Elite = ærlig spill????

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Kan du ikke bare kort og godt gi noen konkrete eksempler som forklarer overskriften på topicen?

Synes det meste som blir sagt her er bare svada med en twist av whine.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Elite verden 2.

Vi gikk ut nokså tidlig som top 20 stammer, og etterhvert kriget oss opp til top 5. Når vi antok 1plassen for første gang kom vi i krig med 2. plassen -V-.

Dette gjorde at vi fikk en solid ledelse over andre stammer. Uansett så tok andre stammer oss igjen etter en stund pga dem kriget også.

Yamato, som har vært Elite's eldste allierte er dem som har holdt oppe tempoet til Elite og dermed har det blitt 2 store makter i verden 2.

Vi spiller spillet slik det skal spilles. Gjennom krig, taktiske diplomatier og ikke minst lojalitet. Vi kunne ikke drømme om å true noen til å joine oss, vi har heller ei en rekruttør som oppsøker spillere, han er lettere lat men en god rekrutør som siler ut dem vi burde godta.

Vi er blitt annerkjent for å være "tribalhugz" i det siste, og jeg skal si jeg er litt enig men det har bare vært midlertidig for å få bort siste skvetten av NoVi/Grim/Wind/Fardin eller hva dem kaller seg nå på rank #18.

Jeg har liten tvil på at noen klarer å stå imot Elite om ikke inaktivitet tar knekken på Elite først. Eller 5-10 stammer går sammen imot Elite.

Men la meg si ett viktigt punkt til dere før dere antar noe slikt er mulig:
Vi har egentlig veldig mye halvaktivitet i Elite. Vi har ekstremt gode spillere, men dem er ikke så aktive som dem kunne vært, så det betyr egentlig at vi spiller bare på 60%-80%.

Jeg er kanskje ikke en av dem bedre men jeg er en av dem halvaktive og jeg har karret meg opp til rank #80-#120 uten problemer med en fin ODA og ODD.

Dermed ikke gå å anklag Elite for lurendreier og arrogant holdning.
Vi spiller spillet slik det bør spillet og har vært suksessrike, imotsetning til andre stammer.

~Jazcan~
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
For en *** arogant holdning. Jeg veit at det ikke er sant, men hadde håpet på at dere kunne være enig og stå for det dere gjør. Men det var vel nesten som å tro på julenissen.

Når det gjelder -V-, så er det et klassisk tillfelle for dere. Det var ikke at det ble krig, men dere gikk til angrep og det når de var rimelige tomme for styrker etter å ha kjempe sammen/for dere i lang tid.

Men men, vi ses vel på slagmarken.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
skal vi se ;
*Knekke med fingrene*

1 :
Tutte, du må tenke før du taster ned noe rabbel. For det er det eneste du kan.

Hva er "rabbel" Det jeg skriver om at du whiner, eller det om at du ikke utdyper nok, slik at det er forståelig hva du mener?


2 :
Hva du synes om meg, tja bryr meg ikke så veldig.
Men at jeg gikk ifra dere var vel at det overhode ikke skjedde noen ting, man skulle jo ikke krige, bare forsvare seg. Og jeg tok opp det flere gange, men uten å få respons. Og som jeg skrev på forumet når jeg sluttet, så var flere opptatt av å være der en å gjøre noe vettug. Og tok vel frem spes ditt navn som den mest udugelige. For ditt mål var jo bare å prate med diantus og samle adelsmenn.

Men du biter deg selv når du sier at jeg byttet stamme for å redde sitt eget skinn, tror vel at de største i gamle TDR er i elite nå. Så du skal ikke rope så høyt.

ja, det var lite aktivitet til motangrep i tdr.. vi hadde rett å slett nok med å beskytte oss for en evig strøm av angrep..
Sånn jeg husker det var det flere stammer som var villige til å sammarbeide med oss om å ta ut diverse trusler, blandt annet kms, men det var liten vilje til å følge opp disse sammarbeidene..
De stammene jeg hadde kontakt med var ikke bra nok for andre.. Det er greit nok, men det var mulighetene vi hadde.

De aktive i tdr på den tiden var vel du og roye, diantus, okkaby, x-fighter og megselv,.
Jeg hadde ikke så mye å stille opp med oppe i hjørnet mitt, men hadde mer enn nok med å bygge forsvar som jeg sendte ut til de som trengte det.

Jeg var også diplomat på den tiden, og det jeg mener er en diplomats jobb er å kontakte andre stammer og skape relasjoner til disse, Det er en veldig vanskelig jobb da ingen andre i stammen er villige til å følge opp det som kommer ut av det.

KAn heller ikke huske at du dro det opp så veldig som du påstår, iallefall ikke på forumet..

Og mitt mål var vel ikke å prate med diantus og samle på adelsmenn ?
Å ha samtaler med nestlederen og etterpå lederen i en stamme er vel egentlig ganske essensielt da man er diplomat?
Og samle adelsmenn var litt vanskelig da jeg var opptatt med å sende inn støtte der det trengtes.. noen av oss måtte jo det også! ;)

Og for å dra opp et siste eksempel på min udugelighet, Det trengtes jo bare en post for å få slutt på angrepene fra kms..
Du fikk til det, det er sant, men når vi nå ser tilbake på resultatet av den ene posten din...
Det ble stille noen dager, du gikk over, og angrepene fortsatte..

Jeg var kansje udugelig, men jeg gjorde iallefall det jeg kunne for stammen, og ikke megselv :)
_____

Nok om det, og tilbake til det opprinnelige emnet..

Du klager på hvordan elite spiller, det har jeg fått med meg..
At måten elite spiller på ødelegger for andre stammer..
Elite er flinke i propaganda,

Vel, din mening om hvordan elite spiller er forsåvidt av ingen betydning..
Elite ødelegger for andre stammer? Jaa, Men hjelper du fiendene dine så mye da?? trodde fiender skulle ødelegge hverandre jeg? eller tar jeg feil nå??
Og Propaganda er vel noe som følger kriger? god propaganda er en bra ting?

Så egentlig klager du på elite sin spillestil med å gi komplimenter?


Nå synes du helt sikkert jeg svarer mye piss,
Men for å ungå det kan du kansje utdype bedre hva du mener? Sånn at det blit enklere for meg å andre å svare på det du egentlig mener?

Tutte,
Hoff, ble en laang post :S
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg prøvde faktisk å ta opp et seriøst emne her, men du tok fra første stund opp på et personlig nivå, hvor er adminstrator nå??? mitt ord ble stryket og fikk en advarsel.


Men det her viser bare det vi har prøvd å få frem i diskusjonen, og det kommer bare for full blomst. Så jeg behøver ikke å argumentere mere for det:) Takk for den:D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg prøvde faktisk å ta opp et seriøst emne her, men du tok fra første stund opp på et personlig nivå, hvor er adminstrator nå??? mitt ord ble stryket og fikk en advarsel.

Kunne svart deg mere serriøst også, hadde du bare utdypt meningene dine så de ble forståelige?

Føler at jeg går litt på repeat her....
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jo men da må du lese svarene mine, hvis du ikke forstår hva jeg sier, så vil du aldri forstå det:)
 

DeletedUser

Guest
hehe,
Da er vi vel egentlig enige om at elite er en gjeng med bra spiller som spiller spillet godt, Leder fortjent og tar kontroll over områdene de befinner seg på `??
 

DeletedUser

Guest
lol...
Prøver bare å finne ut av hva det er du egentlig mener..
Det er vist ikke så lett, så da står jeg ved min forrige konklusjon jeg :)

Takk for komplimentene mosa :)
 

DeletedUser

Guest
Mosa. Ta deg en bolle.
Du er helt på bærtur og driter deg bare mer og mer ut.

Kom med noe skikkelige argumenter neste gang du starter en slik tråd.

En siste ting, hvis du skal starte i v3. Så kommer det til å være stammer der også som består av bedre spillere enn andre stammer, og som mest sannsynlig kommer til å dominere det meste.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Den var jo sakelig:) Men jeg har redgjort for mitt syn, men jeg kan ikke styre at det ikke går inn hos dere. Som jeg sa så veit jeg det er løgn når glitter sa at det ikke noen blir presset. Og det er jo bare å se på historien til Elite.

Har ingen ting mot krig og en skikkelig kamp, men slutt med det skitne spillet. Men når du å tutte bare ikke klarer/vil forstå det jeg sier. Så sier det bare mere om dere.
 

DeletedUser

Guest
du er litt søt også da mosa...
Men når flesteparten ikke helt forstår hva du mener er det ikke vi som har et problem...
Da vil jeg heller si at det er du som kan ha litt problemer med å utrykke det riktig :)
 

DeletedUser

Guest
Som jeg sa så veit jeg det er løgn når glitter sa at det ikke noen blir presset. Og det er jo bare å se på historien til Elite.

Har ingen ting mot krig og en skikkelig kamp, men slutt med det skitne spillet.

Når folk mener du ikke gir argumenter for dine påstander er det f.eks. som dette: Hvis du mener noen har blitt presset inn i elite, vil folk gjerne ha et eksempel på at dette har skjedd.
På standen slengt ut i luften, er bare bare ord og ingenting annet.

Kom med beviser, eksempler, eller navn - kom med NOE. Så vil kanskje folk forstå hva de skal svare på og ta det litt mer seriøst.

Når du snakker om skittent spill, vet jeg ikke helt hva du sikter til heller. Kom med eksempler. Og nei, -v- krigen er ikke et eksempel, den saken er allerede blitt avklart. Hvis du ikke fikk med deg utfallet av saken, så får du høre med folk.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hei.
Leste denne tråden og syntes den var ganske artig.
Skjønner ikke at dette egentlig er noe problem:)
For i krig og kjærlighet er vel alt lov?

Tror egentlig ikke at Elite,truer folk inn i stammen sin,de ville få folk inn som de ikke kunne stole helt å fullt på,men det kan jo hende du har helt rett Mosa.Jeg vet ikke.

Elite spiller heller ikke feigt,men taktisk klokt.Det er ofte de får andre til å gjøre skittentøy vasken sin ,når de ikke er i stand til å gjøre den selv.Pga av avstand eller plassering.Et eksempel på dette er jo aliansen med LAW.

De adlet LAW byer helt frem til den dagen vi fikk brev fra LAW's leder om at de erklærte oss oss i krig.
Så der et et eksempel på Elite's politikk her på V2:Spis eller bli spist!!

Vi skal gi Elite den anerkjennelsen at de spiller/utfører en krig slik det skal gjøres.
De bruker alle midler,og diplomatiet er vel en av de viktigste midlene i en krig.
Der er Elite flinke:)

Det jeg synes vil bli av noen interesse i denne verdenen er:Når Elite nå har spist/bekjempet Novi,k-m-s og ROME.
Hvem skal de da sloss mot?:p

De står igjen med Yamato deres alierte,dette vil bli veldig artig for den tid vil komme,ellers vil denne verdenen stort sett bestå av to stammer som er alierte.
Da kan de jo sitte der i hver sin leir å spille tribal hugs med hverandre:)
Det er jo det som allerede er i ferd med å skje her på V 2

Granpa
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg er enig i at de spiller spillet på sin måte og er flinke til det. Aldri det som har vært diskusjonen. Og de har veldig flinke enkeltspillere, har ikke møtt så mange av de enda. Men det er det som er poenget mitt, når man møter en av de i kamp og man må kjempe på skikkelig måte så er det bare moro:) Da blir den beste sittende igjen med byen.

Jeg skal komme med eksempel, men må bare få godkjennelse først.

Når det gjelder -V-, så klarer ikke du å¨si sanheten. Snakket med gurimalla om det, og ho sa det at det var svake indikasjoner på at de ville gå på dere. Men de indikasjonene kom jo ifra deg. Så du må rydde opp i uttalelser som skal komme ifra deg/dere
 

DeletedUser

Guest
Når det gjelder -V-, så klarer ikke du å¨si sanheten. Snakket med gurimalla om det, og ho sa det at det var svake indikasjoner på at de ville gå på dere. Men de indikasjonene kom jo ifra deg. Så du må rydde opp i uttalelser som skal komme ifra deg/dere

NÅ har jeg lederne av gamle -v- på msn, og vi har snakka om det - og er enige om den saken, så hva gurimalla som ikke er i elite styret har uttalt til deg om saken, er jo like mye spkulasjoner som det du driver med.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp