Daglige Statistikker av Elite vs. AriCa

DeletedUser

Guest
Mhmm.. AriCa har adlet hele 1 by mer av Elite enn Elite har gjort motsatt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hahahahha, kanskje pga halve Elite er å drekker hos Poke? :) Og at Elite har da ikke startet på ordentlig på AriCa, og AriCa har jo ikke startet ordentlig på Elite, sååå :p
 

DeletedUser

Guest
Neida, det er ikke det. Det er bare det at de er inkompetente hele gjengen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvis USA hadde angrepet et av norges skip, så hadde det nødvendighvis ikke betydd at det ble krig..
Men hadde Norge erklært krig mot Usa, da hadde det blitt krig.
Skjønner? ;)

Hvis USA hadde angrepet ett av Norges Skip så hadde det norske skipet sunket og det hadde blitt storkonflikt og brudd i NATO. Kanskje til og med krig.

Så når Blucher gikk inn i Oslofjorden, så var det ikke krig? Du mener altså det, at krigen først kom når resten av troppene kom..? Eller ?

:p
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 41
Side 2: 49
Forskjell: 8

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 6
Forskjell: 6

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 377,654
Side 2: 382,077
Forskjell: 4,423

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 58,326
Forskjell: 58,326

image.php


:O
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg kalle "konflikten" mellom Elite og AriCa i starten for kald krig? Jeg kaller konflikten for kald krig fordi den ikke førte til direkte kamper eller en «varm» krig. Så konflikten utviklet seg fra en kald krig frem til den 9. mars, da den ble «varm».

Definisjonen av krig er udatert:
Rent folkerettslig blir krig tradisjonelt definert som en tilstand mellom stater. Det er to måter å starte krig på: En stat kan erklære krig mot en annen, eller bli angrepet militært og benytte seg av sin rett til å forsvare seg. I juridisk forstand må det ikke nødvendigvis foregå krigshandlinger for at det er krig: Det er nok å erklære krig mot en annen stat. Den tradisjonelle folkerettslige oppfatningen av krig er på sett og vis utdatert fordi de fleste kriger er borgerkriger, og slik har det vært lenge.

Det er selve krigshandlingene som gjør at det er krig. Når organiserte grupper retter våpen mot hverandre, uavhengig av om de er stater eller opprørshærer, definerer vi det som krig når en visst antall blir drept. I statistikker er det "krig" hvis antall drepte er 1000 på et år. Hva blir dette i Tribal Wars? 100K drepte i måneden foreslår du, Xasma.

Men rettslig sett er AriCa i krig hvis AriCa enten har avgitt krigserklæring, mottatt krigserklæring eller hvis det foreligger et væpnet angrep mot AriCa med eller uten krigserklæring.

Så det er vel tydelig at det ikke trenger å foreligge en krigserklæring før vi kan kalle noe for en krig?

Jeg har bestandig lurt på hvor det ble av "komiske Ali" etter at USA hadde invadert Irak.
Nå vet jeg det... :D
Han kaller seg Shanks82 og jobber som proppaganda sjef i AriCa... :)
Men rettslig sett er AriCa i krig hvis AriCa enten har avgitt krigserklæring, mottatt krigserklæring eller hvis det foreligger et væpnet angrep mot AriCa med eller uten krigserklæring.
Dette må være det desidert dummese jeg noen sinne har lest her inne på forumet.... rettslig sett.... har du den minste anelse om hva setningen egentlig betyr?
Du kan sitte å benekte så mye du vil, erklæring eller ikke erklæring, men krigen har uansett kommet over deg. Prøv å spille det dette spillet er ment for, og ikke sitt å lek jurist på et forum som kanskje for alt du vet daglig leses av flere jurister.
Det er en grunn til at du fra nå av kommer til å bli kalt Komiske Shanks
 

DeletedUser

Guest
Jeg har bestandig lurt på hvor det ble av "komiske Ali" etter at USA hadde invadert Irak.
Nå vet jeg det... :D
Han kaller seg Shanks82 og jobber som proppaganda sjef i AriCa... :)

Dette må være det desidert dummese jeg noen sinne har lest her inne på forumet.... rettslig sett.... har du den minste anelse om hva setningen egentlig betyr?
Du kan sitte å benekte så mye du vil, erklæring eller ikke erklæring, men krigen har uansett kommet over deg. Prøv å spille det dette spillet er ment for, og ikke sitt å lek jurist på et forum som kanskje for alt du vet daglig leses av flere jurister.
Det er en grunn til at du fra nå av kommer til å bli kalt Komiske Shanks

Vet ikke hva "proppaganda" er engang jeg.. Hvis du mener at jeg er propagandaminister, så tar du feil. Vi har ingen propagandaminister i AriCa.

Ja, jeg har en anelse om hva rettslig betyr. Jeg prøver å knytte det som skjer/har skjedd til den virkelige verden. Og hadde AriCa vært et land, og Elite ett annet, og dette hadde skjedd, så kunne man brukt ordet "rettslig" på en rettmessig måte.

Jeg må si du svikter i å forsøke å latterliggjøre meg her. Ja, dette er bare et spill, men jeg syntes det var litt moro der og da å trekke sammenligninger mellom verden 2 og den virkelige verdenen. Må da være lov til å tenke slik?

Jeg leker på ingen måter jurist. Og dessuten er generaladvokat Arne Willy Dahl "enig" med meg her.

Men som sagt var dette bare for moro, så at du kaller med "Komiske Shanks" blir jeg slett ikke fornærmet over. Lurer på om du hadde blitt fornærmet om jeg hadde brukt tilnavnet "Dumme Sir Pio" på deg...?

Dessuten er det du som fyrer opp under. Jeg forsøker iallefall bare å skrive mine meninger. Du går jo direkte på meg. Men regner vel med at det venter meg en ny uke med ban siden jeg gav deg det tilnavnet..
 

DeletedUser

Guest
Hvis du mener at jeg er propagandaminister, så tar du feil. Vi har ingen propagandaminister i AriCa.
Er jo fint dere ikke har en propagandaminister i Arica, men om dere har en eller ikke fungerer du som en enten du vil eller ikke. Det kommer jo fram av måten du skriver på.

Jeg forsøker iallefall bare å skrive mine meninger. Du går jo direkte på meg.
At du hele tiden tillegger det du skriver som dine meninger og ikke som Aricas meninger er også en ting som fascinerer meg. Du gikk jo tidligere ut og påsto at Elites spillere representerer Elite som stamme og derfor tillegger deres meninger og handlinger som stammens. Ser noen paradoxet her?

Men som sagt var dette bare for moro, så at du kaller med "Komiske Shanks" blir jeg slett ikke fornærmet over. Lurer på om du hadde blitt fornærmet om jeg hadde brukt tilnavnet "Dumme Sir Pio" på deg...?
Til slutt vil jeg påpeke litt om bruk av ordbruk. Komisk trenger ikke nødvendigvis være ensbetydende med negativt. Komisk kan også gi underholdning, noe som jeg mener du gir til forumet. Du skaper liv på forumet her med dine meninger, og selv om jeg ikke nødvendigvis ikke er enig med deg skaper du ofte debatt rundt det du skriver. Dum er i grunnen ensbetydende med negativitet og kan nok i verste fall betegnes som krenkende, så den sammenligningen du kom med her var heller dårlig bedømmelse fra din side.
 

DeletedUser

Guest
Shanks82 i bold.

Er jo fint dere ikke har en propagandaminister i Arica, men om dere har en eller ikke fungerer du som en enten du vil eller ikke. Det kommer jo fram av måten du skriver på.

Du kan skrive hva du vil. AriCa prioriterer ikke dette forumet, og jeg er ikke propagandaminister. Jeg har ikke lagt skjul på at jeg ønsker å vinne denne verdenen med AriCa. Elite står i veien for det målet. Du kan tolke mine utsagn som du vil. Men med fare for gjentakelse så skriver jeg ikke på vegne av AriCa.

At du hele tiden tillegger det du skriver som dine meninger og ikke som Aricas meninger er også en ting som fascinerer meg. Du gikk jo tidligere ut og påsto at Elites spillere representerer Elite som stamme og derfor tillegger deres meninger og handlinger som stammens. Ser noen paradoxet her?

Så la deg fascinere av meg;-) Ja, jeg representerer AriCa i alt jeg skriver her inne siden de fleste av dere assosierer med med denne stammen. Med det er en forskjell på å snakke på vegne av AriCa og det å snakke for seg selv. Jeg kan ikke for at dere konstant sier jeg skriver og svarer for AriCa. Jeg kan bare snakke for meg selv. Og når det gjelder handlingene som blir gjort, så gjør jo medlemmene disse på vegne av stammen. Men jeg kan dessverre ikke nevne det jeg tidligere kritiserte Elite for. Det er nemlig mot reglene å diskutere juks i det offentlige forumet.

Til slutt vil jeg påpeke litt om bruk av ordbruk. Komisk trenger ikke nødvendigvis være ensbetydende med negativt. Komisk kan også gi underholdning, noe som jeg mener du gir til forumet. Du skaper liv på forumet her med dine meninger, og selv om jeg ikke nødvendigvis ikke er enig med deg skaper du ofte debatt rundt det du skriver. Dum er i grunnen ensbetydende med negativitet og kan nok i verste fall betegnes som krenkende, så den sammenligningen du kom med her var heller dårlig bedømmelse fra din side.

Hvis du leser det innlegget så ser du at han forsøker å erte meg, så jeg tolker det som negativt. Men som du sier så trenger ikke "komisk" være negativt, så derfor takket jeg ham for komplimentet i samme innlegg;-)

dum adj -t, -me (norr dumbr 'stum', eg 'uklar, tåket') lite gjennomtenkt; tåpelig, uklok, lite flink det var d-t av deg / jeg var så d- å si ja / et d-t spørsmål / d- som en sau / d- som et nek / d- i matematikk / fullt så d- er jeg ikke / det var ingen d- idé! / du er ikke så d-, du! / det er det d-meste jeg har hørt / så d-t! så synd!

Jeg tror ikke bedømmingen min var så dårlig allikevel;-) Jeg syntes han var "lite flink" til å forsøke å fornærme/erte meg, og at han var litt "tåpelig";-)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 36
Side 2: 62
Forskjell: 26

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 4
Forskjell: 2

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 333,817
Side 2: 486,454
Forskjell: 152,637

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 20,567
Side 2: 37,237
Forskjell: 16,670

image.php
 

DeletedUser

Guest
Roet seg på fronten... Når kommer neste store bølge, og hvilken stamme vil stå for den...?
 

DeletedUser

Guest
rolig og rolig, regner da tog hos meg som vanlig o_O

Ja, men det er lite og dårlig med organisering. Men fint at du får deg noe å gjøre;-) Hjelper lite å angripe deg uorganisert iallefall. Men sakte men sikkert synker du i antall byer og poeng. For sakte dessverre. Men så lenge du taper litt, så må vi vel være fornøyde...

Er du klar for en ordentlig bølge da?
 

DeletedUser

Guest
har ferie jeg så har god tid ;) eneste som irriterer meg er at azull fikk knabba en by idag siden jeg glemte bort toget hans :(
 
Topp