Elite = ærlig spill????

Status
Stengt for ytterligere svar.
Reaksjonspoeng
1
Andre tingen jeg tenkte å ta opp er; Vi i Elite er NERDER. Ja, vi er faktisk EKSTREME nerder. Vi setter TW foran _nesten_ alt. Vi tilbringer timer på timer samt døgner BARE for å snipe ditt tog. Vi er forresten Goodlookin' nerder også.
Som en liten intærnspøk kan jeg si at du virkelig har bevist at du setter TW foran alt mulig.

Grimlock: Hvaha?
 

DeletedUser

Guest
@ Glitter
Jeg hadde en spion i Elite og har det fortsatt, han er en fin kar synes jeg.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
[/QUOTE]
Som leder føler jeg at mine forpliktelser ligger i å gjøre det beste for mine medlemmer. Derfor jobber jeg utifra deres interesser. Du er ikke et medlem av Elite, og jeg velger å stole på mine egne medlemmer før jeg stoler på deg. Slik er det bare. Når den det gjelder sier at det aldri var meningen å si du var Pedofil, må jeg nesten tro det. At du mener jeg skulle kastet vedkommende ut er ikke særlig objektivt når det kommer fra deg heller.[/QUOTE]

Det er nå opp til deg hva du vil gjøre med det, og det er ingen ting. MEn hadde heller ikke forventet noe annet der heller. Men det er greit at det kommer frem at du støtter denslags oppførsel/spill.

Dere ligger på et helt lavmål når det gjelder metodene for hele spillet. Og dere kan gjerne si at dere ikke gjør noe ulovlig, men i virkeligheten så driver dere et farlig spill på hvordan dere tolker og lager deres egne normer over hva som er riktig og galt, og hvordan dere rettferdiggjør deres handlinger hele tiden på at det dere gjør er det som er riktig og at alle vi andre er noen misunnelige tullinger.
 
Reaksjonspoeng
1
uhm.. Hvafforno? Beklager, men jeg skjønte absolutt ikke hva du mente.

Selv om vi ikke jukser eller spiller på noen annen måte enn dere så bedriver vi skittent spill og ikke dere?

Lær deg bbkoder btw, det blir veldig slitsomt å lese ellers.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Da må du komme med eksmpler på hvordan min stamme :) bedriver skittent spill.
 
Reaksjonspoeng
1
Da må du komme med eksmpler på hvordan min stamme :) bedriver skittent spill.

Jeg har aldri sagt det, jeg bare undrer på hva du mener. Vi har motargumentert alt dere har slengt på oss til nå, er det noe mer skittent spill vi bedriver? Vi hacker ikke, vi misbruker ikke rettigheter, vi spionerer ikke mer enn andre osvsov.
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har aldri sagt det, jeg bare undrer på hva du mener. Vi har motargumentert alt dere har slengt på oss til nå, er det noe mer skittent spill vi bedriver? Vi hacker ikke, vi misbruker ikke rettigheter, vi spionerer ikke mer enn andre osvsov.

Spionerer ikke mer enn andre? :confused:

Nevn de som har like mange spioner da... Jeg vet ikke om noen :S
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg har aldri sagt det, jeg bare undrer på hva du mener. Vi har motargumentert alt dere har slengt på oss til nå, er det noe mer skittent spill vi bedriver? Vi hacker ikke, vi misbruker ikke rettigheter, vi spionerer ikke mer enn andre osvsov.


Dere har ikke hatt skikkelig mot argument for det jeg har sagt, dere har bare bekreftet at dere godtar og akseptere en sånn alvorlig anklage.
 

Juggernaut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er sant at en i Elite tok å "hacket" Mithrandir

accounte var ikke hacket, herregud, hvis den var det, hvorfor har ikke noe skjedd.
Siden Bunnymom vet at jeg er på på den!

Og personen som ga meg kontoen, Zanmato, har dette å si:


[02:53] Jin - Fukuoka 09:) (F)M(F) Shizukana hibi no kaidanwo:
and... I'm not angry anymore

[02:53] Jin - Fukuoka 09:) (F)M(F) Shizukana hibi no kaidanwo:
You can keep that account

Fall geschlossen. - Siden jeg ble banna for å poste på engelsk, jeg sa det på tysk. ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Får vel svare her så kanskje det løsner litt floker hos folk her.

La oss begynne med Mithrandir;

Jeg og Zanmato hadde snakket lang og lenge på msn at denne kontoen trengte en som kunne passe han på dagen, altså dual spilling som er tillat. Vi/jeg fant ut at Luke(OHKO) kunne prøve seg litt på dette området, og såg på det som en "vin vin" situasjon siden han ville nuke Baldr (Xano). Neste dag da jeg logget på, såg jeg at han hadde spammet ned forumet og joinet LAW (fiendestammen). Når Zan fikk høre om det, var det like før han gikk igjennom taket.

Jepp, vi prøvte å få in den originale Mithrandir fra V3 til å sende in en ticket om dette på V2 sånn at vi kunne få tilbake kontoen. Men det gikk vist tydeligvis ikke etter hva moderatoren(e) sa. Litt irriterendes at en så stor konto som har blitt brukt mange hauger av timer på å fikse bare skal gå til h@lvete. Kvelden før kontosatt jeg denne kontoen, og han hadde mange inc fra Elite og LAW. Rart, tror det kalles å vere en...flyktning det jeg. Tok jeg feil?!

Var vel dette som fikk begerett til å flyte over.
 

Juggernaut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Får vel svare her så kanskje det løsner litt floker hos folk her.

La oss begynne med Mithrandir;

Jeg og Zanmato hadde snakket lang og lenge på msn at denne kontoen trengte en som kunne passe han på dagen, altså dual spilling som er tillat. Vi/jeg fant ut at Luke(OHKO) kunne prøve seg litt på dette området, og såg på det som en "vin vin" situasjon siden han ville nuke Baldr (Xano). Neste dag da jeg logget på, såg jeg at han hadde spammet ned forumet og joinet LAW (fiendestammen). Når Zan fikk høre om det, var det like før han gikk igjennom taket.

Jepp, vi prøvte å få in den originale Mithrandir fra V3 til å sende in en ticket om dette på V2 sånn at vi kunne få tilbake kontoen. Men det gikk vist tydeligvis ikke etter hva moderatoren(e) sa. Litt irriterendes at en så stor konto som har blitt brukt mange hauger av timer på å fikse bare skal gå til h@lvete. Kvelden før kontosatt jeg denne kontoen, og han hadde mange inc fra Elite og LAW. Rart, tror det kalles å vere en...flyktning det jeg. Tok jeg feil?!

Var vel dette som fikk begerett til å flyte over.

Gråt et annet sted.
 

DeletedUser

Guest
Får vel svare her så kanskje det løsner litt floker hos folk her.

La oss begynne med Mithrandir;

Jeg og Zanmato hadde snakket lang og lenge på msn at denne kontoen trengte en som kunne passe han på dagen, altså dual spilling som er tillat. Vi/jeg fant ut at Luke(OHKO) kunne prøve seg litt på dette området, og såg på det som en "vin vin" situasjon siden han ville nuke Baldr (Xano). Neste dag da jeg logget på, såg jeg at han hadde spammet ned forumet og joinet LAW (fiendestammen). Når Zan fikk høre om det, var det like før han gikk igjennom taket.

Jepp, vi prøvte å få in den originale Mithrandir fra V3 til å sende in en ticket om dette på V2 sånn at vi kunne få tilbake kontoen. Men det gikk vist tydeligvis ikke etter hva moderatoren(e) sa. Litt irriterendes at en så stor konto som har blitt brukt mange hauger av timer på å fikse bare skal gå til h@lvete. Kvelden før kontosatt jeg denne kontoen, og han hadde mange inc fra Elite og LAW. Rart, tror det kalles å vere en...flyktning det jeg. Tok jeg feil?!

Var vel dette som fikk begerett til å flyte over.


Lol: D

så vi brukte kontoen for å drepe din stamme og hertug: D
 
Reaksjonspoeng
1
Det er vel å være en flyktning, men når det er en helt annen spiller med helt andre meninger og mål på kontoen så er det ikke like viktig lenger. Dessuten er OHKO god venn (såpass som jeg har fått med meg?) av Ex-Con.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Luke og Matt er bare etpar småunger som ingen kan stole på. Dem dolker alle når dem får sjangsen, untatt Glitter såklart. Vel, den siste dagen hadde Zan kontovakt pga noe i IRL som dere ikke trenger å vite om. Da han kom hjem, hadde han bestemt seg før han logget på kontoen sin. Altså det har ingenting å gjøre med at dere adlet byer fra han at han gjorde det han gjorde.Ser det ut som jeg gråter? Luke og Matt, dere er noen latterlige fjols som spiller bare for å ødelegge for andre. Har dere ikke deres egne nasjonal server?

Multi; Har ikke noe med saken å gjøre ;).
 

Juggernaut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Haha. Du eide Yamato? Vel, du eier innaktive medlemmer. Gratulerer Luke! Din største bragde det eller? Helt utruli bra det, kunne ikke gjort det værre selv o.o
 

DeletedUser

Guest
Luke og Matt er bare etpar småunger som ingen kan stole på. Dem dolker alle når dem får sjangsen, untatt Glitter såklart. Vel, den siste dagen hadde Zan kontovakt pga noe i IRL som dere ikke trenger å vite om. Da han kom hjem, hadde han bestemt seg før han logget på kontoen sin. Altså det har ingenting å gjøre med at dere adlet byer fra han at han gjorde det han gjorde.Ser det ut som jeg gråter? Luke og Matt, dere er noen latterlige fjols som spiller bare for å ødelegge for andre. Har dere ikke deres egne nasjonal server?

Multi; Har ikke noe med saken å gjøre ;).

Vi kan stole på .. jeg spille på min egen nasjonale server .. ja jeg ødelegge andre .. men isnt som en del av spillet?
 

DeletedUser

Guest
www

Vi kan stole på .. jeg spille på min egen nasjonale server .. ja jeg ødelegge andre .. men isnt som en del av spillet?
Jeez, hvilken oversetter bruker du?? Bytt umiddelbart!

Haha. Du eide Yamato? Vel, du eier innaktive medlemmer. Gratulerer Luke! Din største bragde det eller? Helt utruli bra det, kunne ikke gjort det værre selv o.o

Hvordan er dette konstruktivt kenn?? Hev deg over det, dere som var så opptatt av ære og sånn, ikke la det ende opp sånn her.......
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp