Elite vs Yamato, The Ultimate war?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Reaksjonspoeng
1
Er jo flere som har tenkt til å slutte, men fortsetter å angripe å adle litt random bare for å lage kvalme i den andre stammen da....

Da har de tenkt til å slutte. Ergo er de fortsatt aktive og like verdig adelsmål som hele resten av stammen. Kom ikke her og skyld på at han hadde slutta, når han både var aktiv, angrep og ble eid - samtidig.
 

DeletedUser

Guest
Da har de tenkt til å slutte. Ergo er de fortsatt aktive og like verdig adelsmål som hele resten av stammen. Kom ikke her og skyld på at han hadde slutta, når han både var aktiv, angrep og ble eid - samtidig.

Ble eid? Han hadde jo adlet byer av Domini ikke omvendt, hvis jeg ikke missforsto da.

Og jeg har aldri "skyldt" på at han hadde sluttet.
 

EvilKnivl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har snakket med de (ja det er flere), og de foretrekker å bli kalt "venner", så det kaller jeg de for. Må være forsiktig og ikke fornærme informantene vettu.

Kall det hva du vil, poenget her er at det er patetisk å sitte å syte over hvor lamme Elite er som har spioner, når dere har spioner selv, som dere kaller noe annet.
 

DeletedUser

Guest
men har vi ikke nå fått poengtert at Yamato bare har sittet å løyet og vært patetiske om alt siden krigen brøt ut?
 

DeletedUser

Guest
men har vi ikke nå fått poengtert at Yamato bare har sittet å løyet og vært patetiske om alt siden krigen brøt ut?

Eneste som har blitt poengtert er at du bare er ute etter å kaste dritt i rettning Yamato. Håper at det kan bli en liten skjerpings anngående det. Generelt, for alle parter....
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Nå har Yamato (spes Zanmato) Blitt flink til å stacke. Gratulerer ;)

Ser frem til hauevis av motstand i fremtiden!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Skal gi deg juling etterhvert Vegarado :). Bare vent, må adle meg frem til fronten først ^^. Se om dere har noe skytts å by på. Ganon sin offansive imot Mithrandir var ikke så spennendes (5 inc), så jeg håper på mer motstand når jeg kommer frem ;)-
 

DeletedUser

Guest
har sett det:mad:

I en krig bør vel rekrutering være stengt? ellers:

"No Fear"

neeh, mye gjennomtrekk i stammen kan umulig være bra :p
enkeltpersoner som flykter fra elite går inn i Yamato for å få beskyttelse osv :p så da bruker jo Yamato troppene på å støtte de tomme halvødlagte byene til de spillerne, og såå :p jah
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hysj, du må ikke avsløre det for Yamato. De er neppe så smarte at de har skjønt det til nå, når de rekrutterer så mange. :rolleyes:

Macario blir adlet av meg, så han stakk over til Yamato for beskyttelse. :cool:
 
Sist redigert:

legendselite

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hysj, du må ikke avsløre det for Yamato. De er neppe så smarte at de har skjønt det til nå, når de rekrutterer så mange. :rolleyes:

Macario blir adlet av meg, så han stakk over til Yamato for beskyttelse. :cool:

det hjalp jo mye? ehh?

hmm, Yamato, No Fear!:mad: dere har 76 medlemmer...

Elite: Fear! dere har 60 medlemmer. (som vanelig)
 

DeletedUser

Guest
Yamato rekruterer når di vil:)

Sikkert på at Elite og Domini har rekrutert litt under krigen?:)
 

DeletedUser

Guest
Hvem er egentlig Elite alliert med? Litt nysgjerrig, skjønner dere. :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp