EASY - BoB krigsstatistikker

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
EASY plager så og si alle som er mindre enn dem det er også et bevis på dette at dere har gått i krig mot WON..

Be Good.. Cajsaa

Hva er dette for tull? Siden jeg ble med i Easy har jeg slåss med alle rundt meg, TEOD spillere som var mye større. Nå når dere har fått så hatten passer sutrer du om at vi "plager folk som er mindre". Ta en titt på TWstats på hvem DU SELV plager. Du adler utelukkende knøttespillere og barbs.
 

DeletedUser

Guest
Både NWe og TEOD var en gang i tiden større enn EASY. Nå er det så godt som borte. Så det du sier her, Cajsaa, er bare tull.
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha , hadde det ikke vært for VARG hadde f*** meg ikke TEOD vært oppløst nå.
Det som skjedde var at VARG kom brått inn med skal vi si 100-300 inc på vår leder og de som var størst i stammen helt til de nesten ble knust. Derfor er TEOD oppløst fordi VARG kom og tokk våres beste spillere. Dere hadde aldri klart dere uten VARG og når VARG har så mange mot seg må jo de forsvinne en gang og da står jeg dere på tur ? ;)

Be Good.. Cajsaa
 

DeletedUser

Guest
Og så? VARG og EASY er allierte, og jobber sammen. Takk for at du synes samarbeidet funker såpass bra. ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha , hadde det ikke vært for VARG hadde f*** meg ikke TEOD vært oppløst nå.
Det som skjedde var at VARG kom brått inn med skal vi si 100-300 inc på vår leder og de som var størst i stammen helt til de nesten ble knust. Derfor er TEOD oppløst fordi VARG kom og tokk våres beste spillere. Dere hadde aldri klart dere uten VARG og når VARG har så mange mot seg må jo de forsvinne en gang og da står jeg dere på tur ? ;)

Be Good.. Cajsaa

Hvorfor må VARG forsvinne? Tviler på at det er aktuelt innen betydelig nær fremtid.

Uansett, er det ikke verre når en stamme baserer seg på sine beste spillere internt, enn at en stamme baserer seg på en annen? Å ha et såpass nært forhold til en annen stamme er som oftest av større betydning, og især når det er snakk om en såpass stor og forholdsvis seriøs stamme som VARG. (Dette sier jeg kun på grunnlag av frk. kaisas utspill over, vet ingenting om hvordan EASY forholder seg til VARG)

Om man har enkeltspillere i en stamme som holder den oppe, vil dette før eller senere oppdages av fiendens spioner, som naturlig nok vil bruke store ressurser for å ta ut disse spillerne. Med andre ord et ekstremt svakt punkt. Med andre ord ganske så dumt.
 

DeletedUser

Guest
Haha , hadde det ikke vært for VARG hadde f*** meg ikke TEOD vært oppløst nå.
Det som skjedde var at VARG kom brått inn med skal vi si 100-300 inc på vår leder og de som var størst i stammen helt til de nesten ble knust. Derfor er TEOD oppløst fordi VARG kom og tokk våres beste spillere. Dere hadde aldri klart dere uten VARG og når VARG har så mange mot seg må jo de forsvinne en gang og da står jeg dere på tur ? ;)

Be Good.. Cajsaa

og det har vært deilig :)!

Det var bare kjipt at ingen greide å angripe meg av ALLE spillerne jeg tok.. Men nå over til noe annet, innenfor omtrent alle typer kampsport lærer man at om du blir angrepet ( eller angriper da i mitt tilfelle:p ) så skal man angripe lederen. tar man han vil resten av gjengen flykte bort som små mus :)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er vel SippO som skal så for 90% av æren her eller ? Hadde det ikke vært for nukinge hans hadde lederen i TEOD klart seg mye mye bedre enn det han gjør nå til dags.

Be Good.. Cajsaa
 

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og hva skjer med de ryktene om at lederen for BoB oppløser stammen for sin egen vinning?
Og lyger til sine egne medlemmer og sier at han ble hacket?

Lyst til å svare på dette, Cajsaa? ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er vel SippO som skal så for 90% av æren her eller ? Hadde det ikke vært for nukinge hans hadde lederen i TEOD klart seg mye mye bedre enn det han gjør nå til dags.

Be Good.. Cajsaa

Ro, ro, til fiskeskjær...
 

DeletedUser

Guest
...mange fisker får du der...

Du Cajsaa, er det så vansklig å innrømme at du har tapt? Men fint at du har skjønt det, og prøver desperat å komme deg unna det med litt verdighet igjen :rolleyes:
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha , egentlig var det just for fun ._.
Men det tok litt av da ;)
Jeg vet jo at jeg har tapt ? :L Alle vi i TEOD viste at når TEOD ble oppløst hadde vi liten sjans. Var bare snakk om tid.. ;)

Jaja , ro så mye dere vil , men jeg mener selv at SippO har mest av æren for at TEOD ble oppløst. :)

Be Good.. Cajsaa
 

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så du synes det er morsomt at du bedrar medlemmene dine, ved å stikke til fiende-stammen?
Okei...
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe , VIS og nå sier jeg VIS jeg hadde kommet inn til EASY hadde jeg ikke blitt ;)
Skal slutte så var meningne som en spøk som gikk alt for langt..

Men dere i EASY hvordan ligger dere ann med Delta nå da ? :O
Siden alle som kom inn i BoB er jo finden deres og de skal bort har dere sagt , må dere røre dem også ? ..

Be Good.. Cajsaa
 

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er klart vi må røre dem hvis vi skal adle dem.
Hvordan skal vi ellers få tømt byen og sendt adelstoget? ;)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Dere innså at dere ikke kunne slå TEOD og ba VARG om hjelp til å fjerne oss
 

DeletedUser

Guest
Dere innså at dere ikke kunne slå TEOD og ba VARG om hjelp til å fjerne oss

Såvidt jeg husker var det først og fremst i krigen mot NWe vi samarbeidet med VARG i begynnelsen. TEOD har vi vært i krig med siden jeg joinet EASY, og det var ikke før lenge ut i alliansen med VARG at de slang seg på og begynte å hamre løs på dere. Jeg har slåss med deg, dator77, alinseth, hompalot og cajsaa absolutt hele tiden, også lenge før VARG kom inn på banen, og har ikke sett ETT saklig forsøk på sniping, re-adling, koordinasjon eller lignende. Dere skal ha for at dere er flinke til å flytte rundt på deff tropper raskt, men offensivt har nivået vært så elendig at vi ville slått dere sønder og sammen før eller siden uansett. At stammen i utgangspunktet var så svak at en storoffensiv mot lederen gjør at alt ramler fra hverandre bygger opp under det. (du skal ha for at du ikke er like veik som the blessed dead, du slåss tappert :)

Sjekk TWstats: når begynte jeg å ta byer av dere, og når begynte VARG? :D
 

DeletedUser

Guest
Dere innså at dere ikke kunne slå TEOD og ba VARG om hjelp til å fjerne oss

bruker du virkelig hjernen din i det du finner ut av dette her?
når varg startet å angripe dere hadde vi ikke engang en allianse :p
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Såvidt jeg husker var det først og fremst i krigen mot NWe vi samarbeidet med VARG i begynnelsen. TEOD har vi vært i krig med siden jeg joinet EASY, og det var ikke før lenge ut i alliansen med VARG at de slang seg på og begynte å hamre løs på dere. Jeg har slåss med deg, dator77, alinseth, hompalot og cajsaa absolutt hele tiden, også lenge før VARG kom inn på banen, og har ikke sett ETT saklig forsøk på sniping, re-adling, koordinasjon eller lignende. Dere skal ha for at dere er flinke til å flytte rundt på deff tropper raskt, men offensivt har nivået vært så elendig at vi ville slått dere sønder og sammen før eller siden uansett. At stammen i utgangspunktet var så svak at en storoffensiv mot lederen gjør at alt ramler fra hverandre bygger opp under det. (du skal ha for at du ikke er like veik som the blessed dead, du slåss tappert :)

Sjekk TWstats: når begynte jeg å ta byer av dere, og når begynte VARG? :D



Du nevner at du har vært i krig med meg fra starten av og det er jo så og si sant det , men du har vel alltid vært 2-3 ganger større enn meg eller ? :)
Dator77 kunne ha tatt deg vis ikke han plutselig sluttet for og spille wow...

Be Good.. Cajsaa
 

DeletedUser

Guest
Du nevner at du har vært i krig med meg fra starten av og det er jo så og si sant det , men du har vel alltid vært 2-3 ganger større enn meg eller ? :)
Dator77 kunne ha tatt deg vis ikke han plutselig sluttet for og spille wow...

Be Good.. Cajsaa

Hadde dere faktisk hatt skills kunne dere nok tatt meg ja. Jeg var jo omringet. Men man kan ikke ta noen med deff-tropper og barb-adling vet du ;) De få forsøkene var dårlig planlagt og lette å stå i mot.

PS: Har stort seg vært 20-40% større enn deg, bare i det siste jeg virkelig har dratt i fra ;) og de andre jeg sloss med var større enn meg.
 

DeletedUser

Guest
Huff, nå ble det lite statistikk her... Må poste noe da :)

Side 1:
Players: rakashaka B L A C E

Side 2:
Tribes: Death

Timeframe: Siste 48 timer


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 37
Side 2: 0
Forskjell: 37

Credz til Rakashaka her for utmerket adling ;)

________________________________________________

Side 1:
Tribes: EASY
Players:

Side 2:
Tribes: Death
Players:

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 301
Side 2: 32
Forskjell: 269


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 51
Side 2: 0
Forskjell: 51
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp