Diskusjon rundt v11

DeletedUser

Guest
Vil heller ha høg medlemsgrense, so det kan lagast større stammar.

Visst vi har 10 som medlemsgrensa, vel, Visst vi seier at 2000 stk speler på den verdenen, det blir maksimum 200 stammer? Uff, blir alt for store stamme familier. Blir berre ein masse styr med allianser. Men hadde vore litt stiligt da, ein slepper alle spionane. Lettare å avskjere spionasje (på eit vis).

Burde vere 50-60 på stamme grense. Joda, hadde blitt mykje styr på foruma. Men betre enn 5-6 i stammefamilie (Min meining).

Og ikkje ta med det du-kan-ikkje-støtte-utanfor-stammen-din-tullet. Er so surt -.-

Stammefamilier er søppel. Mener da at folk burde klare seg med 10 medlemmer, om man samler 10 staute karer(eller damer)
 

DeletedUser

Guest
Vi har mange gode spillera på .no

Rundt 10 medlemma per stamme vil trolig føre til at ikkje alle dem "beste" samles i ein stamme men heller blir spredd utover fleire stamma.

Tror det ville vært en positiv ting.
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Vi har mange gode spillera på .no

Rundt 10 medlemma per stamme vil trolig føre til at ikkje alle dem "beste" samles i ein stamme men heller blir spredd utover fleire stamma.

Tror det ville vært en positiv ting.

Men vis det blir random plassering så blir de spredd utover :)
 

DeletedUser

Guest
Om det blir grense på 10 medlemmer så blir det sykt kjedelig på forum og sånt da -.- ingen kommer til å snakke nesten :p Om verden blir dårlig så bare satser jeg heller på tribalwars.net Kommer ny verden ut om 3 dager.. (world 62)
 

DeletedUser

Guest
Vi har mange gode spillera på .no

Rundt 10 medlemma per stamme vil trolig føre til at ikkje alle dem "beste" samles i ein stamme men heller blir spredd utover fleire stamma.

Tror det ville vært en positiv ting.

Akkurat det som er poenget. :D

Med 60 i en stamme kommer en stamme til å samle alle de beste å dominere med en gang. siden verdenene er så små nå
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Prøver å samle opp meningene til de fleste som har sagt noe jeg, forutenom Grimlock som skrev konkret selv :)

  • N3 Start
  • 2 Speed
  • 1 Troopspeed
  • 10 medlemmer per stamme (Da det er mange forskjellige meninger tok jeg etter egen mening og hva som var best begrunnet)
  • Limited Haul med lav maksimum ressurser som kan bli farmet pr. dag
  • Lojalitet 30-45
  • Mynter
  • Nattbonus fra start, forsvinner etter x antall måneder
  • Tilfeldig plassering

Etter hva jeg har oppfattet av meninger som er skrevet er det noe lignende av dette dere ønsker dere? Kom gjerne med endringer dere ønsker med denne som utgangspunkt iom. at disse innstillingene er de som sålangt har blitt mest "lika"
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Prøver å samle opp meningene til de fleste som har sagt noe jeg, forutenom Grimlock som skrev konkret selv :)

  • N3 Start
  • 2 Speed
  • 1 Troopspeed
  • 10 medlemmer per stamme (Da det er mange forskjellige meninger tok jeg etter egen mening og hva som var best begrunnet)
  • Limited eller No-Hauls
  • Lojalitet 30-45
  • Mynter
  • Nattbonus fra start, forsvinner etter x antall måneder
  • Tilfeldig plassering

Etter hva jeg har oppfattet av meninger som er skrevet er det noe lignende av dette dere ønsker dere? Kom gjerne med endringer dere ønsker med denne som utgangspunkt iom. at disse innstillingene er de som sålangt har blitt mest "lika"

eneste som jeg ikke liker er stammegrense på 10 :p altfor lite synes jeg. kunne vært greit med 30 da ?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nattbonus er ikke noe som kan endres etter start - enten er den med eller så er den ikke med.
 

DeletedUser

Guest
Nattbonus er ikke noe som kan endres etter start - enten er den med eller så er den ikke med.

Det burde dere virkelig få snakka med Innogames om å få endra på altså. Nattbonus er digg fra starten av sånn at man ikke mister alle tropene sine om natten og er helt fucked, men at man iallefall kan drepe en del av motstanderns tropper ved hjelp av nattbonusen. Men senere i spillet er det ikke noe digg med nattbonus. Altså, halvveis lategame, når folk begynner å få 100k kanskje. Det virker også som jeg har flere med meg på denne :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Syns vi burde ha en verden med 100-120 på medlemsgrensa.. Samle alle noobsa i en stamme :).
 

DeletedUser

Guest
Det er pakker som er det "klassiske" akademisystemet, men jeg synes også at mynter er bedre :)
 

Chevy Tahoe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
v4 style hadde vært fett! Limited haul kunne vært forbedra, f.eks at alle spillere kan farme like mye hver dag. Kirke hadde vært morro ^^
 

DeletedUser

Guest
No Haul

N3 start

Ingen stammer og tilfeldig startpossisjon

Ingen kirke.

Dette hadde vært drømmen
 
Topp