EASY - BoB krigsstatistikker

Status
Stengt for ytterligere svar.

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tenkte vi kunne ha en egen tråd til disse stammene som vi kan legge ut krigs-statistikker i.

Side 1:
Tribes: EASY
Players:

Side 2:
Tribes: BoB
Players:

Timeframe: 05/05/2010 00:00:00til04/06/2010 10:26:42

total erobringer:

Side 1: 993
Side 2: 428
Forskjell: 565

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 148
Side 2: 11
Forskjell: 137

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 7,767,554
Side 2: 2,120,087
Forskjell: 5,647,467

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,258,550
Side 2: 104,288
Forskjell: 1,154,262

chart


Og her har dere litt av kvaliteten til BoB-spillere ;)

Rapport 1
Rapport 2
Rapport 3
 

DeletedUser

Guest
alle vet jo at de går rett ned.. :rolleyes:

så ikke noe intresangt å se på noe statesikk som vi forventer at det skal gå sånn :)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Syns nå dette er for dumt av dere EASY..
Vi har tatt inn mange små spillere ja. Men vet dere hvorfor ? Veldig enkelt svar på det faktisk.. Vi prøver og hjelpe dem så mye vi kan for at de skal få en fin tid på TW de vil huske.

Snowfire , du kommer egentlig alltid med dumme kommentarer du :) Alle vet at når Capes gidder kommer ShadE til og gå rett ned.. Ingen i EASY vet hvem vi får allianse med fremover så bør ikke bare tro at BoB er en noobe stamme vettu..

Be Good.. Cajsaa
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Foresten snowfire , hvorfor har dere egentlig sendt en spion inn til oss ? :)
Dere burde ikke heller prøve og få en spion inn i Capes som dere er i kirg med da ? Dere tenker litt feil syns jeg ;)

Be Good.. Cajsaa
 

DeletedUser

Guest
så du mener at dere "hjelper" de spillerene dere tar inn? I virkeligheten dødsdømer dere egentlig dem. Viss de ikke hadde blit med i BoB så hadde ikke EASY hatt noen fokus på de før resten av BOB var borte. Men sidendere har rekrutert alle på rimen vår så er det rimelig nokk at vi kommer til å angripe de.
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
vi hjelper dem til de blir store og mer erfarene vettu. Tenk om vi i BoB plutselig får flere gode spillere og sterke allianser ? :)
Vis vi dødsdømmer dem er det litt rart at BoB bare vokser i poeng da.. ;)

Be Good.. Cajsaa
 

DeletedUser

Guest
Nå vil jeg egentli tru at dette er et hint til BoB at vi er i krig, for det er flere i EASY som mottar meldinger om "Hvorfor angriper du meg?" og lignendes.


Kan kanskje være en ide å markere oss rød på kartet?
 
Sist redigert av en moderator:

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg vil ikke kalle det en direkte krig..
Derfor EASY får sånne meldinger er jo fordi stort sett alle nybegynnere skriver sånn når de blir angrepet..
Vis det hadde vært en "orgentlig" krig hadde det vel vært mye mer angrep på oss og fra oss ?

Og at dere sier : vis de ikke hadde blitt med i BoB så hadde vi latt de være til BoB er borte er vel litt feil eller ? ;)
EASY plager så og si alle som er mindre enn dem det er også et bevis på dette at dere har gått i krig mot WON..

Be Good.. Cajsaa
 

DeletedUser

Guest
Og at dere sier : vis de ikke hadde blitt med i BoB så hadde vi latt de være til BoB er borte er vel litt feil eller ? ;)
EASY plager så og si alle som er mindre enn dem det er også et bevis på dette at dere har gått i krig mot WON..

Åneidu.
Når dere tar de inn i BoB blir de skinnende røde knapper på kartet. Flere i stammen (inkludert meg) har blitt drillet i at hvis det er en rød knapp i nærheten - så skal den vekk ;) Drillet så hardt vil jeg si at det nesten har blitt instinkt! (takk AKDM)

Hvis dere hadde latt de være, og de hadde vokst seg større uten å ha blitt med i stammen deres - kunne det kanskje vært et håp om at de ble med i EASY, og berget seg selv :)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tviler jeg sterk på. Alle som begynner og få en størelse i K36 tar dere og knuser og adler.. :)

Vis det hadde vært en mulighet for dem hvorfor er det ikke muligheter for at dere tar inn folk i K46 ? Det har jeg lurt på lenge faktisk.. Vis dere tar inn større folk i K46 blir dere enda sterkere der o.0

Jeg spiller bare for morro skyld , men syns det er dårlg gjort og ta folk som er 10-50 ganger minder enn dere. ;)
Hvorfor kan ikke BoB og EASY få freden som de gammle TEOD spillerne som nå er i MetH en gang hadde ?
Mye lettere for begge + blir lettere for VARG.

Be Good.. Cajsaa
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke kalle det en direkte krig..
Derfor EASY får sånne meldinger er jo fordi stort sett alle nybegynnere skriver sånn når de blir angrepet..
Vis det hadde vært en "orgentlig" krig hadde det vel vært mye mer angrep på oss og fra oss ?

Så at vi har tatt 50 byer av dere i løpet av denne uken regner du ikke som en "direkte krig":p
Lurer på hva som skal til for at du skal kalle det en krig...


Og at dere sier : vis de ikke hadde blitt med i BoB så hadde vi latt de være til BoB er borte er vel litt feil eller ? ;)
EASY plager så og si alle som er mindre enn dem det er også et bevis på dette at dere har gått i krig mot WON..

Som Fuzzie sier så hadde vi ikke vært like gira på å ta de hvis de ikke hadde vært lyserøde. Er så forferdelig lett å oppdage en slik lyserød prikk i et ellers blått hav...;)
Ja, nå er de mindre enn oss, men f eks TEOD var en gang i tiden større enn oss. Det samme gjelder NWe.
For å si det sånn; vi adler fiendene våre, uansett om de er 10 mill mindre eller ikke så skal de bort;)


Hvorfor kan ikke BoB og EASY få freden som de gammle TEOD spillerne som nå er i MetH en gang hadde ?
Mye lettere for begge + blir lettere for VARG.
Haha:D
Så ditt forslag er at det blir verdensfred, så kan heller alle gråbyhore?:p
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg sa ikke verdens fred. Sa fred/allianse med bob - easy.
Da kunne vi både hjulpet VARG på siden og EASY på toppen av oss. ;) Det er det jeg sier.

Merka ikke at dere har tatt 50 byer fra oss denne uken engang jeg , er litt for opptatt med v2 faktisk :p

TEOD var jo bare dumme som tok inn finden... ._.

Be Good.. Cajsaa
 

DeletedUser

Guest
Tviler jeg sterk på. Alle som begynner og få en størelse i K36 tar dere og knuser og adler.. :)

Vis det hadde vært en mulighet for dem hvorfor er det ikke muligheter for at dere tar inn folk i K46 ? Det har jeg lurt på lenge faktisk.. Vis dere tar inn større folk i K46 blir dere enda sterkere der o.0

Jeg spiller bare for morro skyld , men syns det er dårlg gjort og ta folk som er 10-50 ganger minder enn dere. ;)
Hvorfor kan ikke BoB og EASY få freden som de gammle TEOD spillerne som nå er i MetH en gang hadde ?
Mye lettere for begge + blir lettere for VARG.

Be Good.. Cajsaa

Er dette en form for en søknad for å komme inn i EASY?
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nææ , skriver jo sefølgelig ikke søknad på dette forumet her ;)
Kanskje jeg har skrevet en søknad til dere på v4 også o.0

Be Good.. Cajsaa
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke kalle det en direkte krig..
Derfor EASY får sånne meldinger er jo fordi stort sett alle nybegynnere skriver sånn når de blir angrepet..
Vis det hadde vært en "orgentlig" krig hadde det vel vært mye mer angrep på oss og fra oss ?

Og at dere sier : vis de ikke hadde blitt med i BoB så hadde vi latt de være til BoB er borte er vel litt feil eller ? ;)
EASY plager så og si alle som er mindre enn dem det er også et bevis på dette at dere har gått i krig mot WON..

Be Good.. Cajsaa

Må nesten kommentere denne, dere setter opp ShadE på fiendelista fordi vi tok et par byer fra dere, men EASY?
De holder dere unna diplomatiet.
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ShadE er ikke på findeliste vår og har aldri vært det. EASY har det kommet og gått med faktisk.. ;)

Be Good.. Cajsaa
 

DeletedUser

Guest
ShadE er ikke på findeliste vår og har aldri vært det. EASY har det kommet og gått med faktisk.. ;)

Be Good.. Cajsaa

Har et par PM's som kan bevise det :rolleyes:

edit: Men vi ble fjernet etter vi tok kontakt.
 
Sist redigert av en moderator:

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Grunnet til at EASY "vant" over TEOD var fordi at EASY gjemte seg bak VARG!
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa ikke verdens fred. Sa fred/allianse med bob - easy.
Da kunne vi både hjulpet VARG på siden og EASY på toppen av oss. ;) Det er det jeg sier.

På tide å bli realistisk? Hva er det med denne statestikken som sier deg at EASY eller VARG har noe som helst å tjene på hjelp fra BoB når vi uten problemer kan plukke byer fra dere? Kun ønsketenkning? :eek:

Side 1:
Tribes: VARG EASY
Players:

Side 2:
Tribes: BoB
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 234
Side 2: 15
Forskjell: 219

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,060,017
Side 2: 133,049
Forskjell: 1,926,968

chart
 

DeletedUser

Guest
Grunnet til at EASY "vant" over TEOD var fordi at EASY gjemte seg bak VARG!

Det er kanskje riktig å si at vi ikke har vunnet over BoB og MetH enda, men vi vant mot TEOD. For er det ikke slik at TEOD ikke eksisterer lenger?;)

Og den påstanden blir helt feil da vi grenser til dere fra nord, langs hele østsiden og til og med sør for dere, mens Varg grenser til dere langs hele vestsiden. Hvordan er det da mulig for oss å gjemme oss bak Varg?:confused:
Som jeg sa til en annen her om dagen; tenk deg om et par ganger før du slenger med kjeften;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp