 1 som ble borte (enten slettet seg eller ble grå, gud vet)... Sikter da til Proletar. sNosen ble borte senere, lurer forsatt på hvorfor :)

Det var da 3-4 som gikk grå? :p
 

DeletedUser

Guest
Nei, det var ikke 3-4 som gikk grå. Eneste var vel Proletar. Wizzy og Bjoytte ble internadlet, 2-3 uker senere så ble vel grå :)
 

DeletedUser

Guest
Hva er egentlig forskjellen på å gå grå av å sette seg på slett, eller å være innaktiv i 2 uker uten premium? I begge tilfeller gir spillerene opp, og logger ikke inn på kontoen igjen. Dermed står kontoen innaktiv.
 

DeletedUser

Guest
Det er også en stamme sin jobb å holde folk aktive, gi inaktive kontoer nye eiere. Akkurat dette vil jeg si vi er ganske flinke på i EASY.
 

DeletedUser

Guest
Hva er egentlig forskjellen på å gå grå av å sette seg på slett, eller å være innaktiv i 2 uker uten premium? I begge tilfeller gir spillerene opp, og logger ikke inn på kontoen igjen. Dermed står kontoen innaktiv.

VARG er gode i å si imot seg selv :eek:

Når man setter en konto på slett er det fordi man vil bli kvitt kontoen eller slutter. Om kontoen går inaktiv derimot så kan det være mange forskjellige grunner; gitt opp, internett trøbbel eller at det har skjedd noe viktig i RL.

Du sier "I begge tilfeller gir spillerene opp, og logger ikke inn på kontoen igjen. Dermed står kontoen innaktiv". Hva skjedde da med SippO? Dere ( vet ikke om du var i Varg'ledelsen da) sa at dere hadde beholdt SippO i stammen selv om han var rød, fordi "det kunne skje at han logget på"... Du sier jo at man ikke logger på igjen, sååå...
 

DeletedUser

Guest
VARG er gode i å si imot seg selv :eek:
Hvor har jeg sakt i mot meg selv her?

Når man setter en konto på slett er det fordi man vil bli kvitt kontoen eller slutter.
Ved hvilke andre tilfeller enn når man slutter er det man vil bli kvitt kontoen?

Om kontoen går inaktiv derimot så kan det være mange forskjellige grunner; gitt opp, internett trøbbel eller at det har skjedd noe viktig i RL.

Du sier "I begge tilfeller gir spillerene opp, og logger ikke inn på kontoen igjen. Dermed står kontoen innaktiv". Hva skjedde da med SippO? Dere ( vet ikke om du var i Varg'ledelsen da) sa at dere hadde beholdt SippO i stammen selv om han var rød, fordi "det kunne skje at han logget på"... Du sier jo at man ikke logger på igjen, sååå...

Ja, står ved det vi sa da jeg. Men som alle kunne se logget han ikke inn igjen, og dermed gikk kontoen grå. Skjønner ikke helt hva du sikter til her. Jeg har aldri sakt at dersom man går innaktiv kan man aldri logge på igjen. Jeg sa at om en konto går grå pga slett, eller innaktivitet over 14 dager uten premium, så er det egentlig det samme.

Poenget mitt var at aktivitetsmessig er det ingen forskjell på om en konto går grå pga innaktivet eller sletting. Så hvorfor er det mye værre å ta med stats fra kontoer som er satt på slett, enn å ta med stats fra kontoer som står innaktive til det punktet at de går grå? Like lite motstand i begge tilfeller.
 

DeletedUser

Guest
Hvor har jeg sakt i mot meg selv her?

Jeg sa VARG, ikke at du hadde sagt det. Og om jeg husker rett, så var du med i en diskusjon ang SippO ang at han ikke ble kicket elns før her på forumet en gang... Om jeg husker feil, må jeg beklage det...

Ved hvilke andre tilfeller enn når man slutter er det man vil bli kvitt kontoen?

Mulig det ble litt hardt å forstå, men om har en en liten konto på 1k og skal begynne å spille dual på en annen konto så må man bli kvitt kontoen - selv om man ikke slutter...

Ja, står ved det vi sa da jeg. Men som alle kunne se logget han ikke inn igjen, og dermed gikk kontoen grå. Skjønner ikke helt hva du sikter til her. Jeg har aldri sakt at dersom man går innaktiv kan man aldri logge på igjen. Jeg sa at om en konto går grå pga slett, eller innaktivitet over 14 dager uten premium, så er det egentlig det samme.

Det jeg vil frem til, er at du sa i ditt første innlegg
Hva er egentlig forskjellen på å gå grå av å sette seg på slett, eller å være innaktiv i 2 uker uten premium? I begge tilfeller gir spillerene opp, og logger ikke inn på kontoen igjen. Dermed står kontoen innaktiv.
.

Poenget er hvorfor ikke SippO ble kicket, da man tydligvis har gitt opp når man har vært inaktiv en stund...
 

DeletedUser

Guest
Ok, for å få ting klart her: Jeg postet min første post for å prøve å poengtere at det ikke er noe forskjell i statsen som har blitt lagt ut mot Capes sine innaktive spillere her nå, og den statsen som ble lagt ut mot Varg sine innaktive spillere. Hvis en tenker på hvor vanskelig det er å adle byene. Og det er jo det statsen handler om, antall byer adlet.

Det andre du prøver å dra frem her har ingenting med det jeg forsøkte å poengtere i min første post.
 

DeletedUser

Guest
Poenget er hvorfor ikke SippO ble kicket, da man tydligvis har gitt opp når man har vært inaktiv en stund...

Dette er et temaet som ikke denne tråden omhandler. Jeg vil derfor kun svare på denne delen og ønsker at folk holder seg til topic'en etter dette. Originale SippO trengte en pause og en venn fra .net ble hentet inn for å spille for SippO. Denne personen var dessverre såpass dårlig til å logge inn og få tak i. Som gjorde at kontoen gikk grå.

Angående den endeløse diskusjonen om at stammer kicker medlemmer som blir intern adlet/skal intern adles for tas i en annen tråd.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvorfor skal dere i EASY sutre enda mer over disse spillerne som gikk grå? Hvorfor vil dere fortsatt rive opp i dette og kverulere mer over dette enn dere allerede har gjort? Dere er jammen meg utrolige!

Nå handler denne topicen om Capes som går i oppløsning, så vær så snill, give me a break!
 

DeletedUser

Guest
Nå tror jeg kanskje at du klandrer EASY's medlemmer litt mye her Scar, diskusjonen fortsatte like mye av andre stammers medlemmer som våres, så at du gir stammen EASY skylden for at det ble off-topic her er utrolig barnslig.

Og så må jeg få nevne at personer som skriver her ikke nødvendigvis skriver på vegne av stammen (svært få ganger dette skjer), så ikke dra alle over en kam Scar.


Btw, hvis du vil ha en "break", la vær å svar.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Litt rart nesten at så mange spillere blir slettet omtret på samme timen... Nesten så en skulle ane at noen satt med opptill flerne kontoer... :rolleyes: Noe jeg har stilt spørsmål om før pga. diverse likheheter og forsnakkelser mm.

Men bli jo noe som er vannskligt og bevise da, men uannsett så er det tydeligt at det har gått på 'overtid' for noen i Capes. Ikke lett når noen veldig få personer skal sitte og dirigere hele gjengen omtrent..

jaja, by by Capes, dere vil IKKE bli savnet av meg! :D

ps. har jo skjønt at dette ville skje for lengst, bare ventet på når det ble.. :p
 
Sist redigert:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Dere må forstå at når spillingen har kommet til et punkt der man mister motivasjon og byer, så blir det en som har planer om å slutte, så mister også andre lysten.

Men hadde vi hatt tid og motivasjon så skulle vi ha gitt resten av v4 en god kamp i denne krigen. :rolleyes:
Så jeg gleder meg hvordan dette i v4 skal gå nå, jeg kommer til å følge med på dette råtteracet. Så til dere som lurte på grunnene til at en stamme kan gå grå på denne måten er veldig enkelt : Lite motivasjon,Tid og også irl problemer.

I enkelte tilfeller så tar spillingen over for irl livet, og vi må prioritere irl liver forran spillingen. De som fortsatt er med i dette gamet kommer til å innse at det er mye av irl tiden som forsvinner. Jeg selv ville heller ha prioritet familien ovenfor spillet ;)

Dette blir jo bare svada! om en ikke klarer og legge ned spillet når en behøves i RL så er jeg enig at det er smart og slutte da..
Men dette spillet kan fint spilles uten at en er online mer en et par timer pr dag. Og det er vel de fleste i dag. Og sitte med TW er ikke akkuratt Warcraft heller! Hele vitsen med TW er og ha et stort nok team som hjelper hverandre og ikke lar det bli for mye på enkelt spillere. Så her har tydligvis Capes faila. Jeg har ofte fått kritikk (spesielt når jeg var i 7keys) for og ha rekrutert spiller i hytt & gæver. Men jeg synes det er bedre og prøve en spiller en og være super skeptisk hele tiden. Får jeg en god spiller ut av 10 rekruter så er jeg langt på vei fornøyd.

Et spill som TW er noe som varer lenge, og alle får motivasjons problemer eller lite tid pga. RL inn i mellom, da er det fint med en bred stall som kan steppe inn og gi disse pauser, evt. ta over kontoer. ;)

Som nevnt 100 ganger før; TW går ut på mer en kun sende tette tog og snipe som en helt (selv om det så klart hjelper godt på)... :)
 
Topp