Debatt-hjørnet

DeletedUser

Guest
En annen stamme å regne med er faktisk stammen min, som for tiden kjører en kur anabole steroider og pugger herding av stål. :rolleyes:
Trolig er dette vinnerstammen.

Så vidt jeg vet, er jo ikke du i noen stamme? :p
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Stammer både blir store og faller, det er vanskelig å si om Skygge får en lang fremtid...

Personlig tror jeg at dem kommer til å havne rundt en rank 5-10 om et par mnd, det er utifra hva som har skjedd tidligere i verden 1,2 og 3 og hvem som sitter inne i SKygge...

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
Noen stammer faller før de blir store.

Om det går den andre veien med skygge-folka, tipper jeg at de ikke holder i all evighet.

Det gjør jo selvsagt ingen stammer, men jeg ville nesten sagt at man har mer flaks om man har hatt uflaks før.

Men det kommer også an på hvem de folka er. Jeg satser på at Skygge bare rydder veien for en annen stamme.
 

DeletedUser

Guest
Stammer både blir store og faller, det er vanskelig å si om Skygge får en lang fremtid...

Personlig tror jeg at dem kommer til å havne rundt en rank 5-10 om et par mnd, det er utifra hva som har skjedd tidligere i verden 1,2 og 3 og hvem som sitter inne i SKygge...

-Wemonster

Kremt... V3 var et dårlig eksempel i så måte. Der har den samme stammen ligget topp 1-2 hele tiden. ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er styrken gjennom masserekruttering og merging som vises nå.
 

DeletedUser

Guest
Så tidlig som dette, er det kun masserekrutterende-, premade- eller mergede stammer som har mye poeng. Skygge og Outlaw virker ganske bra, men ville ikke satset på å si at noen av dem kan vinne V4 enda. Vanskelig å forutsi fremtiden. Håper for all del på skikkelig krig mellom de to. Hadde vært fett. :D
 

DeletedUser

Guest
Det vil ikke skje, ettersom SKYGGE står sterkest i K45, og Outlaw i K54.
Men så har jo skygge så mye som 8 landsbyer i K54, så man vet aldri.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har bare nødt til å ta for meg det førster spørsmålet her.

Jeg regner da med at flere av dere er såpass erfarne, at dere vet at startfasen på en verden nesten aldri viser hvem som når langt. Faktoren som avgjør dette er samhold, organisering og taktikk. Ser her at alle mener at -SE- m/familie vil vinne kontinent 55.

Når vi begynner å hope i sammen ordet masserekruttering, og ser på medlemstallet til denne familien, så kan det umulig være mange gode spillere der. Det er selvsagt noen som er i slaget, men også flere spillere som rett og slett ikke har noe på Tribalwars å gjøre. Det er også lett å skaffe seg informasjon fra disse stammene, ettersom mange av deres små medlemmer er redde for å bli farmet/adlet. Dette kaller jeg lavrangert. Vil også påstå det, at stammen jeg er i nå har minst like mange gode medlemmer som hele -SE- med familie til sammen. Resten er bare der for å skremme med poeng. Jeg har faktisk sett flere av deres medlemmer med opp i mot 4.000 poeng, med knapt 100 spydmenn og 100 OD-Total. Merk dere fakta før munnen blir åpnet.

AnK har jeg derimot mer troen på, ettersom flere av disse spillerne er høyt rangert på de polske serverene. Greit at de er polakker, men det virker som om det er en skam for flere av dere. De er mennesker med lik intelligens som oss, og minst like gode strategiske innsikt som oss. Det er ikke hvordan man prater engelsk som avgjør utfallet av en krig. Det er faktisk hvordan man spiller.

Synes også at prat om hvem som vil dominere så tidlig i spillet er unødvendig å ta opp, ettersom flere enn en merg vil finne sted før disse 4 mnd har gått. Mange nye stammenavn vel og merke.
 

DeletedUser

Guest
Og for å komme med stammer som fortjener creds for sin innsats, samt utrykkelse i de tidligere dager på V4, så er det Outlaw og Flaming Aces. Good work ;)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ukens Spørsmål:

Diplomati er nøkkelen i absolutt alt som skjer på en Tribalwars server og hver og en diplomat på en server er med på å forme verden 4 slik den vil bli. Problemet, er at det er altfor mange stammer som roter seg oppi ordet og oppfører seg som de er avhengig av diplomati.
Diplomati kan utnyttes på mange måter for eksempel hvis din stamme har to fiender, kan stammen din utføre en ingen aggresjons pakt eller en allianse med en av stammene for å gjøre jobben dobbelt så enkel! Det kan også brukes til å ''backstabbe'' en stamme som din stamme har hatt en ingen aggresjons pakt eller en allianse med for å overaske motstanderen.

Jeg siterer fra Joseph Stalin:

Ærlig diplomati er like umulig som tørt vann eller treholdig jern.

1. Tror du stammene fokuserer alt for mye på diplomati i starten?
2. Hvilke stammer tror du kommer til å samarbeide i fremtiden?
 
Sist redigert:

Kinky fætter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg tror stammer prioterer Allys / iap næsten højere end de priotere deres egen vækst i starten, hvilket jeg vil sige er negativt. En stamme bliver ikke udødelig gjort fordi den er aliert med en anden god stamme, så se at fokuser på din egen stamme før du begynder at indgå iap / ally med en hel masse.. ^^.

Jeg er hertug i aces, og vi har endnu ikke fundet ud af endnu hvem vi skal overtage v4 med. persontligt, IKKE NOGET OVERHOVEDET VI HAR SNAKKET I ACES OM. kunne jeg godt tænkte mig en ally senere hen med outlaw, da jeg snakker fint med dr. phyco + Andre medlemmer, og ved hvem der gemmer sig under fake nicks. en stamme jeg vil mene er på vores eget niveu.

MIN EGEN MENING IGEN, mugligt jeg kunne tænkte mig et samarbejde med ~DS~ senere hen også, selvom jeg ikke har hørt meget til dem endnu, virker de som nogle onde dudes.

mugligt der er gået lidt off-topic, da jeg lige er kommet hjem og er fuld soz.
prøvede at svare så godt jeg kunne. :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg er hertug i aces, og vi har endnu ikke fundet ud af endnu hvem vi skal overtage v4 med. persontligt, IKKE NOGET OVERHOVEDET VI HAR SNAKKET I ACES OM. kunne jeg godt tænkte mig en ally senere hen med outlaw, da jeg snakker fint med dr. phyco + Andre medlemmer, og ved hvem der gemmer sig under fake nicks. en stamme jeg vil mene er på vores eget niveu.


Jeg har lista på alle Dr. nickene fra gamle 911. ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er helt klart mass-rec. stammene som tenker på ally/iap's. Husker diplomati lista til BA, CoN, NoN og Rome-familien. Det var et sjokk, jeg satt med en latter som kunne ha tatt livet av meg.

Når Aces (altså vi) fikk vårt første ally, var det ingen andre enn NC (nubcakes). Jeg kjente over 70%, av folka i stammen og vår daværende diplomat og NC-diplomater gjorde et godt valg når de valgte å alliere seg med hverandre. Det hele ble så stor suksess at vi rett og slett valgte å merge med hverandre etter kort tid. :)

Umulig å si hvilken stammer så kommer til å samarbeide videre i framtiden. Vi får vente å se, som det ble nevnt tidligere så er vi i Aces usikkere.
 
Topp