Den store verdenskrigen

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Synes egentlig dere får finne på et navn selv. Vi liker "alliansen" godt. :)
 

DeletedUser

Guest
Kva med "Verdenskrigen" som ein god tittel?

Ja, det hørtes bedre ut. Men jeg får ikke forandret tittelen nå (bare slette, lukke, flytte tråden)... Er det en tidsframe på forandring av tittel?

Isåfall, kan en moderator fikse tittelen til: "Den store verdenskrigen"?
 

DeletedUser

Guest
Helt enig i at dette virkelig har utviklet seg til å bli en essensiell diskusjon for v2 :D

Og grim, hvor i svarte fikk du det spørsmålet fra?? Lenger off-topic er det vanskelig å komme :p
 

DeletedUser

Guest
Egentlig har det noe å si hva man kaller det, siden det kan gi en, tja, følelse for spillerne om at man er på den "rette" siden, o.l.


Kult. Hvem, når, og hvor fort? Har gått den 2,5 ganger selv :)
 

DeletedUser

Guest
Mulig akkurat hva hver side skal kalles er barnslig, men det er da hele spillet? :p
 

ExeeexE

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kult. Hvem, når, og hvor fort? Har gått den 2,5 ganger selv :)

Kan desverre ikke si det her i frykt for å få noen pusekatter bankende på døren... men kan si on-topic at dette blir en spennende krig i og med at mesteparten av verden er involert og jeg gleder meg til å bli kjent med dere allesammen^^
 

DeletedUser

Guest
Som gammel AriCa spiller, og nå pensjonert tribalwars spiller generelt, ser jeg faktisk at å fortsette på V2 hadde vært litt av et eventyr.

Er glad for å se stor fremgang for AriCa, og spesielt for Rome i de siste dagene.

Det som kommer til å utspille krigen i helhet, er en blanding av erfaring, timer du tilbringer bak dataskjermen og taktikk. Elite og AriCa er to veldig gjevne stammer, som til slutt vil bli gjort opp mellom seg ved hjelp av disse faktorene.

Kan godt skjønne at flere i Elite begynner å bli uaktive, ettersom de har opprettholdt lederplasseringen over lengre tid. Blir kanskje mindre og mindre motiverende for noen å spille like aktivt som før.

Spennende er det også, at Birki har valgt side i denne krigen. Jeg vet at det er noen gode spillere der, men jeg må beklage å si at jeg ikke har stor tro på at det vil gjøre den store forskjellen i krigen. OD-gjennomsnittet per spiller i BIRKI er beskjedent, noe som viser til en lettvint måte å skaffe seg byer på. Jeg skal selvsagt ikke dra alle fra denne stammen under samme kam.

Det ser også ut som Elite må gi tapt for førsteplassen i nærmeste fremtid. Dette er noe AriCa må takke seg selv, og spesielt sine allierte for. Dette hadde lite trolig gått kun på eget initiativ.

Elite skal ha credits for å ha holdt ut så lenge, på egenhånd, uten stor hjelp fra allierte. Kan vel nevne mergen med LAW, men det blir og er det eneste.

Jeg gleder meg til å se utfallet av denne krigen på rimmens dager, for å se hvilken stamme som hersker over V2 til siste slutt. Vi vet jo alle, at etter denne krigen vil flere skapes. Og allierte vil bli til fiender. Hver og en stamme vil vinne verdenen, og for å gjøre det er det et must å eliminere sine allierte i fremtiden. Thats just life folks.
Ergo, shanks sine utsagn om at de ALDRI vil dolke sine allierte i ryggen, blir dermed feil i det lange omløp.

Jeg har virkelig respekt for begge sider av denne krigen, og gleder meg til å se hvem som trekker det lengste strået.
Jeg må si at Elite virkelig sliter nå, og det sees lett på statistikk, samt ranking. Det er det ingen som kan argumentere mot.

Dette er en krig verdig en skikkelig tribalwars verden, noe V2.no har blitt etterhvert. En verden med mer action per dags dato skal man lete lenge etter med tanke på omfanget av stammer.

Ha en fortsatt fin tid på V2!

-Max
Retired AriCa member
 

DeletedUser

Guest
Fint skrevet Max. og selv om du har bakgrunn i AriCa så ser du nå mer objektivt på verden 2. Ja, denne serveren er fullpakket av intriger og action, det er det som gjør det hele så morsomt.

Men jeg må bare få kommentere en liten del av ditt lange innlegg.

Shanks sine utsagn om at de ALDRI vil dolke sine allierte i ryggen, blir dermed feil i det lange omløp.

Det er helt klart at også vinnerene av denne krigen blir nødt til å kjempe mot hverandre til slutt.. Men man trenger ikke dolke sine allierte i ryggen. Det går faktisk an å være åpen om det. F.eks fra vår side, om vi skulle vinne - hva skjer etterpå? Så kan vi komme frem til en felles avgjørelse.

Så jeg sier det igjen; dere vil ikke oppleve at AriCa dolker noen i ryggen.
 

DeletedUser

Guest
Fint skrevet Max. og selv om du har bakgrunn i AriCa så ser du nå mer objektivt på verden 2. Ja, denne serveren er fullpakket av intriger og action, det er det som gjør det hele så morsomt.

Men jeg må bare få kommentere en liten del av ditt lange innlegg.



Det er helt klart at også vinnerene av denne krigen blir nødt til å kjempe mot hverandre til slutt.. Men man trenger ikke dolke sine allierte i ryggen. Det går faktisk an å være åpen om det. F.eks fra vår side, om vi skulle vinne - hva skjer etterpå? Så kan vi komme frem til en felles avgjørelse.

Så jeg sier det igjen; dere vil ikke oppleve at AriCa dolker noen i ryggen.


Fint svar shanks :)

Er helt enig i det. Dolking blir vel feil ord å bruke i denne sammenheng.
 

DeletedUser

Guest
Vi har vel allerede fått et innblikk i hva som skjer hvis AriCa kommer på 1plassen, noen alierte blir til bytte.
Men det sier seg kanskje selv at når det kommer en ny nr1 stamme, så blir den også automatisk et mål for andre stammer som vil opp og fram, og den stammen som ligger på 1 plass må spise på mindre stammer for å holde seg i teten.
Synes at innlegget til Max var veldig bra, og viser bare at de som har spilt en stund er klar over at alianser brått snur, brytes ned og nye alianser skapes.
Jeg ser det egentlig ikke så usansynlig at om noen måneder så dukker det plutselig opp en ny alianse som kanskje har både AriCa og Elite på menyen.
Spørsmålet blir jo da om Elite og AriCa innleder en alianse, eller om vi får en 3 delt krig.
Fremtiden er spennende. :)
 

DeletedUser

Guest
Flott innlegg max.
Er litt sjokkert av at det har vært flere innlegg nå uten krangling og skittkasting fram og tilbake.

Dette er mye mer interessant å lese.

Vil også legge til at det er en spennende tid vi har foran oss. Det er ingen som vet hva som kommer til å skje, og hvordan V2 ser ut neste år, det vil kun tiden vise.

Men personlig er jeg hvertfall glad for at jeg droppa V3, og satset alt på V2, for det har vært utrolig spennende å følge denne utviklingen.
Ikke minst for oss i AriCa, som ble dømt nedenom og hjem.... Vi har virkelig fått vist det vi påstod den gangen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp