EASY - BoB krigsstatistikker

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
På tide å endre overskriften, eller kanskje heller starte en ny topic.. Dere tror vel ikke at alle som ikke er i NordØst kan følge med på alt tullet som skjer der, med navneendringer og greier?

Nei, jeg heier på Easy. Ikke for at jeg liker dem. Vi har vel egentlig aldri stått på samme side, men kun for at de er tøff nok til å holde på navnet sitt så ikke vi gamle tomsinger blir forvirret hit og dit..!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 

DeletedUser

Guest
Nei, jeg heier på Easy. Ikke for at jeg liker dem. Vi har vel egentlig aldri stått på samme side, men kun for at de er tøff nok til å holde på navnet sitt så ikke vi gamle tomsinger blir forvirret hit og dit..!!!!!!! :mad: :mad: :mad:

:(:eek:

Neida, har gått i surr selv. Litt vanskelig å holde styr på alle disse stammene. Derfor fiendelista vår er lenger enn medlemslista og..
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Og rakashaka.... du skal ikke ha så mye av æren for å ha adlet byer av meg.... jeg har tross alt hatt masive angrep på meg siden krigen startet den 13.Desember.
 

DeletedUser

Guest
Gir du meg litt ære da? :rolleyes:

Det var et støt fra EASY som kom på tirsdag, som gjør at du nå ligger langt nede. Så langt nede man kan ligge nesten!

Grunnen til at du ikke har blitt fjernet tidligere, vil jeg tro er pga at det var faktisk ganske mye deff totalt i byene dine og veldig få angrepsbyer. Man vil jo da bruke litt litt lenger tid. Og når du også får støtte fra stammen din og at EASY også må prioritere andre spillere enn deg, så vil du jo selvsagt ikke bli fjernet så fort som du kanskje ønsker at du hadde blitt ;)

Som sagt så ligger du langt nede nå, og det er bare et tidsspørsmål før du er borte; og/eller slutter. Takk for kampen, har vært moro å nuke stacka byer med lvl 0 mur :p

Forsett litt til med det, så jeg slår Fuzz i ODA-konkurransen vår :D
 

DeletedUser

Guest
Og rakashaka.... du skal ikke ha så mye av æren for å ha adlet byer av meg.... jeg har tross alt hatt masive angrep på meg siden krigen startet den 13.Desember.

Er rimelig sikker på at en god del av ODD'en din er fra meg :D
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Men du... rakashaka... du sa du hade kjempet, når vi ser på hverandres OD, så ser vi trolig hvem som har kjempet mest;)
 

DeletedUser

Guest
Men du... rakashaka... du sa du hade kjempet, når vi ser på hverandres OD, så ser vi trolig hvem som har kjempet mest;)

Kommer vel an på hva du mener med kjempet...

Hvis du mener kjempet som i tatt byer så har rakashaka kjempet mot deg ganske lenge... Hvis man tenker OD(A) så ser man iaf at rakashaka har tydelig angrepet mer enn deg ;)
Hvis du tenker OD(total) derimot! Da kan man vel si til rakashaka sitt forsvar at "man velger ikke når man blir angrepet" ;)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Stemmer det blood;) har vell fått angrep fra nesten alle medlemmene... er mye det;)
 

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Selvom jeg ikke har en konto over 20k for øyeblikket, har jeg sittet på flere kontoer på godt over 4 mill.
Så ikke kom her med bull-shit'en din ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp