Diskusjon rundt v11

Alienelite12

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Boikotter som mange av de andre v11, KUN pga premium. Ikke noe mot teamet, men som en beskjed til Innogames
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Synest det er bra å høyre at du skjønner oss når vi framseier vår misnøye ovenfor PP-funksjonene, Dakapo. Og blir enda meir happy for at du tar opp vår sak mot Innogames.

Men trur nok at vi ikkje kjem so langt på vei med diskusjoner rundt PP og Innogames, sidan PP faktisk er ei av inntektskildane deira, og at dei faktisk prøver å tjene peng. Ikkje at eg er for PP funksjonane...
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hadde gledet meg til v11, men nå ble jeg utrolig skuffet.
Blir nok boikott her også. (party)
Makan til sleipe innstillinger, her er det jo bare å kjøpe seg til seier (yes)
Disse premiumfunksjonene gjør det ikke mulig å kjøpe seg til seier. Jeg spiller selv .uk classic med akkuratt disse spillerne, og er rank 3 med 3 millioner poeng. Vi har maks brukt 100 premiumpoeng på disse premiumfunksjonene, og det inkluderer alt fra halvering til handling i markedet. Det er ditt valg om du velger å bruke de, og om du ikke bruker de og vinner så blir bragden bare større :awesome:.

Alle kan bare si "hade" til .no og si "Hei" til .net :)
Da er det synd at alle marked skal ha en slik verden, så forskjellen på dette er fint liten fra .no til .net.


Hva du har gjort tidligere har ingenting med ditt bidrag mot InnoGames og V11, nå må jeg minne deg om å holde deg on topic da dette handler om V11 og den jobben som da er gjort mot V11 og ikke V10.
Her svarte Dakapo på kritikk som sa at hun ikke gjorde noe for spillerne på .no og sto passivt å så på, så det er i høyeste grad relevant!

Grådig til kjeftsmelling det var mot teamet her da?
Syns teamet har skjerpet seg betraktelig med Ronja i spiss jeg! (yes)

Kan du ikke heller lage en ny tråd der du tar opp dette Sander? Tviler på at dette har noe stor innvirkning på at teamet skjerper seg, men derimot blir irriterte :)
Cudos (som Grim sier)! Kan ikke si meg mer enig.
 

DeletedUser

Guest
Har vært bra jobba her av Dakapo ja, og teamet har blitt bedre enn det var før. Neste gang dere slipper 2 sånne verdner, prøv å slipp dem litt mer på likt, hadde spart dere for masse kritikk. hehe
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Spiller rumensk verden med disse nye premiumsfunksjonene, og man kan ikke kjøpe seg skills med dem. Eneste som er fordelen ved og bruke disse premiumsfunksjonene er at man kan skaffe seg en litt bedre start up. Men senere i spillet har de veldig liten betydning, og de som bruker pp på de forskjellige tingene kommer til å slutte med det etterhvert som verden blir eldre.
 

DeletedUser

Guest
Må si jeg nok en gang er veldig skuffet over innogames som lar hensynet til økonomien komme forran spillerenes ønske, og driter fulstendig opp i teamets klare anbefalinger.
Det blir bare færre og færre som spiller og legger i gjenn penger når man legger til en masse uønskede innstillinger hele tiden, og når man på toppen av det hele prøver å kompensere for dette ved å legge til enda flere uønskede innstillinger, så begynner jeg å lure på om enkelte i innogames burde finne seg noe annet å gjøre.. :p

Skal man tjene penger på noe, så er det alfa omega å ha kunder som er fornøyde.
 

DeletedUser

Guest
Hå i all vie væla er rassjonalen bak å ha farming på denna væla, men å ha no hauls på væla me den høge speeden (hp3)?

Det er jo direkte kontraproduktivt om førrmåle var å redusere viktiheta tå aktivitet førr å fokusere på stammeinteraksjon, taktikkeri å strategiske aspekter ve spelle.

Jeg spiller selv .uk classic med akkuratt disse spillerne, og er rank 3 med 3 millioner poeng. Vi har maks brukt 100 premiumpoeng på disse premiumfunksjonene, og det inkluderer alt fra halvering til handling i markedet.

Steike je må le.

Du brukte da opp 750 premiumpoeng på hallveringer som je overførte tell døkk på .uk classicen.

Glømt dom ell?

:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kjempedeilige innstillinger! (love)

Selv om de fleste betalingsfunksjonene er ting jeg godt kan klare meg uten, så høres det ut som om det ikke er noe å gjøre med det. Fikk veldig lyst til å starte på v11 nå... :warrior:
 

DeletedUser

Guest
- Ressursbonus, gjør det mulig å kjøpe til seg 20% mer ressursproduksjon per time

dislike (puke)
 

DeletedUser

Guest
Premiums funkjsonene er greie egentlig, Da det ikke har så mye virkning på spillet lategame...


Men skjønner ikke at v11 ikke har no hauls, var ikke det hele poenget med v11? Jeg har ikke lyst til å begynne på hp3 men heller på v11 (fantastiske instillinger ellers), men skjønner fortsatt ikke at innogames ikke bryr seg om spillerne...
 

DeletedUser

Guest
Liker ikke helt noen av innstillingene, men skal se om jeg joiner!
 

DeletedUser

Guest
tingen med no-hols og en speed på 1 eller 2 er å bygge en adels mann kommer til å ta 2-3mnd lenge tid enn vanlig.. så altså utrolig sakte. derfor passer bedre no-hauls på en speed på 5 :)
 

baadre

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Svært viktig

En hær av venner av meg skal joine verden 11, så det blir et veldig bra stamme på vei.
 

DeletedUser

Guest
tingen med no-hols og en speed på 1 eller 2 er å bygge en adels mann kommer til å ta 2-3mnd lenge tid enn vanlig.. så altså utrolig sakte.

Ja, det er jo heile poenge.

Slikk kan jo au familjefedre få vøri me uten å få kjæft tå kjærringa førr att'n neglisjerer familjeliv!

No hauls på en speed 5 verden har ittno førr sæ sia spiid'n uansett krever nonstopdontstop aktivitet.

:)
 

DeletedUser

Guest
Den eneste kjøpesaken jeg vil si påvirker lategame er den med ressurser. 20% mer ressurser er en respektabel del, man får prodda mer gm, tropper og bygninger, men de andre er bare nyttige i startup.

Så man får en fin fordel om man bruker den med ressurser samtidig som man har skills, noe som er håpløst. (puke)

klager ikke på teamet her, men på Innogames, synes søren meg det holder med at man må betale for FA, premium, og etterhvert kontoadmin hvis man skal holde seg bra i lategame uten å svette halve dagen. Det blir 430pp i måneden, det er søren meg nok penger! Etter det jeg husker koster det 60pp per ress for en uke. altså blir det 180x4=320 per måned.


Altså koster det søren meg 750pp i måneden om man skal lettest mulig holde seg på samme nivå som de som tar seg råd til alt det der, håpløst opplegg!


Boikott denne verdenen her! Sleng dere på hp3 isteden.
 
Topp