Den store verdenskrigen

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
jeg synes det er litt gøy at når glitter gjør noe, så er det manipulasjon, men når shanks gjør det, så er det propaganda. jaja, kommer vel an på øya som ser ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor har glitter bilde av noen random pupper hun har funnet på nettet og på en elendig måte skrevet "elite" på de? Er det et påfunn for å få flere smågutter, fulle av hormoner, til å sende henne en pm slik at hun kan klemme ut informasjon av de ved å sende flere slike puppebilder hun har funnet på nettet?

Jeg trodde kroppsbilder som profilbilder hørte deiligst.no og 14-årsalderen til jeg, men det står alder 22 på profilen til glitter.... hmm det er vist ikke alltid det som står på papiret stemmer overens med det som er i hodet.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor har glitter bilde av noen random pupper hun har funnet på nettet og på en elendig måte skrevet "elite" på de? Er det et påfunn for å få flere smågutter, fulle av hormoner, til å sende henne en pm slik at hun kan klemme ut informasjon av de ved å sende flere slike puppebilder hun har funnet på nettet?

Jeg trodde kroppsbilder som profilbilder hørte deiligst.no og 14-årsalderen til jeg, men det står alder 22 på profilen til glitter.... hmm det er vist ikke alltid det som står på papiret stemmer overens med det som er i hodet.

Jeg elsker hvordan dere veksler på å fremstille meg som mester-manipulator, hitler og tw-hore med den mentale kapasiteten til en 14 åring. It makes you look desperate. :D
Når det er sagt så er det er morsomt hvor hyklerisk noen TW-folk er, og mitt profilbilde er ment som en IRONISK statement til nettopp det at jeg blir kalt TW-hore. I sin tid var bildet et logo-forslag til Elite.

Det jeg liker best er den åpenbare manglen på tiltro til din egen alianse. That is, hvis du tror folka i 'aliansen' din blir så hypnotisert av en utringning at de automatisk sender meg alle sine hemmeligheter på post, altså. Men i stedet for å se hvilket lys du stiller dine medspillere i ved å påstå dette, velger du altså altså å kritisere hva som er i hodet mitt.

Og bare for å understreke hvor idiotisk jeg er oppi dette; Det finnes en milliard puppebilder og ta av på internett; Men akkurat denne utringning er designet som et våpen som (i følge deg) altså skal knekke TW-mannens psyke. Og, det ser jo ut som det lykkes. Det får iallefall lurt frem tw-idiotene som tror at man automatisk er inkompetent fordi man har pupper. (Ja, jeg er fult klar over at enkelte i AriCa har uttalt at jeg må suge i TW bare fordi jeg er jente.)

Nå, hadde det mest passende vært å dømme meg og utringningen min til steining mens du er i gang, synes du ikke? It would make you look so awesome, smart and manly!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hehe, artig herseteknikk du bruker her Glitter ;) Og holdt deg til et språk er du snill, blir så useriøst når du blander norsk og engelsk..

Først om fremst, ikke si dere, jeg er meg jeg. Jeg er ikke flere person og jeg bryr meg ikke hva andre sier..

Hvis jeg hadde stolt på absolutt alle spilleren i en allianse, ville jeg ikke da vært naiv?;) Utifra det du sier stoler du på absolutt alle i din allianse så jeg regner med at dere ikke trenger skjult forum etc?? :)

At du tar det som kritikk sier mer om deg. Hvis du leser hva jeg skrev, så står det at "jeg trodde" :)

Ett puppebilde er ett puppebilde uansett åssen velger å vri på det.. Du trenger vel ikke være rakettforsker for å skjønne at gutter er svake for bryst? Og du trenger hvertfall ikke være rakettforsker for å se ironien i deler av innlegget mitt, men det gjorde ikke du så jeg skal være klarer neste gang!

Haha. Enda ett forsøk:) Faller ikke for den, du tar dine egne valg, om det er å finne frem noen pupper i en bikini å bruke det som bilde er det opp til deg, uansett hvor patetisk det enn måtte være.

Og en gang til, du blir ikke smartere selv om du blander inn engelsk :)

Alt i alt, uansett åssen du vrenger og vrir på det, hvor mye du ror og går rundt grøten er det hva det er.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Å stole på noen er noe annet enn å være dumdristig. Å ikke benytte seg av Skjult forum er dumdristig.
Hvis jeg skal tolke "propagandaen" deres riktig, gir dere utrykk for folk følger Glitter for kroppen hennes... Hvorfor er det da så mange kvinner som følger henne? Er de lesber alle sammen? Tror ikke det. Hvis dere ("Alliansen") kunne få tak i hemmelig information ved å legge ut falske bikinibilder hadde dere også gjort det.

Vel, jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg vil følge Glitter så lenge hun ønker meg, uavhengig av hennes utsene. Jeg ville ikke respektere henne mindre hvis hun skulle havne i en ulykke å bli styggere en gråstein. Men jeg er vel bare hjernevasket. :rolleyes:
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha, for en propaganda det kjøres!
Jeg kan avkrefte at jeg er lesbisk selv om jeg er i Elite, så det er nok neppe Glitter's puppe-bilde som holder meg der.
Hører ingen klager på rumpe-bildet mitt, så går ut i fra at det er ok da? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hehe, artig herseteknikk du bruker her Glitter ;) Og holdt deg til et språk er du snill, blir så useriøst når du blander norsk og engelsk..
For det første er det kanskje interessant at du velger å kalle det jeg skriver som herseteknikk, men å si at fordi jeg åpent innrømmer å ha pupper betyr det at jeg besitter den mentale kapasiteten til en 14-åring er i din bok helt ok. Når det er sagt, så føler jeg heller ikke for å sensurere bruk av engelske uttrykk på et forum hvor "LOL" "FTW" "BTW" og "fail" er mer tydelig enn ditt patetisk forsøk på å sverte meg.

Først om fremst, ikke si dere, jeg er meg jeg. Jeg er ikke flere person og jeg bryr meg ikke hva andre sier..

Hvis jeg hadde stolt på absolutt alle spilleren i en allianse, ville jeg ikke da vært naiv?;) Utifra det du sier stoler du på absolutt alle i din allianse så jeg regner med at dere ikke trenger skjult forum etc?? :)
Jeg sier dere når dette er 10'ene ganga dette blir tatt opp fra ulike spillere i din 'allianse'. Det ble forsåvidt slettet forrige gang, men postene jeg får tilsendt om samme tema vitner om at dette er en utbredt holdning. Så inntill noen fra 'alliansen' tar avstand fra dette, så fortsetter jeg å dra dere under en kam. På den måten føler ingen seg utenfor. :p
Ett puppebilde er ett puppebilde uansett åssen velger å vri på det.. Du trenger vel ikke være rakettforsker for å skjønne at gutter er svake for bryst? Og du trenger hvertfall ikke være rakettforsker for å se ironien i deler av innlegget mitt, men det gjorde ikke du så jeg skal være klarer neste gang!
Jeg har aldri påstått at bildet er av noe annet enn en utringning heller; Men det å benytte pupper som et argument for at jeg er en dårlig leder og spiller er noe jeg har sett mye i AriCa. Når det gjelder at gutter er svake for bryst, må jeg bare poengetere at jeg får langt mer tyn for å ha dem enn jeg vinner på det. Jeg har bare sett meg lei av å måtte forsvare hvilket kjønn jeg er, som om det en relevant del av hvorvidt jeg kan spillet eller ikke.

BTW: Lar være å svare på resten av innlegget da dette kun inneholder gjentakelser av dine tidligere "poeng."
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan ikke dere andre bare la være å svare å la glitter ta dette selv? Eller føler dere at dere må hjelpe til?:)

Jeg skrev ingenting om at du var det, jeg skrev som jeg har nevnt tidligere, "Jeg trodde kroppsbilder som profilbilder hørte deiligst.no og 14-årsalderen til jeg, men det står alder 22 på profilen til glitter.... hmm det er vist ikke alltid det som står på papiret stemmer overens med det som er i hodet." Så konklusjonen om at jeg sier at den mentale alderen din er 14 er det du som trekker, ikke jeg..

Det funket tydligvis da, for nå kom du med et innlegg uten noen engelske setninger ! Og at jeg prøver å sverte deg ved å si at det blir useriøst blir vel litt feil ser du også selv om du tenker litt etter....?

Evnen til å dra alle over en kam er ikke akkurat en positiv egenskap vil jeg si, men for all del, kjør på! Det er du som taper på det..

Jeg har da aldri sagt at du er en dårlig leder, jeg brukte ioni, sarkasme, ja kall det hva du vil, utifra puppebildet ditt til å poengtere at du har fans som gir deg info. Den infoen hadde du fått, puppebilde eller ei..

Og jeg klager ikke på at du er jente, flott at det er jenter som spiller her! Kjønn har ingenting å si på hvor flink du er.. Og at du føler at du må forsvaret at du er jente (eller kvinne blir vel mer riktig å si når man er 22) er trist..
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
hei, jeg spiller ikke i denne verden, men leste denne tråden. Skal ikke kommentere noe av spillet, men hvorfor kommentere bildet hennes? Gått tom for argumenter eller er det bare for å være generelt kjip? Eller hvis man er så amatører at man lar seg hypnotisere av en utrigning så kan man ha det så godt, da er man ikke akkurat proff ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Da tror jeg at denne topicen stenges. Om dere vil diskutere verdenskrigen, lag en ny topic og hold dere til temaet.

Antonine
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp