Den store verdenskrigen

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Har jeg sendt fake tog med bue? Mulig jeg har sendt ut noen random fake, men bare så dere alltid skal ha litt inc. :)
Og hvis du mener jeg er en så elendig spiller, hvordan har det seg da at jeg var mest adlene på v2 i flere dager på rad?!
Dere har enda ikke snipa noen av togene mine mot heralf, så da skal vel jeg si at dere er elendig? Sånn at vi kommer på samme nivå?!
Mulig jeg husker dårlig, men mener da at det ble snipet par helt i starten?

Uansett. Skjønner jo at dere sender treige tog nå da, eller egentlig ikke. Var vel et par tre stykker som fikk seg en liten overraskelse i natt tror jeg.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror faktisk ikke dere snipa noen av togene mine. Men jeg adle noen byer uten nuke først da de var tomme for tropper når jeg speida de.
Og til 2 av de togene hadde dere trukket støtten tilbake til de aktuelle byene. men ikke rett før toget eller noe, kanskje 1 døgn før?!

Haha, tok inn opp mot 40.000.000 poeng, og adlet den siste million forbi oss. Ja, dere har virkelig kjempet denne gangen for førsteplassen :p

Nå får jeg sikkert høre at jeg er bitter; Sounds like sour grapes from Shanksie.. Men jeg er ikke det. Men litt sjokka over at du, NikkoP, her forsøker å få det til å virke som om Elite faktisk gikk forbi AriCa i poeng grunnet slåssing på slagfeltet.



For all del, vi har gikk ikke forbi dere fordi vi adle... eller vi gjorde jo nettopp det, men forspranget tog Elite igjen ved å ta inn noen stammeløse spillere. Missforstå meg rett ;)
 

DeletedUser

Guest
Er dott-n-o virkelig nøytral? Kan f.eks bare Elite erklære seg nøytral, så alle må stoppe angrepene sine. Dott-n-o gjorde et valg i BIRKI, og jeg tror ikke dere kan gå tilbake på det valget. Nå må dere stå for det ;)

Du kan ikke bare velge hvem som skal være på vår side, Shanks. Nå ble BIRKI oppløst og .NO har erklært seg nøytral i krigen.
Når disse ikke har noe slags samarbeid eller diplomatiske tilknytninger med den siden du mener de er på, da er de ikke på den siden.

Om du ikke kan bevise noen diplomatiske relasjoner og samarbeid med vår side så har du heller ikke grunnlag til å påstå at de er på vår side mot dere i krigen.
 

DeletedUser

Guest
Etter noen gode glass med vin skal jeg etter beste evne forsøke å gi et noenlunde lesbart innlegg

Er alltid like fascinerende å se Shanks rakke ned på oss, fordi det sjelden virker som du tenker over hva du sier.

Du har sagt at Elite spiste LAW, og nå har vi gjort det slik at BIRKI ga seg fordi det passet oss best.... Det blir å gjenta meg selv litt dette også shanksy.... Hva med NS? Hva tjente de på å sende sine beste over til dere? Dere fikk noen gode spillere, slik du selv har uttalt, men hva fikk NS? En havarert stall som nå virker å rakne fullstendig... Fantastisk å se Aricas propagandamann kaste stein i glasshus.

Det som også er spennende er den såkalte propagandaen din der du lager deg din egen sannhet. Du tar fragmenter av ting du hører rundt om, og så skaper du deg et inntrykk over hvordan det kan være i beste Se og Hør journalistikk... Du skaper både overskrifter og sikkert noen tilhengere også, men jeg håper likevel at den nøytrale leser klarer å gjennomskue svada journalistikken din. For om vi virkelig har gjort alt du tillegger oss, så er det nærmest et mirakel at vi ennå eksisterer
 

DeletedUser

Guest
Birki hadde ei val når dei vart oppløyst. Noken av dei kunne jo ha oppretta ein ny ving, men det skjedde altså ikkje. Elite tok dei inn i varmen fordi dei var nødt... Honour? :rolleyes:

LAW, Birki is gone. Det skjer med dei stammane som sarmarbeidar med Elite, dei blir slukt. NS eksisterer endå, og har klart å holde stand bra i nord. RoEM spørmål om tid.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Etter noen gode glass med vin skal jeg etter beste evne forsøke å gi et noenlunde lesbart innlegg

Er alltid like fascinerende å se Shanks rakke ned på oss, fordi det sjelden virker som du tenker over hva du sier.

Du har sagt at Elite spiste LAW, og nå har vi gjort det slik at BIRKI ga seg fordi det passet oss best.... Det blir å gjenta meg selv litt dette også shanksy.... Hva med NS? Hva tjente de på å sende sine beste over til dere? Dere fikk noen gode spillere, slik du selv har uttalt, men hva fikk NS? En havarert stall som nå virker å rakne fullstendig... Fantastisk å se Aricas propagandamann kaste stein i glasshus.

Det som også er spennende er den såkalte propagandaen din der du lager deg din egen sannhet. Du tar fragmenter av ting du hører rundt om, og så skaper du deg et inntrykk over hvordan det kan være i beste Se og Hør journalistikk... Du skaper både overskrifter og sikkert noen tilhengere også, men jeg håper likevel at den nøytrale leser klarer å gjennomskue svada journalistikken din. For om vi virkelig har gjort alt du tillegger oss, så er det nærmest et mirakel at vi ennå eksisterer

For for gamle [AS] sitt vedkommende, så ble den stammen "oppløst" da soppyknight gav seg. Da sluttet også mange i [AS] om du husker... Bare sjekk TWstats, så ser du kanskje at store spillere gikk grå. Derfor ble de gjenværende store spillerne uten funksjonabel stamme. Med Roska i spissen så fusjonerte en 5-6 rimelige store og aktive [AS]-spillere inn til oss av eget ønske nettopp for å fortsette å nedkjempe dere.

AriCa var aldri interessert i å ta inn medlemmene som befant seg nord for K46. Og det la vi aldri skjul på. Mye av årsaken til dette var så enkel som at clustre ble sterkt prioritert siden vi var i krig med Elite. Men vi meldte fra til de resterende [AS]-medlemmene at vi ikke kom til å krige noe mot dem, og heller gav dem en allianse. AriCas forhold til [AS] som stamme opphørte på mange måter da soppy gikk grå, men godviljen i AriCa gav altså den "nye" stammen (NS) en allianse.

Egentlig er situasjonen ganske lik med den dere nå opplever av restene til BIRKI. Forskjellen er jo selve skalaen. Dessuten er det litt moro å erte dere opp siden dere reagerer så kraftig. Men det er litt sannhet i denne ertinga, da det er en kjensgjerning her i v2 at en allianse med den største stammen (Elite) spiser opp de mindre stammene i alliansen (BIRKI, LAW osv).

Jeg har enda til gode å få negativ kritikk for intervjuene mine. At du nå mumler i bakgrunnen om dette, er rett og slett svakt. Hva med å komme med en skikkelig klage, slik at vi kan diskutere dette på en ordentlig måte? Du vet kanskje ikke at ingen ville ta journalistrollen i forumet, og at det stod inaktiv en lang periode før jeg tok over. Dessuten legger du vel kanskje merke til at jeg ikke har intervjuet AriCas medlemmer. Så at du mellom linjene mener jeg misbruker rollen min som journalist i forumet er direkte feil. Selvfølgelig kan jeg aldri være helt objektiv. Det er rett og slett umulig, selv for en som egentlig ikke spiller aktivt ingame i v2. Man har alltid en forforståelse. Når jeg har gjort mine overtramp her inne, når jeg har dummet meg ut, så har jeg lagt meg flat. Ja, jeg sier mye dumt her inne, og jeg angrer på mye. Men når har du lagt deg flat? Ser du? Min propaganda lykkes, da du oppfører deg akkurat som det jeg hevder i forumet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
For for gamle [AS] sitt vedkommende, så ble den stammen "oppløst" da soppyknight gav seg. Da sluttet også mange i [AS] om du husker... Bare sjekk TWstats, så ser du kanskje at store spillere gikk grå. Derfor ble de gjenværende store spillerne uten funksjonabel stamme. Med Roska i spissen så fusjonerte en 5-6 rimelige store og aktive [AS]-spillere inn til oss av eget ønske nettopp for å fortsette å nedkjempe dere.

Og du må ha den mest selektive hukommelsen jeg vet om.
[AS] byttet først navn til AS siden det ikke lenger var noen spillere i gjenn i stammen fra spill gruppen autrosquad.
Senere byttet de navn til NS etter en avstemning i stammen, siden de ikke hadde noe de kunne forbinne nmed navnet AS, og for at de blandt annet ønsket alianse med Elite, noe vi ikke var interesert i.
De store spillerene du refererer til som ble grå, ble det som et resultat av at de ble bannet etter omfattende juks, hvorav enkelte av AriCa's medlemer også deltok.
Det blir derfor veldig patetisk når du hevder at dere er så ærlige og ordentlige, men du er vel kanskje ikke klar over hva alle dine spillere holder på med, siden du er så ærlig hele tiden og ser på deg selv som godheten selv?

AriCa var aldri interessert i å ta inn medlemmene som befant seg nord for K46. Og det la vi aldri skjul på. Mye av årsaken til dette var så enkel som at clustre ble sterkt prioritert siden vi var i krig med Elite. Men vi meldte fra til de resterende [AS]-medlemmene at vi ikke kom til å krige noe mot dem, og heller gav dem en allianse. AriCas forhold til [AS] som stamme opphørte på mange måter da soppy gikk grå, men godviljen i AriCa gav altså den "nye" stammen (NS) en allianse.

Den aliansen tror jeg ikke NS har sett så mye til at det gjør noe.
Egentlig er situasjonen ganske lik med den dere nå opplever av restene til BIRKI. Forskjellen er jo selve skalaen. Dessuten er det litt moro å erte dere opp siden dere reagerer så kraftig. Men det er litt sannhet i denne ertinga, da det er en kjensgjerning her i v2 at en allianse med den største stammen (Elite) spiser opp de mindre stammene i alliansen (BIRKI, LAW osv).

Dette beviser jo egentlig det som Spiralis skriver.
Du lider jo jaggu meg av selektiv oppfattelse av hva sanhet er også, for overnevnte påstand er noe at dette du har kokt i hop på egenhånd, og har ingen ting med sanhet eller virkelighet å gjøre.
Apropos erting/mobbing, så har vi jo sett at du mestrer dette.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
For for gamle [AS] sitt vedkommende, så ble den stammen "oppløst" da soppyknight gav seg. Da sluttet også mange i [AS] om du husker... Bare sjekk TWstats, så ser du kanskje at store spillere gikk grå. Derfor ble de gjenværende store spillerne uten funksjonabel stamme. Med Roska i spissen så fusjonerte en 5-6 rimelige store og aktive [AS]-spillere inn til oss av eget ønske nettopp for å fortsette å nedkjempe dere.

AriCa var aldri interessert i å ta inn medlemmene som befant seg nord for K46. Og det la vi aldri skjul på. Mye av årsaken til dette var så enkel som at clustre ble sterkt prioritert siden vi var i krig med Elite. Men vi meldte fra til de resterende [AS]-medlemmene at vi ikke kom til å krige noe mot dem, og heller gav dem en allianse. AriCas forhold til [AS] som stamme opphørte på mange måter da soppy gikk grå, men godviljen i AriCa gav altså den "nye" stammen (NS) en allianse.

Egentlig er situasjonen ganske lik med den dere nå opplever av restene til BIRKI. Forskjellen er jo selve skalaen. Dessuten er det litt moro å erte dere opp siden dere reagerer så kraftig. Men det er litt sannhet i denne ertinga, da det er en kjensgjerning her i v2 at en allianse med den største stammen (Elite) spiser opp de mindre stammene i alliansen (BIRKI, LAW osv).

Jeg har enda til gode å få negativ kritikk for intervjuene mine. At du nå mumler i bakgrunnen om dette, er rett og slett svakt. Hva med å komme med en skikkelig klage, slik at vi kan diskutere dette på en ordentlig måte? Du vet kanskje ikke at ingen ville ta journalistrollen i forumet, og at det stod inaktiv en lang periode før jeg tok over. Dessuten legger du vel kanskje merke til at jeg ikke har intervjuet AriCas medlemmer. Så at du mellom linjene mener jeg misbruker rollen min som journalist i forumet er direkte feil. Selvfølgelig kan jeg aldri være helt objektiv. Det er rett og slett umulig, selv for en som egentlig ikke spiller aktivt ingame i v2. Man har alltid en forforståelse. Når jeg har gjort mine overtramp her inne, når jeg har dummet meg ut, så har jeg lagt meg flat. Ja, jeg sier mye dumt her inne, og jeg angrer på mye. Men når har du lagt deg flat? Ser du? Min propaganda lykkes, da du oppfører deg akkurat som det jeg hevder i forumet.

Først vil jeg starte med å klargjøre en ting.... Å skrive i lett beruset tilstand skaper visstnok flere misforståelser enn hva som er nødvendig :eek: Og jeg har nok uttalt meg litt klønete i innlegget som du kommenterte.

Jeg får klargjøre at intervjuene dine har jeg ikke kommentert tidligere og mente ikke å kommentere i innlegget jeg skrev i går kveld. Jeg mener på ingen måte at du misbruker rollen din som intervjuer selv om jeg også mener du til tider er for farget i måten du stiller spørsmålene på. Det er min personlige mening, men det skal jeg ikke bruke mot deg.

Så til det jeg ville ha fram i innlegget. Det er ikke til å legge skjul på at det du kommer med er sensasjonsfakta. Du skaper store ord der det passer seg for å som du selv sier, erte oss opp. At du velger å skille klart mellom det Soppy gjorde meg AS og det leenok gjorde med BIRKI gjorde gjør at jeg tror du velger å se sannheten som den passer deg. Etter hva jeg har forstått skjedde i AS kontra BIRKI er den eneste forskjellen at Soppy ikke la ned AS og tok med seg stammen inn i gråtåka.

Og kom ikke å påstå at Elite tok inn alt fra BIRKI heller. Men mange spillere i BIRKI lå allerede i samme område som Elitespillere, så samarbeidet var allerede til stede.

Helt til slutt vil jeg komme med en liten sidenotis. Si hva du vil om det jeg poster, men hold deg for god til å komme med kommentarer om min mentale tilstand. Jeg kan godt skrive mye rart her inne, men jeg kan stå for det aller meste og det muligens både sær og til tider uspiselig, men ikke hjernevasket.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Birki hadde ei val når dei vart oppløyst. Noken av dei kunne jo ha oppretta ein ny ving, men det skjedde altså ikkje. Elite tok dei inn i varmen fordi dei var nødt... Honour? :rolleyes:

LAW, Birki is gone. Det skjer med dei stammane som sarmarbeidar med Elite, dei blir slukt. NS eksisterer endå, og har klart å holde stand bra i nord. RoEM spørmål om tid.

Takk for det.... Er veldig greit når Arica ikke klarer å argumentere lenger men må synke ned til å begynne å slenge ut fornærmelser for å holde seg over vannskorpa....

Ultimate LOW Roska.... Om jeg noensinne hadde en snev av respekt for deg forsvant det lille som var igjen.

Og Shanks... Som leder i Arica er det vel flott å se at når dere ikke klarer å agrumentere godt for noe, så tyr dere til fornærmelser. :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Savner [AS], var jo de jeg "sviktet" som de sier :p
Mange av dem vil vel si at jeg ble eid av dem, men det var jo fordi at alle nuka meg Lolz<3
 

DeletedUser

Guest
Jo då sprio men når du legg inn eit skurrande innlegg, så svarer jo eg berre i samme mynt som du fortjener.

Du kom deg faktisk inn i styret i AS ein gong med meg, og der var du også ufin i oppførsen. Du skulle forandre alt og var kritisk til meg frå starten av, men det tok ikkje lang tid før du for ut av ledelsen og etter eit tid i Domini som ein mellomstasjon før du stakk av til Elite. Eit av dei minst trufaste medlemmane i tidlegare stolt stamme, [AS]. Eg er faktisk stolt over at dykk i Elite heile tida dreg fram denne hendinga, det viser at AS ikkje berre var ein gråbyhore-stamme som dykk sjølv kalte det for. Du Spiralis "skifta" konto etter å blitt angrepen av AS. Eg hugsar replikken din frå den tida: "Men dere i AS angriper ikke folk som ikkje angriper dere først." - etter at AS gjekk til krig mot Elite etter fleire krenkingar. Krigen ville komme før el seinare uansett. Eg har knapt adla enklare fiendebyar enn frå den episoden.

Og eg hugsar iallfall at Elite hevda at vi ikkje hadde rett til å støtte våre allierte i AriCa, før det vart krig mellom AS og Elite. Elite, med eks-diplomaten i spissen, og i lang tid eigar av den største konton på V2 ( som nyleg har gitt seg på eit tidspunkt, der fidene aldri har stått nærmare dørstokken hans), meinte då at vi braut IAP-avtalen til dei. Dei viste då godt at vi var allierte med AriCa før dei innleda offensiven mot Arcon-kontoen. Elite håpte vel berre på at vi skulle sitt på gjerdet og sjå på, noko som ikkje faktisk skjedde. Undervurderte oss nok ein gong.

Eg registrerer at nokre av dei som er i Elite no, og som i si tid svikta AS til sin eigen fordel, hevdar å vite bedre kva som skjedde etter at dei faktisk stakk av til fienden. Etter at soppy gav seg, så var det eg som hadde kommandoen ettter å leda stammen i lag med han som NK i eit halvt år. Difor har eg ein grei oversikt over faktisk kva som skjedde. Og det er ikkje alt som eg leser ovenfor som eg kjenner meg igjen i.

To store kontoar var sletta i nord ja frå tidlegare AS i tillegg til soppyknight sjølv. Den eine eigaren spelar den dag i dag i AriCa og gjer det bra i fronten. Etter det eg hugsar, så sletta dei kontoane etter den dårleg behandlinga dei fekk av game adms etter å ha bli banna frå eit minimalt regelbrot. Dei hacka feks. ikkje kontoen til fiendane sine slik som visse andre gjorde på den tida...

Sjøvl så har eg ikkje blitt så bra behandla av game adm. Eg vart banna, og kontoen min var fullstendig sletta. Det var fordi game adms tok seg ferie ei veke uten å bry seg om saksbehandlinga mi. Eg hadde godteke den harde straffa på vel 50 byar, så det var ikkje meg det stod på. Eg vart banna for å ha redda ein konto i dåverande AS i nord frå å gå til grunne, etter at eigaren gav seg. Eg vidersendte eit passord til ein mindre spelar som ville overta. Det viste eg låg i gråsona, men eg måtte berre ta sjansen der og då for krigen gjekk for seg i nord. Eg gjorde det for stammen ikkje for min eigen del. Ein kontrast til dei som stakk av frå [AS]. Lite innblikk.

Det var fleire faktorar som spela inn for at vi 6 spelarane slo oss i hopp med AriCa. Soppy gav seg, og eg fekk det travelt om høsten med ny studistart osv. Kort og greitt vi hadde ingen ledelse. Det var ikkje ein fusjon ein gang, vi berre omstrukturerte oss. Difor blir det litt humoristisk når dykk refererer til sammenslåinga med AriCa som det blir kalla frå dykkar sida, etter at Birki og LAW er borte. Og etter omstruktureringa, vart AS til NS etter det nye styret i nord sin vilje.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Og du må ha den mest selektive hukommelsen jeg vet om.
[AS] byttet først navn til AS siden det ikke lenger var noen spillere i gjenn i stammen fra spill gruppen autrosquad.
Senere byttet de navn til NS etter en avstemning i stammen, siden de ikke hadde noe de kunne forbinne nmed navnet AS, og for at de blandt annet ønsket alianse med Elite, noe vi ikke var interesert i.
De store spillerene du refererer til som ble grå, ble det som et resultat av at de ble bannet etter omfattende juks, hvorav enkelte av AriCa's medlemer også deltok.
Det blir derfor veldig patetisk når du hevder at dere er så ærlige og ordentlige, men du er vel kanskje ikke klar over hva alle dine spillere holder på med, siden du er så ærlig hele tiden og ser på deg selv som godheten selv?

Jeg skrev [AS] for at alle skulle forstå hva jeg snakket om. Men det ble vel for lite informasjon for at du skulle ta det innover deg.

Ser at du rett ut skriver at AriCa-medlemmer har deltatt på juks. Jeg ber deg nå trekke det tilbake eller komme med et bevis. At spillere i gamle [AS] ble bannet vet jeg lite om. Men soppy, anniken og noen andre større spillere gjorde seg selv grå.

Vet du hva...? Jeg er faktisk ærlig. Jeg står her i forumet hver eneste dag. Står for det jeg sier, og beklager overtramp. Har jeg kritikk mot Elite (som jeg ofte har) så legger jeg det ut her i forumet.

Elite handler annerledes. Var det ikke Jazcan som sendte ut brev til våre allierte for å spre spild i Alliansen når han sier at AriC kommer til å dolke sine allierte i ryggen? Jeg har da i det minste mot til å stå åpent frem.

Du kan kalle meg hva du vil, men jeg skal ikke synke så lavt som det er å komme med fornærmelser mot deg. Du er heller ikke verdt bryderiet. Og jeg er på mange måter glad du skriver så nedlatende om meg, for det understreker bare propagandaen min siden mai måned i fjor.

Den aliansen tror jeg ikke NS har sett så mye til at det gjør noe.

Alliansen med oss. Den ligger da rett foran dem på oversikten over diplomatiet. Vi angriper bl.a. Elite, og det hjelper dem. Dessuten går en allianse begge veier.

Du lider jo jaggu meg av selektiv oppfattelse av hva sanhet er også, for overnevnte påstand er noe at dette du har kokt i hop på egenhånd, og har ingen ting med sanhet eller virkelighet å gjøre.
Apropos erting/mobbing, så har vi jo sett at du mestrer dette.

Mulig jeg er utvelgende i min oppfattelse, men det er da du også. Du sitter jo på andre siden av gjerdet og oppfører deg akkurat likt som meg.

Ja, jeg har vansker med å holde tilbake når jeg føler meg angrepet. Jeg er aggressiv. Jeg klarer å kontrollere meg de fleste gangene, når jeg har trått over linja, så kommer det også en unnskyldning. Og når det er sagt, så skal det to til for å danse tango. Jeg sitter jo ikke akkurat å mobber meg selv.

Eneste grunnen til at du har vært så "snill" å ta på deg journalist rollen, er vel at du på denn måten trodde du skulle få snoket til deg opplysninger om "fienden".
Det er vel også derfor vi ikke har sett noen intervjuer fra egene medlemer.
Og skulle de komme en dag, så er de vell kraftig sensurert antar jeg.
Ellers har vi jo stort sett hvorfor du tok denne "journalist" stillingen, for det medførte jo at du fikk visse privilegier som du missbruker til å sensurere og redigere TW forumet etter eget forgodt befinnende.
Det at du tror at du ikke har fått noen kritikk, har vel mere med å gjøre at du er totalt blottet for all sans for ironi.

Herregud. Dummeste jeg har hørt. Det er jo fantasier og ønsketenkning fra din side. Ikke hold i virkeligheten i det heletatt det der. Hvor har du det fra? Snoket til meg info om fiendene? Hva mener du jeg har fått ut av intervjuene med chrk1 og Ganondorf da?

Jeg har valgt bort Aristokatter fordi det ville bli en stor utfordring for min objektivitet.

Ja, hva har du sett? Jeg ble gitt rettigheter i den vanlige forumet uten at jeg visste om det. Jeg trodde man kunne slette tråden man hadde opprettet (AriCa #1). Dette har blitt diskutert med moderatorer, så denne saken er lagt død. Jeg misbrukte ikke rettighetene mine, da jeg ikke visste at det bare var jeg som hadde disse rettighetene. At jeg fjernet noen innlegg i intervju-delen har jeg også forklart før; det forumet vil jeg helst holde fri for propaganda.

Du kjenner ikke meg i det heletatt Pio. Hvordan kan du si at jeg er helt blottet for ironi? Ikke la det stoppe her, personforfølgelse er prisen jeg må betale for å stå frem mot Elite. Så dette takler jeg fint. Vil du takle det like fint om jeg begynner å slå løs på deg med mine ord?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tja, tror da de fleste ville taklet det Shanks :) Siden det er en knapp her som heter; "Rapporter Innlegg".
 

DeletedUser

Guest
Jo då sprio men når du legg inn eit skurrande innlegg, så svarer jo eg berre i samme mynt som du fortjener.

Du kom deg faktisk inn i styret i AS ein gong med meg, og der var du også ufin i oppførsen. Du skulle forandre alt og var kritisk til meg frå starten av, men det tok ikkje lang tid før du for ut av ledelsen og etter eit tid i Domini som ein mellomstasjon før du stakk av til Elite. Eit av dei minst trufaste medlemmane i tidlegare stolt stamme, [AS]. Eg er faktisk stolt over at dykk i Elite heile tida dreg fram denne hendinga, det viser at AS ikkje berre var ein gråbyhore-stamme som dykk sjølv kalte det for. Du Spiralis "skifta" konto etter å blitt angrepen av AS. Eg hugsar replikken din frå den tida: "Men dere i AS angriper ikke folk som ikkje angriper dere først." - etter at AS gjekk til krig mot Elite etter fleire krenkingar. Krigen ville komme før el seinare uansett. Eg har knapt adla enklare fiendebyar enn frå den episoden.

Eg registrerer at nokre av dei som er i Elite no, og som i si tid svikta AS til sin eigen fordel, hevdar å vite bedre kva som skjedde etter at dei faktisk stakk av til fienden. Etter at soppy gav seg, så var det eg som hadde kommandoen ettter å leda stammen i lag med han som NK i eit halvt år. Difor har eg ein grei oversikt over faktisk kva som skjedde. Og det er ikkje alt som eg leser ovenfor som eg kjenner meg igjen i.

To store kontoar var sletta i nord ja frå tidlegare AS i tillegg til soppyknight sjølv. Den eine eigaren spelar den dag i dag i AriCa og gjer det bra i fronten. Etter det eg hugsar, så sletta dei kontoane etter den dårleg behandlinga dei fekk av game adms etter å ha bli banna frå eit minimalt regelbrot. Dei hacka feks. ikkje kontoen til fiendane sine slik som visse andre gjorde på den tida...

Sjøvl så har eg ikkje blitt så bra behandla av game adm. Eg vart banna, og kontoen min var fullstendig sletta. Det var fordi game adms tok seg ferie ei veke uten å bry seg om saksbehandlinga mi. Eg hadde godteke den harde straffa på vel 50 byar, så det var ikkje meg det stod på. Eg vart banna for å ha redda ein konto i dåverande AS i nord frå å gå til grunne, etter at eigaren gav seg. Eg vidersendte eit passord til ein mindre spelar som ville overta. Det viste eg låg i gråsona, men eg måtte berre ta sjansen der og då for krigen gjekk for seg i nord. Eg gjorde det for stammen ikkje for min eigen del. Ein kontrast til dei som stakk av frå [AS]. Lite innblikk.

Det var fleire faktorar som spela inn for at vi 6 spelarane slo oss i hopp med AriCa. Soppy gav seg, og eg fekk det travelt om høsten med ny studistart osv. Kort og greitt vi hadde ingen ledelse. Det var ikkje ein fusjon ein gang, vi berre omstrukturerte oss. Difor blir det litt humoristisk når dykk refererer til sammenslåinga med AriCa som det blir kalla frå dykkar sida, etter at Birki og LAW er borte. Og etter omstruktureringa, vart AS til NS etter det nye styret i nord sin vilje.

For det første.... Jeg mener fortsatt at skal man gå til angrep på noen så angrip det de skriver, og aller helst unngå personangrep. Personangrep gjør bare at du selv framstår som useriøs. Innlegget mitt i natt, skurret ja.... Og det innrømmet jeg også i morgest.

Jeg vet at 2 store kontoer ble slettet i nord.... Jeg hadde utbredt postgang med den ene av de 2 kontoene der jeg ble beskyldt for å sagt både det ene og det andre, hvorav ingen beviser mot meg ble framlagt. Den samme personen innrømmet så å bruke ikke mindre enn 3 kontoer samtidig for å angripe meg fordi de likevel skulle slutte. Motivet var at jeg var skyld i alt det negative som skjedde i AS. Synes i grunnen det var ganske sterkt da jeg i grunnen ikke hadde noe makt siste gangen jeg var i AS, selv om jeg satt sidestilt med deg på et tidspunkt. Alt jeg foreslo hvor jeg var uenig med deg ble jo brutalt slått ned likevel. Så selv om jeg og du sjelden var enig hadde du mye "makt" enn meg likevel. Så ja, jeg trakk meg ut av AS og gikk til Domini. Tanken var egentlig å være i Domini også, men da alle spillere jeg kjente og stolte på gikk til Elite ble jeg oppfordret til å søke meg dit.

Jeg har aldri sagt at du ikke har gjort noe bra for AS, men måten du gjorde mye på var ikke min stil å gjøre det på, noe som igjen førte til at jeg og du stort sett aldri ble enige. At du mener mine byer er noen av de letteste du har tatt får så være... Det er lite jeg får gjort med den påstanden likevel :)

Så, beskyldningene om gråbyhoring osv..... Der burde du få sjekket hukommelsen litt om du mener at jeg noensinne har kommet med påstander om slikt. Er det noe som har blitt brukt mot meg som spiller, så er det at andre har sagt at jeg kommer fra gråbyhorestammen AS. Så her skyter du en reell skivebom. Jeg har faktisk forsvart gråbyadlingen til AS i alle stammer jeg har vært i.... Og det må du gjerne spørre ledelsen i de nevnte stammene om.... Så du kan egentlig drite i å tillegge meg ting andre har sagt. Jeg må gjerne konfronteres med hva jeg har sagt og skrevet opp igjennom tida, men det er vanskelig å måtte svare på hva andre har skrevet.

Helt til slutt synes jeg det sterkt av en person som har vært i stammen ca halvparten av sin levetid å kalle meg den minst trofaste medlemmet i AS sin historie...
 

DeletedUser

Guest
Jeg får klargjøre at intervjuene dine har jeg ikke kommentert tidligere og mente ikke å kommentere i innlegget jeg skrev i går kveld. Jeg mener på ingen måte at du misbruker rollen din som intervjuer selv om jeg også mener du til tider er for farget i måten du stiller spørsmålene på. Det er min personlige mening, men det skal jeg ikke bruke mot deg.

Jeg er farget. Alle er farget. Selv om noen er farget mer enn andre. Hvis du mener jeg er for farget, så håper jeg du melder i fra, for da gjør jeg ikke jobben min godt nok. Og det vil jeg gjerne vite noe om, for jeg har virkelig forsøkt mitt beste når det gjelder intervjuene.

En sosialantropologs største utfordring er kanskje det å være mest mulig objektiv i sin forskning. Ingen kan opp 100% objektivitet dessverre. Men jeg forsøker ikke å sverte f.eks Elite-medlemmer. Kanskje at jeg forsøker så hardt å ikke sverte dem i intervju-delen at jeg er for lite kritisk? Kanskje sitter noen Aristokatter irriterte over at jeg roser Ganon og chrk1 opp i skyene? Jeg vet ikke. Derfor tar jeg til meg all kontruktiv kritikk, slik at flest mulig vil lese og like disse intervjuene.

Så til det jeg ville ha fram i innlegget. Det er ikke til å legge skjul på at det du kommer med er sensasjonsfakta. Du skaper store ord der det passer seg for å som du selv sier, erte oss opp. At du velger å skille klart mellom det Soppy gjorde meg AS og det leenok gjorde med BIRKI gjorde gjør at jeg tror du velger å se sannheten som den passer deg. Etter hva jeg har forstått skjedde i AS kontra BIRKI er den eneste forskjellen at Soppy ikke la ned AS og tok med seg stammen inn i gråtåka.

Og kom ikke å påstå at Elite tok inn alt fra BIRKI heller. Men mange spillere i BIRKI lå allerede i samme område som Elitespillere, så samarbeidet var allerede til stede.

Jeg skal være ærlig. Det er flere likheter med det som skjedde med Elite og AriCa i fht BIRKI og [AS]. Jeg er heller ikke sur grunnet denne mergen. Men jeg syntes det var veldig morsomt å erte dere litt opp angående dette, FORDI dere angrep oss i forumet da vi tok inn King Roska og noen få til. Så først får vi enormt med sutring fra dere når vi tok inn disse, så presterer dere å syte over at vi melder fra om dette til dere.

Alt jeg skriver om Elite, vil jo dere ta som kritikk nå. Det er ikke alt som er kritikk fra meg. Jeg har selv ved flere anledninger hyllet Elite for deres prestasjoner. Men like lett slakter jeg Elite for de feil de gjør.

Helt til slutt vil jeg komme med en liten sidenotis. Si hva du vil om det jeg poster, men hold deg for god til å komme med kommentarer om min mentale tilstand. Jeg kan godt skrive mye rart her inne, men jeg kan stå for det aller meste og det muligens både sær og til tider uspiselig, men ikke hjernevasket.

Jeg mente ikke at du hadde nedsatt mental kapasitet. Men "hjernevasket" mente jeg har du har falt for det glitter står for og mener i denne verdenen (og ellers i TW). Så jeg mener fremdeles du er hjernevasket. Men ikke dum.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er farget. Alle er farget. Selv om noen er farget mer enn andre. Hvis du mener jeg er for farget, så håper jeg du melder i fra, for da gjør jeg ikke jobben min godt nok. Og det vil jeg gjerne vite noe om, for jeg har virkelig forsøkt mitt beste når det gjelder intervjuene.
Som jeg skrev i min forrige post. Jeg mener du har gjort en forholdsvis god jobb med intervjuene, selv om jeg mener du har vært litt vel farget i dine vinklinger til tider. Men det er ikke verre enn at det er til å level med, og når objektene dine også har godtatt vinklingen er det ikke meg i mot.

En sosialantropologs største utfordring er kanskje det å være mest mulig objektiv i sin forskning. Ingen kan opp 100% objektivitet dessverre. Men jeg forsøker ikke å sverte f.eks Elite-medlemmer. Kanskje at jeg forsøker så hardt å ikke sverte dem i intervju-delen at jeg er for lite kritisk? Kanskje sitter noen Aristokatter irriterte over at jeg roser Ganon og chrk1 opp i skyene? Jeg vet ikke. Derfor tar jeg til meg all kontruktiv kritikk, slik at flest mulig vil lese og like disse intervjuene.
Jeg mener heller ikke at du skal være 100% objektiv i alt du skriver, bare du forholder deg sånn noenlunge innenfor temaet. Jeg skal også innrømme at jeg ikke alltid får like mye skryt for det jeg skriver her, fordi det "svekker" Elite... Men det er min måte å skrive på så det får de takle.


Jeg skal være ærlig. Det er flere likheter med det som skjedde med Elite og AriCa i fht BIRKI og [AS]. Jeg er heller ikke sur grunnet denne mergen. Men jeg syntes det var veldig morsomt å erte dere litt opp angående dette, FORDI dere angrep oss i forumet da vi tok inn King Roska og noen få til. Så først får vi enormt med sutring fra dere når vi tok inn disse, så presterer dere å syte over at vi melder fra om dette til dere.

Alt jeg skriver om Elite, vil jo dere ta som kritikk nå. Det er ikke alt som er kritikk fra meg. Jeg har selv ved flere anledninger hyllet Elite for deres prestasjoner. Men like lett slakter jeg Elite for de feil de gjør.
Takk, da er vi faktisk relativt enige når det gjelder denne saken. Og det at dere fikk kritikk for i allefall fra meg, var kommentaren om at NS ikke ble svekket. For det kan vi vel nå i etterkant si at som enkeltstående stamme ble de svekket, uansett hva som skjedde ellers i stammen.


Jeg mente ikke at du hadde nedsatt mental kapasitet. Men "hjernevasket" mente jeg har du har falt for det glitter står for og mener i denne verdenen (og ellers i TW). Så jeg mener fremdeles du er hjernevasket. Men ikke dum.
Om jeg har falt for det glitter står for vet jeg ikke... Jeg er vel delvis enig i hennes meninger i utgangspunktet, men jeg har ingen problemer med å si henne i mot når jeg mener hun er på feil sti. Så får du tolke det dit du vil. :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp