Den store verdenskrigen

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Tenkte det kunne være moro å følge hele verdenskrigen under ett.

Jeg har da valgt å kalle min side for alliansen og Elite/RoEm/BIRKI for aksemaktene (dette forandrer jeg gledelig om dere vil ha en mer anti-propaganda tittel som er mer passende).

Da BIRKI som den siste av de store stammene i verden 2 valgte side, kan vi omsider kalle den pågående krigen for verdenskrig. Denne tråden er i hovedsak til for å poste statistikker, men jeg håper også på fruktbare diskusjoner. Husk at selv om sidene er bitre fiender i TW, så betyr ikke det at vi hater ikke hverandre i RL, så derfor vi bør holde diskusjonene relevante til tribalwars.nos beste server! For det er trossalt det verden 2 er.
 

DeletedUser

Guest
Skal bli spennende å følge tråden framover, og ikke minst utviklingen i verdenskrigen.
 

DeletedUser

Guest
Oppdatering fra det første døgnet i den store verdenskrigen:

Side 1:
Tribes: -Rome- =ROME= ~ROME~ Føn K-m-S NS OliCo V-m-S X-V Xig 1 AriCa
Players:

Side 2:
Tribes: Elite BIRKI RoEm
Players:

Timeframe: 14/11/2009 02:00:00til15/11/2009 02:00:00

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 58
Side 2: 29
Forskjell: 29

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 549,688
Side 2: 251,748
Forskjell: 297,940

image.php
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvem er med i denne alliansen?
AriCa,føn,X-v,kms,vms,-rome-,~rome~,OliCo,=ROME=,Xig 1 og NS(?) vs. BIRKI RoEm og Elite?
 

DeletedUser

Guest
Hvem er med i denne alliansen?
AriCa,føn,X-v,kms,vms,-rome-,~rome~,OliCo,=ROME=,Xig 1 og NS(?) vs. BIRKI RoEm og Elite?

Ja, tror det. Men vet ikke om det er aktuelt å ta med alle. Da det bare er noen av oss som faktisk er i direkte krig. Skal de telles med, så må Elite opp med alle sine samarbeidspartnere.

Og jeg forandrer gjerne på overskriften i tråden. Så det er bare å finne dere et navn som dere vil kalles;-) (bare det ikke er slikt som Supah-troppah-killahs).

Og TWstats funker ikke nå (for meg), så jeg får ikke kjørt første statistikk... :(
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ja, riktig, TW-stats er det noe feil med akkurat nå.

-------------------------------------------------

V1 Tilskuer
V2 -Rome-
V3 Tilskuer
V4 Tilskuer (Heia PALS)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor i svarte er dere så kjipe og ber X-V fake meg til heden a? (til -rome-) ;)
Har 190 inc. fra de nå som tar 220 timer + + + :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, tror det. Men vet ikke om det er aktuelt å ta med alle. Da det bare er noen av oss som faktisk er i direkte krig. Skal de telles med, så må Elite opp med alle sine samarbeidspartnere.

Og jeg forandrer gjerne på overskriften i tråden. Så det er bare å finne dere et navn som dere vil kalles;-) (bare det ikke er slikt som Supah-troppah-killahs).

Og TWstats funker ikke nå (for meg), så jeg får ikke kjørt første statistikk... :(

Ja, shanks. Nå er jeg her for å plage deg litt igjen.

Etter å ha sjekket litt, siden jeg har vært litt inaktiv i det siste pga jobb, så finner jeg det merkelig du fortsatt kan påstå at Olico ikke er part i denne striden!?

Jeg har merkelig nok angrep fra dem selv, noe som er svært snedig siden de ikke er en aktiv part i striden mellom oss og dere. Det er vel kanskje bare jeg som innbiller meg angrepene også.

"Don't dumb it down. The audience is smart and gets what you are doing.
Bruce Paltrow"


Dette blir et passende sitat for å runde av diskusjonen om Olico er part eller ikke, synes du ikke??
 

DeletedUser

Guest
Ja, shanks. Nå er jeg her for å plage deg litt igjen.

Etter å ha sjekket litt, siden jeg har vært litt inaktiv i det siste pga jobb, så finner jeg det merkelig du fortsatt kan påstå at Olico ikke er part i denne striden!?

Jeg har merkelig nok angrep fra dem selv, noe som er svært snedig siden de ikke er en aktiv part i striden mellom oss og dere. Det er vel kanskje bare jeg som innbiller meg angrepene også.

"Don't dumb it down. The audience is smart and gets what you are doing.
Bruce Paltrow"


Dette blir et passende sitat for å runde av diskusjonen om Olico er part eller ikke, synes du ikke??



hvorfor tror du at det er OliCo han mener?
 

DeletedUser

Guest
ettersom de sender nukes/fakes så er det jo sansynligvis ikke dem han mente :cool:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Elite BIRKI RoEm
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa -Rome- Føn X-V K-m-S V-m-S OliCo ~ROME~ =ROME= Xig 1 NS
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 4,586
Side 2: 4,828
Forskjell: 242

image.php



Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 41,262,720
Side 2: 44,343,456
Forskjell: 3,080,736

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Elite BIRKI RoEm
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa -Rome- Føn X-V K-m-S V-m-S OliCo ~ROME~ =ROME= Xig 1 NS
Players:

Timeframe: Siste 24 timer


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 30
Side 2: 60
Forskjell: 30

image.php



Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 254,355
Side 2: 569,474
Forskjell: 315,119

image.php
 

DeletedUser

Guest
Etter å ha sjekket litt, siden jeg har vært litt inaktiv i det siste pga jobb, så finner jeg det merkelig du fortsatt kan påstå at Olico ikke er part i denne striden!?

Jeg har ikke påstått at OliCo ikke er aktiv i denne krigen. De er en del av Alliansen. Men de har ikke vært så aktive i fht Elite. Men hvis du føler deg bedre av at jeg inkluderer OliCos krigsstats mot Elite, så dere kan fortsette med å si at det 10.000 stammer mot stakkars Elite ;)


Side 1:
Tribes: OliCo
Players:

Side 2:
Tribes: Elite
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 0
Forskjell: 2

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 17,569
Side 2: 0
Forskjell: 17,569

image.php



Hvis vi tar bort hele Alliansen og kjører OliCo mot Elite, så vil Elite også her komme for kort til ;)
 

DeletedUser

Guest
Blir idotisk å legge ut for alltid statistikker noen dager etter at BIRKI ble med i krigen da..

EDIT: Jeg burde jo gått solo :p

Side 1:
Tribes:
Players: Luxury

Side 2:
Tribes: AriCa NS -Rome- Føn =ROME= ~ROME~ X-V K-m-S V-m-S OliCo
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 539
Side 2: 51,480
Forskjell: 50,941

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 150
Side 2: 3
Forskjell: 147

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 4,873,954
Side 2: 351,762,232
Forskjell: 346,888,278

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,465,219
Side 2: 35,902
Forskjell: 1,429,317

image.php
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp