Dine verste fiender!

DeletedUser

Guest
Ja, desverre :(

Barbie er helt klart den sterkeste spilleren.
 

DeletedUser

Guest
HAHA :D

Sorry mobbingen Bgm, Barbie som det ligger litt i navnet, er barbarbyene
 

DeletedUser

Guest
Tipper at Barbie isåfall er den som i realiteten taper mest byer pr. dag :p Likevel vokser hun :eek:
 

DeletedUser

Guest
Eg skal innrømme at eg har tenkt på flere alternativ, men ikke den:):confused::D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mmm.. Jeg VET jeg har hørt det før, nå som jeg tenker over det, men likevel lurte jeg også :eek: Skal prøve å huske det fra nå av :p
 

DeletedUser

Guest
Barbie er en multi-verden stamme, bestående av gråbyer. Her og her er et par eksempler på hvordan Barbie har påvirket verdener. Mens her er en noe utdatert oversikt over Barbie sin styrke på norske verdener.
 

DeletedUser

Guest
Dersom den utdaterte versjonen stemmer i noen grad, skal ikke vi på v1 klage så utrolig mye over gråbyene våre... Vi er jo på 3. plass! :D

EDIT: Av de som har minst ^^
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke kalle meg erfaren i krig men :)
1. Bgm75. Ikke søren om noen fikser han, særlig med H.F.O i ryggen. Glad vi er på samme side :D
2. Cybershot.
3. Balle Klorin. Det er jo en grunn til at han er nr 1...
 

DeletedUser

Guest
3. Balle Klorin. Det er jo en grunn til at han er nr 1...

Ikke for å si noe imot Balle her, men det er ganske lett å komme på første plass :) Er bare å oppgradere byene slik at man får mye valuta for pengene. ;)
 

DeletedUser

Guest
Barbie er en multi-verden stamme, bestående av gråbyer. Her og her er et par eksempler på hvordan Barbie har påvirket verdener. Mens her er en noe utdatert oversikt over Barbie sin styrke på norske verdener.

Den mest utbredte stammen, men også den stammen som aldri viser seg på forum. Har vi noe å lære??? Er noe dårlig i angreps- og forsvarsstrategier, men er ikke så nøye det vel ;)
 

DeletedUser

Guest
Ikke for å si noe imot Balle her, men det er ganske lett å komme på første plass :) Er bare å oppgradere byene slik at man får mye valuta for pengene. ;)

Tipper at Balle har mye å rutte med dersom noen skulle finne på å angripe ham ;) Moralen kan legge en ørliten demper på gleden, though ^^
 
Topp