EASY - BoB krigsstatistikker

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Så klart alle adler Hompalot, det er jo gratis byer :p
Men jeg ville bare gjøre Sindre oppmerksom på at Super Lol faktisk bruker noen adelsmenn... Men da er det "veldig" synd at Super lol får flere adelsmenn tilbake enn det han bruker :cool:
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ja er forskjel mellom 4 og 1 Mio, men det er også stor forskjel på hva en erfaren spiller kan gjøre med en konto på 1 mio enn en uerfaren spiller. ;)

Hvis du prøver å hinte at jeg er uerfaren får du bare ta det tilbake! jeg har spillt aktivt på TW i 2år! og det er ikke enklet å kjempe en kamp alene og det flommer inn inc.


Sier ikke at du sa det jks6;) men hvis du sier det.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du prøver å hinte at jeg er uerfaren får du bare ta det tilbake! jeg har spillt aktivt på TW i 2år! og det er ikke enklet å kjempe en kamp alene og det flommer inn inc.

Dette er så bullshit så jeg måtte begynne å le :D Av de byene jeg har tatt av deg (33 stk blir det til nå), så har jeg ikke møtt på et eneste snipe-forsøk... Dette er noe som er ganske basic innenfor den gruppen du "tilhører"; de proffe... Det eneste jeg har møtt på er stacka byer, selv med mur lvl 0 (ikke at jeg har noe i mot det altså :rolleyes:) ...

Ang det at du har hatt mange inc på en gang skal ikke benektes...:) Men at det gjør det håpløst for deg å forsvare deg er nok en gang - bullshit... Du har misbrukt de deff-troppene du har hatt til rådighet noe til de grader, og det er jo ikke rart det går dårlig da! Sniping krever mindre tropper enn stacking, til din info... Kanskje dette kunne ha godt anderledes?

Men men, det er jo ikke behov for at "jeg" skal gi deg som er "proff" og "erfaren" noen tips ;)
 

DeletedUser

Guest
^Det er jo også litt vestenlig hva du har brukt de 2 årene på... Hvem som helst klarer logge inn en gang om dagen og svare på mails.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Sikkert 0, ingen som bryr seg om super lol stakkar :(

Nå tar du feil;) på v1 er jeg en spiller som blir ellsket av mange;) er en lojal spiller og blir likt på den måten. han som fikk meg inn i RENEGADES har aldri angret på at han fikk meg inn! men det er v1 da.
 

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Folk kan oppføre seg forskjellig fra verden til verden...

Så det at du er "elsket" der, betyr nødvendigvis ikke at du er det samme her ;)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Folk kan oppføre seg forskjellig fra verden til verden...

Så det at du er "elsket" der, betyr nødvendigvis ikke at du er det samme her ;)

i know;) er respektert av mine venner da;) svikter aldri. Er verre med fiendene;) var sikkert for stor trussel før i tiden da;)
 

DeletedUser

Guest
Nå tar du feil;) på v1 er jeg en spiller som blir ellsket av mange;) er en lojal spiller og blir likt på den måten. han som fikk meg inn i RENEGADES har aldri angret på at han fikk meg inn! men det er v1 da.

Gidd å bruk så utrolig mange smileys da, ingen som blir smartere av å legge til en ;) eller :rolleyes: i slutten av hver setning. Å btw, du klarte også å tolke de to siste postene mine som seriøse... Keep going strong, super lol :rolleyes:;)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
threadclosed.gif

^
Forsiktig, nå
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Gidd å bruk så utrolig mange smileys da, ingen som blir smartere av å legge til en ;) eller :rolleyes: i slutten av hver setning. Å btw, du klarte også å tolke de to siste postene mine som seriøse... Keep going strong, super lol :rolleyes:;)

Ehh , du kan vel egentlig bare drite i om han har lyst til og bruke smileys eller ikke ? :) Vis han syns det er fint/gøy/teit osv.. kan vel han det eller ?Du skal bare lese hva som står der du bør ikke tenke på smileysa du..

Ingen som blir smartere av og kommentere piss heller.
 

DeletedUser

Guest
Når folk bruker de på den måten, virker det som om de prøver å være smart, altså, leke smart, hvertfall fra min synsvinkel synes nå jeg. Men nok om det, denne tråden har sporet av for lengst, BoB er heller ikke å finne lengre.
 

DeletedUser

Guest
gleder meg til disse BoB forsvinner :) er lei masset deres på forum der de sier de er best :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp