Elite = ærlig spill????

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Mye tullprat.-.vi i LAW har da aldri blitt adlet av Elite i noen slags krig eller noe vi har merket av ..det var en by her og der med spillere som hadde gul/røde prikker eller var på vei å slutte så da faller det masete argumentet bort. Vi var jo som alle andre rødbyer til dem, og nei..huff så dårlige argument kmsvsmsv gjengen kommer med. Virker som noen er mer ute etter å sverte LAW og det de kommer med er jo bare bla bla. Agrument som virker logisk for dem selv at de har bestemt at det er sånn, selv om det ikke er fakta. (ja propaganda og vinkling we know)

men ja det er kjedelig med Elite at så mange joinet de da mange bytetr "opp" seg i stammer mer etter poeng enn lojalitet -for det skulle nesten vært samme stammemedlemmer etter et visst dato så hadde man fått kjempe om det i stedet for å holde på og bytte stammer og spionere osv..mer krig takk.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
LAW: Takk for svar, som jeg sa tidliger så er de ikke sikkert eg har rett i 100%.

Glitter: Det må du faktisk ta opp med gurimalla.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kjære Mosa.

Du klager over at vi bedriver urent spill.

Det at du klager på unfair spill og truer blant annet Diantus med at du skal møte opp på jobben hennes er vel mer urent enn noe annet.

I tillegg så har du hatt spioner selv, og nå viser det seg at du driver med multi-accounter som du er for dum til å innrømme.

Jeg forakter din måte å spille tribalwars på det aller sterkeste!

Vi var engang allierte, nå skal vi adle deg til du er vekke fra denne serveren.

Dette fordi du ikke innser at det bare er ett spill, og blander inn masse grums som vi kunne vært foruten.

Lykke til videre i livet.

Mvh

Ex-con
Hertug i LAW
 
Sist redigert av en moderator:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kjære Mosa.

Du klager over at vi bedriver urent spill.

Det at du klager på unfair spill og truer blant annet Diantus med at du skal møte opp på jobben hennes er vel mer urent enn noe annet.

I tillegg så har du hatt spioner selv, og nå viser det seg at du driver med multi-accounter som du er for dum til å innrømme.

Jeg forakter din måte å spille tribalwars på det aller sterkeste!

Vi var engang allierte, nå skal vi adle deg til du er vekke fra denne serveren.

Dette fordi du ikke innser at det bare er ett spill, og blander inn masse grums som vi kunne vært foruten.

Lykke til videre i livet.

Mvh

Ex-con
Hertug i LAW

Du så hva jeg fikk av naitsirk, og det var det eneste jeg fikk vite før du sendte angrep på meg fra hans konto.

Når det gjelder diantus, så må dere spørre å få se MSN loggen hennes, for det er det værste sprøytet ho har kommet med og det er tatt helt ut av samenheng.

Saken er at jeg veit at ho jobber på en ****' i *****, og i den forbindelse så sa jeg at jeg jobbet i Orion Pharma og ville komme på kundebesøk.... Og hvis ho sier noe annet så er det løgn, derfor vil jeg at ho skal legge ut MSN loggen, ho har min tillatelse. Skjønner at det blir en sværte kampanje mot meg pga at jeg kritiserer Elite, men at de skal piske frem valper som deg å gjøre ærender, hmmmm
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
MOsa, når DU velger å gå inn på en nettside kan de med rettigheter for siden se din "unike" IP. Du har selv valgt å gå inn på siden.
 

DeletedUser

Guest
Du så hva jeg fikk av naitsirk, og det var det eneste jeg fikk vite før du sendte angrep på meg fra hans konto.

Når det gjelder diantus, så må dere spørre å få se MSN loggen hennes, for det er det værste sprøytet ho har kommet med og det er tatt helt ut av samenheng.

Saken er at jeg veit at ho jobber på en dyreklinikk i fredrikstad, og i den forbindelse så sa jeg at jeg jobbet i Orion Pharma og ville komme på kundebesøk.... Og hvis ho sier noe annet så er det løgn, derfor vil jeg at ho skal legge ut MSN loggen, ho har min tillatelse. Skjønner at det blir en sværte kampanje mot meg pga at jeg kritiserer Elite, men at de skal piske frem valper som deg å gjøre ærender, hmmmm


Det du fikk fra naitsirk var spion-info. Ergo du bruker spioner selv.

At du nå utlever hvor diantus jobber på forum viser bare at du er en skruppelløs mann som gjør hva som helst for å slippe å bli adlet.
Jeg har sett den loggen og det er tydelig at du trår over grenser selv om hun sier nei.
Jeg har derfor oppfordret henne til å politianmelde deg, og håper du blir straffet deretter.

Sværte-kampanje? Du lager selv ris til egen bak.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg har faktisk den loggen selv, men legger ikke ut den. Det var du som tok frem det med diantus på hovedforumet.

Jeg veit faktisk ikke hva ho har vist det, men under den samtalen så var det bare en hyggelig samtale hvor det var ho som kom med all info. Det var overhode ikke noe trusler eller noen ting som var skummelt.
Det var snakk om flere ting den dagen, åssen hester ho hadde, at jeg har hunder og hvordan rase jeg har, og at sjefen hennes har hunder, etc etc
Og jeg sa at jeg snart kom til å se henne, og dermed kom Orion Pharma inn, sa at jeg ville komme med nye produkter.

Overhode ikke noe annet som ble sagt i den samtalen som var truende eller påtrengende.

Og syns det er veldig rart hvis jeg var så skummel/slem at ho pratet med meg flere ganger etter det. Ho kunne bare blokkert meg.

Så jeg syns du skal være forsiktig å komme med påstander som ikke er sant.
 

DeletedUser

Guest
Ex-Con skrev:
Jeg forakter din måte å spille tribalwars på det aller sterkeste!

Artig at du skulle uttale deg så sterkt der Ex-con. Sist gang jeg hørte noe fra deg var den dagen jeg hadde kontakt med Satansons kontovakt. Om det faktisk var du som hadde KV for den kontoen eller noen annen i LAW er egentlig ikke viktig, men angående det å ta steget for langt ble det lagt ut et bilde av meg på den spillerens profil. Det var ikke noe bilde jeg har delt med noen, så hvordan dere fikk tak i det aner jeg ikke.

For å ta oss litt tilbake til det det hele starta med så tror jeg ikke det er så mange som tviler på at elite bruker "splitt og hersk". En veldig effektiv tenkikk og i aller høyeste grad lovlig. Det ble til dels brukt mot oss tidligere når vi i KmS prøvde å forbedre kontakten med elite ved å bli med i kampen mot Celitc Pride. Har fått bekrefta av elite spillere at det var litt av intensjonen å spille rundt oss, men det spillet her handler like mye om å bruke kortene sine riktig som å være god i til å kjempe. Jeg tror imidlertid at hensikten med hele denne tråden ikke var å klage på akkurat det her, men at Mosa prøvde å mane opp til kamp på slagmarken og ikke på "papiret" eller heller forum og PM, om dere skjønner.
 

DeletedUser

Guest
Tenkte å si litt om min personelig mening om denne saken. Jeg snakker nå ikke på vegne av min stamme men mer hva jeg selv synes.

Er ikke noe hemmeligheter om hva jeg synes om spionering generelt. De gjør spillet forutsigbart og kjedelig. Har et meget konservativt syn på spillet. Mener at kampen skal bli tatt på slagmarken, ikke over propaganda, spionasje og listige taktikker. Liker motoet "hard og brutalt!" ingenting føles så godt som å knuse, adle og rimme en motspiller på slagmarken. Å ødelegge en stamme gjennom spionasje, har egentlig aldri sett meningen med det. Vært så mange ganger jeg har hatt lyst til å angripe Fardin. Men har unnlatt å gjøre det siden han hadde connection til Elite og jeg visste hva som foregikk mellom linjene. Skal innrømme at jeg har tatt i bruk spioner selv, mest for å få informasjon om at de eventelt hadde spioner i Yamato og jeg skulle finne hver eneste spiller som har noen form for forbindelser med den stammen, så de også kan settes opp på listen over utrydningstruete arter. Trukket tilbake alle spionene bortsett fra 1. Og vedkommende befinner seg i en viss stamme jeg ikke skal nevne navn;)

Elite sin spillerstil er diskutabelt. De har ikke brudd noen form for regler. Men har ikke alltid sett opp til måten de gjør ting på. Visst er de gode spillere, drapelig gode spillere. Men har vært propaganda de er nummer 1. Så det bryter dessverre litt for den tradisjonelle spillemetodene som blandt annet jeg står for.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
MOsa, når DU velger å gå inn på en nettside kan de med rettigheter for siden se din "unike" IP. Du har selv valgt å gå inn på siden.

Det er ikke den unike IP adressen som blir lagt igjen, men den generelle adressen til den sentralen leverandøre bruker/som du bruker. Den helt unike er det bare internett selskapet som veit.
 
Reaksjonspoeng
3
Er Fardin Elies spion:eek:

Det forklarer jo en hel del.

Elite klager på at NoVi er rotete.
Dette er jo fordi de har en spion blendt hertugene deres. Det forandret mitt syn på Elite veldig i den negative rettningen.
 

DeletedUser

Guest
Er Fardin Elies spion:eek:

Det forklarer jo en hel del.

Elite klager på at NoVi er rotete.
Dette er jo fordi de har en spion blendt hertugene deres. Det forandret mitt syn på Elite veldig i den negative rettningen.

han var ikke hertug i starten, han ble hertug. There's a difference there, et eller annet sted. :)
 

DeletedUser

Guest
Herrgud Mosa!
Bare fordi du ikke er like gode som oss, betyr det ikke at du trenger å drite deg loddrett ut.
Er du misfornøyd med åssen V2 spilles, så begynn på V1 eller V3 da!
Egentlig så tror jeg at tribalhugs er spillet for deg.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Men svarene deres viser bare at dere er veldig uvitende og ikke forstår det jeg tar opp. Det har ingen ting med at dere tror dere er så innmarig gode og jeg dårlig.

Men det er jo sånn at hvis noen tør virkelig å kritisere Elite, så skal plutselig hele verden forsvare måte de spiller på.
 

DeletedUser

Guest
Men svarene deres viser bare at dere er veldig uvitende og ikke forstår det jeg tar opp. Det har ingen ting med at dere tror dere er så innmarig gode og jeg dårlig.

Men det er jo sånn at hvis noen tør virkelig å kritisere Elite, så skal plutselig hele verden forsvare måte de spiller på.

Bare prøver å utdype litt, så du forstår hva vi mener :p

Er det vår feil når vi er mange som ikke forstår helt hva du som enkeltperson prøver å få fram?
Blir litt som å si at det er colombia (helt tilfeldig valgt land) sin feil at de ikke forstår det du sier på norsk...
Skjønner du hva jeg prøver å få fram til deg eller skal jeg prøve å utdype det enda mer??

Har noen t-skjeer liggende ;)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Nå er det litt rart at det er bare elite og law som ikke forstår hva jeg mener?
 

DeletedUser

Guest
Men svarene deres viser bare at dere er veldig uvitende og ikke forstår det jeg tar opp. Det har ingen ting med at dere tror dere er så innmarig gode og jeg dårlig.

Men det er jo sånn at hvis noen tør virkelig å kritisere Elite, så skal plutselig hele verden forsvare måte de spiller på.

De tror ikke de er gode.

Navn: Elite Universe

Poeng til 40 beste spiller: 31.806.779

Rank: 1
De vet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp