Elite = ærlig spill????

Status
Stengt for ytterligere svar.

EvilKnivl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og argumenter? Hvordan skal jeg argumentere for at dere har spioner? Komme med bevis? (Dessverre så er mailene me bevis slettet på grunn av inaktivitet ) Det er litt vanskelig å komme med bevis for egne meninger
Du trenger jo ikke argumentere for at vi har spioner!!
Elite har aldri lagt skjul på det. Det er ikke en diskusjon om hvorvidt vi har spioner eller ei.

Hvilke argumenter ble knust?
Det at du /dere har andre meninger om spioner betyr ikke at min mening om at spioner er feig ble knust.. Det er i hvertfall det eneste jeg kan finne som passer her :S Kan du utdype det litt?

At enkeltspillere ser på elementer i Tribal Wars som feigt, er ikke et argument for å anklage Elite for korrupsjon, manipulasjon og generelt sett å være drittsekker.


Bueskyttere er feigt Nå har jeg hørt det også...
NØYAKTIG det samme sier jeg om spioner.

For det første så har jeg aldri sagt at jeg skal anmelde det, eller at det ikke er lovlig eller noe sånn. Og for det andre så tror jeg nok at de aller fleste klarer å forstå at spioner er litt feigere enn bueskyttere. Tror jeg...

Å påstå at de fleste "skjønner" at spioner er feigt viser en kvalmende arroganse. Hvis ditt formål med diskusjonen er å fastslå hvorvidt spioner er feigt, kan diskusjonen avsluttes med en gang. Det blir som å diskutere om bananer er godt, eller om grønn er en fin farge.
Sitt gjerne på din høye hest og hev deg over de som bruker spioner, resultatet er at dere vil stille svakere i enhver krig. Spioner er en del av spillet, aksepter det eller la vær. Folks meninger om lovlige aspekter i spillet er fullstendig uinteressante. Du fremstår som et selvutnevnt moralpoliti, som skal prøve å "avsløre" andre for å bryte med din egen etiske kodeks. Gjett hva? Det er ingen ting å avsløre!
Å skulle differensiere mellom hvilke stammer som "har lov" til å bruke spioner, og hvilke som bare er feige når de gjør det, viser hvor fåfengt denne diskusjonen er.
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og argumenter? Hvordan skal jeg argumentere for at dere har spioner? Komme med bevis? (Dessverre så er mailene me bevis slettet på grunn av inaktivitet ) Det er litt vanskelig å komme med bevis for egne meninger
Du trenger jo ikke argumentere for at vi har spioner!!
Elite har aldri lagt skjul på det. Det er ikke en diskusjon om hvorvidt vi har spioner eller ei.

Hvilke argumenter ble knust?
Det at du /dere har andre meninger om spioner betyr ikke at min mening om at spioner er feig ble knust.. Det er i hvertfall det eneste jeg kan finne som passer her :S Kan du utdype det litt?

At enkeltspillere ser på elementer i Tribal Wars som feigt, er ikke et argument for å anklage Elite for korrupsjon, manipulasjon og generelt sett å være drittsekker.

Jeg har bare prøvd å fortelle litt om mine egne meninger. Problemet er bare at visse personer hele tiden må klage på det og si at jeg mener det er juks, når jeg i de fleste av mine innlegg har klart og tydelig sagt at jeg ikke synest det er juks. Jeg sier for siste gang at JEG synest det er feigt spill, men at jeg respekterer ditt og resten av elite sitt synspunkt om at det ikke er det.

prøv nå å ikke rakke ned på mitt synspunkt i denne saken, selv om du ikke er enig. Jeg vil ikke komentere dette mer, mye på grunn av at du hele tiden må blande inn ting som ikke har noe med saken å gjøre, for eksempel Glitter sin makt / korupsjon, juks osv...

Og angående det første så var det du som for noen få poster siden kom med krav om at jeg skulle gi noen argument, og nå sier du "Du trenger jo ikke argumentere for at vi har spioner!!"

At dere trenger innsikt i claiminglistene til K-m-S får vel egentlig ikke være mitt problem.
 

DeletedUser

Guest
Hvor mange ganger skal vi høre de samme argumentene i ny innpakkning før denne tråden stenges da?? Ex-con, kathy.......feel free!
 

DeletedUser

Guest
Hvor mange ganger skal vi høre de samme argumentene i ny innpakkning før denne tråden stenges da?? Ex-con, kathy.......feel free!

Jeg føler ikke for å stenge denne da det faktisk er svært underholdende å lese det...

Mosa... Det var jeg som anmeldte deg... Ikke send angrep fra en konto jeg vet du passer på...

Og det tok faktisk to uker før jeg fikk svar på ticketen...
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg føler ikke for å stenge denne da det faktisk er svært underholdende å lese det...

Mosa... Det var jeg som anmeldte deg... Ikke send angrep fra en konto jeg vet du passer på...

Og det tok faktisk to uker før jeg fikk svar på ticketen...

Da må du komme med hvem konto det gjelder, den ene jeg ble sperret for tok jeg straffen min uten å klage.

Nå har man lov til å sende angrep ifra den kontoen man kontositter, men bare ikke på samme by som man sender ifra sin egen.

Og noe mere en det har jeg ikke gjort galt
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Og det er innmarig rart at alle må trå støttende til glitter når vi stiller kritiske spørsmål.

Men stakars henne at ho får noe kritikk, og ikke klarer å svare skikkelig for seg. Og derfor må man kjøre på med fult av svada for å få vekk det som egentlig er poenget.
 

EvilKnivl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei. Vi støtter Glitter fordi hun har rett, og du er på villspor. Ser ikke du forskjellen på direkte korrupsjonsanklager og "kritiske spørsmål"?
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Nei. Vi støtter Glitter fordi hun har rett, og du er på villspor. Ser ikke du forskjellen på direkte korrupsjonsanklager og "kritiske spørsmål"?

Ja ikke sant, ingen i elite gjør noe galt. Iallefall ikke glitter.

Det med korupsjon og sammenblanding av roller og info som går imellom leder for den største stammen, som også sitter dypt i det i forhold til forummod og andre elite spillere/støtte spillere som sitter i viktige roller.

Som også heller ikke tar tak i ekstremt viktig anklager. Ja, det vil komme for en dag, og da vil forhåpentligvis stå i histoiebøkene til TW at historien til Elite ikke skal følges.
 

DeletedUser

Guest
Krangelen fortsetter enda ser jeg;)

Tenkte å steppe litt inn med helt egne synspunkter over denne saken.

Ja, jeg synes Elite tar kriging og dette spillet alt for seriøst, med at de skal gjøre det så personelig ut av alt. Husk nå at dette spillet skal være et underholdningstilbud på fritiden. Når krigen mot Yamato ble et faktum så skjedde det mye forandringer. Blandt annet hetsing på forumet, Alt som ble sagt, gjort prøvde dere å bruke mot Yamato i form av sur propaganda/hetsing. Glitter, jeg husker når Elite og Yamato var alliert. Da var du en grei jente, hadde alltid en respektabel tone. Hva skjedde med det når Yamato ble fiender? Da kom det frekke undertoner, dårlig sarkasme og beskyldninger for juks hele veien. Var ikke mulig å ha en hyggelig diskusjon med deg engang. Krigspill kan det så være, men går an å behandle hverandre med gjennsidig respekt likevel. Det jeg reagerte sterkest mot var at du leste ticketen jeg sendte til V2 adminen. Riktignok så har vel ledelsen diskutert seg imellom, men at du skal bruke en privat ticket mot meg og kalle meg juksemaker, det er ikke på sin rette plass og det er en svært uproffesjonell oppførsel. Vit dette... Eneste gangen i min karriere jeg har jukset var i starten av V1. Hadde en ekstra hjemmemekket account i en annen stamme. For å se på hvordan stammedriften var der... Så jeg skal ikke ha juksestempelet rett i trynet. Med såpass med accounter å passe på, så kunne jeg ikke være sikker på om når de kom tilbake om dagen, at de ville sende fakes og angrep på samme spiller da. Derfor tenkte jeg at det var greit å sende ticketen og innrømme det. Så mye får jeg for den æligheten. Å bli spyttet på tilbake. Kaller meg for en multiaccount jukser. Tåpeligste jeg hadde hørt på lang, lang tid. En som svelger alle muligheter som kommer på bordet, for å bruke det mot en annen spiller. Som sagt, dette spillet skal være gøy, dra det så personelig er bare en uting. Krangelen og hetsingen på forumet har jo gått til det helt ekstreme, slutt med det...
Synes nå også at moderatorer skal være 100% nøytrale i slike saker. Virker litt som tråder blir stengt når det går imot Elite, infractions blir gitt når det er poster som er negative mot Elite og Law. Dette er bare en personelig oppfatning, snakker på vegne av meg selv, ikke noen andre... Vil trekke frem Hansemann som et knalleksempel på moderering med nøytralitet, V3 forumet... Sånn. Var digg å få lettet litt på hjertet, nå som jeg ikke er en del av denne serveren lenger:)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Krangelen fortsetter enda ser jeg;)

Tenkte å steppe litt inn med helt egne synspunkter over denne saken.

Ja, jeg synes Elite tar kriging og dette spillet alt for seriøst, med at de skal gjøre det så personelig ut av alt. Husk nå at dette spillet skal være et underholdningstilbud på fritiden. Når krigen mot Yamato ble et faktum så skjedde det mye forandringer. Blandt annet hetsing på forumet, Alt som ble sagt, gjort prøvde dere å bruke mot Yamato i form av sur propaganda/hetsing. Glitter, jeg husker når Elite og Yamato var alliert. Da var du en grei jente, hadde alltid en respektabel tone. Hva skjedde med det når Yamato ble fiender? Da kom det frekke undertoner, dårlig sarkasme og beskyldninger for juks hele veien. Var ikke mulig å ha en hyggelig diskusjon med deg engang. Krigspill kan det så være, men går an å behandle hverandre med gjennsidig respekt likevel. Det jeg reagerte sterkest mot var at du leste ticketen jeg sendte til V2 adminen. Riktignok så har vel ledelsen diskutert seg imellom, men at du skal bruke en privat ticket mot meg og kalle meg juksemaker, det er ikke på sin rette plass og det er en svært uproffesjonell oppførsel. Vit dette... Eneste gangen i min karriere jeg har jukset var i starten av V1. Hadde en ekstra hjemmemekket account i en annen stamme. For å se på hvordan stammedriften var der... Så jeg skal ikke ha juksestempelet rett i trynet. Med såpass med accounter å passe på, så kunne jeg ikke være sikker på om når de kom tilbake om dagen, at de ville sende fakes og angrep på samme spiller da. Derfor tenkte jeg at det var greit å sende ticketen og innrømme det. Så mye får jeg for den æligheten. Å bli spyttet på tilbake. Kaller meg for en multiaccount jukser. Tåpeligste jeg hadde hørt på lang, lang tid. En som svelger alle muligheter som kommer på bordet, for å bruke det mot en annen spiller. Som sagt, dette spillet skal være gøy, dra det så personelig er bare en uting. Krangelen og hetsingen på forumet har jo gått til det helt ekstreme, slutt med det...
Synes nå også at moderatorer skal være 100% nøytrale i slike saker. Virker litt som tråder blir stengt når det går imot Elite, infractions blir gitt når det er poster som er negative mot Elite og Law. Dette er bare en personelig oppfatning, snakker på vegne av meg selv, ikke noen andre... Vil trekke frem Hansemann som et knalleksempel på moderering med nøytralitet, V3 forumet... Sånn. Var digg å få lettet litt på hjertet, nå som jeg ikke er en del av denne serveren lenger:)

Du mener vi tar dette for seriøst? du som ofrer fritid for å kunne krige mot ELite? HAHA! verste vitsen jeg har hørt på lenge... beklager disrespekten der, men du ofret fritid, klaget på at du ofret fritiden når det var ditt eget valg.

Fleste topicer hvor vi endte opp i diskusjoner med Yamato, var faktisk som regel startet av Yamato. ELite starer sjeldent svertingskampanjer som du sier, vi forsvarer oss med samme midler i fleste av tilfellene.


Jeg har aldri sagt at det ikke er lov, eller at det er juks å bruke spioner. Men jeg synest selv at en stamme som er så mye større virkelig kan spille litt mer rettferdig. Slik jeg ser det så burde det vært mer vanlig å spille hederlig, spesielt for noen som fint kan greie det. En annen ting viss du må bruke litt feigere triks for å holde hodet over vannet.

Alle snakker om at K-m-S er en haug med drittspillere som ikke kan spille. Men hvorfor holder vi da fremdeles? over 90% av spillerene har lite eller ingen erfaring fra før, men likevel lever vi enda. Til tross for at Elite har hatt oss som fiender i ganske mange måneder.

Har vi noen gang syttret fordi dere er mye bedre? NEI! Poeng her er at det er FEIGT å bruke spioner!

Det er faktisk sagt at det er feigt/juks å bruke spioner, og dermed er ELite feige juksemakere.

Men derimot, du tar feil. Vi mener fremdeles at K-m-S ikke kan spille, men derimot :) som har løsrevet seg fra K-m-S kan spille!. Jeg mener at når dere først er 2 stammer så vennligst se på dere selv som 2 stammer.

Og angående det å være feig med spioner her og spioner der? jeg vet ikke om så mange spioner rundt forbi for tiden, kanskje pga jeg er ikke den som har dem. Men vi har ikke så mange som dere tror. Ihvertfall ikke innad i stammer på størrelse mindre enn K-m-S som du sier. Fleste informanter kommer til oss, ikke motsatt.


Ho kan nekte så mye hun vil for det, men har det skriftelig på msn, selvom msn ikke holder som bevis i TW, så har hun likevell sagt det til et av mine medlemmer, og det var derfor jeg også skrev til deg, og du kunne også fått det beviset. Men du sier at du stoler på henne at hun ikke har sagt det. Er det rart at jeg reagerer når du overhode ikke bryr deg om det.

Jo systemet er korupt til deres fordel, for det er veldig rart samme spiller skryter på msn at hun kjenner lederene/support og ingen kan gjøre henne noe.

Jeg har blitt sperret en gang før, og da gjorde jeg faktisk noe galt. Jeg sendte en masse nuker på samme by på gurimalla fra min egen og en jeg satt kontovakt. Men hørte noen at jeg klaget da.....

Har ikke sagt at dere ikke har det morsomt, og er heller ikke paranoid, og jeg jukser heler ikke. Men saken er at vi har vært en stor plage for noen av spillerene deres og dere har faktisk ikke fått tak på oss.

Jo noen er faktisk nødt til å gå imot dere, for det er ikke så veldig mange som tør, og det skjønner jeg hvorfor. Når noen faktisk gjør det så vil en veldig mange ting begynne å skje med den spilleren og den stammen.

Men det som egentlig overrasker meg, som det egentlig ikke burde gjort lenger er hvordan dere klarer å retferdiggjøre alt dere gjør
og ingen ting er galt.

I mine og andres øyne så har dere jukset dere opp til tronen i form av systemet, ekstrem bruk av spioner/propaganda hvor dere virkelig har godt inn for å gjøre livet deres surt, så de rett å slett ikke har orket å spille mere og sluttet.

Det er beklagelig at noen har sagt slik til deg innenfor msn, derimot så vet ihvertfall vi i Elite å ikke gå med infraction pga MSN!?! Virkeliglivet og TW er forskjellige ting.

Glitter har sagt at det er beklagelig at noen sa slikt til deg på msn, men derimot det hjelper ikke å henvende deg med tickets når msn og TW er forskjellige ting, og mener at du må forstå dette.

Korrupt system?, christ! dere holder på med dette enda? for *endte* gang, vi driver ikke med korrupte MOD systemer, og vil heller aldri forsøke å gjøre det. Våre spillere mottar bans når det blir rapportert og dem fortjener det. Likedan deres.

Vi Er faktisk veldige glade for å ha motstandere som fremdeles biter ifra seg, fordeom du tror vi misliker motstand...

Vi forsøker heller ei å rettferdiggjøre alt vi gjør, nei derimot vi forsvarer oss mot de mange usaklige argumentene dere kommer med om igjen og om igjen.

Det å bruke propoganda riktig og bruke spioner mot motsanderne er ikke å jukse, det er å spille taktisk og kan ikke bli sammenlignet med juks/brudd på reglemanget.

Jeg føler ikke for å stenge denne da det faktisk er svært underholdende å lese det...

Mosa... Det var jeg som anmeldte deg... Ikke send angrep fra en konto jeg vet du passer på...

Og det tok faktisk to uker før jeg fikk svar på ticketen...

Enig, det er faktisk underholdende å se på dem komme med samme argumentene om igjen og om igjen.

Og se her Mosa! det var ikke Elite som sendte ticket mot deg, og det tar tid for andre også innenfor ticket systemet xD

Og det er innmarig rart at alle må trå støttende til glitter når vi stiller kritiske spørsmål.

Men stakars henne at ho får noe kritikk, og ikke klarer å svare skikkelig for seg. Og derfor må man kjøre på med fult av svada for å få vekk det som egentlig er poenget.

Vi trår støttende til når vi føler dere angriper med unødvendige argumenter, eller i det hele tatt føler for at vi kan besvare argumentene.
Ho klarer i alle tiltaler å snakke for seg selv, og jeg har sett henne besvare deg bedre enn du besvarer henne i flere tilfeller. Så denne påstanden er bare bullshit!.

Jeg vil også kommentere at du sa du ikke gadd å vente 24/7 på svar fra andre. Dette gjør ikke jeg eller Glitter heller, noe som gjør at mange rekker å besvare før henne og at jeg bare får kommentere dere inni mellom.

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest

Du mener vi tar dette for seriøst? du som ofrer fritid for å kunne krige mot ELite? HAHA! verste vitsen jeg har hørt på lenge... beklager disrespekten der, men du ofret fritid, klaget på at du ofret fritiden når det var ditt eget valg.

Fleste topicer hvor vi endte opp i diskusjoner med Yamato, var faktisk som regel startet av Yamato. ELite starer sjeldent svertingskampanjer som du sier, vi forsvarer oss med samme midler i fleste av tilfellene.

Om dere ikke tar dette noe seriøst, smalt ikke akkurat noe stor bombe der. Jeg forventet meg heller ikke det. Jeg ville bare lette på hjertet mitt. og si mitt syn på saken, sånn som jeg ser den...

Det er frivillig ja, men når man leter en stamme som man har bygd opp selv, mange av medlemmene der ser opp til en, har blitt godt kjent med osv... Da må man gå frem som et eksempel også. Å oppløse stammen og avslutte epoken er derfor svært vanskelig. Når man vet at man skuffer 10-talls spillere når man gjør det. Prøv det selv, så kjenner du den følelsen, den er ikke lett.

Der tar du feil, det er stort sett folk fra Elite, eller folk som sympatiserer med Elite som har kastet mest bensin på bålet. Sier ikke at Yamato var helt uskyldige, men det er dere som har vært skarpest i tonen. Både på forum og msn (hvertfall mot meg)

Generelt, folk tar dette for seriøst og personelig. Det er bare et spill, husk det... Med en slik innstilling til et spill fungerer ikke, det er bare destruktivt.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Og det er innmarig rart at alle må trå støttende til glitter når vi stiller kritiske spørsmål.

Men stakars henne at ho får noe kritikk, og ikke klarer å svare skikkelig for seg. Og derfor må man kjøre på med fult av svada for å få vekk det som egentlig er poenget.

Unnskyld språket, men HERREGUD? Skal ikke du være en godt våksen person? Burde du ikke besitte en hjernekapasitet som er nogenlunde balansert med alderen din da? Du oppfører deg som en komplett idiot nå. F.eks. at folk støtter meg, betyr ikke at jeg er ute av stand til å snakke for meg. Eller at jeg trenger støttekontakt ;) Hvis vi skal se sånn på det, kan vi jo snu det rett rundt mot deg. Alle som støtter deg understreker bare din dumhet? :rolleyes:

Du har enkelt og greit hengt deg opp i en sak hvor du mener at du blir kaldt pedofil at et elite medlem, og mener at fordi ikke alle ser saken slik du gjør, så må de enten være korrupte eller idioter. Du styrer ikke Elite og du styrer ikke meg. At du mener jeg burde kaste ut folk du ikke liker, eller som ikke liker deg, det er enkelt og greit DITT problem.

Synes også det er beklagelig at du ikke makter å se lengre enn til din egen nese. Du mener du har retten til å ikke svare på alle innlegg her inne, men at jeg skal ha retten til å gjøre noe annet enn TW og derfor ikke svare - så noen andre svarer i stedet, det er helt utenkelig for deg? :confused:

Hvis du har tenkt å oppføre deg som en selvsentrert trettenåring i alt du gjør, og ikke klarer å se ting fra annet enn ditt eget perspektiv, har du et problem. Det er heller ikke noe poeng i å diskutere med en som ikke har noe interesse av en forklaring. At folk er uenige med deg betyr heller ikke at de er korrupte. Når mange er uenig med deg betyr det kanskje heller at du burde bruke noen minutter på å lese det de skriver i stedet for å tenke ut en måte å stille samme spørsmålet i annen innpakning.
 

DeletedUser

Guest
Glitter, jeg husker når Elite og Yamato var alliert. Da var du en grei jente, hadde alltid en respektabel tone. Hva skjedde med det når Yamato ble fiender? Da kom det frekke undertoner, dårlig sarkasme og beskyldninger for juks hele veien. Var ikke mulig å ha en hyggelig diskusjon med deg engang. Krigspill kan det så være, men går an å behandle hverandre med gjennsidig respekt likevel.

Det er forskjell på en respektabel tone og å ikke snakke sammen. Vi snakket strengttalt veldig lite når vi var alierte, og når vi snakket var det vel ikke akkurat om TW. De samtalene vi hadde etter vi havnet i krig var f.eks. du som skrøyt av angrepene dine, eller snipingen din, og jeg som sa "woho" osv.
Når vi først hadde en diskusjon løyv du meg rett opp i trynet og forvnetet en medalje fordi du hadde innrømmet juks etter at jeg advarte deg om reglene for kontositting og koordinering lang tid i forveien. Løgn gjør ikke at jeg får kjempe lyst til å klappe deg på hodet akkurat, og å forvente noen hyggelig tone og medgjørlighet når du driver på sånn synes jeg er ganske naivt.

Det jeg reagerte sterkest mot var at du leste ticketen jeg sendte til V2 adminen. Riktignok så har vel ledelsen diskutert seg imellom, men at du skal bruke en privat ticket mot meg og kalle meg juksemaker, det er ikke på sin rette plass og det er en svært uproffesjonell oppførsel.

At ledelsen i et team snakker sammen burde ikke komme som en overraskelse på deg. At jeg har LEST ticket er heller ikke noe jeg vet hvor du har ifra. Snakket om den ja, personlig lest den - nei. Det er forsåvidt også irrelavant, du satt jo i en MSN samtale og snakket om at du hadde rapportert deg selv.

Vit dette... Eneste gangen i min karriere jeg har jukset var i starten av V1. Hadde en ekstra hjemmemekket account i en annen stamme. For å se på hvordan stammedriften var der... Så jeg skal ikke ha juksestempelet rett i trynet. Med såpass med accounter å passe på, så kunne jeg ikke være sikker på om når de kom tilbake om dagen, at de ville sende fakes og angrep på samme spiller da. Derfor tenkte jeg at det var greit å sende ticketen og innrømme det. Så mye får jeg for den æligheten. Å bli spyttet på tilbake. Kaller meg for en multiaccount jukser. Tåpeligste jeg hadde hørt på lang, lang tid.
Dette jukset har gått ut over medlemmer av min stamme, medlemmer som ikke hadde kontovakt på nettene. Medlemmer som du angrep med flere kontoer fordi du mente dette gjevnet ut oddsene og at deres medlemmer hadde mer rett på et liv enn Elite sine. Du kan da helt ærlig ikke mene at jeg skal applaudere det bare fordi du innrømmer det? Kan si som noen andre i Elite sa om den saken; hvis du dreper foreldrene dine og ringer politiet og sier det til dem, så sier de ikke "åååh så flink du er som innrømmer det, ta deg en sukkerpinne." :rolleyes:

Synes nå også at moderatorer skal være 100% nøytrale i slike saker. Virker litt som tråder blir stengt når det går imot Elite, infractions blir gitt når det er poster som er negative mot Elite og Law.
Denne leksa synes jeg begynner å bli OLD! Hver gang noe går i mot folk så skal de klage på moderatorene. Tråder som blir stengt og infractions som blir gitt blir forklart utifra reglene, har du et problem med dem så klager du. Velger du å ikke klage har du selv valgt å ikke bry deg.
 

Jappo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg vil bare si at jeg er gørr lei av åssen v2 blir STYRT nå! Er gørr lei av at Elite ikke klarer å vinne en krig uten spioner! Jeg har riktignok mistet byer, men det er når jeg ikke har kunnet logge på på 12 timer!
Kan ikke dere i Elite bevise at dere ikke må ha spioner i en stamme for å klare å vinne en krig! Jeg slutter i protest snart mot den fryktlige verden ELITE har skapt!

Jappo
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Takk for godt innlegg zammato.

Et godt eksempel på hva som skjer. Noe alle veit er at min account er stengt, fikk beskjed om at det var paragraf 3, det har godt noen dager siden jeg la inn anke. Fikk i dag svar om hvilken jeg vil ha åpnet!!!!!!

Blir da selvfølgelig *Beep* irritert og kommer med et utbrudd, ikke noe personlig mot admin, men mot systemet. Da er moro igang!!!! Jeg vil vite hvem konto jeg har kjørt multi med, men får bare ikke svar på det. Får det samme spørsmålet tilbake om hvem jeg vil ha åpnet.



Og dere lurer på hvorfor anklagene med elite og sammenblanding av roller.

Det her er akkurat det samme som skjedde med min konto på v3, hvis ikke jeg innrømmet ovenfor glitter at jeg hadde jukset, så ville hun ikke åpne den.
Har fått greie på ettertid at det var en annen konto som het mosa med 0 poeng.

Så Elite og det systemet dere representerense, ja dere har vunnet, jeg kan fortsatt ikke innrømme noe jeg ikke har gjort galt, og når dere heller ikke kan si hvem konto jeg skal ha hatt som multi. Og det kan nok ikke dere heller.
 

DeletedUser

Guest
Takk for godt innlegg zammato.

Et godt eksempel på hva som skjer. Noe alle veit er at min account er stengt, fikk beskjed om at det var paragraf 3, det har godt noen dager siden jeg la inn anke. Fikk i dag svar om hvilken jeg vil ha åpnet!!!!!!

Blir da selvfølgelig *Beep* irritert og kommer med et utbrudd, ikke noe personlig mot admin, men mot systemet. Da er moro igang!!!! Jeg vil vite hvem konto jeg har kjørt multi med, men får bare ikke svar på det. Får det samme spørsmålet tilbake om hvem jeg vil ha åpnet.



Og dere lurer på hvorfor anklagene med elite og sammenblanding av roller.

Det her er akkurat det samme som skjedde med min konto på v3, hvis ikke jeg innrømmet ovenfor glitter at jeg hadde jukset, så ville hun ikke åpne den.
Har fått greie på ettertid at det var en annen konto som het mosa med 0 poeng.

Så Elite og det systemet dere representerense, ja dere har vunnet, jeg kan fortsatt ikke innrømme noe jeg ikke har gjort galt, og når dere heller ikke kan si hvem konto jeg skal ha hatt som multi. Og det kan nok ikke dere heller.

Du vet at det hjelper pent lite å whine om dette på FORUMET sant? Det er ikke vi som styrer din banning. Antar uansett at admin bare følger prosedyren og sender ut standard svaret. Og hvis du fortsetter å lyve om ting så er det jo ikke rart hun ikke er medgjørlig.

noen andre i stammen din sa du hadde logget inn på en konto for å sende rundt støtte å redde noe byer. hvis de sier du gjør det, har du lyvd til dem når du har sagt det da?

Når det gjelder v3 og kontoene asom og mosa, registrert på omtrent identisk e-post, logget inn på samme pc og samme internett linje og med samme passord, ja - der tok jeg helt sikkert feil.. :p
 

DeletedUser

Guest
Det er forskjell på en respektabel tone og å ikke snakke sammen. Vi snakket strengttalt veldig lite når vi var alierte, og når vi snakket var det vel ikke akkurat om TW. De samtalene vi hadde etter vi havnet i krig var f.eks. du som skrøyt av angrepene dine, eller snipingen din, og jeg som sa "woho" osv.
Når vi først hadde en diskusjon løyv du meg rett opp i trynet og forvnetet en medalje fordi du hadde innrømmet juks etter at jeg advarte deg om reglene for kontositting og koordinering lang tid i forveien. Løgn gjør ikke at jeg får kjempe lyst til å klappe deg på hodet akkurat, og å forvente noen hyggelig tone og medgjørlighet når du driver på sånn synes jeg er ganske naivt.

Synes da vi snakket greit om TW-relative ting den tiden. Nei! jeg skrøt ikke av noe angrep eller sniping, jeg nevnte det ved et tilfelle ved at jeg la frem hvordan det gikk, prøvde å ha en hyggelig tone. Skryting er det ikke snakk om. Påstand om ljuging kan du verdtfall holde for deg selv. Kommer med slike antagelser så blir jeg egentlig bare trist. Har alltid vært ærlig i dette spillet, og du kan spørre hvilken som helst andre som kjenner meg om det der. Så venligst spar meg for det... Du advarte meg ikke om det i lang tid i forveien, du gjorde det mens jeg var midt i det, det var da jeg sendte den ticketen.


At ledelsen i et team snakker sammen burde ikke komme som en overraskelse på deg. At jeg har LEST ticket er heller ikke noe jeg vet hvor du har ifra. Snakket om den ja, personlig lest den - nei. Det er forsåvidt også irrelavant, du satt jo i en MSN samtale og snakket om at du hadde rapportert deg selv.

Ja, liker å fortelle litt om hva som skjer sånn sett. og det her er det jeg får igjen for ærligheten... Hetsing og falske påstander....

Dette jukset har gått ut over medlemmer av min stamme, medlemmer som ikke hadde kontovakt på nettene. Medlemmer som du angrep med flere kontoer fordi du mente dette gjevnet ut oddsene og at deres medlemmer hadde mer rett på et liv enn Elite sine. Du kan da helt ærlig ikke mene at jeg skal applaudere det bare fordi du innrømmer det? Kan si som noen andre i Elite sa om den saken; hvis du dreper foreldrene dine og ringer politiet og sier det til dem, så sier de ikke "åååh så flink du er som innrømmer det, ta deg en sukkerpinne." :rolleyes:

Igjen så viser du for alle hvor bak mål du egentlig er:rolleyes:

Og du kommer med nok et falsk påstand fra din egen side. Totalt i tåkeland... Jeg satt kontovakter for å forsvare stammefrender om nettene, da dere var ekstremt aktive. Sitte å snipe for flere spillere, natten lang... aldri, og da mener jeg aldri, har jeg brukt flere kontoer til å angripe en spiller med. Det som var problemet er at når stammefrender kom tilbake om dagen, så var de ikke klar over at jeg hadde sittet begge 2 kontoene, eksempel Arcon The Beast og HexNuts. Tanken min da var at de da kunne begynne å angripe en annen spiller, og det under 24 timer etter at jeg passet dem. Venligst ikke bløff med at det var jeg selv som sto bak det der. Hr jeg noen gang sagt at Yamato har mer rett til et liv en Elite? Totalt feil og et avsnitt som kommer rett fra din egen fantasi.

Gå og hils vedkommende som kom med det uttalesen at det er lov å bruke huet sitt litt. Sammenligne dette med å drepe sine egne foreldre. Totalt håreisende og skjokkerende... Blir bare trist av å lese det der...

Denne leksa synes jeg begynner å bli OLD! Hver gang noe går i mot folk så skal de klage på moderatorene. Tråder som blir stengt og infractions som blir gitt blir forklart utifra reglene, har du et problem med dem så klager du. Velger du å ikke klage har du selv valgt å ikke bry deg.

Jeg la ut min egen mening om det, fortsetter jeg å male på det, så kan du kalle det sutring. Så derfor nevnte jeg min mening bare 1 gang. Aktiviteten min kommer til å synke betraktelig på dette forumet, men merker at andre også har samme syn som meg. Jeg ser det an litt lenger på hvordan ting seg nå...
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kjære Glitter

Jaja, bare dra min hjernekapasitet i tvil. Og grunnen til at det blir hakk i plata, er jo at du faktisk godtar og forsvarer et lovbrudd ifølge norsk lov.

Nei jeg prøver ikke å betvile din rolle som stammeleder for v2, det har du gjort helt klart at det er du som er sjef. Dere mener hele tiden at dere har så godt svar på absolutt alt, og at det er vi som er noe idioter. Men vi mener faktisk det samme, vi får ikke skikkelig svar på det vi sier.


Og du må gjerne kalle meg hva du vil, men det er bare du som kommer dårlig ut av det, og viser bare at du er veldig umoden og demed kan forklare alt det rare som skjer og at du ikke eier noe skrupler i forhold til spillet.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Du vet at det hjelper pent lite å whine om dette på FORUMET sant? Det er ikke vi som styrer din banning. Antar uansett at admin bare følger prosedyren og sender ut standard svaret. Og hvis du fortsetter å lyve om ting så er det jo ikke rart hun ikke er medgjørlig.

noen andre i stammen din sa du hadde logget inn på en konto for å sende rundt støtte å redde noe byer. hvis de sier du gjør det, har du lyvd til dem når du har sagt det da?

Når det gjelder v3 og kontoene asom og mosa, registrert på omtrent identisk e-post, logget inn på samme pc og samme internett linje og med samme passord, ja - der tok jeg helt sikkert feil.. :p

Det var faktisk noe du sa ja, men jeg veit fortsatt at det bare var tull.

Jeg sa ingen ting på forumet før siste svaret på support, og dermed rart at ho skulle reagere på noen ting da. Men skal jeg innrømme noe jeg ikke har gjort.

Skal support reagere på at du sier noen ifra min stamme har sagt det?
Er det sånn systemet fungerer?

Og hvis jeg er sperret for alltid, hvorfor får jeg da spørsmål om hvem jeg vi ha åpnet? du må gjerne svare på dette siden du trekker i trådene.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp