Daglige Statistikker av Elite vs. AriCa

DeletedUser

Guest
Sent igjen, i'm sorry :eek:

Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 60
Side 2: 52
Forskjell: 8

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 5
Forskjell: 2

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 549,981
Side 2: 452,980
Forskjell: 97,001

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 64,773
Side 2: 45,710
Forskjell: 19,063

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 35
Side 2: 49
Forskjell: 14

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 3
Forskjell: 1

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 331,663
Side 2: 442,277
Forskjell: 110,614

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 18,067
Side 2: 27,677
Forskjell: 9,610

image.php
 

DeletedUser

Guest
mhm, lurer på når krigen skal bli tatt seriøst jeg >_>

Hvis du prøver på å hinte til at det ikke er en krig, så må jeg få stille spørsmålstegn ved at du har mistet såpass mange byer. Er litt av en prestasjon i fredstider.
 

DeletedUser

Guest
det som er litt gøy er at du går etter 24/48 timers statistikker helt til det går dårlig for AriCa, da leter du desperat etter en statistikk dere leder på :p

Det er trådstarter som poster disse 24-timers statsene. Jeg er generelt opptatt av overall.

Men jeg er ikke fremmed for å legge igjen en kommentar der hvor jeg føler det passer.

Du og flere andre i Elite omtaler AriCa og meg som desperat. Jeg avbekrefter hele tiden. Begynner å lure på om det er projeksjon som utarter seg...? ;-)
 

DeletedUser

Guest
Overall, du mener alltid? :p

Ta en titt på førstesiden av denne tråden, der ser du "Alltid", den oppdaterer jeg ofte ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor det? Krigen begynte ikke før for noen uker siden?;)

I mine øyne har krigen vart siden opprinnelsen av AriCa den 26. februar i år.

Elite kom derimot en krigserklæring for noen uker siden, men jeg tror ikke du har sett vår erklæring noen steder. Dette er en tråd om AriCa OG Elite, så jeg synes det er naturlig at begge sider i denne krigen kommer frem. Ikke bare Elite sin side.

Når du sier krigen startet for noen uker siden, så ser du det kun fra en stamme sin side.
 

DeletedUser

Guest
Overall, du mener alltid? :p

Ta en titt på førstesiden av denne tråden, der ser du "Alltid", den oppdaterer jeg ofte ;)

Beklager, jeg har faktisk ikke lagt merke til at du oppdaterte denne hver dag. Men fint at du gjør det, for selv om 24 statistikken kan si mye, så sier overall mest (i mine øyne).
 

DeletedUser

Guest
hahah ;) Ikke bra nok? Sikker på at du hadde lagd en så mye bedre en, men værsåsnill, skal dere krige, svar på krigsærklæringen.
 

DeletedUser

Guest
Den krigserklæringen som ble presentert var ikke svar skyldig.

Du er bare misunnelig fordi du ikke har så mange fine bilder;)

Neidu krigserklæring hjalp til med aktivitet og løftet spenningen på dette forumet. Jeg kan ikek se at den gjorde annet en godt?
Om du er for lat til og lage din egen krigsærklering så kan du jo be noen andre gjøre det for deg;)
 

DeletedUser

Guest
Elite: "Vi erklærer krig!"

AriCa, med fingrene i ørene: "Lalalalalala, hører ingenting"

Eller? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Orker ikke sitere dere alle, så jeg velger å svare dere i en felles melding.

For det første så tror jeg at vi fint kan matche den erklæringen. Men den var rett og slett såpass dårlig at vi i styret valgte bevisst å ikke svare på den. Dessuten har vi jo vært i krig med Elite siden vi ble etablert, så vi føler på ingen måte noe press for komme ut med en egen erklæring.

Ja, den erklæringen skapte litt blest her i forumet. Men siden den var så dårlig skrevet, så ser jeg ikke engang hensikten med å svare på den. Men den er registrert hos oss.

Med fare for gjentakelse: Den krigserklæringen som ble presentert var ikke svar skyldig.
 
Topp