En backstabbers bekjennelser

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Du sier at alle er dårlige slasken. Tv er dårlig, Rober er elendig, Benja er dårlig, JK er dårlig osv.. Hvem syns du er god da?????

Det er mange som er gode tw spillere, men er ikke mange som er veldig gode i alle aspecter av tw, men ifølge deg er Robert en gud og kan slå all selvom han er 10% av motstanderens størrelse.


Benja da,fint å bruke pp.
Er flere på denne verdnen som er mye bedre en meg krigs messig.
Å du virker som en av dem, blir mere spenende utover nå å se dine ferdigheter.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Samme taktikk som Reisverket bruker det ut fra alle rapporter jeg har sett på angrepene "hans" XD
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Aristo e ett av de verste stammene æ har vært borti. Så my falsk og ondskap rundt den as. Håper at Tigerkiller adler ned hele aristo.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Du har gitt dem tebake nokka. Du leava stammen 2gagner for å sende ress te dem og muligens deff flagger.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Mer riktig er det vell at NATO er basheren til Don, han deffer dem og de nuker for han.
Også kalt moral basher
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Mer riktig er det vell at NATO er basheren til Don, han deffer dem og de nuker for han.
Også kalt moral basher

Nope. Moralbasher i sin korrekte forstand er en spiller som adler små spillere, og fortløpende blir adlet av sin overherre, slik moralbasheren forblir liten.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Nope. Moralbasher i sin korrekte forstand er en spiller som adler små spillere, og fortløpende blir adlet av sin overherre, slik moralbasheren forblir liten.

Det er .net varianten ja, en variant som jeg har hørt er ulovelig på .no. Moalbasherne til Don er mer i gråsonen, og trolig lovlig.(ikke ment om diskusjon av regel, bare statement)
 
Sist redigert:

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Det er .net varianten ja, en variant som jeg har hørt er ulovelig på .no. Moalbasherne til Don er mer i gråsonen, og trolig lovlig.(ikke ment om diskusjon av regel, bare statement)


Er dessvere ingen som ville være moral basher for meg.



Å moa det var et spørsmål til deg
 
Topp