En backstabbers bekjennelser

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hvis du ikke skjønner hvorfor de Sylph vil forsvare seg mot deres anklager, så er du nok litt for ung til å delta i offentlige debatter. Og at dere ikke vil navngi noen "for å unngå splid i Aristo" er den dårligste unnskyldningen så langt. Dere har gjort deres ytterste for å skape splid, men pga det gode samholdet i stammen har dere ikke vært i nærheten av å lykkes.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Hvis du ikke skjønner hvorfor de Sylph vil forsvare seg mot deres anklager, så er du nok litt for ung til å delta i offentlige debatter. Og at dere ikke vil navngi noen "for å unngå splid i Aristo" er den dårligste unnskyldningen så langt. Dere har gjort deres ytterste for å skape splid, men pga det gode samholdet i stammen har dere ikke vært i nærheten av å lykkes.

Er dette dagens vits? Du klager på at andre spillere lager splid i stammer?
Enig med Moa i at du er helt feil person til å stadig trekke frem alder i alle debattene du skaper
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Når jeg offentlig blir anklaget slik dere gjør, så er det for meg en selvfølge å kreve svar og forsvare meg. Hva dere trodde eller ikke trodde vet ikke jeg. Men dere sier at jeg lyver og at vi bevisst saboterte og dere framholder at det er fakta fremdeles. Og at andre i stammen mener det samme. Så vil jeg be om dokumentasjon på at jeg har løyet.

Ikke rippe opp i??? Og det betyr at jeg skal godta anklagene? Alle rapportene ligger i det opprinnelige innlegget. Vis meg hva som er løgn! Kan ikke bare anklage løst uten rot i virkeligheten. Samt dokumentasjon.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Jeg, Moa og flere andre(som jeg ikke vil navnlegge for å unngå splid i Aristo) trodde enkelt og greit ikke på unnskyldningene deres. Vi tror at det var noen egoistiske baktanker bak de.

Uansett, denne saken har iallefall jeg lagt bak meg, så skjønner ikke hvorfor du prøver så åpenbart å rippe opp i det igjen.

Det er allerede kommentert, men dersom du ikke skjønner hvorfor Sylph tar det opp, er det ikke henne det er noe galt med.. Ut ifra hva hun skriver i det første innlegget, samt tråden sin tittel, burde det si seg selv for de aller fleste.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Er dette dagens vits? Du klager på at andre spillere lager splid i stammer?
Enig med Moa i at du er helt feil person til å stadig trekke frem alder i alle debattene du skaper

Nettopp. Har ikke deltatt i denne debatt, da jeg med mine 59 år føler at jeg hverken har livserfaring eller spilleerfaring nok. Og etter å ha lest alle innlegg, har jeg gjort et fornuftig valg. I denne debatt ville jeg falle helt uten for.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du ikke skjønner hvorfor de Sylph vil forsvare seg mot deres anklager, så er du nok litt for ung til å delta i offentlige debatter. Og at dere ikke vil navngi noen "for å unngå splid i Aristo" er den dårligste unnskyldningen så langt. Dere har gjort deres ytterste for å skape splid, men pga det gode samholdet i stammen har dere ikke vært i nærheten av å lykkes.



Tuller du med meg nå, RV? Jeg trodde virkelig du hadde mer oppe i skallen. Jeg har aldri sagt noe som helst på off. forum om hvorfor moa og jeg gikk ut av Aristo. Selvsagt har vi svart ærlig til de som har spurt, men vi har aldri gjort noen innsats for å skape splid i Aristo. Vi gjorde enkelt og greit ett valg om å gå ut av rank 1-stammen, uten å backstabbe stammen vår slik som du har overtalt andre til å gjøre. Det faktum at ditt ego ikke taklet at noen forlot deg er ditt problem.

Gode samholdet i stammen? Ikke få meg til å le. Mister dere rank 1 så mister dere også halvparten av medlemmene deres.


Ellers, så skriver Moa så ekstremt mye Off topic-greier på forumet at jeg syntes det er på grensen til morsomt at det er først nå noen henger seg opp i hva han skriver. Jeg gjorde det også klart at han brukte feil ord når han brukte ordet backstabber.

Forøvrig, fine hersketeknikker du viser når du diskuterer :) Heldigvis har iallefall noen sett gjennom deg.
 
Sist redigert av en moderator:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Mr. PpBoy. jo det er det. Hvis Robert hadde like mye off byer av det du har av deff så villa han knust dæ lett. Du har jo 30 Deff byer og 2off byer mens resten e hybrid. Ikke spør how i know it. ;)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Mr. PpBoy. jo det er det. Hvis Robert hadde like mye off byer av det du har av deff så villa han knust dæ lett. Du har jo 30 Deff byer og 2off byer mens resten e hybrid. Ikke spør how i know it. ;)

Du veit tydelig ikke mye, han såkalt robert har å visse hvor god han er overfor meg, den verdnen begge av oss har spilt på så var han ikke allverden.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Du sier at alle er dårlige slasken. Tv er dårlig, Rober er elendig, Benja er dårlig, JK er dårlig osv.. Hvem syns du er god da?????
 
Topp